Goede prijs, perfecte service!

Onze tuintegels stonden op oproep en de aflevering is perfect gegaan!

Snelle levering en schappelijke bezorgkosten. Chauffeur die levert denkt mee bij plaatsing van de goederen.

Duidelijke communicatie

Van begin tot eind prima overleg gehad omtrent de levering

Minder in ďe big pack en duurder, bezorgen prima.

Alles word duurder dus dat ook maar wel raar dat dat niet word verteld zeker na zoveel geleverde big pack Aan ons.

Prima service en levering

Tegels werden vlot uit voorraad geleverd volgens de gemaakte afspraak. De levering verliep zeer voorspoedig.

Heel tevreden

Dankjewel, wij hebben nu een prachtig terras.

Snel en efficiënt

Vandaag besteld, morgen in huis.

Super snelle en correcte service tegen een goede prijs

We waren op zoek naar een specifieke tuintegel en vonden die bij Steenvoordeel tegen de laagste prijs.Levering over lange afstand binnen 2 dagen.Perfect.

Goeie prijs, snel geleverd

Vriendelijke verkopers met verstand van zaken, goede prijs voor materiaal én levering

Eenvoudig bestellen, gelijk gebeld voor een bezorgafspraak en netjes bezorgd!

Door de grote keus ben ik bij Steenvoordeel uit gekomen.

We hadden al een jaar een mooie tegel op het oog en Steenvoordeel kon uit voorraad leveren. Bestelling en levering van tegels en toebehoren zoals zand en banden waren absoluut stipt en professioneel.

Hele makkelijke website, de tegels waren binnen 5 dagen geleverd Top

Snelle levering!

Correcte afhandeling bestelde artikel!

Snel en goed overleg

Na de bestelling van grond werd ik dezelfde dag gebeld om de lever datum af te spreken. Bij het leveren van de bigbags bleek de vrachtwagen niet door de poort te kunnen. De evenals vriendelijke chauffeur dacht goed mee voor een andere goede plek voor de bigbags.

Goed aanbod, snelle levertijd en fijne communicatie.

Op korte termijn kon Steenvoordeel leveren wat we zochten (grind, zand, klinkers). Makkelijk bestelproces en heldere communicatie over de aflevering. Bestelling werd netjes op de afgesproken dag afgeleverd. De chauffeur liet van tevoren weten hoe laat hij zou arriveren. Dus zeer tevreden.

Van bestellen tot de levering was super

Hele goeie ervaringen. Bestellen is makkelijk. En leveren was goed geregeld. Kortom ik werd er heeeel blij van.

Prettig contact

Ondanks dat de geleverde planken smaller waren dan gekocht is de service na contact prima verlopen

Alles ging top!!

Fijne chaufeur, aardige man en goede service

Goede producten, snelle levering!

Donderdag besteld. Dinsdag ochtend vroeg geleverd door een hele aardige chauffeur. Producten waren ook prima!

Meer dan GOED

Aanmerkelijk goedkoper dan bij mijn plaatselijke tuincentrum. Goede foto’s en uitleg op de site. Mail communicatie en aflevering ruim voldoende.

Super goede service!

Een paar keer gebeld voor vragen en verzoek voor leverdatum. Telkens dezelfde twee heren aan de telefoon wat prettig werkt. We zijn goed geholpen, ze hebben er alles aan gedaan om goede uitleg te geven en er was tijdige levering.

Snel, vriendelijk en goed

Binnen een week was mijn bestelling thuis, gebracht door een vriendelijke chauffeur.

Top bedrijf

prima site, uitstekende contacten, prima materialen

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd