Mooie haarden met top service!

Hadden een verouderd model besteld en werden keurig op de hoogte gebracht door een medewerker dat er een nieuw model binnen was gekomen. We konden zonder moeite onze bestelling veranderen en het werd de volgende dag al geleverd. Super mooie haard en dus top service!!

Super mooie haard

Bestelling geplaatst, snelle levering, goede prijs hele mooie haard, realistisch vuur beeld. Super blij mee.

Correcte communicatie

Vlugge respons op mails. Snelle levering. Correcte afhandeling.

Uitstekend geholpen en goede service

Goed advies gekregen en een mooie haard. Zelfs een gratis glasplaat erbij gekregen. Helemaal top!

Veel keus in verschillende haarden en een goede service.

Snelle levering een kleine beschadiging op de glasplaat door de bezorger binnen een week een nieuwe glasplaat in huis top.

Goed telefonisch te woord gestaan m.b.t. het maken van een keuze. Zelf heb ik geen verstand van haarden maar ik weet heel goed wat ik wel en niet mooi vind. Snelle levering van de haard, helemaal tot de deur! En zelf het drempeltje over :) De haard ziet er netjes uit, nu alleen nog installeren volgende week maar dat moet geen probleem zijn!

Goede producten en goede service

5 jaar geleden heb ik mijn optimyst haard aangeschaft bij Haardjesland. Initieel werkte een van de lampjes niet, omdat ik deze had aangeraakt. Haardjesland heeft mij uit coulance voorzien van een lampje. Nu 5 jaar later was een van mijn onderdelen (door eigen schuld) verkalkt geraakt. Op de website was goed terug te vinden welk onderdeel bij mijn haard past. Mijn haar werkt weer als een zonnetje! Ik ben tevreden over de producten, de diensten en de website.

Kastenwand met haard is schitterend

De kastenwand met haard is ongelooflijk mooi. Het geeft even geduurd voor we de bijbehorende planken hadden, maar dat lag zeker niet aan haardjesland. De fabriek had wat lever problemen. Uiteindelijk alles compleet, keurig geleverd. Een absolute aanrader, zeer stijlvol wandmeubel.

Prima ervaring

Via de prima website besteld wat ik wilde hebben. Duidelijke productomschrijving. Snel bevestiging en daarbij aangegev wat zou gebeuren. Bezorging klopte heel goed. Tevreden.

Prima ervaring met Haardjesland

Prima afgeleverd goed verpakt duidelijke uitleg hoe te monteren en hoe te gebruiken .

Prima bedrijf

Geheel volgens afspraak en zeer correct geleverd. Zijn erg tevreden.

Snel en zonder problemen binnen 3 dagen grleverd

Website met goed omschreven producten en daarna eenvoudig bestellen en laten leveren.

Nette afhandeling en goed contact

na een ergenis over de eventuele levering, goed contact gehad en na inzet van Haardjesland alsnog een snelle keurige levering!!!

Netjes op tijd

Ik heb hem nog niet gemonteerd, maar ziet er goed uit

Gemakkelijk en vlotte levering..

Via de webshop gemakkelijk besteld, daarna goede levering. Top geregeld..!

Zeer snelle levering

Eerst gebeld voor info. Daar duidelijk antwoord gekregen op de vragen die voor mij belangrijk waren. Daarna via de website bestelling gedaan, en binnen 24uur had ik de Dimplex hemmet in huis. We zijn er erg tevreden mee, en hij staat prachtig in onze nieuwe schouw.

Lang wachten tot er iemand kwam

Geen afstand bediening geleverd telefonisch slecht bereikbaar

Snelle levering en goede service

Bestelling was een dag later in huis. 1 houtlog was defect. Deze kon worden opgestuurd en een nieuwe wordt nog opgestuurd (dit duurt wel langer, ruim een week). Klantenservice is goed bereikbaar en behulpzaam.

Duidelijke informatie op de site en snelle correcte levering! Blij met mijn haardje!

SUPER!

Bedankt voor de goede service, echt top!

Snelle en correcte service

Wat kan ik zeggen, mijn bestelling werd keurig bezorgd. Er was zelfs een aansteker bijgevoegd.

Mooie haaard zorgt voor veel sfeer

Dit is de eerste keer dat ik bij jullie bestel en niet de laatste keer ben heel blij met het product en nu hier die 100 euro

Snelle levering- goed product

Bestellen van de haard was eenvoudig. Haard werd snel geleverd, goed verpakt. Geïnstalleerd in een eikenblad, super resultaat. Echt blij mee!

Mooie haard snel geleverd

Duidelijke website en na bestelling goed op de hoogte gehouden over verdere verloop. Netjes en snel geleverd!

Voortreffelijke service en behulpzaam personeel

Na telefonisch contact waar zeer goed meegedacht werd welke het beste bij ons zou passen ontvingen wij de volgende dag de haard in goede staat! Heel blij mee en zullen jullie zeker een foto sturen van het eindresultaat.

Over Haardjesland Benelux bv