Prima bedrijf!

Altijd snel, netjes, goed en voor een nette prijs geleverd! Top!!!

Bestelling zeer goed afgehandeld

In het voorstel was een foutje geslopen. Dit werd onmiddellijk recht gezet na telefonisch contact. Zeer tevreden over bestelwijze, contact en afhandeling. Enige minpuntje is de snelheid. (Klinkt raar, ik weet het) Omdat we wegens de paasvakantie 2 weken niet thuis waren had ik een leverdatum na de paasvakantie gevraagd. De koerierdienst UPS stelde echter een datum midden in de vakantie voor, die heb ik onmiddellijk via hun systeem gewijzigd. Bevestiging ontvangen van de wijziging en toch kreeg ik later een mail met de boodschap dat de koerier aan de deur is geweest en wij niet thuis waren. Uiteindelijk lever adres gewijzigd naar afhaalpunt UPS en daar is het pakket dan blijven wachten tot we thuis waren. Eind goed al goed. Zeer tevreden over bestelde producten

Snelle goede levering

Duidelijke site, snelle levering

Prima snelle service!

Ontwerpen en levering gemakkelijk en snel

Uitzoeken, ontwerp online maken en bestellen ging super vlot en er werd zeer snel geleverd wat we verwachtten.

Snel geleverd.

Na bestelling snel geleverd volgens afspraak.

Goede snelle levering.

Snel geleverd, prima spul!

Mooie muntjes en snel geleverd voor een goede prijs.

Snelle goede service

Hadden precies de recycle tokens die ik zocht, en leverden sneller dan gehoopt in topkwaliteit

Snel en accuraat

Snelle afhandeling en perfecte afwerking

prima club

snel geleverd en zonder zorgen

Goede service en correcte afwerking.

Na 6 of 7 jaar ervaring gedeeld te hebben met dit bedrijf. Is het nog steeds net zo goed als toen ik de eerste keer met euro event in zee ging. Ik adviseer dit bedrijf dan ook iedereen aan.

Altijd snel en goed

Al jaren bestel ik onze munten bij Euro Events en altijd wordt er snel en correct geleverd.

Snelle levering, goed product!

We hadden de levering super snel binnen! En de bandjes die we hadden besteld waren top! Handig te plakken en zagen er super uit! Bedankt!

Goed contact

Snelle levering en goed contact

Duidelijke site, eenvoudige en duidelijke werkwijze van bestellen.

Precies goed en op tijd geleverd

De polsbandjes met eigen ontwerp zijn geworden zoals gewenst. De levering was ook keurig op de gewenste datum binnen gekomen.

Correcte en uiterst snelle levering.

Altijd goede ervaringen met Euro-Events

altijd goed

Artikel snel gevonden en besteld

Duidelijke website, artikel snel gevonden, bedrukking makkelijk geregeld en prima bezorgd.

Al jarenlang klant

Goede website en als je belt wordt je 100% goed geholpen