goede service en zeer behulpzaam

zit al 3 jaar bij sepay en bevalt zeer goed. als er desondanks toch een probleempje voor doet doen ze er alles aan om dit zo goed mogelijk op te lossen en zijn zeer behulpzaam en correct en komen de afspraken na .

• Prijs

Beste CWA Oosterom, Hartelijk dank voor uw complimenten aan onze servicedesk en voor de mooie beoordeling. Fijn dat u dit zo ervaart, want wij doen er alles aan om iedereen snel en correct te voorzien van antwoorden op vragen. Tegenwoordig hebben we ook een zelf-service pagina in het leven geroepen met de meest voorkomende issues en wat u er zelf aan kunt doen. Handig, als u langer moet wachten. Deze kunt u vinden op: https://www.sepay.nl/klantenservice/zelf-pinautomaat-storing-verhelpen Groeten, Nick

Blij met het pinautomaat. Snelle service. Mensen met kennis en oplossingsgericht aan de telefoon. Ik zou Sepay zeker aanbevelen.

• Prijs

Beste Sylvia, Dank u wel voor deze mooie beoordeling en fijn dat alles naar wens is. Doordat iedereen getraind is met onze pinautomaten, kunnen we onze klanten sneller helpen met een oplossing. We vernemen vaker dat dit 'als prettig' wordt ervaren i.p.v. doorgestuurd worden naar verschillende afdelingen. Nogmaals dank voor uw review! Groeten, Nick

Fantastiscj

Geweldige service

• Prijs

Beste Bertus, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u helemaal tevreden bent en dat u onze service kan waarderen! Groeten, Nick

Zeer slecht

Mij werd gevraagd waarom mijn bedrijf geregisterd staat op mijn huisadres. Ik heb uitgelegd dat ik in ambulante handel zit en dat ik vijf dagen per week op de mark sta. De medewerker heeft daarop gevraagd om foto's te maken van mijn kraam. Ik heb haar gevraagd waar dit allemaal voor nodig is want ik heb aan alle voorwaarden voldaan volgens de email die ik van deze bedrijf eerder had ontvangen waarin stond vermeld dat ik een kopie bankafschrift ,kopie paspoort en uittreksel Kvk moest opsturen. Ik kreeg antwoord dat dit procedure is en als ik geen foto's stuur dan kunnen ze mij niet meer verder helpen. Ze hebben mijn opdracht dan ook geannuleerd. Vind dit zeer slechte service en ik raad alle ondernemers af om zaken te doen met deze partij.

• Prijs

Beste Naim, Bedankt voor uw beoordeling en jammer dat u zo over de hele situatie denkt. Normaliter is het inderdaad niet nodig om foto's aan te leveren wanneer het adres op een duidelijke winkel/onderneming ingeschreven staat. Wij gebruiken hiervoor Google Maps en uw eigen website (indien beschikbaar) om te verifiëren of de aanvraag matched met de onderneming. In 98% van de gevallen is dit voldoende. Helaas hebben wij op beide platformen uw kraam/onderneming niet kunnen vinden, vandaar de vraag voor additionele foto's. Deze hele procedure is in het leven geroepen door de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (https://wetten.overheid.nl/BWBR0024282/2021-05-01). Het is totaal niet naar u persoonlijk, maar een noodzakelijk onderdeel van het onboarding proces. Wij willen u graag helpen met een pinautomaat, maar wij zijn verplicht om dit proces te volgen. Wij hebben trouwens niet uit ons zelf uw order geannuleerd. U heeft zelf aangegeven dat u uw order wilde annuleren, aangezien u ons niet kan en wil voorzien van deze foto's. Mijn excuses voor het ongemak, maar ik hoop hiermee meer inzicht te hebben gegeven waarom wij deze extra informatie nodig hadden. Natuurlijk kunt u nog steeds bij ons inschrijven en kunnen wij u voorzien van een pinautomaat (na ontvangst van de foto's) en anders wens ik u succes met uw aanvraag bij een andere pin leverancier. Groeten, Nick

Prima service, zelden last van storingen.

We zijn erg tevreden over onze pinautomaat van Sepay, we hebben nu zelfs een dubbele SIM-kaart ontvangen zodat we bij eventuele netwerkproblemen snel over kunnen schakelen.

• Prijs

Goede kwaliteit. Werkt perfect!!!

Als beginnend horecaondernemer kan ik dit iedereen aanraden. Perfecte uitleg en service gehad vanuit SEPAY.

• Prijs

Beste Noel, Gefeliciteerd met het starten van uw eigen horeca onderneming! We waarderen het enorm dat u voor SEPAY heeft gekozen voor uw betaaloplossing. Fijn dat u de service zo heeft ervaren, dat vinden wij erg belangrijk. Succes (en vooral plezier) met uw onderneming en met uw pinautomaat. Mocht u vragen hebben, kunt u altijd onze toppers op de servicedesk bellen. Groeten, Nick

zeer tevreden over sepay

lang in dubio gezeten betreft de aanscaf van een pin automaat. Na overweging uiteindelijk voor sepay gekozen. Zeer tevreden over het gebruik en het gemak van sepay.

• Prijs

Beste Upendra, Bedankt voor uw beoordeling en ik kan me er alles in vinden. Een pinautomaat kopen of leasen doet u (gelukkig) niet iedere dag. Fijn dat u tevreden bent over uw pinautomaat. Ik wens u veel plezier (en nog veel transacties) toe met uw pinautomaat. Groeten, Nick

Zoals je mag verwachten

De simpelste pin automaat aangeschaft, snel geleverd, simpel aan te sluiten. Geen omkijken meer , top.

• Prijs

Beste C.J.J. van Zon, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze pinautomaat en dat u er geen omkijken naar heeft. Dit is exact onze gedachtegang. Mocht u toch een keer omkijken hebben ;-), neem gerust contact met ons op. Groeten, Nick

Voorlopig zeer tevreden

2 - maand klant en alles werkt prima. Duidelijk en eenvoudig te bedienen.

• Prijs

Beste Kris, Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat u (toto nu toe) tevreden bent over uw SEPAY pinautomaat. Hopelijk blijft dit gevoel ook zo. Wij zullen er alles aan doen om u optimaal (blijven) te ondersteunen. Veel plezier met uw pinautomaat! Groeten, Nick

Handige pinautomaat

Met dit apparaat is afrekenen zo gedaan.De transacties gaan snel en is makkelijk in het gebruik. Tot nu toe nergens negatiefs aangelopen! Aanrader!

• Prijs

Beste Donna, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u helemaal tevreden bent en dat u nog geen negatieve ervaring heeft gehad. Ik hoop dat dit zo blijft ;-) Mocht u toch tegen iets aanlopen of u wilt het proces graag anders zien, geef dit gerust aan. Wij werken continue aan verbetering van onze producten en diensten. Veel plezier met uw pinautomaat! Groeten, Nick

Helemaal Geweldig, service perfect, pinautomaat top!

100% tevreden! Service vriendelijk en duidelijk. Nog geen enkele problemen ervaren.

• Prijs

Beste Stefan, Bedankt voor deze schitterende beoordeling. Fijn dat alles naar wens is en dat u geen problemen heeft ervaren. Mocht dit anders verlopen, om één of andere reden, dan kunt u altijd terecht bij één van onze servicedesk-toppers! Groeten, Nick

Beste M. Huizen, Hartelijk dank voor uw mooie boordeling! Groeten, Nick

Super! Goede service en goede prijs/kwaliteit

Ik ben blij met mijn pinautomaat. Overzichtelijke app en het betaalde bedrag staat snel op de rekening.

• Prijs

Beste Marjolein, Dank je wel voor uw mooie review. Nu ben ik nieuwsgierig of u gebruik maakt van de webapplicatie of onze nieuwe mobiele app. Deze is te downloaden in de App en Play store. Elke werkdag maken wij (gratis) de transactiegelden over en over het algemeen is deze voor de middag te zien binnen uw overzicht. Dit laatste is een beetje afhankelijk bij welke bank u zit. Fijn dat u zo tevreden bent. Als we u ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. Groeten, Elsa

2 sterren

Zijn overgestapt op sepay maar vinden dat hij vaak niet werkt heb nog nooit zo’n naar pinapparaat gehad denk dat wij toch weer gaan overstappen.

• Prijs

Makkelijk apparaat, goede service en online portal

We maken sinds kort gebruik van de Sepay Mini mobiele pin automaat. Een klein, eenvoudig apparaat dat doet wat het moet doen tegen een zeer betaalbare prijs. Geen gedoe met bonnetjes, alles digitaal. Ook voor onze administratie is alles direct te raadplegen via de portal. Meerdere medewerkers maken gebruik van het apparaat en dit was allemaal in een handomdraai uitgelegd. Ook zij zijn te spreken over het apparaat. Incidenteel duurt het opstarten wat langer vanwege het ophalen van updates, niet helemaal noemenswaardig.

• Prijs

Beste Erwin, Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling en wat fijn om uw ervaringen te lezen. De SEPAY Mini heeft inderdaad een aantal updates ondergaan. En inderdaad wanneer deze wordt gedownload, duurt het opstarten langer. Gelukkig brengen we gemiddeld maar 3 updates per jaar uit ;-) Wel één voordeel van de laatste update is de QR code na een geslaagde betaling. Hiermee kan de klant zijn/haar bon downloaden. Ideaal! We proberen de werking van de pinautomaat zo eenvoudig mogelijk te houden en in principe werken al onze automaten op dezelfde methodiek. Hierdoor zijn ze erg gebruiksvriendelijk en fijn dat u dit ook zo ervaart. Veel plezier met uw Mini en mochten we nog iets voor u kunnen doen, laat het ons weten. Groeten, Elsa

Goede ervaring met Sepay pinautomaat. Werkt keurig naar behoren.

• Prijs

Beste Ferhat Guclu, Wat een schitterende review! Hartelijk dank hiervoor. Heel veel plezier met uw pinautomaat en als we u ergens mee van dienst kunnen zijn, laat het ons weten. Groeten, Elsa

Doet wat het moet doen

Prima pin automaat, werkt naar behoren.

• Prijs

Beste Lawrence, Bedankt voor uw mooie review. Hier worden wij altijd erg blij van! Mocht er iets zijn in de toekomst, schroom dan niet om contact op te nemen. Veel plezier met uw pinautomaat! Groeten, Elsa

Voldoende

Het komt de laatste tijd te vaak voor dat de mobiele pinautomaten niet werken. Ik heb 7 stuks en het is niet zo dat 1 specifiek apparaat het niet doet. Begint vervelend te worden. Overzichtelijke dashboard. Geen moeilijke (voor-)instellingen automaten. Keurige uitbetalingen.

• Prijs

Beste Adrian Tang, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over het dashboard. Onze app komt er ook aan (is al te downloaden in een preview versie). Wat jammer dat soms één van de mobiele automaat niet naar behoren werkt. Ik heb dit gelijk doorgegeven aan onze servicedesk. Zij zullen contact met u zoeken of hebben dit inmiddels al gedaan. We zullen er alles aan doen om uw cijfer (6) naar een hoger niveau te tillen ;-) Groeten, Nick

zeer professioneel

duidelijke administratie, alles supersnel geregeld, behulpzaam aan telefoon. Hier mogen nog de gevestigde waardes ( zoals atos) echt een voorbeeld aan nemen!

• Prijs

Beste Edward, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u content bent met de bijbehorende administratie en dat alles snel geregeld was. Het klopt inderdaad dat wij nog geen 24 uur nodig hebben om u te voorzien van een pinautomaat. Bedankt voor het mooie compliment! Groeten, Nick

Prima dienst,

Sepay is een prima keuze, het doet wat het beloofd, snel en tegen een acceptabel tarief

• Prijs

Beste M.J. van Harten, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze review. Fijn dat alles goed bevalt en dat u tevreden bent. Daar doen wij het allemaal voor! Groeten, Nick

Ik had eerst een kleine pinautomaat via bluetooth aan mijn telefoon gekoppeld via een andere aanbieder en dat was een drama! Uiteindelijk dat ding de deur uit gegooid en gekozen voor Sepay. Wat een verademing! Installatie was gemakkelijk: aansluiten en draaien maar. En de volgende dag netjes je geld op de rekening en aan het eind van de maand gewoon een nota met de pinkosten. Wat een overzicht! Ook een zeer goede web-omgeving voor je onderneming waar je echt alles kunt bekijken c.q. regelen. En ik heb zeer goede ervaringen met de klantenservice: ik wilde wat instellingen anders op mijn pinapparaat en dat hebben ze telefonisch gewoon met me ingesteld. En wat fijn dat je gewoon een keurige en behulpzame medewerker/ster aan de lijn krijgt. Ze hebben het gewoon goed voor elkaar en daar zit je als ondernemer op te wachten. Kortom, zeer tevreden. Een aanrader voor een ieder.

• Prijs

Beste Klaas, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat alles zo goed bevalt en overzichtelijk is. Onze medewerkers doen er alles aan om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Als u de webversie van onze Mijn SEPAY al fijn vindt, dan zal de app u dadelijk ook zeker gaan bevallen ;-) Deze zit in een laatste stadium voordat we deze uit gaan rollen. Mocht u nog vragen of hulp nodig hebben, laat het ons weten. Veel plezier in ieder geval met uw pinautomaat en succes met ondernemen! Groeten, Nick

Wat een top service!

• Prijs

Beste Herman, Dank u wel voor deze mooie beoordeling en fijn dat alles goed bevalt. Dit is exact wat wij willen bereiken. Een goede pinautomaat voor een lage prijs met een snelle levering. Bedankt voor uw vertrouwen! Groeten, Nick

Begin er niet aan

Op dit platform lost Nick alles op, maar als je de klantenservice belt krijg je geen Nick aan de telefoon. Overal voor betalen, alles in de algemene voorwaarden opgenomen. Kosten voor schade rekenen maar vervolgens wel een vervangende automaat ontvangen met schade.ja dat kan natuurlijk wel! AUB geen sepay!

• Prijs

Beste Roy, Bedankt voor uw beoordeling en voor uw eerlijke mening. Helaas zit ik niet op de servicedesk, anders had ik u graag geholpen. Gelukkig hebben we daar toppers zitten die alles weten over onze pinautomaten en proberen iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ik heb mij verdiept in uw zaak. Ik zie inderdaad dat u een defecte terminal had in november 2020. Bij ontvangst is er zichtbare schade geconstateerd wat op valschade kan worden herleid. Hiervoor heeft u (helaas) een factuur ontvangen. 'Normale' gebruikssporen worden nooit in rekening gebracht. Wanneer een automaat vervangen wordt, is er een grote kans dat u een pinautomaat uit de vervangingspool ontvangt. Deze automaten bevatten gebruikssporen (de een wat meer zichtbaar dan de ander), maar werken 100%. Wij verzoeken ook altijd, na ontvangst van de vervangende automaat, om zichtbare schade/gebruikssporen direct bij ons te melden. Dit heeft u ook gedaan en bij inlevering/vervanging van deze automaat, worden deze sporen/beschadigingen genegeerd. We rekenen absoluut niet veel voor een lease-overeenkomst. U betaalt €9,00 netto per maand voor het gebruik van de pinautomaat (wanneer we het maandabonnement van € 13,50 voor transactieverwerking en mobiele data eraf halen). Dit biedt ons ook niet de ruimte om bijvoorbeeld eenmalig een vervanging toe te sturen bij molest. Molest klinkt zwaar, maar hier bedoelen we fysieke schade door bijvoorbeeld vallen of andere diepe groeven/krassen op de pinautomaat. Dit alles neemt niet weg dat ik het een vervelende situatie vindt en blijf vinden. Maar dat geldt eigenlijk met elke reparatie-factuur die wij uitsturen. Voor beide partijen hebben deze extra kosten nadelige gevolgen. Nogmaals mijn excuses dat ik u niet persoonlijk heb kunnen helpen. Groeten, Nick

Snel en gemakkelijk

Wij gebruiken de Sepay mini enige tijd. Ik kan niks anders zeggen dan dat het een top systeem is. Werkt makkelijk en snel. Nog geen problemen mee gehad (+/- 3 maanden).

• Prijs

Beste Daniel, Bedankt voor uw beoordeling en fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze kleine krachtpatser. U heeft hem nu ongeveer 3 maanden in gebruik, ik hoop dat daar nog (ruim) 40 maanden bijkomen. Heel veel plezier ermee en mocht u vragen hebben over de werking of andere zaken op gebied van betalingen, laat het ons weten. Groeten, Nick

Super fijn en makkelijk pin systeem

Jarenlang klant. Zeer tevreden. Makkelijk online in te loggen om transacties na te kijken etc. Super goede service. Ik ben zeer tevreden en zou sepay zeker aanraden aan collega ondernemers

• Prijs

Beste Naomi, Dank u wel voor deze mooie beoordeling en de complimenten. Fijn dat u zo tevreden bent en dat u onze service zo ervaart. Dit is exact wat wij willen bereiken. Groeten, Nick

Over SEPAY

Over SEPAY is één van de grootste, onafhankelijke aanbieder van elektronische betaaldiensten in Nederland. SEPAY bestaat sinds 2005 en is als bedrijf door De Nederlandsche Bank (DNB) in 2011 gecertificeerd als betaalinstelling. Pinautomaten en Betaaldiensten SEPAY bedient haar klanten met debet en credit transactie diensten. Ook voorziet SEPAY haar klanten met vaste en mobiele pinautomaten. Deze kunnen worden gekocht, geleased of voor korte termijn gehuurd worden. Wij verzorgen de volledige verwerking van deze transacties inclusief de rapportages hiervan. Als full-service transactie verwerkingsbedrijf investeert SEPAY continu om haar producten en diensten te innoveren.