Goede service voor een goede prijs

Snelle bezorging na een telefoontje ivm een betaling die niet lukte door app problemen bij de bank. Toppppp tas voor een middagje shoppen en toch ook je persoonlijke spullen bij je te hebben alsook een drankje en een snack door de ruime en veilige sluiting van de tas

Product besteld via Bol.com maar helaas was genoodzaakt het artikel weer retour te sturen wegens omstandigheden. Zonder problemen terug en geld retour!

Top winkel

Goede producten en snel geleverd.

Een mooi product voldoet aan mijn verwachtingen.

Praktisch

Geen feedback op mijn email.

Ik heb in een reactie duidelijk aangegeven dat als de kleuren niet identiek aan hetgeen wat tentoon werd gesteld op de foto ik de bestelling dan niet wilde hebben, vervolgens wordt er alsnog een zwarte Dometic gestuurd in plaats van een deels mat zwarte grijze Waeco.

Geweldig mooie fietshelm besteld voor een prima prijs. Goed verpakt en bijzonder snelle levering! Zoonlief helemaal blij.

Super aankoop!

Hele fijne aankoop met een snelle en betrouwbare bezorging en kwaliteit!

zeer goed

bestelling kwam mooi op tijd goed produkt

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit en levering de volgende dag als beloofd

Ik ben er zeker positief over mijn bestelling en de afhandeling

Ok

Goede kwaliteit en service zoals ik gewend ben

Ik ben voor 18 maanden weggeweest maar, kom terug en ik krijg nog steeds een goede service en kwaliteit artikelen weer. Blijf zo doorgaan.

perfect uitgevoerde levering

bestelling werd perfect op tijd geleverd

Uitstekend produkt van "The North Face" werd de volgende werkdag bezorgd.

The North Face is één van de meest degelijke fabrikanten van reis-artikelen, rugtassen en backpacks. De kwaliteit is (as allways) subliem en van de hoogste orde. Het product (een backpack) werd de volgende werkdag keurig afgeleverd door PostNL Pakketservice. Keurig volgens alle reglementen en richtlijnen ivm corona-crisis. De zending werd volgens de opgegeven tijdspanne afgeleverd. En de verpakking was degelijk. Kortom: ik ben super tevreden. Ik heb geen contact hoeven op te nemen met Reisartikelen.nl, dus dat aspect kan ik niet beoordelen.

Klantenservice alleen muziek en geen mailcontact mogelijk

Heb een artikel retour gestuurd en geen ontvangst bevestiging verkregen en krijg niemand aan de telefoon en geen mogelijkheid tot mailcontact Nu afwachten en hopen dat het aankoopbedrag wordt teruggestort

Top artikelen, top service bij de klantendienst en top verzending! Niks op aan te merken

Ik heb al een paar spulletjes gekocht en ben SUPER tevreden over artikelen.nl

Goed product , wel prijzig

Goed product ,snelle levering wel prijzig

Helemaal tevreden

Super gied

Makkelijk bestellen online...zeer snelle verzending. Erg tevreden.

De bestelling is snel en correct geleverd.

De bestelling is goed geleverd.

Top product voor een topprijs

Op zoek voor mijn zoon, die een wereldreis gaat maken, naar een goede rugtas viel de keuze op een Osprey Sojourn 60. Een toptas voor een prijs die ik nergens beter kon vinden. Snelle ontvangst met nog een aantrekkelijke kortingsbon voor dr volgende aankoop. Mijn kennismaking met de Reiswinkel is bijzonder positief.

niet te bijzonder

bestelde nekrol bij uitpak bleek de rits kapot stuurde terug

Goede opvolging van de bestelling : alles keurig en snel geleverd : we komen nog terug!

uitstekende webshop!

Perfect day bag!

I used this bag for a trip to South Africa that included a Safari. The bag seems small at first but it has a lot of room! I could store a sweater, big binoculars, food, travel documents, etc. all in the big pocket. In the small front pocket I kept all small liquids, tissues, keys, etc. You have to love Osprey.

dik tevreden

Dik tevreden over de snelle levering van de travel blankets. Covid-19 verhindert nu helaas de 'travel'

Prima producten voor een scherpe prijs.

Prima heuptas van Pacsafe. Helaas kreeg ik een verkeerde track & trace code toegestuurd, zodat ik dacht dat het artikel nog niet verstuurd was. Communicatie met dit bedrijf is snel en helder. Graag een volgende keer weer!