Snelle levering en goede service

Top service, snelle verzending en goede kwaliteit.

Helaas stukje van houtblok afgebroken, vermoedelijk tijdens verzending, maar heb het gelijmd.

O.k.

Stipte levering. De haard moet ik nog plaatsen.

Goede snelle service.

Mooie haard werkt prima. Mooie uitstraling

Prachtige haard

Deze haard is echt prachtig om te zien en er zijn heel veel mogelijkheden qua uiterlijk. Verschillende kleuren en lichtsterkte in te stellen, precies wat je van een een goede sfeerhaard mag verwachten. Snelle levering, uitstekende service, top!

goede service

Ik heb meerdere malen per mail contact gehad en telkens snel en deskundig antwoord gekregen waardoor ik een goede keus heb kunnen maken. De haard is nog niet geïnstalleerd, omdat we nog baan het verbouwen zijn, maar ik verwacht dat dit ook goed is!

Geweldig, veel meer dan een webshop!

Na mijn zoektocht en vergelijking op Internet terecht gekomen bij Haardjesland. Omdat ik het lastig beoordelen vond via de site even de telefoon gepakt. Prima geholpen en nog wat extra adviezen gekregen. Ook de levering was precies volgens afspraak op tijd. Echt een aanrader!

Zeer goede service

Nadat we de haard besteld hadden en betaald werden we gebeld om in overleg een goed bezorgmoment te kiezen. De haard werd op het afgesproken moment, keurig verpakt bezorgd. We hebben de haard nog niet geplaatst. Maar tot zover alle lof. Er werd ruimschoots de tijd genomen om het een en ander te bespreken.

besteld en de dag na hun 1e werkdag geleverd

keurig snel en geleverd wat wij hadden verwcht

Snelle levering, mooi product, goed verpakt, makkelijk te installeren, straald goede warme lucht uit! Klopt allemaal zoals beschreven. Erg blij mee

slecht

De levering van de bestelde kachel op 14 maart is nog steeds niet gedaan. Ik heb mensen die voor de montage moeten zorgen en kan niets concreet laten weten. Na bellen bleek dat de kachel uit een ander depot moet komen., dat kan maar laat het dan weten. Antwoord was door de telefoon dat hij vrijdag 22 maar geleverd gaat worden , maar ik weet nog niets. dus kan ik het ook niet regelen met de mensen die de montage moeten doen. Vandaag gebeld maar een wachttijd van 15 minuten, dus een mail gestuurd wordt pas over een paar dagen beantwoord. Dat werkt dus niet.

Mooie luxe sfeerhaard met zeer realistische vlammen

Wij hebben gekozen voor de Modern fires lueno pro. Omdat wij de sfeerhaard online hebben besteld, zonder de haard in het echt te zien was het spannend hoe dit zou uitpakken. Maar wat was dit een goede keuze. Het is een super mooie haard met een luxe uitstraling.

Hallo Amber, Bedankt voor je bericht. Het is ook een van de mooiste haarden die wij hebben. Dus ik snap dat u tevreden bent. Heel veel plezier en gezelligheid gewenst met de haard. Mvgr. Ankie

Super service en snelle levering!

Goede uitleg, goed advies, vriendelijk en behulpzaam. Mooie kwaliteit haard!

Zeer goed.

Levering was heel goed. Precies zoals aangegeven in de mail. We zijn ontzettend blij met onze prachtige haard. Het vlammeneffekt is heel mooi. Dus dik tevreden!

Heb een kapot pakket binnengekregen. Eerlijk gezegd even op moeten wachten maar toen de eigenaar erachter kwam dat het langer duurde dan hij ok vond, heeft hij direct interne maatregelen genomen en mijn klacht opgelost door een nieuw pakket te versturen. Eerst wat ontevreden maar erg goed opgelost!!

Mooie assortiment en scherpe prijzen

Onze 2e elektrische open haard gekocht bij Haardjesland. Veel keus, scherpe prijzen en snelle levering

Super vriendelijke mensen

Had verkeerd besteld geen probleem andere was zo geregeld. Werd meegedacht met mijn probleem

Still waiting for my order

Still waiting for my order - I had ordered 2 extra lampjes along with my fireplace and did not receive them yet. Last week I had contacted customer service but still no reply.

Hallo Margret. Dat klopt helemaal. Ik heb u proberen te bellen. Maar ik heb een nummer wat begint op +49. Kunt u ons uw telefoon nr laten weten aub. mvgr. Marloes

grandioos

Snelle levering en nu lekker genieten van mijn haard. Mooi vlammenspel en zo handig met afstandsbediening en wellicht belangrijk voor de toekomst, milieuvriendelijk. Groeten van Mevr. A. Schneijderberg

Prima haard

Perfecte haard en snelle levering! Paste ook perfect in de schouw!

Klantvriendelijk

Gemakkelijk te bestellen. Duidelijke mailtjes over je bestelling. Aangekondigde levering op gewenste dag. Netjes op tijd geleverd. Tot binnen in de woonkamer gebracht. Vriendelijke bezorger.

Alles goed gegaan wat bestellen betreft alleen heb ik het onderdeel nog niet jammer

Positief verrast!

Laatst van internet zonder de haard in het echt gezien te hebben een haard uitgezocht. Deze werd keurig geleverd door de transporteur die goed contact met ons onderhield. De haard was compleet en werkt zeer goed! Wij zijn er blij mee!

Nog steeds NIETS ontvangen !!!

Ik zie geen bericht dat er iets geleverd gaat worden en hoor verder ook niets !!!

Hallo Han, U krijgt automatisch een bericht na uw bestelling. En een dag later wordt de bestelling verzonden. Ik zie dat u de bestelling binnen heeft gekregen. Maar u had uw email adres niet goed opgegeven. Dus vandaar dat je geen track en trace hebt gekregen. Mvgr. Marloes.

Contact met de klantenservice is niet mogelijk

Ik heb telefonisch geprobeerd om een medewerker te spreken, dat is echter niet gelukt. Bij de keuze verkoop werd de verbinding verbroken omdat het te druk was. Bij de andere optie werden antwoorden gegenereerd en verwezen naar de website, en vervolgens werd eveneens het gesprek beëindigd.

Over Haardjesland Benelux bv

Haardjesland Sfeerhaarden. Is al 25 jaar het adres voor uw elektrische sfeerhaard. Volledig gespecialiseerd op gebied van LED wandhaarden en cinewall haarden. De grootste collectie. Met meer dan 1500 haarden direct uit voorraad leverbaar. Dealer van o.a. Dru - Element4 - Dimplex - Faber - ModernFIres