Waardeloos waardeloos waardeloos

Ben door de ing naar dit bedrijf gestuurd vanaf het begin gezeik geen verbinding slechte batterijen veel storingen telkens weer een nieuw apparaat ben er nu klaar meer contact opgezegd

• Prijs

Beste Arnold, Bedankt voor uw beoordeling. Intussen heb ik uw situatie teruggelezen en ik begrijp uw frustratie. U gaf in oktober (2019) aan dat er geen piepjes te horen waren tijdens het invoeren van de pincode. We hebben gehoor aan deze feature gegeven en R&D heeft deze afgelopen jaar ontwikkeld. Deze optie zal in de volgende software-release aanwezig zijn. Wat betreft uw verbindingsproblemen zie ik dat u deze melding eind juni bij ons heeft kenbaar gemaakt en sindsdien is in korte tijd uw terminal 3 keer vervangen door een vervangende pinautomaat. Uit uw verhaal begrijp ik dat u nog steeds problemen heeft met de verbinding, wat ik erg vervelend vindt. Als ik al deze zaken bij elkaar optel, snap ik uw frustratie en hebben wij u de mogelijkheid geboden om zonder kosten uw abonnement direct te kunnen beëindigen en hiervan heeft u ook gebruik van gemaakt. Mocht u geen gebruik maken bij de volgende aanbieder van het ING transactie-overeenkomst, vergeet deze dan niet te beëindigen bij ING. Het spijt mij dat het allemaal zo gelopen is en dat wij niet konden voldoen aan uw verwachtingen. Groeten, Nick

Was niet zo goed

Maar ik ben zeer tevreden nu . Een perfecte hulp.

• Prijs

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor deze review. Ik heb het verhaal inderdaad meegekregen dat u geen verbinding meer kreeg met uw mobiele pinautomaat. Mijn collega Ivonne heeft u (vanaf huis i.v.m. vakantie) haar simkaart gestuurd. Helaas loste dat het probleem niet op en direct een vervangende terminal verstuurd, wat wel heeft gewerkt. Een niet-werkende pinautomaat is nooit leuk, maar we doen er alles aan om dit zo goed en snel mogelijk te verhelpen. Dit is een klassiek voorbeeld hoe ver onze service gaat en ik ben blij dat alles goed is opgelost. Groeten, Nick

Teveel storingen

Ik ervaar te vaak dat de pinautomaat weigert, meestal omdat hij geen contact maakt met het internet. Ik moet dan naar klanten betaalverzoeken sturen, zeer tijdrovend. Sepay is te duur voor zoveel storingen.

• Prijs

Snelle acties Prima bedrijf.

• Prijs

Altijd vriendelijk en altijd snel geregeld

We hebben al jaren de producten van sepay. Altijd snelle en acurate service.

• Prijs

Hele slechte service, vaak storingen, wordt niets aan gedaan. achteraf facturen.

Überslecht bedrijf. Heel regelmatig doet de pin het niet. Wanneer je hen belt hebben ze hiervoor geen oplossing. Met andere woorden wij ontvangen gewoon geld van jullie, dus wat zou het ons dat jij zonder zit. (zo komt het over) en vervolgens hoge rekeningen krijgen. Maand geleden pin moeten opsturen omdat deze niets meer deed, uiteindelijk was er vanbinnen iets stuk en dat zou zogenaamd onze fout zijn. gevolg dikke rekening. 5 dagen geen pin, wel gewoon doorbetalen, en uiteindelijk zelf het pinapparaat moeten ophalen in Den Haag. Slechte service. Diep teleurgesteld! Ik raad anderen een bedrijf aan als CCV, goede service, iets meer betalen maar gegarandeerd beter dan dit bedrijf.

• Prijs

Beste Henrike, Bedankt dat u de moeite nam om een review te schrijven, ook al is deze niet heel positief. Het gaat volgens mij om de pinautomaat van de slagerij. Ik zie inderdaad dat er 18 april jl. problemen waren gemeld en dat we direct een swap hebben ingediend. Deze was maandag direct verstuurd. Wel zie ik dat dit pakket enorme vertraging heeft opgelopen bij de "grootste Postbezorgers van NL" en heeft lang op zich laten wachten. Ophalen in Den Haag was in dit geval de beste keuze. Hierover is contact met u geweest. Na het ontvangen van uw huidige terminal, laat deze duidelijk valschade zien. Grote kans dat dit de oorzaak was van uw defecte terminal. U heeft hiervoor een schadefactuur ontvangen van € 190,00 (excl. BTW). Vanmorgen hadden we inderdaad een kleine onderbreking van bijna 40 minuten voor de terminals met een ING transactiedienst erop. Het onderzoek naar de oorzaak loopt nog. Het spijt me dat we u het gevoel hebben gegeven dat we u en uw onderneming hebben teleurgesteld. Dit was zeker niet onze intentie. Mijn excuses hiervoor. Groeten, Nick

Vakkundig, vriendelijk bedrijf

Altijd correct geholpen en komen meteen met oplossingen . Geen moeite teveel. Kunnen hoop Bedrijven een voorbeeld aan nemen

• Prijs

Tot nu toe niet mijn verwachtingen

Veel problemen bij betalingen. Contactloos gaat beter als met pinpas voor in, dit doet het helemaal niet, dus als mensen,aan hun limiet van contactloos zitten dan kunnen ze niet betalen

• Prijs

Zeer veel storingen en zeer langzaam

Moet mijn pinautomaten vaak resetten door de bat eruit te halen. Hii is zeer traag in gebruik.

Goede en snelle service

Ideaal om voor een tijdelijke periodeeen pinapparaat te huren. Snelle levering, pin transacties staan direct op de bank. Uitstekend service

• Prijs

Goede service en snelle levering!

Prima mobiel pinapparaat tegen een schappelijke prijs!

• Prijs

Goede en snelle service, goede klantenservice, snel geregeld en snelle uitbetaling

Mobiele pin nodig voor een beurs. Contact opgenomen met de klantenservice en uitstekend geholpen. Alles was snel geregeld en de mobiele pin was snel binnen. Bediening van het apparaat was eenvoudig. Beurs was in het weekend en maandag waren de transacties al bijgeschreven op onze rekening. Kortom .... aanrader en de volgende keer weer!

• Prijs

Te langzaam ...steeds wachten op wifi

Te traag

Geweldige service

Door een planningsfout werkten onze eigen pinapparaten nog niet. Na telefonisch contact met Sepay konden we snel schakelen en werd alles geleverd volgens de afspraken. Heldere uitleg erbij en zonder problemen konden onze medewerkers de pinapparaten gebruiken en onze klanten pinnen. Afspraak=afspraak. Geweldige service!

Top geregeld

Gewoon goede service Top

• Prijs

perfecte geregeld, fijne partner om mee te wereken

IN een drukke periode een fijn bedrijf wat meedenkt en korte lijnen heeft als er contact nodig is.

Fijn

Ik had eerder bij rent a pin bestelt maar sepay ging veel fijner. Alles mooi!

Heeft niet gewerkt

Van te voren overleg gehad over de huur van een pinautomaat voor op een beurs. Op advies apparaat gehuurd. Wordt te vroeg geleverd (1 maand) pas op 1e dag beurs kunnen testen. Werkte niet. Bleek dat advies niet klopte en verkeerd apparaat is gehuurd. Sta ja dan 1e dag op de beurs zonder pin automaat. Telefonische service oké, maar conclusie was wel dat er niet gewerkt kon worden. Bij "coulance" wordt dan geen huur gerekend. Geen alternatief geboden.

Top service!

Besteld op donderdagmiddag en vrijdagochtend al in huis. Ook het retour zenden van de automaat was snel geregeld en nog de zelfde dag weer opgehaald. Communicatie verloopt adequaat en je weet precies waar je aan toe bent en welke procedure je moet volgen.

• Prijs

Beste Ronald, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen en naar volle tevredenheid. Groeten, Nick

na slecht begin, geweldige geholpen

Nadat er eerst iets niet in orde was met mijn bestelling heeft Melissa me geweldig en in sneltreinvaart geholpen. Echt op het allerlaatste moment heeft ze het mogelijk gemaakt om een pinautomaat op tijd te versturen. Ik ben erg blij met haar en deze service. Mijn advies is wel om naar het systeem te kijken zodat anderen niet in dezelfde problemen komen.

heel heel slecht.

Totaal niet bereikbaar bij storingen.

• Prijs

Beste Don Car'Mello, Mijn excuses dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Het klopt inderdaad dat wij op zondag niet bereikbaar zijn. Niets is vervelender dan een niet werkend pinautomaat. Ook zijn wij overgeschakeld naar een ander telefooncentrale en goed dat u aangeeft dat u geen boodschap meer kunt achterlaten,. Dit zullen wij spoedig wijzigen. Ik zie wel dat er contact is geweest en dat het probleem inmiddels is verholpen. De openingstijden kunnen we (nog) niet veranderen, maar we gaan ons uiterste best doen, om zoveel mogelijk scenario's op de website te zetten, zodat u deze handelingen zelf kunt verrichten. Groeten, Nick

Een groot en makkelijk succes!

Na jaren een Kledingbeurs met cash op de basisschool koos het nieuwe organisatie team voor een pinapparaat. Veel onderzoek leidde tot de Sepay en we hebben er vooralsnog totaal geen spijt van. De inzet stond de volgende dag al op de rekening. En de avond zelf 106 transacties zonder problemen. Nu nog even wachten op de eindafrekening.. Voorjaarsbeurs in mei 2020 komen we terug!

• Prijs

Ik zeg ja tegen een goed alternatief! (10 jaar ervaring met Sepay!)

Het komt te vaak voor dat passen geweigerd worden, met name ING. Gevolg: klanten ontevreden. Veel gehoorde reactie: ohja, die pin bij jullie is een rotding. (het is niet anders, onze eerlijke reactie!) Ook ons personeel is Sepay goed zat, dan gaat het weer even redelijk goed (lees: 3 weigeringen per dag) Daarna weer vreemde storingen, bijv. met valentijnsdag GEEN PIN GEHAD! je verzint het niet.. We zijn een serieuze klant van Sepay, maar eerlijk = eerlijk, iets meer betalen voor een goede betaal service is een echte eerlijke aanrader. Irritatant bijv.: reactie op hun site kan niet! hallo het is 2019!

• Prijs

De automaten zijn te traag en te omslachtig.

De automaten zijn te traag en te omslachtig. - Je moet de handleiding opzoeken - Er moet eerst naar een menu gegaan worden vooraleer je het bedrag kan in geven - vele betalling moeten 2 tot 3 keer herhaald worden voor ze aanvaard worden.

• Prijs

Beste Lieven, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze betaalterminals, alhoewel het eindcijfer niet echt positief is. Maar zeer goed dat u uw bevindingen aangeeft. Het klopt dat we niet meer in papieren handleidingen doen. We hebben hiervoor een bewuste keuze gemaakt om deze digitaal op onze website te zetten. Zo is het versiebeheer en kunnen we nieuwe toepassingen hierin verwerken. Ook besparen wij het milieu hier een gedeelte mee. Goed dat u aangeeft dat het lastig te vinden was, daar gaan we direct iets aan doen. Het klopt dat er niet direct een bedrag kan worden ingegeven. Natuurlijk begrijp ik hierin uw teleurstelling, maar de menu en 1 toets, zit bij al onze klanten waarschijnlijk al in het geheugen gegrift. Ook heb ik uw transacties nagekeken en de logs van de betaalterminals doorgenomen. Ik heb gezien dat er een aantal keer een warm-boot heeft opgetreden. Meestal gebeurt dit, wanneer de terminal geen goede dekking heeft met het mobiele netwerk. Hoewel we een multi-provider sim hanteren, komt het helaas voor dat het mobiele netwerksignaal onvoldoende is. Dit resulteert in lange(re) transactietijden en een warm-boot tijdens een betaling. Mijn excuses voor uw ervaringen met onze betaalterminals. We gaan in ieder geval werken aan de informatievoorziening met betrekking tot de instructies. Groeten, Nick

Super geregeld.van bezorgen tot terughalen.

Het bestellen van het apparaat ging door de prima service soepel. Het pinapparaat werd vlug geleverd zoals afgesproken was. De werking van een apparaat was snel eenvoudig en effectief. De huurprijs is schappelijk. Heb ook ervaring met andere pin automaat leveranciers. Maar blijf in de toekomst bij Sepay. In verband met de voordelen.

Postbus 16761 2500 BT Den haag

088 - 426 2700

Over SEPAY

Over SEPAY is één van de grootste, onafhankelijke aanbieder van elektronische betaaldiensten in Nederland. SEPAY bestaat sinds 2005 en is als bedrijf door De Nederlandsche Bank (DNB) in 2011 gecertificeerd als betaalinstelling. Pinautomaten en Betaaldiensten SEPAY bedient haar klanten met debet en credit transactie diensten. Ook voorziet SEPAY haar klanten met vaste en mobiele pinautomaten. Deze kunnen worden gekocht, geleased of voor korte termijn gehuurd worden. Wij verzorgen de volledige verwerking van deze transacties inclusief de rapportages hiervan. Als full-service transactie verwerkingsbedrijf investeert SEPAY continu om haar producten en diensten te innoveren.