Snel en doed

Hoge kosten

Ik vind de afhandelingskosten van €11 buitensporig hoog.Snelle levering.

Beste klant, bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat u de afhandelingskosten buitensporig hoog vindt. Ik wil dit graag nader toelichten. De €11,- order en verzendkosten omvatten 2 kostenposten, namelijk de orderkosten (het verwerken van de order in ons systeem) en de verzendkosten. We hanteren wat ruimere verzendkosten gezien de contracten met de verschillende postbedrijven waar we mee samenwerken. Onze pakketten betreffen vrijwel altijd 'waarde-artikelen' en/of fraudegevoelige producten. Dit is de reden dat we onze pakketten goed willen beschermen we willen onze pakketten ten alle tijden terug kunnen vinden indien er iets mis gaat met het verzenden. Er is niets vervelender dan dat een pakket met consumptiemunten of entreebandjes in de foute handen terecht komt. Daarnaast betalen we servicekosten aan de postbedrijven aangezien we zijn geholpen bij een snelle afhandeling van klachten indien er iets mis gaat met de levering van een pakket. Met vriendelijke groet, Team Euro-Events

top product

Duidelijke website, snelle levering en afhandeling.

Duidelijke website, snelle levering en afhandeling.

prima, fijn dat het op rekening/factuur kon

handige ontwerp tool en snelle levering

Het was erg goed om online al een ontwerp te maken en direct te zien hoe de armband er uit komt te zien. Ook de levering was supersnel.

Top service! Duidelijke site en supersnel geleverd!

Prima levering

Levering was snel binnen

Ruime keuze

Ruime keuze en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Goede site duidelijk en snelle levering

Goede behandeling

Gewoon goede en vriendelijke behandeling

Makkelijk

Het was makkelijk en snel om te bestellen

Doen wat ze beloven, snelle levering

Voor een evenement snel toegangsbandjes nodig voor het busvervoer en zoals beloofd ruim op tijd binnen.

Euro Events is een uitstekende partner. Snelle levering en goede service. Probleem cq miscommunicatie werd zeer adequaat opgelost.

Mooi materiaal

Gemakkelijk aan te maken en daarna een snelle levering.

Afspreken wat je doet, en doen wat je afspreekt

Afspreken wat je doet, en doen wat je afspreekt

Perfecte service, snelle levering

Wij hadden last-minute polsbandjes nodig. Daar waar andere bedrijven 'dagen' nodig hebben, kon EuroEvents binnen een dag leveren. Goede communicatie ook. Product 100% in orde!

Snelle en correcte levering

Service is goed, levering is snel.

snelle service, klantvriendelijk

aardige medewerker, meedenkend en snelle levering

Goed regeld

Het is een duidelijke site. En de bestelling was snel bij ons. Ziet er erg goed uit.

Vlotte snelle afhandeling

prima service, goede kwaliteit polsband

Snelle en volledige levering.

Snelle en volledige levering.