Perfecte service, snelle levering

Wij hadden last-minute polsbandjes nodig. Daar waar andere bedrijven 'dagen' nodig hebben, kon EuroEvents binnen een dag leveren. Goede communicatie ook. Product 100% in orde!

Snelle en correcte levering

Service is goed, levering is snel.

snelle service, klantvriendelijk

aardige medewerker, meedenkend en snelle levering

Goed regeld

Het is een duidelijke site. En de bestelling was snel bij ons. Ziet er erg goed uit.

Vlotte snelle afhandeling

prima service, goede kwaliteit polsband

Snelle en volledige levering.

Snelle en volledige levering.

Super snel en mooi

Ik heb 600 bandjes besteld voor een groot feest. Ook al leek de kleur op de site wat vaag, het bleek een mooie heldere rood te zijn. Ook was de levering er echt binnen 1 dag, dat was fantastisch. En dit alles voor een goede prijs. Al met al dus super tevreden.

Snelle levering. Prima service

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Alles vlot verlopen.

Goed en vriendelijk geholpen. Bestelling is correct en tijdig geleverd!

Order was snel binnen

Alleen jammer dat het pakketje voor de voordeur was gelegd door DHL

Beste Gerrit, bedankt voor uw beoordeling en goed om te horen dat uw pakket snel binnen was. Vervelend om te horen dat het pakket voor uw voordeur is gelegd, dit is niet de bedoeling en we zullen deze klacht doorzetten naar de pakketbezorger zodat hij/zij hierop aangesproken wordt. Verder hopen we dat u tevreden bent met uw bestelling en we zien u graag een volgende keer weer terug. Groet, team Euro-Events

Zijn bereid om te helpen; denken goed mee zodat er een mooi en goed resultaat komt.

Alle hulde naar Vanessa

Whoop Whoop

Fijn zo flexibel

Wat 'n prettige ervaring dat ik 'n ongebruikte artikel, uiteraard in originele staat en verpakking, kon omruilen! Het bestelde artikel was toch niet zo leuk als ik dacht. Geen probleem; omruilen! Zo wordt het toch 'n particulier feestje met polsbandje naar volledige tevredenheid.

SUPER

Snelle, correcte levering!

Goed geregeld!

had al eerder een bestelling gedaan, nu wederom snel en efficiënt geholpen!

Volledig volgens verwachting

Mooie afwerking, snelle levering, gebruiksvriendelijke site. Geen enkele opmerking !

Service is achteruit gegaan

Ik ben jarenlang vaste klant bij Euro Event. Was altijd enthousiast om hun 'persoonlijke' betrokkenheid. Het doet hun er niets meer aan toe of dat je naar een ander gaat om te bestellen. Wat ik dan ook gedaan heb. Dit vond ik echt jammer.

Beste Liona, bedankt voor uw mail. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze persoonlijke betrokkenheid, iets dat hoog in ons vaandel staat. U heeft gekozen voor een bestelling via de editor, vandaar dat de route naar het ontvangen van uw pakket veelal geautomatiseerd is. Wij zien dat u zelf een ontwerp heeft gemaakt, en het direct via de website heeft goedgekeurd en betaald. Dit soort orders gaan meteen de productie in om er voor te zorgen dat u uw bestelling heel snel ontvangt. In dit soort trajecten staan we klaar voor onze klanten indien er vragen of gewenste aanpassingen zijn met onze persoonlijke aandacht. Indien u ons belt, mailt of langskomt zullen we ten alle tijden persoonlijk voor u klaar staan en we hopen u dan ook in een volgende keer weer te mogen helpen. Groet, team Euro-Events

Heel goede service! persoonlijke opvolging van het verkoopsteam!

heel positief!

Snelle service!

Ontwerp is snel goedgekeurd waardoor ik op tijd de polsbandjes heb ontvangen voor een schoolfeest.

Vlotte afhandeling

Vlotte en snelle afhandeling van mijn bestelling. Dankjewel

Entreebandjes zien er uit zoals beloofd. Snelle levering!

Snel

Snel en duidelijk