Duurt lang

Ik heb verkeerde bestelling ontvangen en de goede is er nog steeds niet.Communiancatie kan beter. Krijg geen vlot antwoord.

Hallo Joh, Momenteel duurt het idd allemaal een beetje langer. Dat klopt. Het is momenteel erg druk, vandaar. Maar wij hebben dit netjes opgelost. Retour laten komen, en de juiste geleverd. Dit alles volgens afspraak. Mvgr. Marloes de Groot,

Ruime keuze, scherpe aanbiedingen en prima service en bereikbaarheid!

Besteld en snel geleverd

Goed en snel geholpen

Ik heb een mail gestuurd met mijn vraag over een defect. Ik kreeg snel en duidelijk antwoord. Na het juiste onderdeel te hebben besteld en ontvangen doet mijn haardje het weer prima!

Geweldige haard, mooi realistisch vlammen spel en heerlijke warmte.

Goede kwaliteit

Super goede service en snelle levering met goede uitleg

zeer goed

via de site een haard uitgezocht en laten opsturen, prima snelle service. bij nader inzien de verkeerd haard besteld, het was geen enkel probleem om deze om te ruilen.

Goede service, mooie producten en sfeer in huis

Wij hebben een sfeerhaard op waterdamp gekocht bij haardjesland. Onze echte open haard gaf veel problemen met de bronchitis van onze dochter. Nu hebben we toch een 3D sfeer haard in huis. Erg mooi en een heel goed alternatief!

Snelle levering, product netjes afgeleverd.

Haard ziet er netjes uit zoals omschreven op de website. Op dit moment zeer tevreden met deze bestelling van Haardjesland.

Snelle en adequate service

Goede kennis van verschillende openhaarden en de daarbij behorende attributen.

Prachtige haard met een moderne uitstraling

Na de bestelbevestiging, de haard al na een paar dagen ontvangen, er komt een heerlijke warmte vanaf, er is zelfs een koele lucht in te stellen.. de vlammetjes en het hout creëren een realistisch beeld en zorgen voor een warme sfeer. Heel blij mee, de afstandsbediening erbij is echt ideaal!

Natuurlijk en veilig openhaardvuur zonder brandgevaar

Dit is onze tweede Opti-Myst haard welke we bij Haardjesland gekocht hebben. De eerste raakte na ca. 10 jaar defect. Slechts een paar kleine onderdelen in de loop van de tijd vervangen. Snel online een nieuwe - gelijksoortige - haard besteld (Dimplex Concrete 3D eco) en na twee dagen thuis ontvangen. De haard was snel opgehangen omdat de muurbeugel van de vorige haard exact hetzelfde was als de oude Opti-Myst haard. Die "oude" muurbeugel ik kon dus mooi laten zitten. De afstandsbediening met digitale display is een hele verbetering t.o.v. de oude afstandsbediening (zonder digitale display). Redelijk makkelijke bediening. Wel even de handleiding goed lezen! De haard op stand F4 ingesteld (F6 is max) en dat geeft een mooi vlameffect. Aandachtspunt kwaliteitscontrole: Van de drie schroefdraadbussen (aan onderzijde haard tbv montage frontplaat) draaide er twee bussen mee met de schroeven waardoor ik deze er niet uit kon schroeven (bussen zaten niet goed vast in het frame). Door deze bussen met een schroevendraaier klem te zetten in het frame - waardoor de bussen niet meer meedraaide - kon ik de schroeven verwijderen. Daarna even de bussen vastgelijmd in het frame, zodat ze niet meer meedraaide. Was niet veel werk maar wel een beetje jammer dat deze schroefdraadbussen niet goed vast zaten. Desalniettemin zijn we weer heel tevreden met deze nieuwe Opti-Myst haard! Het maakt de kamer een stuk sfeervoller.

Zeer snelle beantwoording email en versturen onderdeel

Enkele jaren terug heb ik hier een waterdamp haard gekocht en na een jaar of 3 was er een onderdeel kapot en heb deze besteld en kreeg enkele minuten na een email aan hun al een reactie.heb de kapotte verdamper binnen 2 wekdagen mogen ontvangen .geweldige service en vriendelijke behandeling.

Gewoon geweldig en eerlijk

Mijn vragen over twee verschillende haarden werden netjes beantwoord waarna ik een goeie beslissing kon maken

Snelle levering en betaalbaar

Het onderdeel wat ik zocht was op voorraad en werd snel en goed verpakt verzonden. Ik heb haardjesland bij mijn favorieten gezet

Goede eerste ervaring

Bestelling gedaan, maar kreeg een verkeerde item, deze kan ik snel retourneren, en het juiste item was in no time geleverd

Prettige communicatie

Snel geleverd, mooie strakke kachel, mooie vlam en kan warmte geven

kan zeker beter!

Trage, foute verzending, slecht opgelost.

Beste Peter, Vervelend dat u een nare ervaring heeft. Alleen ik kan niet vinden wat daar fout gegaan zal zijn. Ik zie hier in het systeem dat je het juiste product ontvangen heeft. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat daar iets mis gaat bij de transporteur. Maar dat is ons niet bekend. Maar gelukkig is alles nu naar wens. Met vriendelijke groet, Marloes de Groot,

Snelle vriendelijke en goede service! Goed meedenkend met de klant.

Prima website goed assortiment!

We zochten al langer een inbouwhaard en dankzij de goede omschrijving deze gekocht en hij is mooi!

Goede afspraken

Alles netjes verpakt, bezorging mooi op aangegeven tijd,kortom zo als het hoort prima.

Geweldig.

Vrijdag 12 mei j.l bezochten wij de zaak Haardjesland in Beek en Donk. We waren niet de enige, in 1 uur tijd verkocht de verkoper met die van ons erbij 4 elektrische haarden.Dat voelde al heel goed. Later hoorden wij dat onze buren destijds ook hun elektrische haard bij Haardjesland hadden gekocht. En die zijn er,heel blij mee. Zodoende zijn wij ook op het idee gekomen. Niet wetende dat zij bij Haardjesland waren geweest. We zijn nog aan het verbouwen. De nieuwe haard is op onze wens gisteren keurig bezorgd. Ook chapeau voor de bezorgdienst. Het bouwen kan gaan beginnen Nu hopen op een koude winter,zodat de elektrische haard,met echt hout het heel goed doet. Wij hebben gekozen voor een Modern Fires Triple 100 cm Driezijdig led. Groetjes van Rinus en Dilia van Straten uit Oirschot.

Goede zichtbare site

je krijgt een goede zichtbare site te zien en je kan een goede beslissing nemen en de service is duidelijk, als je wilt mailen krijg je inderdaad binnen 2 dagen een bericht terug met uitleg over je vraag, dus mijn ervaring met Haardjesland is een prima ervaring.....

Beekerheide 37

5741HB Beek en donk

Over Haardjesland Benelux bv

Haardjesland Sfeerhaarden. Is al 25 jaar het adres voor uw elektrische sfeerhaard. Volledig gespecialiseerd op gebied van LED wandhaarden en cinewall haarden. De grootste collectie. Met meer dan 1500 haarden direct uit voorraad leverbaar. Dealer van o.a. Dru - Element4 - Dimplex - Faber - ModernFIres