Aanrader

Netjes geregeld en snelle levering.

Goed materiaal, fijne service!

Bestelde spullen snel geleverd en netjes op locatie geplaatst. Complimenten voor de chauffeur!

Mooie tegels tegen de beste prijs en perfecte levering!

Twee verschillende tegels besteld bij steenvoordeel voor een hele mooie prijs. Levering was snel en volgens afspraak door een zeer vriendelijke chauffeur.

Goede service!

Netjes geholpen, nog gebeld voor een een nalevering en ook dat was geen probleem. Top!

In 1 woord: perfect

Komt afspraken na, goede service

Na lang zoeken eindelijk gevonden wat we zochten, onze vragen werden vriendelijk en vakkundig beantwoord. Datum levering kon direct worden gegeven en is ook nagekomen. Dikke pluim!

Snel, goede service en prettige chauffeur

Zeer bevredigend, mooi product welke goed verpakt is aangeleverd

netjes en op tijd geleverd

Tuintegels zijn op tijd en netjes door de chauffeur op de oprit gezet dmv een stenenklem.

45 TTE tegels met keurig afgeleverd net vrachtwagen/hijskraan volgens afspraak.

Gewoon top

Op zondag bestelling gedaan en dinsdag al binnen. Gewoon top

Handige website, vriendelijke mensen en keurig op tijd geleverd

Dit is mijn 2e bestelling bij steenvoordeel en ben wederom blij met mijn nieuwe stenen. Eerst onderzocht wat ik wilde hebben, hierna op bezoek geweest bij de showtuin. Goed advies gekregen over de stenen en besteld via de website. Levering zoals afgesproken, vriendelijke chauffeur die alles perfect heeft afgeleverd.

Heel fijn bedrijf!

Ter oriëntatie langsgegaan in Ermelo, goed en prettig geholpen. Vervolgens online L- elementen besteld. Heldere website, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle bezorging (ook dit voor een gunstige prijs) en goede communicatie. Een adres om te onthouden!

Perfecte leverancier

Fijne communicatie ,goede service. Snelle levering. Kortom top bedrijf!

Wat een service!

Zowel via de mail als telefonisch uitmuntend geholpen door verschillende medewerkers. Op mijn vragen kwamen duidelijke antwoorden, zijn scherp geprijsd en ook de bezorger was zeer behulpzaam en vriendelijk. Ik kan niet anders zeggen: een top bedrijf!

zeer positief

tegels besteld en de volgende dag al in huis.

Prima levering en service

Denken mee in de levering en mogelijkheden. Zeer tevreden

Komt afspraak netjes na.

Er was met de bestelling een probleem. Deze is door steenvoordeel keurig netjes opgelost. Materiaal was keurig netjes verpakt en op tijd geleverd.

Perfect geregeld.

Kwaliteit ok;afspraken nakomen een 10

Bestelling snel geleverd. Tussentijds contact met chauffeur om juiste plek aan te geven voor levering. Top!

Snelle levering, de verzend kosten zijn laag in vergelijking met andere leveranciers. Netjes een belletje om een afspraak te maken voor leveringsdatum op dag van levering nog gebeld waar ze het zand en stenen konden plaatsen.

Uitstekend bedrijf wat meedenkt met de klant,super!.

Ik heb al eerder bestellingen bij dit bedrijf (Steenvoordeel) gedaan. Dit bedrijf verkoopt producten met reële prijzen. Als klant kan je goed afspraken maken met hen, communiceren duidelijk, telefonisch en/of per email,geven de juiste info, reageren snel, denken mee met de klant, ook qua transport. en zeer belangrijk , ze komen de afspraken ook na en leveren de producten zoals besteld. Ook de complimenten voor de vrachtwagenchauffeur die de spullen komt leveren. Hij belt wanneer hij in de buurt is en zet de spullen af waar jij ze exact wil hebben, topper. We zullen zeker vaker bij hen onze materialen kopen en laten leveren.

Goede prijs, perfecte service!

Onze tuintegels stonden op oproep en de aflevering is perfect gegaan!

Snelle levering en schappelijke bezorgkosten. Chauffeur die levert denkt mee bij plaatsing van de goederen.

Duidelijke communicatie

Van begin tot eind prima overleg gehad omtrent de levering

Minder in ďe big pack en duurder, bezorgen prima.

Alles word duurder dus dat ook maar wel raar dat dat niet word verteld zeker na zoveel geleverde big pack Aan ons.