Snelle correcte levering.

Ik dacht wel dat de foto duidelijker zou zijn.

GEWELDIG

Ik kan het as van mijn pap nu in 'n ZEER MOOI HARTJE vlak bij mij. Hart hangen dank u!!!! 💕💕💕🌹🌹🌹

redelijk tevreden

zending perfect geregeld en mooi afgewerkt, alleen na het douchen met ketting bleek de foto te zijn door gelopen en dat was een grote domper,zonde van het mooie product

Mooi

Gegraveerde vriendschaps ketting gekocht. Goede levering, goed contact en mooi product.

Snel en netjes

Een fotosleutelhanger besteld bij shoppe .nl. Sleutelhanger zag er netjes en stevig uit. De foto was ook heel scherp en helder. Snelle levering, binnen 2 dagen was hij binnen.

Super sevice

Mooi verpakt met een prachtig presentje erbij . Service zeer behulpzaam en vriendelijk .

Toppie

Snelle service en leuke persoonlijke attentie

Geef nooit een referentie maar dit was snel heel netjes en nog een mooi engeltje erbij. Dankje

Ik had voor mijn vriend zijn verjaardag een zilveren armband met onze initialen in laten maken bij jullie. Toen ik het pakketje kreeg en het opendeed zag je dat dit gemaakt was met liefde en met passie voor het bedrijf. De armband zelf vond ik heel mooi afgewerkt en mijn vriend was er uiteraard zeer tevreden over. Zelf wist ik in het begin niet zo goed of de armband wel rond zijn pols zou passen, maar uiteindelijk leek het hem als gegoten. Ikzelf heb een hele goeie ervaring bij jullie op gedaan! Alvast bedankt voor jullie werk!

Snelle levering, met een persoonlijk bedankje

In mijn bestelling ging iets mis. Ik kreeg gelijk persoonlijk bericht dat het wel allemaal goed was verlopen.

Kalliane Ferreira

Zeer mooi product, prachtig resultaat Snelle levering Fijne communicatie

Super goeie en lieve service

Op tijd geleverd en heel goed verpakt! Het beste vond ik dat je een persoonlijke bedanking krijgt! En dat raakte me! Ik zou het iedereen aanraden want alles is heel mooi en zoals verwacht! Ik heb een bedeltje bestelt ♡ met een foto en tekst en het is echt mooi! Ik zal zeker nog bestellen!

vriendelijk en top service

mijn gepersonaliseerd kadootje voor mijn partner kon op het laatste moment zonder problemen aangepast worden. Heel vriendelijk over de email en snelle bezorging. Bedankt.

Prachtig en zo snel ben erg blij!

In het weekend een rosegouden kettinkje met staafje besteld. Aan vier kanten laten graveren. Vier verschillende lettertypes gebruikt. Dinsdag was het kettinkje al binnen en hij is echt schitterend geworden. De rose kleur van kettinkje en staafje is heel mooi. De tekst rondom is prachtig gegraveerd. Ik ben er ontzettend blij mee, het is echt nog mooier dan ik durfde hopen. Dankjulliewel!!

Mooi en snel

Precies dat wat je op de site zag

Super snelle en goede levering

Snel geleverd, duidelijke site. Je krijgt waar voor je geld !

Ik heb een leren armband met de de naam en geboortedatum van onze dochter. Hij was heel blij ermee. Ik hoop dat het lang meegaat. Minpunt: het graveren had wel iets dieper gemogen. Het is heel oppervlakkig

Een muntketting met foto cadeau gegeven aan een vriendin van mij als verjaardagscadeau /kraamcadeau en ze vond het zo prachtig. Super kwaliteit, alleen de prijs mag best wel wat lager maar goed je kan niet altijd alles hebben.

Wauw!

Ik ben echt een zeur en schrijf nauwelijks een positieve feedback. Zijn altijd wel dingen die me tegenvallen als ik iets van een plaatje bestel. De ervaring die ik met Shoppe.nl had was zeer aangenaam! Persoonlijk, snel en ik had voor de prijs die gevraagd wordt, geen geweldige kwaliteit verwacht. De graveerde bedel en sleutelhanger zijn echter prachtig. Ik ben erg blij dat ik de gok heb gewaagd. Voelt als voor een kwartje op de eerste rij te zitten.

Snelle bezorging

Onlangs heb ik een gepersonaliseerde sleutelhanger besteld bij Shoppe. Ik ben erg tevreden over de afwerking van het product evenals de snelle bezorging. Ik zal hier in de toekomst zeker vaker iets bestellen!

Ik heb een armbandje met bedeltje besteld. Het armbandje ziet er goed uit net als op de foto. Ook de foto in het bedeltje ziet er scherp uit. Mijn complimenten voor de snelle service en het armbandje!

Dit is echt een bedrijf met perfecte service.

Klein probleempje werd onmiddellijk opgelost.

Heb 2 leren armbandjes besteld ze zijn super mooi en mooi gerafeerd mijn partner was er ook tevreden mee egt super !

Armband met gravering besteld, 2 dagen later al binnen, met een leuk persoonlijk kaartje. Vraag gesteld over de sluiting, binnen een half uur al reactie. Toppers

Bestel ik zo’n zilverkleurig blokje, erg leuk, wil ik er nog 1 bestellen is die er niet meer❣️

Over Shoppe