Perfect!

Super klantvriendelijk, antwoord o elke vraag, snelle levering en zeer vriendelijk personeel. TOP!

Precies dat wat ik verwacht had

Netjes geleverd

Niets ontvangen

Nog niets ontvangen

Goede avond Marielle, Ik kreeg zojuist van u een slechte review. U heeft idd de afstandsbediening niet ontvangen. De levertijd is nl ca. 7 dagen. Dit staat ook vermeld bij het product. Als je specificaties aanklikt. De afstandsbediening komt rechtstreeks van de leverancier. Omdat het hoogseizoen is, duurt dit langer dan normaal. Daarom hebben wij ook levertijd ca.1 week op de site staan. Volgens mijn systeem komt de afstandsbediening morgen bij ons binnen, en zal dan direct naar u verzonden worden. Ik hoop dat u de review wil aanpassen voor ons.

Professionele website, betaling en communicatie verloopt goed. Status update en verzending niks op aan te merken.

door black friday drukte werd haard een paar dagen later afgeleverd

Haard doet het prima ook de verwarming is ok.

Beste Frans, Momenteel is het erg druk bij ons. De telefoon lijn is bijna continue in gesprek. U heeft een track en trace gekregen vorige week. En ik zie dat de zending onderweg is naar u. Post.nl heeft het momenteel druk i.v.m. sinterklaas , dus de leveringen van de pakketten duurt nu langer dan normaal bij de post bedrijven. Wij zijn natuurlijk afhankelijk van DPD, DHL en postnl Hoop op uw begrip. Mvgr. Marloes de Groot,

Snelle levering en op de dag dat ik had gezegd.

Zou het aanbevelen om er toch eens een kijkje te gaan nemen of online shoppen.

Zeer zeer slecht!

Haard zou er binnen aantal dagen zijn en ik een track en trace avond van te voren zou ontvangen. Maar niks ontvangen. Bedrijf is telefonisch nooit bereikbaar! Dus een mails gestuurd waarin mij wel werd geantwoord dat de haard er binnen 2 dagen zou zijn! En avond ervoor de track en trace. Helaas geen trace en de volgende dag geen haard. Weer gemaild en haard zou er nu binnen 2 dagen zijn. En ik zou track en trace avond ervoor ontvangen. Die kwam niet en natuurlijk de haard de volgende dag ook niet. Mijn haard was een gezamenlijk verjaardagscadeau! En is er nog steeds niet!!!

Hallo Simone, Het klopt dat wij nu telefonisch moeilijk bereikbaar zijn. het is op dit moment heel druk. Het is nl hoogseizoen. Dus telefonisch kom je er nu bijna niet doorheen. Qua bestelling. Deze is natuurlijk wel goed doorgekomen. Alleen uw bestelling is retour komen van post.nl uit. Reden is onbekend. Wij hebben vervolgens de bestelling middels dpd naar u verzonden. En is op tijd aangekomen. Zoals telefonisch besproken.

Snel en duidelijk advies

Na een mail over probleem met mijn haard dezelfde dag nog antwoord en advies. Meteen het kapotte onderdeel besteld en paar dagen later heb ik het zelf hersteld. Bedanjt voor de snelle service

Heel blij met deze prachtige haard. We ontvangen veel complimenten. De uitstraling van het product is erg goed.

Goed geinformeerd, eenvoudig besteld.

In de showroom uitgebreid en professioneel geholpen en geadviseerd. Daarna eenvoudig online besteld.

Nog steeds in afwachting waar blijven beloftes??

18 november 2023 bestelling gedaan, in tussen tijd nog steeds niets ontvangen of een mail gekregen ivm met de levering. (Zo snel mogelijk zou bij deze mogen aangepast worden ik heb geduld maar volgens de beschrijving klopt dit alles behalve, nu heb een mail gezonden volgende dag antwoord gekregen nu wat wel snel is maar een woord die niet nagekomen word. Hele dag gecontroleerd op ontvangst van een mail niets laten weten en gekregen??? Maar een mens steekt wel zijn geld in iets hijbvoor gewerkt heeft waarvan men wilt waarvoor hij betaald. Het gaat hier niet over 10 euro ik mijn huur niet betaal kun je ook verwachten de tegenpartij niet al te blij zou zijn, ik hoop er voor gekeken word anders zal ik zelf moeten verder kijken bij deze zou dit dan heel jammer zijn. Ik dacht deze site meer dan alleen kwalitatief materiaal te zijn, ik kan pas een deftige score geven op de kwaliteit van het product die in ontvangst krijg of zal krijgen ivm service vind ik dit trietsig. Krijg dan al wel een e mail wat m'n ervaring is zonder dan al iets in ontvangst te krijgen. zouden normaal zelf moeten inzien wat de fout is en niet de klant mvg (Hallo Christof, Nee dit is niet normaal. Ik moet informeren bij de transporteur. Maar ik kan ze niet bereiken. Zijn bereikbaar tot 16.30uur. Ga morgenvroeg gelijk er achteraan. Laat je morgen ochtend weten waarom de haard niet bij u is.)

Mooie haard; Modern Fire Villa 3d

Goed geinformeerd over wanneer de levering zou plaats vinden. Goed transport bedrijf; Hoekstra en een vriendelijke bereidwillige chauffeur. Mooie haard met verschillende instel mogelijkheden van het vuurbeeld. De houtblokken vind ik te grof voor deze haard. De vuurhaard opgemaakt met de doorzichtige kiezels met enkele verkoolde kiezels vind ik het mooist. Alleen jammer dat er geen handleiding van de opbouw is bijgeleverd. Na telefonisch contact is wel het een en ander duidelijk gemaakt.

een warm prpduct met dito service.

De verdamper werkte neit meer, ik dhb het probleem omschreven ahd binnen 24 uur een deskundig antqorod en hoe ik de verdamper kon beztellen. Dat gedaan, na 2 dagen al geleverd. Service geeft een meerwaarde aan ht prçoduct.

Snelle bezorging.

4 jaar geleden een haard gekocht bij haartjesland en nu was er 1 lamp stuk. Gezocht op de website en 4 lampen besteld. We zijn dan ook zeer tevreden over over de service en de zeer snelle levering van de lampen. Voor ons een dikke tien.

Eerst verkeerde bestelling gehad Echter zeer snel hersteld.

Prima bezorging en service

We hebben een prachtige kachel die heel goed past in ons interieur! Heel gezellig en lekker warm!!

Tot nu toe niet wat jij had verwacht!

Op 1 november een kachel besteld maar tot op heden nog niets ontvangen. Meerdere keer gebeld maar geen contact. Ook de e-mails kwamen terug! Na twee dagen uiteindelijk contact, toen bleek destijds de bestelling tijdens het transport te zijn beschadigd. Er zou een nieuwe kachel worden verzonden waarvan ik een nieuwe bevestiging zou krijgen. Tot op heden geen bevestiging en ook geen kachel.

Snelle bezorging

Klein pakketje had wel door de brievenbus gekund als het anders verpakt was. Misschien een tip

Duidelijk en effectief afgehandeld

Probleem oplossing vlot en duidelijk op de website gevonden en de nieuwe transducer met een paar dagen in huis. Het haardje werkt weer als vanouds!

Uitstekend geadviseerd

Bij aankoop van een haard , telefonisch advies gekregen met daarin uitleg over de verbeterde producten wat mij heeft geholpen in mijn keuze, bedankt!

Duurt lang

Ik heb verkeerde bestelling ontvangen en de goede is er nog steeds niet.Communiancatie kan beter. Krijg geen vlot antwoord.

Hallo Joh, Momenteel duurt het idd allemaal een beetje langer. Dat klopt. Het is momenteel erg druk, vandaar. Maar wij hebben dit netjes opgelost. Retour laten komen, en de juiste geleverd. Dit alles volgens afspraak. Mvgr. Marloes de Groot,

Ruime keuze, scherpe aanbiedingen en prima service en bereikbaarheid!

Besteld en snel geleverd

Goed en snel geholpen

Ik heb een mail gestuurd met mijn vraag over een defect. Ik kreeg snel en duidelijk antwoord. Na het juiste onderdeel te hebben besteld en ontvangen doet mijn haardje het weer prima!

Geweldige haard, mooi realistisch vlammen spel en heerlijke warmte.

Over Haardjesland Benelux bv

Haardjesland Sfeerhaarden. Is al 25 jaar het adres voor uw elektrische sfeerhaard. Volledig gespecialiseerd op gebied van LED wandhaarden en cinewall haarden. De grootste collectie. Met meer dan 1500 haarden direct uit voorraad leverbaar. Dealer van o.a. Dru - Element4 - Dimplex - Faber - ModernFIres