Heel slecht

Heb nooit mijn pakket ontvangen. Heb na veel proberen iemand aan de lijn gekregen. Diegene zou het pakketje opsturen en ik zou een track en trace ontvangen. Heb nooit iets gekregen en mijn account is verwijderd

Verkeerd artikel laat gekregen

Duurde al lang voor ik mijn artikel binnen kreeg. Contact opgenomen met klantenservice omdat mijn betaling niet binnen zou zijn maar wel afgeschreven. Geen reactie, artikel wel snel gekregen daarna. Verkeerde kleur ontvangen. Retour gestuurd inmiddels 10 dagen na aankomst retour weer radiostilte..

Snel geholpen!

Mijn bestelling was door de vervoerder zoek geraakt. Heel vervelend voor een verjaardag. Maar heb direct een nieuw artikel toegestuurd gekregen. Net op tijd voor de verjaardag! Top service!

Aardig en snel

Snelle levering en aardig geholpen.

KOOP HIER NIET!!! nul op request bij garantie

na een half jaar werkte mijn thermosfles (Klean Kanteen) niet meer goed. Nog nooit zo een dure thermosfles gekocht, meer dan 50 euro. Op mijn email erover kreeg ik van reisartikelen.nl in eerste instantie een antwoord dat de klacht werd doorgegeven aan de leverancier en dat ik er nog van zou horen. Na 4 maanden nog niets gehoord, toen nog 2 keer naar ze gemaild maar nooit meer een antwoord gehad. KOOP HIER NIET!

Aardig en snel

Gezien er sneeuw kwam had ik vragen over de levering van sneeuwijzers. Snel en duidelijk geholpen.

Vriendelijke klantenservice

Goede geholpen.

Heb mijn bestelling niet gekregen en kom niet met ze in contact!!

Op 2 januari heb ik artikelen besteld en betaald. Kreeg een onderbevestiging en een factuur. Zou een track en trace code krijgen maar die kwam niet. Heb gemaild - geen reactie. Heb gebeld - niet bereikbaar alleen Engelstalig bandje. Na 9 dagen kreeg ik het verzoek een review te geven!!! Nog een paar keer gebeld. Eindelijk leek het erop dat ik verbinding ging krijgen en werd ik doorverbonden om daarna weer het Engels talige bandje te krijgen dat er niemand beschikbaar was en of ik mijn naam, mail en telefoonnummer even wilde inspreken want dan nemen ze snel contact met mij op??!!!

Doet wat het belooft.

Snelle bestelling. Prima product.

Onbekende winkel, prima service

Zoals je verwacht

Goed geregeld, mooi assortiment.

Van bestelling tot aflevering ging alles zeer vlot.

Zie vorig veld

Uitstekend product, goede prijs en snelle afhandeling en verzending!

Ik ben erg tevreden

Zoals het hoort. En dat zie je niet vaak meer.

Uitstekende service. Snelle reacties (binnen 1 dag) Beloftes worden nagekomen.

Correcte en snelle levering

Deze mensen doen wat ze beloven, leveren tijdig de juiste producten die van goede kwaliteit zijn.

Onprofessioneel

Verkeerde product ontvangen en retour is laat aangemeld. Daarnaast was de reactie inzake de klantenservice vrij laat.

super

goede omschrijving van de artikels snelle verzorgde levering

prettige mondkapjes

Deze zwarte mondkapjes van een mij onbekend (anti microbial) materiaal zijn erg prettig in het dragen. Ze zijn klein, je kunt er goed door ademen, je bril beslaat niet en ze zijn goed wasbaar. Wij hebben ze in onze vakantie in Frankrijk heel veel gevragen en dragen ze nu thuis nog steeds af en toe.

Het ziet er op het eerste zicht leuk uit, maar duurzaam is het niet!

Na 1week zaten er al meerdere beschadigingen op ondanks ik de hoes slechts 1 maal gebruikt heb voor verplaatsing. Na contact opgenomen te hebben voor retour kreeg ik het antwoord dat dit niet mogelijk was maar ik wel een korting van 15% kreeg op mijn volgende aankoop. Dit spreekt voor zich. Ik is de hoes iets wat te groot voor mijn Mac Pro

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering

geweldig!

Top! Heel snel en keurig netjes!! Aanrader

Prima service en kwaliteit

Snelle en correcte levering en het product Helinox Royal Box Shade is van prima kwaliteit!

Prima - goede service

Ik had een vraag en vriendelijk, snel en adequaat te woord gestaan door de klantenservice. Product zoals aangegeven de volgende dag bezorgd. Uitstekende prijs voor het product.

Snel geleverd en super blij met mijn mooie tas

Slechte service

Na 5 dagen bestelling nog niet in huis, klantenservice via mail en telefoon niet bereikbaar.