Waarmaken wat wordt beloofd!

Super professioneel en zaken doen zonder zorgen.

snel!

Snel in communicatie, verwerking en levering.

Goede en snelle levering.

zeer slecht bedrijf

Wij hebben hier als een promotioneel bedrijf een offerte aangevraagd voor munten, deze offerte hebben wij akkoord gegeven, nu blijk dat ze een fout hebben gemaakt in de offerte. Het gaat om een bedrag van € 450,- ex btw. Ze zijn niet bereid om mee te werken aan een oplossing. ga nooit iets meer bestellen bij dit bedrijf.

Beste Arne, Allereerst vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Een offerte betreft een prijsindicatie van een bepaald product op een bepaald moment en deze kan niet gelijk bindend zijn. Pas zodra u als klant een gespecificeerde orderbevestiging inclusief voorbeeldtekening ontvangt die door u wordt goedgekeurd en betaald, is deze bindend. Wij kunnen een prijs in een offerte wat betreft onze dienstverlening helaas nooit helemaal garanderen, en al zeker niet als we bijvoorbeeld nog geen logo hebben ontvangen dat op het product bedrukt mag worden. De prijs in een offerte kan nog altijd veranderen om diverse redenen. Dit kan zijn door druktechniek, meerdere kleuren, eventuele spoedtoeslag, enz. Dit kan de prijs in een offerte in positieve of negatieve zin nog veranderen. U bent uiteraard altijd vrij om een order/offerte in dit proces te annuleren. Met vriendelijke groet, Team Euro-Events

positief

Als school beoordelen we Euro Events positief vanwege hun uitstekende organisatie en inspirerende internationale evenementen die bijdragen aan waardevolle leerervaringen en culturele uitwisseling.

Heel goed !

Alleen maar goed xxx

Goede en snelle levering

Goede service en betrouwbaar bedrijf

Polsbandjes besteld. Hoewel de eerste bestelling niet goed bleek te zijn is dit heel netjes en snel opgelost. De volgende dag al waren er nieuwe binnen, die wel goed waren. Goede communicatie en service. Heel tevreden.

Snel en correct geleverd

Goede kwaliteit snelle levering

Snelle en goede levering conform afspraak

Snelle en goede levering conform afspraak

Snel, professioneel, kwalitatief !

Zie boven

prima bedrijf

prima producten, prima levering

Duidelijk contact via mail en snel geleverd!

Munten besteld met eigen opdruk. De communicatie via de mail verliep vlot en duidelijk. Het ontwerp werd mooi aangepast zodat het goed op de munt past. Uiteindelijk ruim voor de deadline binnengekomen. Top service!

Kei goed

Snel bezorgd en niet duur!

Het wordt netjes aangeleverd en in binnen de termijn die ze hebben vastgesteld.

erg snel en goed

Erg snel en goed

Altijd alles naar verwachting

Goede communicatie, ook kleine bestellingen met grootste zorg behandeld en altijd op tijd. Verder telefonisch goed bereikbaar en ze bellen direct als er vragen zijn. Goed georganiseerd bedrijf.

Positief

Prima service en levering op tijd

Snel, makkelijk, duidelijk, kwaliteit

Het was erg makkelijk om een bestelling te plaatsen. Op een vraag werd direct via chat antwoord gegeven. Mijn bestelling van polsbandjes werd snel geleverd en het zag er prima uit. Dat je ervoor thuis moest blijven ivm zetten handtekening kan lastig zijn.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Positief.

Snelle adequate afhandeling en levering.

Goeie ervaringen mee, snelle adequate afhandeling van de order en levering bij de klant.

duidelijke site, snelle levering,

Super snelle correcte levering!

Super snelle correcte levering!

Snelle levering. Niks op aan te merken

Helemaal top. Heel makkelijk geregeld en snel geleverd.

Mooie bandjes

Newtonweg 18A