Zeer veel storingen en zeer langzaam

Moet mijn pinautomaten vaak resetten door de bat eruit te halen. Hii is zeer traag in gebruik.

Goede en snelle service

Ideaal om voor een tijdelijke periodeeen pinapparaat te huren. Snelle levering, pin transacties staan direct op de bank. Uitstekend service

• Prijs

Goede service en snelle levering!

Prima mobiel pinapparaat tegen een schappelijke prijs!

• Prijs

Goede en snelle service, goede klantenservice, snel geregeld en snelle uitbetaling

Mobiele pin nodig voor een beurs. Contact opgenomen met de klantenservice en uitstekend geholpen. Alles was snel geregeld en de mobiele pin was snel binnen. Bediening van het apparaat was eenvoudig. Beurs was in het weekend en maandag waren de transacties al bijgeschreven op onze rekening. Kortom .... aanrader en de volgende keer weer!

• Prijs

Te langzaam ...steeds wachten op wifi

Te traag

Geweldige service

Door een planningsfout werkten onze eigen pinapparaten nog niet. Na telefonisch contact met Sepay konden we snel schakelen en werd alles geleverd volgens de afspraken. Heldere uitleg erbij en zonder problemen konden onze medewerkers de pinapparaten gebruiken en onze klanten pinnen. Afspraak=afspraak. Geweldige service!

Top geregeld

Gewoon goede service Top

• Prijs

perfecte geregeld, fijne partner om mee te wereken

IN een drukke periode een fijn bedrijf wat meedenkt en korte lijnen heeft als er contact nodig is.

Fijn

Ik had eerder bij rent a pin bestelt maar sepay ging veel fijner. Alles mooi!

Heeft niet gewerkt

Van te voren overleg gehad over de huur van een pinautomaat voor op een beurs. Op advies apparaat gehuurd. Wordt te vroeg geleverd (1 maand) pas op 1e dag beurs kunnen testen. Werkte niet. Bleek dat advies niet klopte en verkeerd apparaat is gehuurd. Sta ja dan 1e dag op de beurs zonder pin automaat. Telefonische service oké, maar conclusie was wel dat er niet gewerkt kon worden. Bij "coulance" wordt dan geen huur gerekend. Geen alternatief geboden.

Top service!

Besteld op donderdagmiddag en vrijdagochtend al in huis. Ook het retour zenden van de automaat was snel geregeld en nog de zelfde dag weer opgehaald. Communicatie verloopt adequaat en je weet precies waar je aan toe bent en welke procedure je moet volgen.

• Prijs

Beste Ronald, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen en naar volle tevredenheid. Groeten, Nick

na slecht begin, geweldige geholpen

Nadat er eerst iets niet in orde was met mijn bestelling heeft Melissa me geweldig en in sneltreinvaart geholpen. Echt op het allerlaatste moment heeft ze het mogelijk gemaakt om een pinautomaat op tijd te versturen. Ik ben erg blij met haar en deze service. Mijn advies is wel om naar het systeem te kijken zodat anderen niet in dezelfde problemen komen.

heel heel slecht.

Totaal niet bereikbaar bij storingen.

• Prijs

Beste Don Car'Mello, Mijn excuses dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Het klopt inderdaad dat wij op zondag niet bereikbaar zijn. Niets is vervelender dan een niet werkend pinautomaat. Ook zijn wij overgeschakeld naar een ander telefooncentrale en goed dat u aangeeft dat u geen boodschap meer kunt achterlaten,. Dit zullen wij spoedig wijzigen. Ik zie wel dat er contact is geweest en dat het probleem inmiddels is verholpen. De openingstijden kunnen we (nog) niet veranderen, maar we gaan ons uiterste best doen, om zoveel mogelijk scenario's op de website te zetten, zodat u deze handelingen zelf kunt verrichten. Groeten, Nick

Een groot en makkelijk succes!

Na jaren een Kledingbeurs met cash op de basisschool koos het nieuwe organisatie team voor een pinapparaat. Veel onderzoek leidde tot de Sepay en we hebben er vooralsnog totaal geen spijt van. De inzet stond de volgende dag al op de rekening. En de avond zelf 106 transacties zonder problemen. Nu nog even wachten op de eindafrekening.. Voorjaarsbeurs in mei 2020 komen we terug!

• Prijs

Ik zeg ja tegen een goed alternatief! (10 jaar ervaring met Sepay!)

Het komt te vaak voor dat passen geweigerd worden, met name ING. Gevolg: klanten ontevreden. Veel gehoorde reactie: ohja, die pin bij jullie is een rotding. (het is niet anders, onze eerlijke reactie!) Ook ons personeel is Sepay goed zat, dan gaat het weer even redelijk goed (lees: 3 weigeringen per dag) Daarna weer vreemde storingen, bijv. met valentijnsdag GEEN PIN GEHAD! je verzint het niet.. We zijn een serieuze klant van Sepay, maar eerlijk = eerlijk, iets meer betalen voor een goede betaal service is een echte eerlijke aanrader. Irritatant bijv.: reactie op hun site kan niet! hallo het is 2019!

• Prijs

De automaten zijn te traag en te omslachtig.

De automaten zijn te traag en te omslachtig. - Je moet de handleiding opzoeken - Er moet eerst naar een menu gegaan worden vooraleer je het bedrag kan in geven - vele betalling moeten 2 tot 3 keer herhaald worden voor ze aanvaard worden.

• Prijs

Beste Lieven, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze betaalterminals, alhoewel het eindcijfer niet echt positief is. Maar zeer goed dat u uw bevindingen aangeeft. Het klopt dat we niet meer in papieren handleidingen doen. We hebben hiervoor een bewuste keuze gemaakt om deze digitaal op onze website te zetten. Zo is het versiebeheer en kunnen we nieuwe toepassingen hierin verwerken. Ook besparen wij het milieu hier een gedeelte mee. Goed dat u aangeeft dat het lastig te vinden was, daar gaan we direct iets aan doen. Het klopt dat er niet direct een bedrag kan worden ingegeven. Natuurlijk begrijp ik hierin uw teleurstelling, maar de menu en 1 toets, zit bij al onze klanten waarschijnlijk al in het geheugen gegrift. Ook heb ik uw transacties nagekeken en de logs van de betaalterminals doorgenomen. Ik heb gezien dat er een aantal keer een warm-boot heeft opgetreden. Meestal gebeurt dit, wanneer de terminal geen goede dekking heeft met het mobiele netwerk. Hoewel we een multi-provider sim hanteren, komt het helaas voor dat het mobiele netwerksignaal onvoldoende is. Dit resulteert in lange(re) transactietijden en een warm-boot tijdens een betaling. Mijn excuses voor uw ervaringen met onze betaalterminals. We gaan in ieder geval werken aan de informatievoorziening met betrekking tot de instructies. Groeten, Nick

Super geregeld.van bezorgen tot terughalen.

Het bestellen van het apparaat ging door de prima service soepel. Het pinapparaat werd vlug geleverd zoals afgesproken was. De werking van een apparaat was snel eenvoudig en effectief. De huurprijs is schappelijk. Heb ook ervaring met andere pin automaat leveranciers. Maar blijf in de toekomst bij Sepay. In verband met de voordelen.

• Prijs

Geweldige service en doen wat ze beloven!

Nadat er wat 'bestelproblemen' met ING waren, heb ik direct contact gezocht met Sepay en met name Lara (en ook andere collega's) die ik aan de telefoon kreeg, hebben me uitstekend en vlot geholpen en de apparatuur nog op tijd bij ons gekregen. De automaat was snel opgestart en we hebben de hele dag tijdens het jubileum goed gebruik kunnen maken van de pinautomaat, wat en vlotte doorstroming aan onze stand heeft bewerkstelligd! Proficiat Sepay! Rob Tuk.

• Prijs

prima kennismaking en kwaliteit uitstekend.

Duidelijke uitleg en bediening eenvoudig. Voor de 1e maal door onze stichting gebruikt en voor volgend jaar weer graag.

• Prijs

Prima pinapparaat werkt naar behoren

prima ervaring voor de eerste keer

Prima geregeld

redelijk eenvoudig te bestellen, goede communicatie. Vraag: Er kon niet met/via de telefoon betaald/gepind worden. Had ik de verkeerde pinapparaten besteld of kan dit eenvoudig nog niet ?

Beste heer Paap, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Het klopt dat dat op die lijn van pinautomaten nog niet kan. We staan op het punt om een nieuwe softwarerelease uit te rollen die smartphonebetalingen mogelijk maakt. De planning is om dit volgende week uit te rollen. Groeten, Nick

Toetsen Pinapparaat deden het niet goed

Het Pinapparaat is keurig op tijd verstuurd maar het apparaat was niet 100% inzetbaar omdat het toetsenbord het niet goed deed, de pijltjes naar boven en onder doen het niet, en het apparaat leek al veel ouder. De taal stond b.v. bij aankomst op engels, ik heb een update geinstalleerd en toen was de taal weer goed. Onze vrijwilligers gebruiken liever de al gekochte bijna nieuwe PIN apparaten van Sepay, daarom geen goede beoordeling voor dit huur apparaat maar de ervaring met Sepay voor onze gekochte apparaten is zeer goed.

Beste St. Halfweg, Bedankt voor uw beoordeling en mijn excuses voor de overlast. Het klopt inderdaad dat onze huurautomaten de SEPAY Mobiel Plus modellen is. Dit model hebben we 4 a 5 jaar geleden op de markt gebracht. De besturing wijkt inderdaad iets af van het model wat u momenteel gebruikt. De scrolltoetsen zitten een beetje verstopt. Het bevreemdt mij, dat de taal ingesteld is op engels. Dit zou standaard op Nederlands moeten staan. Het spijt mij voor uw ervaring met ons vorige model. Wel vinden wij het super om te horen dat u zeer tevreden bent over uw huidige SEPAY pinautomaten. Groeten, Nick

top service

very professional people ,quick service and very good prices

Hi Amstel Bike, Thank you for your positive review! I'm glad to hear that everything worked out well. Thank you for your positivity. Greetings, Nick

Ik ben al vele jaren zeer Tevreden met Sepay goede service en goed bereikbaar. Nu starten we nog een bedrijf en nemen daarvoor ook weer een sepay pin apparaat

goede service en goed werkend apparaat

Prima services, goede uitleg, tijdige toezending en goed werkend apparaat. Ondanks dat ik geen formulier (UPS) had ontvangen voor de terugzending is het na een belletje prima opgelost. Top gedaan. Ga zeker nog vaker van jullie diensten gebruikmaken en ook andere verenigingen aanbevelen een pinapparaat bij jullie te huren.

Over SEPAY

Over SEPAY is één van de grootste, onafhankelijke aanbieder van elektronische betaaldiensten in Nederland. SEPAY bestaat sinds 2005 en is als bedrijf door De Nederlandsche Bank (DNB) in 2011 gecertificeerd als betaalinstelling. Pinautomaten en Betaaldiensten SEPAY bedient haar klanten met debet en credit transactie diensten. Ook voorziet SEPAY haar klanten met vaste en mobiele pinautomaten. Deze kunnen worden gekocht, geleased of voor korte termijn gehuurd worden. Wij verzorgen de volledige verwerking van deze transacties inclusief de rapportages hiervan. Als full-service transactie verwerkingsbedrijf investeert SEPAY continu om haar producten en diensten te innoveren.