perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Werd snel geholpen, en toen mijn toestel niet reparabel bleek hoefde ik toch geen onderzoekskosten te betalen.

Overdracht van de ene collega op de andere; ik kreeg alleen te horen "niet te repareren" / "weten niet waar het aan ligt". Degene die het onderzoek had gedaan was er niet en had niet genoeg op het formulier gezet.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

the service is really great, I came with Asian model smartphone and asked them whether they can replace the battery or not then they know the stuff very well. They did the replacement without breaking other components. Great!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

- Snelheid van reparatie - Meer oog voor detail/mankementen dan veel concurrenten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Voor 120 euro schermpje laten repareren na 3 jaar geen problemen te hebben gehad. Binnen een paar dagen barst mijn nieuwe schermpje "zomaar": niet gevallen, beklemd, wat dan ook. Niets anders dan dta 3jr goed is gegaan, nu binnen de week kapot. Reactie? Geen garantie (nog wel te begrijpen), geen afspraak mogelijk betreft bijv. enkel materiaal, niets. Het schermpje, of waarschijnlijk de inbouw deugde voor geen meter!! €120 kwijt zonder pardon. Wat een bs.

goede service, goed behandeld

Beste Joy, Bedankt voor de beoordeling. Leuk dat je ook uitlegt waarom je onze dienstverlening zo goed vindt. Nogmaals dank! Met vriendelijke groet, smartphonestuk.nl

goede service, goed behandeld

Beste Marijke, Dank voor de beoordeling! Fijn dat alles soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, smartphonestuk.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk, snelle dienstverlening

First time right. Telefoon was nog niet getest bij ophalen en bleek nog niet te werken, moest alsnog terug

Beste klant, Dank voor de feedback. Het testen van het toestel na reparatie is - vanzelfsprekend - wel onderdeel van de vaste routine. Vervelend om te lezen dat we op dat vlak in dit geval een steek hebben laten vallen. Excuses voor het ongemak dat het heeft opgeleverd, we zullen hier extra alert op zijn! Nogmaals dank voor de beoordeling, en de eye-opener die erin zit! Met vriendelijke groet, smartphonestuk.nl

Beste klant, Dank voor deze 7! Mvg, smartphonestuk.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Beste klant, Bedankt voor de beoordeling. Dat is inderdaad onze werkwijze in een notendop ;) Mvg, smartphonestuk.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Fokke, Bedankt voor de positieve feedback! Laten we hopen dat je ons voorlopig niet nodig hebt, maar je bent natuurlijk welkom als dat onverhoopt wel het geval is. Het onderwerp 'leentoestel' staat op de agenda, zoals je misschien al in onze reactie op een van de vorige reviews gelezen had. Nogmaals dank! Mvg, smartphonestuk.nl

goede service, goed behandeld

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling! We hebben natuurlijk wel gedacht over het aanbieden van een leentoestel. We hebben zelfs eens een proef gehad met leentoestellen, maar de conclusie was toen dat het aanbieden van een leentoestel onderaan de streep niet zinvol was. We zullen het opnieuw bekijken en heroverwegen of een leentoestel (wellicht tegen een kleine vergoeding) nu misschien wél een zinvolle investering is. Nogmaals dank voor de feedback! Mvg, smartphonestuk.nl