Vorig jaar ook al besteld en top geholpen. Dit jaar weer besteld,wederom top. Prima service, makelijk en overzichtelijke website en snelle levering.

Een supersnelle levering van een mooi product!

Een snelle levering van een mooi product met een lieve kleine attentie. Iemand die met hart de producten maakt .

Heel erg goed

Het is erg snel geleverd in mooie blauwe zakjes en erg goed verpakt de kettingen zijn echt heel erg mooi. Dank jullie wel voor het mooie kadotje erbij super lief

Heb een bedel met de foto van mijn kleindochter erop besteld was heel snel binnen en er mooi ben er heel blij mee dank je wel Moniek en je team

Wauw echt super geweldig

Vandaag een pakketje ontvangen van jullie . Het is zo ontzettend mooi geworden om stil van te zijn . Heel erg bedankt hier voor .

Zeer snelle levering

Sleutelhanger zeer mooi met de foto niets op aan te merken

Mooie kadootjes!

Twee sleutelhangers met gravure en foto besteld om kado te geven. Echt super leuke kadootjes, mooi verpakt en snel geleverd! Een aanrader!!

Foto was in eerste instantie wazig. Na een nieuwr te sturen opnieuw gemaakt. Deze was wel super mooi. Bedankt Shoppe voor de super service

Prima product snel geleverd

Mooie gegraveerde sleutelhanger die snel werd geleverd

Ik zelf vond 't een mooi kado, en zeker om te geven, diegene voor wie 't was heb ik heel blij gemaakt. Ze was er zo blij mee en daarnaast ook veel complimenten gekregen erover. Dus heb 'tgelijk iedereen aanbevolen. 👍

Snel !

Snel en mooi spul

Snel geleverd mooi gegraveerd

Ik had alleen wel het gevoel van de afbeelding dat de letters iets groter waren. Maar verder zeer tevreden.

Prachtige ketting

Ik heb een ketting met foto en tekst besteld. Inmiddels is hij onderweg naar pakistan, naar een soldaat. Ik heb hem gevraagd wat hij van het resultaat vindt. Ik heb foto gestuurd, zijn mening luid. 😍😍😍 i like. Bedankt voor de goede en snelle levering. Ik raad jullie aan voor degene die graag een mooi en persoonlijk herinneringen wil geven.

Super goede service

Heb een zippo aansteker en een sleutelhanger gekocht ziet er super mooi uit. De gravering is heel netjes geplaats. Bedankt

Zeer goed, zeer snel en goede service

Goede service, goed oplossingen

Het ziet er geweldig uit precies wat ik zocht !

Ben uitstekend geholpen , en er ook nog op geattendeerd dat ik stukken was vergeten aan te leveren ! Dus prima ervaring en zeker aan te raden ! Heb exact gekregen wat ik zocht ! UITSTEKEND !!!!!

Mooie sleutelhanger snel geleverd

Zeer mooie sleutelhanger

Ik wou mijn vrouw verrassen mer een uniek cadeau. Ze was zeer tevreden over de sleutelhanger met de gegraveerde tekening van onze kindjes. Goede kwaliteit en snelle levering. Bedankt.

Top geleverd en mooi gegraveerd

Naar wens geleverd en mooi gegraveerd.

geweldig!!

Maandag avond een graveer ketting besteld, en nu al binnen. En een top kwaliteit. ook nog een leuk persoonlijk kaartje! Fantastisch

Ik heb een armband met foto en tekst laten graveren en hij is echt super mooi geworden! Echt een aanrader! Snelle service en zeer tevreden over het resultaat...!!

Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs!

De site was erg overzichtelijk en toen ik een vraag had gesteld werd hier snel op gereageerd! Ik ben erg blij met het artikel, het product ziet er geweldig uit en de gegraveerde tekst is erg mooi! Ik hoop dat mijn vriend er blij mee zal zijn. De levering was heel snel, zeker voor een gepersonaliseerd cadeau!

Prachtig!

Mijn ouders een bedeltje en een sleutelhanger cadeau gedaan met een foto + tekst van hun eerste kleinkindje. De foto op het bedeltje was wat llein uitgevallen, maar wel erg mooi geworden. Opa en oma zijn er super blij mee. Ook mooi ingepakt en een leuk persoonlijk kaartje. 2 dagen na bestelling al ontvangen, super goede service!

Super blij met mijn ketting!!

Heel tevreden met mijn ketting met foto van mn kindjes. Dankje voor het kaartje met de leuke attentie! Zeker een aanrader!!

Ik ben teleurgesteld

Bieden niet de service die ze zeggen te bieden en leggen de fout bij post.nl als je pakket veel te laat binnen komt Levertje 1-3 dagen klopt dus niet

Beste Daniëlle, Dank voor je review. Wij verzenden de producten binnen 1 à 2 werkdagen zoals vermeld staat bij het product. Dit staat specifiek zo gemeld omdat PostNL in klein aantal gevallen te laat is met leveren ondanks dat wij het product op tijd bij hun aanbieden. In uw geval is dit ook zo, wij hebben het pakket binnen 2 werkdagen aangeboden bij PostNL, echter is de vertraging bij PostNL ontstaan. Hier hebben we helaas geen invloed op. Dit hebben we u dan ook geprobeerd uit te leggen. PostNL is de meest betrouwbare verzendpartij met het beste afleverratio binnen de afgesproken termijn.