Aanrader!

Enig minpuntje, en dat is zeker een vergissing: de waarborg ging twee keer van de rekening. Moet nog rechtgezet worden. Voor het overige niets dan lof. Wij zijn fan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze hebben mij zeer snel geholpen ivm. korte aanvraagperiode. Toch allemaal naar tevredenheid gelukt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering, goed bereikbare helpdesk, duidelijke communicatie.

De aanvraagprocedure vond ik lastig. In eerste instantie lijkt het simpel, totdat de gegevens van het bedrijf erbij komen. Dan lijkt het alsof het volledig doopceel van alle vier de stichtingbestuurders ingevuld moet worden; dit werd mij ook verteld door de helpdesk. Een bestuurder woont in België, dus dat lukte niet. Uiteindelijk bleek alleen de tekenbevoegde genoemd te hoeven worden, volgens een andere helpdeskmedewerker. Dit heeft veel tijd gekost, en hier zou een extra verduidelijking veel schelen. En ook als de helpdeskmedewerkers geen verschillende uitleg geven.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

helaas, geen alleen maar fouten, daarom overgestapt naar Mypos

bereikbaarheid: slecht bedrijf beantwoord mail met Sepay. dus blijkbaar werken er geen mensen en is dit een volledig computer gestuurd bedrijf, zeer onpersoonlijk en niet van deze tijd. heb opgezegd en overgestapt naar een ander, sepay is te duur, krijg een email met einddatum en verzoek na datum binnen 14 dagen pin automaat retour te sturen, dit binnen 6 dagen aangetekend gedaan, maar vanmorgen een email dat ze een factuur met boete sturen wegens te laat inleveren, terwijl ik tot 15 mei de tijd heb.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

moest spullen zelf ophalen Informatie mbt installatie en proef transactie niet juist retourticket was er niet bij pinautomaten zijn gedurende gebruik vastgelopen waardoor inningen gemist (niet naar ander bedrag te brengen) Transactiekosten zijn schandalig hoog, heb idee te collecteren voor Sepay

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer snelle levering. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Kan in mijn molen alleen met een mobiel pin terminal werken, via G2. Ondanks de telefoonverbinding tussen dikke muren van de molen een uitstekende en snelle verbinding. Sneller dan mijn vorige verifoon waarvan certificering vervalt. Snelle reactie via chat waarbij alle vragen duidelijk worden beantwoord.

IK weet nog niet welke verbeterpunten ik zou moeten noemen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

goede en snelle service

Voor vaste klanten zou aanvraag procedure soepeler mogen, indentieteit afschiften enz zijn al meerdere malen afgegeven

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

het werkt perfect

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vaak geen verbinding, heb sepay een aantal keer moeten bellen en het apparaat uitschakelen Twijfel of de betaling is doorgegaan Moeilijke communicatie met sepay

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snel en duidelijke gebruind uitleg

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering en erg vriendelijke medewerkers

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

- kan snel schakelen indien nodig - goede apparatuur, goed ingericht vooraf - makkelijk te bedienen apparatuur

- een aanvraag op alle fronten meteen controleren ipv stap voor stap

• Betrouwbaarheid

Jullie communicatie is niet altijd duidelijk. Mails komen soms te vroeg, waardoor er verwarring ontstaat. Ook over de afrekening en het retourneren van de waarborg ontbreekt informatie.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel en efficient geregeld. Helemaal prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijk communicatie

Er staat nu een nummer op het afschrift van welke pinautomaat gepind wordt. Kun je die ook een naam geven?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij een storing wordt je niet geholpen of terug gebeld en krijg je als antwoord dien maar een klacht in en noem mijn naam maar, dit is het letterlihke antwoord wat ik van de desbetreffende medewerker (Spencer) kreeg. Misschien moet men hier iets mee doen bv. Medewerkers de telefoon op laten nemen die verstand van zaken hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Via ING actie een eigen pinapparaat gekocht bij sepay in plaats van nog te huren bij ING. Snelle levering, donderdag besteld en dinsdag, na eerst alle contracten te hebben ingevuld in huis. Geprobeerd om een transactie te doen maar deze werd ieder keer geweigerd. Veel contact met Sepay. Woensdag is een "huur" pinapparaat geleverd door ING en ik dacht hier klopt iets niet. Wat moet ik hier nu mee, ik heb er al één. Het huurapparaat was door ING gekoppeld en het Sepay apparaat niet. Nu een uur was het opgelost. Stomme actie van ING. Huur apparaat moet weer terug worden gestuurd etc.

Het beschermkapje tegen het meekijken met invoer pincode zit vast op het apparaat en kan niet worden omgeklapt. Hierdoor is het moeilijk om bedragen in te voeren, zeker met wat dikkere vingers. Dit is een groot nadeel. Bij de huur pinapparaten kan dit worden weggeklapt. - slechte communicatie, er was iets mis gegaan in de koppeling met ING. Verbinding met ING is tot 3x verbroken. Veel heen en weer bellen en irritatie dat ik het apparaat direct terug wilde sturen. Inmiddels is het probleem opgelost maar ik ben ook niet te spreken over de gang van zaken. Zeker niet omdat het een actie voor ondernemers is, georganiseerd door Sepay en ING. De beste pin-deal van Nederland Lage maandlasten, dat is natuurlijk altijd prettig. Ook voor pinnen. Daarom kunt u als ING klant nu heel voordelig een pinautomaat kopen via SEPAY. En de pintransacties worden gewoon verwerkt via ING. Zo heeft u het beste van beide.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

eenvoudig te bestellen

- slechte communicatie, er was iets mis gegaan in de koppeling met ING. Ene collega zegt dat Sepay en ING geen direct contact hebben en de andere collega zegt dat het opgepakt wordt met ING. Uiteindelijk een hoop heen en weer gebel en hierdoor een vertraagde bestelling. Bij iedere vraag die ik stelde kreeg ik het antwoord of ik het ff op de mail kon zetten. Op een mail waarin ik vertel wat er aan de hand is, en met de vraag hoe dit opgelost kon worden werd niet gereageerd. Inmiddels is het probleem opgelost maar ik ben niet te spreken over de gang van zaken.

Over SEPAY

Filter op Taal