Duidelijke communicatie, ontzettend fijn programma om mee te werken

Hoewel ik het aanmeldproces uit iets te veel stappen vond ontstaan, kan ik me helemaal indenken dat dit is om fraude te voorkomen. Al met al vond ik het super dat je van tevoren mails krijgt met alle instructies en de leverdatum. De pinautomaten waren voorafgaand al getest, dus het was alleen een kwestie van aanzetten. Vervolgens kon ik alle transacties heel makkelijk tracken via het dashboard die ik voor het festival al had ingesteld.

Kan niet beter

ik ben werkelijk zeer tevreden over de geboden service van Sepay, het moderne pin apparaat wat ik een maand heb gehuurd tbv mijn kerstbomen verkoop werkte perfect, De betalingen werden snel overgeboekt op mijn rekening en de werknemers die ik gesproken aan de aan de telefoon tijdens mijn bestelling hebben vakkennis, daarnaast heb ik ervaren dat sepay zeer flexible met je meedenkt, dit om hun klanten tevreden te stellen en te behouden, met name Ivonne is een toppertje. Kortom ben erg tevreden en volgend jaar ben ik weer klant.

• Prijs

Beste Marco, Bedankt voor uw mooie beoordeling en voor het compliment voor Ivonne. Uiteraard hebben we die al veel eerder doorgegeven dan mijn verlate reactie op uw beoordeling ;-) Fijn dat alles goed bevallen is en dat u helemaal tevreden bent met de pinautomaat en de service. Op naar het einde van het jaar! Groeten, Nick

Die nieuwe pinautomaten zijn geweldig!

Volgens mij zit ik nu een jaar of 8 bij SEPAY en altijd gebruik gemaakt van de mobiele pinautomaten. We begonnen met die hele grote witte die uiteindelijk werd vervangen door een kleiner model. Sinds 3 weken hebben we de nieuwste 4G model en deze is echt supersnel. Binnen 5 seconden is de transactie klaar. Top dat alles zo snel geregeld was!

• Prijs

Zeer blij de terminal als startende ondernemee

Voor mijn bedrijf een terminal nodig en uiteindelijk uitgekomen bij Sepay. Werd keurig geholpen en terminal voldoet aan de verwachting. Prijs kwaliteit is een grote pluspunt. Zeer zeker aan te bevelen voor de kleinere ondernemer!

Klantervaring slecht

Ik ben nu een half jaar in het bezit van de sepay vast automaat. zou dit bij jullie developers of de juiste afdeling terecht kunnen komen? Zouden jullie een update kunnen maken voor dit apparaat voor de volgende punten? Huidige situatie: klant biedt kaart aan op het scherm > betaling is geweigerd > ik moet klantterminal omdraaien en 2x op OK drukken zodat klant kan herhalen. Kleine aanpassing: Als betaling niet geslaagd is > optie op nummerieke toetsenbord om op ok te drukken (terminal OK koppelen aan ok op numpad) —— Huidige situatie: Ik wil een bedrag invoeren > Deze voer ik snel in > Pinpad slaat nummers over omdat deze de snelheid niet aankan (u snapt dat dit risicovol is voor mij, vooral omdat ik parttimers in dienst heb die zulke fouten makkelijk kunnen maken) Het zou al een verbetering zijn als het bedrag nog op de numpad zou blijven staat zodat ik een eventuele fout makkelijker kan zien. Kleine aanpassing: Geen limiet op snelheid van invoeren bedrag OF bedrag blijft op numpad nadat je op OK hebt gedrukt —— Huidige situatie: Ik voer een bedrag in >Klant wil nog iets erbij en ik wil het bedrag wijzigen > Ik moet de klantenterminal omdraaien om op stop te drukken en opnieuw het bedrag invoeren. Kleine aanpassing: Een mogelijkheid op het nummerieke toetsenbord om een bedrag te kunnen annuleren of wijzigen (toets Cancel op numpad koppelen aan STOP op terminal) Deze handelingen kosten mij veel irritaties en tijd op een dag. Ik hoor graag van jullie.

• Prijs

Beste Anoniem, Bedankt voor het doorgeven van deze punten. Als ik bovenstaande lees, begrijp ik uw irritatie met betrekking tot de vaste pinautomaat in combinatie met de kassiersunit. We hebben uw reactie kenbaar gemaakt op onze R&D afdeling. Zij gaven aan erg blij te zijn met deze feedback en gaan dit aankomende periode bekijken of en hoe dit verbeterd kan worden. Helaas kampen zij momenteel nog met een aantal zaken die een hogere prioriteit hebben, maar er is mij toegezegd hier zeker tijd voor te maken. Fijn dat u dit kenbaar maakt aan ons, echter weet ik niet of dit het juiste platform hiervoor is ;-) Groeten, Nick

Vallen en opstaan

Betaalbaar en het werkt.

• Prijs

Beste Paul, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor deze beoordeling. Ik heb even in uw geschiedenis moeten duiken om te zien hoe uw mening is ontstaan. Ik kan zien dat u 10 SEPAY Mini 4G's heeft gehuurd voor Koningsnach' en Koningsdag. Logisch om daar extra automaten in te zetten voor deze drukke nacht/dag. En als we de aantallen gemaakte transacties zien op die pinautomaten was het zeker geen overbodige luxe. Wanneer ik uw kant van het verhaal lees begrijp ik uw gevoel. Het is een bittere pil om een factuur te ontvangen voor 9 pinautomaten met onherstelbare (vloeistof)schade. Zeker wanneer we de hoogte bekijken van deze factuur, aangezien wij onherstelbare schade altijd factureren op nieuwwaarde. Vorige week hebben we nogmaals deze zaak bekeken om te zien of wij wellicht nog pinautomaten in kunnen zetten en trachten hiermee uw factuur te kunnen verlagen. Helaas is dit niet gelukt, want de terminals zijn echt niet meer in te zetten. Het betreurt mij dat ik geen andere nieuws kan bieden. Graag had ik het anders zien, maar helaas. De situatie is helaas zoals deze is. Misschien dat het via de verzekering kan worden gespeeld, aangezien het om schade gaat. Groeten, Nick

Super tevreden

Wij gebruiken de toestellen van Sepay al een aantal jaren, tot volle tevredenheid, bij onze stichting in België. We hebben sinds kort ook 2 toestelen aangeschaft voor onze nieuwe stichting in Nederland en alles (informatie aanvragen, bestelproces afronden en toestellen afleveren) ging heel vlot

• Prijs

De service prima, de pinautomaat heeft gebreken!!

De pin automaat is niet echt handig met het contactloze gedeelte helemaal bovenaan op de automaat. Klanten leggen direct hun pas op de display en zien dan gelijk staan pas geweigerd. Wij moeten telkens melden....sorry u moet hem helemaal hierboven leggen...dit gedeelte zien ze niet echt.

• Prijs

Beste Thea, Bedankt voor uw feedback en het klopt inderdaad dat bij de SEPAY Vast dat de NFC lezer "hoger" zit dan bijvoorbeeld op de SEPAY Mobiel. Daardoor werkt het niet altijd wanneer een betaalpas op het scherm wordt gehouden, een kans van 50/50 dat de pas wordt gelezen. We hebben dit trachten op te lossen om het NFC logo te plaatsen op de bonrolhouder. Uit uw beoordeling kan ik concluderen dat dit niet voldoende is. Ook snap ik uw positie om elke keer te vertellen dat de pas verder naar boven moet worden aangeboden, een storende factor kan zijn. We gaan bekijken hoe we dit duidelijker kunnen aangeven op de pinautomaat. Bedankt voor uw feedback. Groeten, Nick

Uitstekend apparaat tegen gunstige investering

Visueel mooi apparaat, gebruiksvriendelijk, snel en goed. Nooit problemen met verbinding door wifi én GPRS backup. We gebruiken 'm in de horeca en zijn heel tevreden. Ook de verhouding prijs kwaliteit is heel goed verdedigbaar.

• Prijs

Beste Gijs, Bedankt voor uw mooie review en fijn om te lezen dat we voldoen aan uw verwachtingen. Ja, de SEPAY Mobiel Wifi is inderdaad heel handig door de simkaart die we meeleveren, zo heeft u altijd een werkende verbinding. Nogmaals dank voor uw mooie review en ik wens u heel veel transacties toe! Groeten, Nick

Goede ervaring

Goede ervaring met sepay

Betaalbaar

Goedkoop ivm andere aanbieders, maar met de tilli systeem gaat het moeizaam

• Prijs

Beste Youssef, Bedankt voor uw review en fijn dat u aangeeft dat de koppeling moeizaam werkt met Tilli. Uw melding heb ik direct doorgezet naar mijn collega's om dit nader te bekijken. We gaan dit verder uitzoeken. Groeten, Nick

Prima! Vooral fijn om in je account de transacties te kunnen inzien.

Positief!

• Prijs

Beste Dorien, Bedankt voor uw beoordeling en uw positiviteit. Een overzicht van de transacties binnen Mijn SEPAY is één ding, maar er zijn nog meer mogelijkheden binnen deze persoonlijke pagina. Een uitgebreide beschrijving kunt u via https://www.sepay.nl/wp-content/uploads/Mijn-SEPAY-Handleiding.pdf. Heel vel plezier met uw pinautomaat! Groeten, Nick

goed geholpen, duidelijke communicatie

goed geholpen, duidelijke communicatie

• Prijs

Beste Anna, Bedankt voor uw mooie review en fijn om te lezen dat we u goed geholpen hebben. Dit trachten wij voor iedereen te doen. Groeten, Nick

gewoon goed

heb een paar opbouwen de ideeën, het geluid tijdens het afreken te zacht, de licht strekte van het display te zwak, de mensen wil geen bon meer is dat in te stellen

• Prijs

Beste Ton, Hartelijk dank voor uw mooie review en voor uw ideeën. De lichtsterkte is helaas niet in te stellen, wel hebben we hiervoor een andere oplossing bedacht, namelijk een "light theme" voor de pinautomaat. Deze draait de huidige kleuren om (witte achtergrond, zwarte letters) zodat deze beter leesbaar is in lichte (zonnige) omgevingen. Deze optie vindt u in de technische instellingen (F1, daarna pijltje naar beneden indrukken, 1 - DEVICE. In ditzelfde menu vindt u bij de derde optie ook de volume instellingen (beep volume). Hopelijk kunt u hem iets hoger zetten dan waar deze standaard op staat. Wat betreft de boninstelling. Binnen Mijn SEPAY kunt u deze wijzigen naar één bon (i.p.v. standaard 2). De gehele bonfunctie kunt u niet uitzetten, dat heeft ermee te maken dat de pinautomaat een geïntegreerde bonprinter heeft en daardoor verplicht is dat deze minimaal 1 bon moet produceren bij een geslaagde betaling. Dit is tevens ook een extra controle om er zeker van te zijn dat de betaling is geslaagd. (instructievideo: https://youtu.be/ZoHUCLSdfFM) Mocht u hulp nodig hebben met het instellen van uw pinautomaat, dan kunt u ons altijd mailen, bellen of gebruik maken van de chat. We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Veel plezier met uw pinautomaat! Groeten, Nick

een probleemloos betalingssysteem

Wij met onze barvrijwilligers kunnen probleemloos met dit betalingsysteem overweg en zijn er erg blij mee.

• Prijs

Beste Arno, Bedankt voor deze beoordeling. Als jullie blij zijn, dan zijn wij dat natuurlijk ook! Wij trachten om betalingen zo eenvoudig mogelijk af te handelen, zowel op de pin als het verwerken daarvan. Heel veel plezier met jullie pinautoma(a)t(en. Groeten, Nick

Prima apparaat

Maakt snel verbinding en makkelijk te bedienen.

• Prijs

Beste S.V.'84, Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat alles naar wens is. We trachten dat (iedere pinautomaat) op dezelfde eenvoudige manier te bedienen is en zo te lezen is dat gelukt! Veel plezier met uw pinautomaat! Groeten, Nick

Doet wat het moet doen.

Werkt goed. Storingsvrij. Enig minpuntje is dat het apparaat wat 'plastic' aanvoelt. De concurrent heeft ze steviger. Desondanks absoluut aan te raden!

• Prijs

Beste Murat, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en dank voor het delen van uw mening. Fijn dat u geen last van storingen heeft met uw pinautomaat en ik snap wat u bedoelt met uw opmerking. Desondanks zorgt dit er wel voor dat we pinautomaten kunnen aanbieden die gemiddeld 300 euro voordeliger zijn in aanschaf. Heel veel plezier met uw pinautomaat en ik wens u veel transacties toe! Groeten, Nick

Goede service, goede kwaliteit

Het pinapparaat werkt altijd zoals het hoort. Ook de service bij Sepay is goed en vriendelijk.

• Prijs

Beste Alex, Hartelijk dank voor je mooie review en fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de service. Dat is ons streven oor iedereen. Ik wens u veel transacties toe! Groeten, Nick

Snelle afhandeling van transacties

• Prijs

Beste Ahjaz, Bedankt voor uw mooie review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de snelheid van de afhandeling. Groeten, Nick

Geweldig pin automaat

Snel geleverd top service en pin automaat geweldig geld ook erg snel op je rekening

• Prijs

Beste M.A. Meesters, Wow, bedankt voor deze mooie review. Dit zijn exact de punten die wij onze klanten willen laten ervaren. Zo te zien is dat goed gelukt! Wij wensen u veel transacties toe met uw SEPAY automaat. Groeten, Nick

De klanten met Sepay kunnen heel makkelijk pinnen.

een must have voor de kleine starters. geen gsm die je moet gebruiken, geen moeilijke handelingen, deze pin met bonnetje ook nog werkt altijd en overal, en makkelijk.

Werkt altijd

Zelden problemen mee altijd en overal verbinding ik ben zeer tevreden

• Prijs

Beste Rob, Bedankt voor uw schitterende review en fijn dat u zo tevreden bent. Dit is exact wat wij willen aanbieden aan onze klanten. Een pinautomaat die overal werkt voor een lage prijs. Groeten, Nick

werkt vlot

Gemakkelijk in gebruik en werkt zonder vlot. Enkel heb ik niet altijd antwoord op mijn vraag via e-mail gekregen en dat vind ik toch wel belangrijk. Ik wacht al een paar weken op mijn vraag en heb al verschillende mails gestuurd. Bij 1ste contact, is alles wel vlug verlopen, enkel nu mis ik opvolging.

• Prijs

Beste Martin, Bedankt voor uw review en fijn dat de betaalterminal goed werkt. Ik heb direct in uw gegevens gekeken en ik zie een email van 20 juni jl. die (door mailproblemen) niet bij u terecht is gekomen. Ik heb deze direct nogmaals naar u verstuurd. Excuses voor deze vertraging. Mochten we u (elders) van dienst kunnen zijn, laat het ons weten. Groeten, Nick

Werkt goed en bij vragen helpen ze snel

Ik was naar hun overgestapt voor 1 bedrijf vanwege een verouderd pin apparaat en zit nu met alles bij Sepay.

• Prijs

Beste Jesse, Hartelijk dank voor uw review en fijn dat u zoveel vertrouwen in ons heeft door alles over te hevelen. Dit scheelt aanzienlijk in de maandelijkse kosten ;-) Mochten we u ergens mee van dienst kunnen zijn, laat het ons weten! Nogmaals dank voor deze positiviteit. Groeten, Nick

Service is ok maar pinautomaat is traag

Pinautomaat is traag

• Prijs

Beste Agop Ermin, Bedankt dat u de moeite heeft genomen voor het achterlaten van een review. Ik zie dat u gebruik maakt van de SEPAY Mobiel. Deze werkt met een simkaart. U geeft aan dat de pinautomaat langzaam is. Gemiddeld duurt een verwerking (na het invoeren van de pincode tot aan het printen van de (eerste) bon, gemiddeld 6-10 seconden. Mocht dit bij u langer duren, dan kunt u de volgende stappen ondernemen: - Zet de pinautomaat minstens 15 minuten uit en start deze op; - Bij geen verbetering zou u de simkaart kunnen wisselen met de reserve sim (in het compartiment waar ook de batterij zich bevindt (na wisselen 15 minuten uit laten); - Indien beide geen effect heeft, neem contact op met onze servicedesk (dit mag trouwens altijd ;-) ). Nogmaals dank voor uw review en hopelijk is hiermee het euvel opgelost. U kunt altijd advies of hulp vragen. Wij willen graag dat u 100% tevreden bent! Groeten, Nick

Over SEPAY

Over SEPAY is één van de grootste, onafhankelijke aanbieder van elektronische betaaldiensten in Nederland. SEPAY bestaat sinds 2005 en is als bedrijf door De Nederlandsche Bank (DNB) in 2011 gecertificeerd als betaalinstelling. Pinautomaten en Betaaldiensten SEPAY bedient haar klanten met debet en credit transactie diensten. Ook voorziet SEPAY haar klanten met vaste en mobiele pinautomaten. Deze kunnen worden gekocht, geleased of voor korte termijn gehuurd worden. Wij verzorgen de volledige verwerking van deze transacties inclusief de rapportages hiervan. Als full-service transactie verwerkingsbedrijf investeert SEPAY continu om haar producten en diensten te innoveren.