Geweldige service en doen wat ze beloven!

Nadat er wat 'bestelproblemen' met ING waren, heb ik direct contact gezocht met Sepay en met name Lara (en ook andere collega's) die ik aan de telefoon kreeg, hebben me uitstekend en vlot geholpen en de apparatuur nog op tijd bij ons gekregen. De automaat was snel opgestart en we hebben de hele dag tijdens het jubileum goed gebruik kunnen maken van de pinautomaat, wat en vlotte doorstroming aan onze stand heeft bewerkstelligd! Proficiat Sepay! Rob Tuk.

• Prijs

prima kennismaking en kwaliteit uitstekend.

Duidelijke uitleg en bediening eenvoudig. Voor de 1e maal door onze stichting gebruikt en voor volgend jaar weer graag.

• Prijs

Prima pinapparaat werkt naar behoren

prima ervaring voor de eerste keer

Prima geregeld

redelijk eenvoudig te bestellen, goede communicatie. Vraag: Er kon niet met/via de telefoon betaald/gepind worden. Had ik de verkeerde pinapparaten besteld of kan dit eenvoudig nog niet ?

Beste heer Paap, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Het klopt dat dat op die lijn van pinautomaten nog niet kan. We staan op het punt om een nieuwe softwarerelease uit te rollen die smartphonebetalingen mogelijk maakt. De planning is om dit volgende week uit te rollen. Groeten, Nick

Toetsen Pinapparaat deden het niet goed

Het Pinapparaat is keurig op tijd verstuurd maar het apparaat was niet 100% inzetbaar omdat het toetsenbord het niet goed deed, de pijltjes naar boven en onder doen het niet, en het apparaat leek al veel ouder. De taal stond b.v. bij aankomst op engels, ik heb een update geinstalleerd en toen was de taal weer goed. Onze vrijwilligers gebruiken liever de al gekochte bijna nieuwe PIN apparaten van Sepay, daarom geen goede beoordeling voor dit huur apparaat maar de ervaring met Sepay voor onze gekochte apparaten is zeer goed.

Beste St. Halfweg, Bedankt voor uw beoordeling en mijn excuses voor de overlast. Het klopt inderdaad dat onze huurautomaten de SEPAY Mobiel Plus modellen is. Dit model hebben we 4 a 5 jaar geleden op de markt gebracht. De besturing wijkt inderdaad iets af van het model wat u momenteel gebruikt. De scrolltoetsen zitten een beetje verstopt. Het bevreemdt mij, dat de taal ingesteld is op engels. Dit zou standaard op Nederlands moeten staan. Het spijt mij voor uw ervaring met ons vorige model. Wel vinden wij het super om te horen dat u zeer tevreden bent over uw huidige SEPAY pinautomaten. Groeten, Nick

top service

very professional people ,quick service and very good prices

Hi Amstel Bike, Thank you for your positive review! I'm glad to hear that everything worked out well. Thank you for your positivity. Greetings, Nick

Ik ben al vele jaren zeer Tevreden met Sepay goede service en goed bereikbaar. Nu starten we nog een bedrijf en nemen daarvoor ook weer een sepay pin apparaat

goede service en goed werkend apparaat

Prima services, goede uitleg, tijdige toezending en goed werkend apparaat. Ondanks dat ik geen formulier (UPS) had ontvangen voor de terugzending is het na een belletje prima opgelost. Top gedaan. Ga zeker nog vaker van jullie diensten gebruikmaken en ook andere verenigingen aanbevelen een pinapparaat bij jullie te huren.

Aanrader!

Enig minpuntje, en dat is zeker een vergissing: de waarborg ging twee keer van de rekening. Moet nog rechtgezet worden. Voor het overige niets dan lof. Wij zijn fan!

Pluspunten

Ze hebben mij zeer snel geholpen ivm. korte aanvraagperiode. Toch allemaal naar tevredenheid gelukt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering, goed bereikbare helpdesk, duidelijke communicatie.

De aanvraagprocedure vond ik lastig. In eerste instantie lijkt het simpel, totdat de gegevens van het bedrijf erbij komen. Dan lijkt het alsof het volledig doopceel van alle vier de stichtingbestuurders ingevuld moet worden; dit werd mij ook verteld door de helpdesk. Een bestuurder woont in België, dus dat lukte niet. Uiteindelijk bleek alleen de tekenbevoegde genoemd te hoeven worden, volgens een andere helpdeskmedewerker. Dit heeft veel tijd gekost, en hier zou een extra verduidelijking veel schelen. En ook als de helpdeskmedewerkers geen verschillende uitleg geven.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

helaas, geen alleen maar fouten, daarom overgestapt naar Mypos

bereikbaarheid: slecht bedrijf beantwoord mail met Sepay. dus blijkbaar werken er geen mensen en is dit een volledig computer gestuurd bedrijf, zeer onpersoonlijk en niet van deze tijd. heb opgezegd en overgestapt naar een ander, sepay is te duur, krijg een email met einddatum en verzoek na datum binnen 14 dagen pin automaat retour te sturen, dit binnen 6 dagen aangetekend gedaan, maar vanmorgen een email dat ze een factuur met boete sturen wegens te laat inleveren, terwijl ik tot 15 mei de tijd heb.

• Betrouwbaarheid

Beste heer Brinkman, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat jammer dat u onze service als onpersoonlijk beschouwd, we proberen het toch zo persoonlijk mogelijk te maken. Het klopt inderdaad dat geautomatiseerde emails wat onpersoonlijker zijn. Uw abonnement was opgezegd per 30-04-2019, zoals u verlangde en u heeft helemaal gelijk dat de nota niet terecht is (geautomatiseerd). Deze is inmiddels teruggedraaid. Wat mij verbaasd is dat u niet bent overgestapt naar onze nieuwe abonnementsvorm. Dit had u 10 euro per maand kunnen besparen of zelfs meer wanneer u een langere leaseperiode neemt. Het spijt me dat we op deze manier afscheid van elkaar nemen. Wellicht bevalt Mypos u beter. Groeten, Elsa

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

moest spullen zelf ophalen Informatie mbt installatie en proef transactie niet juist retourticket was er niet bij pinautomaten zijn gedurende gebruik vastgelopen waardoor inningen gemist (niet naar ander bedrag te brengen) Transactiekosten zijn schandalig hoog, heb idee te collecteren voor Sepay

• Betrouwbaarheid

Beste Stichting Delftbloeit, Bedankt voor uw review en jammer dat u dit zo ervaren heeft. Van mijn collega heb ik begrepen dat u snel de digitale collectebus nodig had. Daarom had mijn collega u de optie gegeven om deze op te halen in Den Haag, zodat u zeker wist dat u deze tijdig had. Normaal verzenden we met UPS, maar in uw geval, orderdatum lag zeer dicht bij uitleverdatum, gaven we dit als optie aan. Helaas bij pick-up orders wil het nog wel eens gebeuren dat er geen retourlabel bij zit (menselijke fout). Geen probleem, wanneer u dit aangeeft, verzenden wij u die z.s.m. De storing m.b.t. veranderen van het bedrag vind ik heel vervelend. De automaat moet het simpelweg doen. Mijn excuses dat u geld bent misgelopen. Groeten, Elsa

Pluspunten

Zeer snelle levering. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Kan in mijn molen alleen met een mobiel pin terminal werken, via G2. Ondanks de telefoonverbinding tussen dikke muren van de molen een uitstekende en snelle verbinding. Sneller dan mijn vorige verifoon waarvan certificering vervalt. Snelle reactie via chat waarbij alle vragen duidelijk worden beantwoord.

IK weet nog niet welke verbeterpunten ik zou moeten noemen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede en snelle service

Voor vaste klanten zou aanvraag procedure soepeler mogen, indentieteit afschiften enz zijn al meerdere malen afgegeven

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

het werkt perfect

• Betrouwbaarheid

Beste heer Pijper, Bedankt voor uw beoordeling en ben blij dat alles goed is verlopen. Denk eraan dat u de volgende keer 10% korting op uw huur ontvangt mocht u binnen één jaar huren. Groeten, Nick

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vaak geen verbinding, heb sepay een aantal keer moeten bellen en het apparaat uitschakelen Twijfel of de betaling is doorgegaan Moeilijke communicatie met sepay

Beste mevrouw Stuckens, Zojuist heb ik de historie teruggelezen en u heeft aangegeven dat sommige kaarten niet werd gelezen. Daarnaast had de betaalterminal moeite met de verbinding. Waarschijnlijk was dit laatste de boosdoener i.c.m. het lezen/verwerken van de bank/kredietkaarten. Alle kaarten met een VPay, Maestro, Visa en Mastercard worden standaard ondersteund wanneer u een betaalterminal huurt. Indien u meerdere kredietkaarten wil accepteren, dient er een overeenkomst aan te worden gegaan met (andere) kredietkaartmaatschappijen. Dit voeren wij op de terminal. Mijn excuses voor uw nare ervaring. Hopelijk werkt deze op andere plekken beter voor u. Groeten, Nick

Pluspunten

Super snel en duidelijke gebruind uitleg

• Betrouwbaarheid

Beste heer van Deursen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik hoop dat met de 10% korting die u standaard ontvangt op de volgende huur, de volledige 5 sterren op prijs geeft ;-) Groeten, Elsa

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering en erg vriendelijke medewerkers

Postbus 16761

2500 BT Den haag

088 - 426 2700

Over SEPAY

Over SEPAY is één van de grootste, onafhankelijke aanbieder van elektronische betaaldiensten in Nederland. SEPAY bestaat sinds 2005 en is als bedrijf door De Nederlandsche Bank (DNB) in 2011 gecertificeerd als betaalinstelling. Pinautomaten en Betaaldiensten SEPAY bedient haar klanten met debet en credit transactie diensten. Ook voorziet SEPAY haar klanten met vaste en mobiele pinautomaten. Deze kunnen worden gekocht, geleased of voor korte termijn gehuurd worden. Wij verzorgen de volledige verwerking van deze transacties inclusief de rapportages hiervan. Als full-service transactie verwerkingsbedrijf investeert SEPAY continu om haar producten en diensten te innoveren.