In 1 woord Top

Prima opvolging van de aanvraag. Wat opvalt is dat zij meedenken en adviseren hoe iets beter zo kunnen. In 1 woord Top

Toppers

Snelle service en uitstekend geholpen!

De levering was snel, de tekst was in de eerste instantie niet op de bandjes gedrukt. Euro Events was super snel in het oplossen van dit probleem, na een kort belletje hadden ze het na een dag opgelost en hadden we de juiste bandjes in huis :)

Zeer snelle levering aan een goede prijs

De jetons werden aan beide zijden bedrukt met ons logo. Ziet er prima uit. Afwachten opdat de slijtvastheid goed is. Maar we hebben er goede hoop op.

zoals beschreven

vlotte communicatie snelle levering product zoals verwacht

Heel tevreden!

Overzichtelijke website, handig bestelprogramma en snelle levering.

Goed snel binnen ziet er heel netjes uit

Snel en correct.

Al meer dan 10 jaar voor ons een vast adres voor polsbandjes.

Perfect!

Op woensdag eind van de middag gebeld voor n spoedje, direct in de wacht gezet om na te vragen of mijn spoedje door de productie kon. Binnen 1 minuut het antwoord: als u nu besteld hebt u het vrijdag thuis. Netjes geholpen, netjes te woord gestaan, beloofde afspraken na komen. Wederom perfect

Veel te laat geleverd

Het bestellen ging prima. Helaas was de levering totaal niet volgens afspraak en ruimte te laat geleverd.

Beste, Allereerst vervelend om te horen dat de levering niet naar wens is geweest. Nadat we uw betaling ontvingen hebben we het pakket meteen verzendklaar gemaakt en het is dezelfde dag nog opgehaald door UPS. In de track & trace code zie ik helaas dat het pakket pas na 3 afleverpogingen is geleverd waardoor het voor u te laat is binnengekomen. We laten een onderzoek starten bij UPS zodat we kunnen achterhalen waarom het pakket niet kon worden afgeleverd. Zodra we hier antwoord op krijgen hoort u direct van ons. Groet, team Euro-Events.

Geweldige support

Prettige samenwerking snel No nonsense goede levering.

heel snel en correcte levering

heel snel en correcte levering

Fijn service, meegedacht met ons last-minute-"probleem"

Fijn service, meegedacht met ons last-minute-"probleem"

snel efficiënt

Geweldige snelheid

Super snelle levering & flexibel.

Compleet!

Goede website, duidelijke prijs, vlotte levering. Mijn vaste bestelsite nu.

snel en goed

De bestelling is snel geregeld en prima verzorgd. Het is precies zoals beschreven op de website. En als je een ontwerp zelf doet zie je ook hoe het uiteindelijk wordt.

Goed en snel

Dinsdagavond bestelling voor polsbandjes geplaatst, donderdag al geleverd. Top!

Prima geregeld

Alles rond mijn bestelling verliep vlekkeloos, zowel qua snelheid als verwerking.

vlotte en correcte service!

Snelle levering voor een mooie prijs

Mijn bestelling werd prompt geleverd. Of de polsbandjes voldoen weet ik nog niet, want we nemen ze volgende week pas in gebruik. Maar verder prima! De prijs is ook zeer schappelijk.

Snel en volledig

Goede website, makkelijk vindbare producten, nette en vlotte levering