goed verzorgd

snel en goed geregeld

Helemaal top!

Gebeld en meteen geregeld! Super service!

Goede producten en vlotte levering

Goede producten en vlotte levering

Telefonisch goed geholpen. Daarna via de site besteld. Goed geregeld.

Altijd makkelijk te bestellen op een goed werkende site

Zeer goed geholpen en supersnelle levering

Om half 12 gebeld om een bestelling door te geven en voor het eind van de dag lag de bestelling klaar om af te halen.

Gewoon goed en erg snel.

Twee werkdagen na mijn bestelling was die al binnen. Ik bestel ieder jaar voor een evenement, dus weinig uitleg nodig.

Goed voor elkaar

kijken bellen bestellen maken leveren

snel en duidelijk vragen en waarmaken

Gewoon goed en snel geleverd.

Ontwerpen en bestellen ging gemakkelijk, vervolgens 2 dagen later al in huis. helemaal goed.

Wederom Prima!

Snel geleverd conform afspraak en net als de vorige keer prima kwaliteit!

Uitstekend bedrijf reageert heel snel en prima prijsafspraken me te maken.

uitstekend

snelle service

prima service

Snelle en correcte levering. Aanrader

Goede en snelle service

Snel geleverd, fijn mee gedacht en mooi eindresultaat.

Goede en snel geregeld

Goed en snel geregeld

Perfecte service

Wij hadden ene krappe deadline voor toegangsbandjes en gepersonaliseerde muntjes maar dit super afgehandeld. Alles was ruim optijd binnen en de prijs/kwaliteit is echt heel goed. Bedankt voor de vlotte en open communicatie en het goede product!

Zeer snelle service en goed advies

Last minute moesten wij toch besluiten te gaan werken met polsbandjes. 1 telefoontje, 2 mails en nog geen 24 uur later hadden wij 1000 bandjes, gedrukt in onze huisstijl met logo, al in bezit.

Dag na bestelling al in huis

1000 papieren bandjes besteld. Makkelijk te bestellen, volgende dag in huis. Enig vraag: waarom een handtekening er voor zetten, mijn pakketje kon ook door de brievenbus

Beste klant, dank voor uw beoordeling! Bij deze beantwoord ik uw vraag: wij vragen de bezorgers om een handtekening door de ontvanger te laten zetten. Dit doen we omdat de pakketten vaak grote waardes vertegenwoordigen (entreebandjes of munten voor evenementen, kroegen, discotheken et cetera). We willen daarom dat de pakketten goed worden afgeleverd en niet in handen van personen terechtkomen die er ongewenste dingen mee kunnen doen. Daarnaast geldt de handtekening als ontvangstbewijs. Gelukkig houden de meeste bezorgers zich aan deze werkwijze. Helaas zijn er altijd bezorgers die het pakket alsnog afleveren zonder dat de ontvanger een handtekening hoeft te zetten. Hier hebben we geen invloed op. Iedere bezorger is anders en de ene bezorger gaat net wat nauwkeuriger met pakketten om dan een andere bezorger helaas. We hopen dat deze uitleg helder is. Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan kunt u ons altijd even bellen. Met vriendelijke groet, Team Euro-Events

Goede service!

Helaas niet de bandjes kunnen gebruiken door te laat afleveren van de post. Na overleg met Euro events hebben zij besloten mij het gehele aankoopbedrag retour te stortten te compensatie. Bedankt voor de service

Wow, wat een snelle service!

Maandag besteld, 2 dagen later bedrukte festival armbandjes in huis. Fijn contact met de mensen van Euro Events ook toen er iets mis was gegaan met de betaling. Ik ben tevreden!

Goede snelle service

Na mijn bestelling ontvangen te hebben toch nog wat extra munten nodig en die waren dezelfde week nog klaar. Super service

Betrouwbaar en klantgericht

Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Betrouwbaar, klantgericht, snel en altijd uitstekend bereikbaar per mail en telefoon.

Goed geregeld, snelle afhandeling.

Mooie projecten die we al jaren toepassen. Zeer tevreden.