Gewoon goed

Wij doen al jaren zaken tot volledige teverdenheid.

super

Fijne snelle reactie en morgen al in huis.

Beste Noortje Gilze, Dankjewel voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat we u zo snel van dienst zijn geweest. Veel plezier met uw polsbandjes en wellicht tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Euro Events

Goede snelle service, prettige communicatie

Tyvek bandjes besteld in diverse kleuren met opdruk. Snel geleverd na communicatie, voorstel ontwerp en goedkeuring.

Beste Stichting RES, Bedankt voor uw enthousiaste review. Fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen bedienen. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Euro Events

snelle service goede kwaliteit

Beste Noortje van Ras, Dankjewel voor u positieve recensie. Fijn om te horen dat we u snel hebben kunnen voorzien van uw bestelling. Tot ziens Met vriendelijke groet, Team Euro Events

Duidelijke communicatie en snelle levering

Erg prettig dat wij de ene dag iets bestellen en de andere dag al verstuurd is. Dat is echt klasse. Zeker als we het snel nodig hebben als bedrijf zijnde!

Beste klant, Bedankt voor uw positieve aanbeveling. Goed om te horen dat wij u zo snel hebben kunnen voorzien van de producten. Hopelijk tot ziens bij Euro Events! Met vriendelijke groet, Team Euro Events

Supersnel !

Communicatie is snel , en de levering ook.

Polsbandjes besteld voor een evenement dis ik ga organiseren. De prijs valt ontzettend mee en het werd 3 dagen vroeger geleverd dan aangegeven wat ik alleen maar een plus vind!

Beste Stijn, Goed om te horen dat wij u zo snel van de polsbandjes hebben kunnen voorzien. We helpen u weer graag bij uw volgende feestelijke evenement. Met vriendelijke groet, Team Euro Events

snelle adequate levering met een vriendelijk woord

Het plaatsen van een order voor een product dat wij veel nodig hebben in dit rare jaar met veel aanpassingen door corona. De snelle reactie en accurate afhandeling van onze order speelt mee om herhaalorders te plaatsen en ook voor andere producten dit bedrijf te benaderen.

Beste Marjan Wat fijn dat wij u goed van dienst zijn geweest. We zien u graag terug om u opnieuw van onze producten te voorzien. Met vriendelijke groet, Team Euro Events

tevreden

Beste Renate, Dank voor je positieve reactie. Wat zouden we nog voor je kunnen doen om van de 8 een 10 te maken? We horen het graag van je. Met vriendelijke groet, Euro Events

Goede ervaring

Goede producten snelle levering

Minimaal

Iedere keer als ik iets bestel gaat het niet goed. Deze keer was de deksel van de telbak kapot en wacht ik nog op een zak rodemunten. Waarom vraagt niemand of ik een andere kleur wil als ze niet op voorraad zijn? Misschien met meer aandacht de dingen doen. De oplossingen gebeuren wel goed en snel

Beste Marcel, Vervelend te lezen dat niet alles vlekkeloos is afgehandeld en helemaal dat het al vaker is gebeurt. Helaas in enkele gevallen gaat het ook bij ons, soms niet goed. We doen dan onze uiterste best het zo goed mogelijk voor u op te lossen. Het is erg fijn te lezen dat u daar heel tevreden over bent. Al hadden we natuurlijk liever gelezen dat alles in één keer goed was gegaan. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Team Euro Events

fijn dat bestellen en levering snel gaat

snel kunnen bestellen en levering al vlot ontvangen

Beste Evelien, Bedankt voor je zeer positieve recensie. Goed te lezen dat onze polsbandes zo snel bij jullie geleverd zijn. Tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Euro Events

Prima ma

Supersnelle levering

Wij hebben met spoed polsbandjes besteld en deze zijn zeer snel geleverd.

goede prijs en snel geleverd

zoals al omschreven een goede prijs voor een prima product en ze leveren snel

Prettige mensen aan de telefoon, snelle afhandeling en keurig op tijd geleverd.

Opdracht wordt altijd keurig uitgevoerd.

Eventueel vragen kan ik altijd een medewerker spreken.

Correcte, snelle levering

Luuk 2 is een held!

Ik had problemen, had heel erg hard muntzakjes nodig. Luuk 1 zou dat fixen maar die was mijn gegevens vergeten te noteren. Maar Luuk 2 die lost dat gewoon op. En nu sta ik goed in het systeem. Dikke YES!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel, duidelijk en goede service

Niks/nada/noppes!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alles weer prima voor elkaar En correct geleverd voor scherpe prijzen

Niks omhalen Ga zo door

Beste Jan, Dank voor je lovende woorden. We zullen zeker zo door gaan. Met vriendelijke groet, Team Euro Events

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snelle levering, heel blij met het resultaat, boven verwachting reliëfprint vanaf eigen ontwerp

• Communicatie

Pluspunten

Geef van te vorenaan bij verkoop op rekening dat er eerst betaald moet zijn en niet pas bij het afrekenen