Alles ging top!!

Fijne chaufeur, aardige man en goede service

Goede producten, snelle levering!

Donderdag besteld. Dinsdag ochtend vroeg geleverd door een hele aardige chauffeur. Producten waren ook prima!

Meer dan GOED

Aanmerkelijk goedkoper dan bij mijn plaatselijke tuincentrum. Goede foto’s en uitleg op de site. Mail communicatie en aflevering ruim voldoende.

Super goede service!

Een paar keer gebeld voor vragen en verzoek voor leverdatum. Telkens dezelfde twee heren aan de telefoon wat prettig werkt. We zijn goed geholpen, ze hebben er alles aan gedaan om goede uitleg te geven en er was tijdige levering.

Snel, vriendelijk en goed

Binnen een week was mijn bestelling thuis, gebracht door een vriendelijke chauffeur.

Top bedrijf

prima site, uitstekende contacten, prima materialen

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Top bedrijf!

Doen wat ze zeggen! Goede prijzen en snelle levering!

Top bedrijf

We kwamen er bij de levering achter dat er een aantal tegels schade hadden, dit is erg goed opgelost. Ze kwamen gelijk met een reactie. De tegels worden opgehaald en omgewisseld voor nieuwe. Ik raad dit bedrijf aan. Top de bedrijf

Top bedrijf

Een snelle en vriendelijke en goede service

Onze ervaring is: een snelle en vriendelijke en goede service. Snelle en bruikbare informatie via de mail op vragen mijnerzijds. De prijs was goed. Geen vervoerskosten. Een prima aflevering. Het materiaal op mijn verzoek met alle vriendelijkheid op de juiste plaats neer gelegd. Aardige chauffeur.

Super. Wat een service

Top . Super meedenkende chauffeur

Vriendelijk, begripvol en behulpzaam

De bestelling werd keurig, tijdig en snel geleverd. Chauffeur vriendelijke en zeer behulpzaam.

Fijne partij en denken mee

Fijne partij om bij te bestellen, ook toen het bestelde toch niet op voorraad bleek werd er fijn mee gedacht om tot een goed alternatief te komen ondanks dat daar voor hun zelf meerkosten aan zaten.

Oude Telgterweg 290

3853PL Ermelo