niet te bijzonder

bestelde nekrol bij uitpak bleek de rits kapot stuurde terug

Goede opvolging van de bestelling : alles keurig en snel geleverd : we komen nog terug!

uitstekende webshop!

Perfect day bag!

I used this bag for a trip to South Africa that included a Safari. The bag seems small at first but it has a lot of room! I could store a sweater, big binoculars, food, travel documents, etc. all in the big pocket. In the small front pocket I kept all small liquids, tissues, keys, etc. You have to love Osprey.

dik tevreden

Dik tevreden over de snelle levering van de travel blankets. Covid-19 verhindert nu helaas de 'travel'

Prima producten voor een scherpe prijs.

Prima heuptas van Pacsafe. Helaas kreeg ik een verkeerde track & trace code toegestuurd, zodat ik dacht dat het artikel nog niet verstuurd was. Communicatie met dit bedrijf is snel en helder. Graag een volgende keer weer!

Prima eerste ervaring!

Handschoenen besteld, volgende dag in huis. Nette levering en goede prijzen. Zeker voor een volgende bestelling aan te raden.

Zeer snelle levering zoals beloofd

Ik heb een bestelling geplaatst voor 4 tassen, die ik op korte termijn nodig had i.v.m. een aanstaande reis. Op zondagavond besteld, keurig op dinsdag bezorgd zoals beloofd en geadverteerd. Niet de allergoedkoopste, maar eerlijke prijzen vergeleken bij branchegenoten.

Wieltjes instabiel

Onstabiel en wieltjes rijden niet lekker

Eindelijk een fatsoenlijke service!

Mijn pakket was door postnl vertraagd. Ik had het pakket met spoed nodig aangezien ik op reis moest! Klantenservice heeft me perfect geholpen door een andere spoedzending aan te maken zonder dat ik extra heb moeten betalen. Helemaal blij! Jammer dat PostNL faalt en webshops daaronder moeten leiden.. Gered door de service!

Aan het lijntje gehouden

Op dinsdag vóór 23:30 een bestelling geplaatst, dus ik dacht mijn order de volgende dag te kunnen verwachten. Toen ik op donderdag nog altijd geen verzendbevestiging had ontvangen heb ik contact opgenomen om te horen dat er een technisch probleem was. Mijn order zou absoluut diezelfde dag nog verstuurd worden, zodat ik het zeer waarschijnlijk op zaterdag binnen zou hebben (mijn vliegtuig vertrekt op zondag). Niets bleek helaas minder waar, want mijn bestelling was enkel geannuleerd. Geen nieuwe bestelling, geen toelichting of bericht om nogmaals zelf een bestelling te plaatsen. Wat blijkt, de spullen zijn gewoon niet op voorraad en ik ben aan het lijntje gehouden. Ik koop mijn reisspullen voortaan wel ergens anders.

Goed adres om thuis te shoppen voor reisbenodigdheden!

paste in brievenbus dus dat was heel fijn. Artikelen voldoen aan de verwachtingen

Goed proces, snel en nauwkeurig

snel besteld en snel geleverd

prettige website, goede productinfo en snel te bestellen met dito levering.

Slechte klantenservice

Het duurt VEEL te lang voor het geld van een retourzending teruggestort wordt. Daarnaast is de reactie tijd van de klantenservice veel te lang. Ik koop hier niks meer.

Goede prijs, snelle levering, retour kan beter

Bestelling werd snel geleverd en de prijs was goed. De dag na ontvangst van het artikel heb ik het geretourneerd (retour eerst aangemeld via website, etiket geprint en afgegeven bij pakketpunt). Die procedure is war omslachtig, beter doet de winkel er gewoon een retoursticker bij. Ik heb ook nooit een bevestiging van de retour ontvangen. Na 10 dagen besloot ik de retour ook maar te melden aan AfterPay (ik koos namelijk voor de optie achteraf betalen). Anders zouden die namelijk betaling gaan eisen. Daarvoor moest ik een app downloaden en een account aanmaken. Weer zoiets omslachtigs. Uiteindelijk kreeg ik van AfterPay de bevestiging van de retour. Vraag me af wat er was gebeurd als ik het niet had gemeld aan AfterPay. Ik zou de winkel verder wel aanbevelen. .

Perfect geregeld

Geen klachten gewoon zoals het hoort . Dank u

Tevreden over product en afhandeling

We zijn heel blij met de packing cube set van Osprey. Bestellen, afhandeling etc ging prima.

Niets geleverd

Ik heb een week geleden een bestelling gedaan voor een paar skisokken . Heb nog steeds niets ontvangen. In de app van post nl staat elke keer dat het vandaag wordt geleverd. Gelukkig heb ik nog niets betaald. Happy after-pay😊. Als ze vandaag niet komen,bestel ik ander skisokken bij een ander firma die wel op tijd leveren. Slechte service 😫

Mooie en duidelijk website, snel geleverd en goede prijzen

Deze partij heeft alles goed op de rit. Mooie en duidelijk website. Goed kortingen en eerlijke prijzen. Makkelijk en gratis retourneren, super! Ik ben een vaste en blije klant!

Great product, great price

Backpack/trolley was as expected. Amazing price, fast shipping. Everything went smoothly, would highly recommend.

Prima artiekel en snel geleverd.

Goed verpakt volgens afspraak afgeleverd. Prettige service en duidelijke info.

Alles is goed aangekomen x ik ben zeer tevreden

Ik ga in de toekomst zeker nog bestellen.

Snelle levering , top koffertje

Lekker licht. Kindje (2 jaar ) kan het makkelijk zelf meetrekken

fantastische service

correct en snel.....professioneel

Goeie kwaliteit rugzak, je kan je wandel stokken op 2 manieren kwijt en gewicht draagt goed op de heupen. Zeker als je wat langer bent is dit de juiste rugzak! Ook prima mee te nemen in het vliegtuig.