Snelle bezorging

Snelle bezorging en overzichtelijke website.

Supersnelle service. Aanrader.

Duidelijke info op de site. Heel snel binnen. Prima prijs voor lichtgewicht Eagle Creek packing cubes. Top leverancier. Uitsluitend goede ervaringen mee.

Supersnelle service. Aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede informatie en snelle levering

Duidelijke informatie op de website. Eenvoudig te bestellen. Prompte levering. Heel tevreden

Groot assortiment!

Lang op zoek geweest naar een gevarieerd aanbod, hier gevonden. Goede snelle service!

Supersnelle levering!

Alleen maar positief!!

Zeer goede service

De band van het rubber van een bagagelabel was uitgedroogd. Dit was de laatste van dat model dus zonder het te vragen kreeg ik meteen mijn geld terug. De labels mocht ik houden. Alles met goede communicatie direct en vriendelijk opgelost. Zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en zeer behulpzaam

Aan een rugzak ontbrak een klein onderdeel, zonder zeuren werd alles met goede communicatie direct en vriendelijk opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top services! Zoals op de site vermeld voor 23h besteld, andere dag geleverd!

Mijn eerste bestelling bij jullie, is niets op aan te merken! Alles netjes geleverd en vlot afgehandeld!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling snel ontvangen, goede service.

Bestelling snel ontvangen, goede service, dank hiervoor.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en prima product

Handig onzichtbaar hoesje voor je pasjes en papieren geld. Snel geleverd en netjes verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De bezorging verliep moeizaam,al lag dat bij Post nl Het contact daarover met reisartikelen, verliep redelijk vlot. Ik ben nieuwsgierg hoe de vacuumzakkken van eagle creek zich gaan houden.

Directe en correcte service

Een praktische veilige tas

Ik heb de tas gebruikt tijdens een citytrip naar Wenen. Wat een prettige & handzame tas. Er gaat best veel in zelfs een compactcamera. De tas kun je goed afsluiten en de ritsen redelijk makkelijk vastzetten. In de stadsdrukte ben ik er gerust op dat zakkenrollers niet snel hun slag kunnen slaan. Echter, een waterflesje kun je niet in de tas doen of op andere manier mee nemen anders dan in je hand te houden. Voor de rest kan ik zeker Pacsafe aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima ervaring; snelle levering en goede kwaliteit producten!

Ik had een aantal packing cubes besteld van Eagle Creek; de producten waren voorradig in de winkel (ook waarvan vele niet meer leverbaar waren bij andere online winkels), werden snel geleverd, en zagen er tip top uit bij aankomst!

Backpack van Deuter

Snelle levering en veel goedkoper dan op andere websites!

Zeer goede service

Ik ben enorm tevreden met de service van Reisartikelen. Er ging wat fout met mijn bestelling, maar dat is heel goed, professioneel en netjes opgelost door Dennis van Reisartikelen. Zeker aan te bevelen. Als ik weer wat nodig heb, ga ik zeker terug naar Reisartikelen. Bedankt Dennis :-)

Alles prima verlopen

Website duidelijk, bestellen makkelijk, ik werd keurig op de hoogte gehouden van het bezorg proces, hoefde pas achteraf te betalen wat ook perfect gaat met after pay. Kortom, prima site!

Goed snel verpakking oke

Goed en gemakkelijk

Snelle service goede kwaliteit

prima webwinkel snelle service, kwaliteit goed. Product wel aan de prijzige kant en niet erg groot had er meer van verwacht. Goed genoeg om te houden te duur om nog eens te bestellen. Als er drie compressiebags in het pakket gezeten hadden small en 2x medium of 2xsmall en 1xmedium was ik tevreden geweest.

Goed.

Zeer vlotte bestelling.

Prima transactie!

Reisartikelen heeft geleverd conform het aangebodene en op de beloofde tijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en prima materiaal

Duffel reistassen besteld van Eagle Creek. Website gaf heldere informatie over de tassen, voorraad en levering. Levering was binnen 2 werkdagen, supersnel met een duidelijke track en trace. Goed verpakt ontvangen. Tassen zijn erg stevig en top afgewerkt. Gaan we veel plezier van hebben. Echte aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

‘S avonds besteld, de volgende morgen in huis. Super!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eenvoudig bestellen en correcte levering

Correcte leveringen goede kwaliteit artikel!

Over Reisartikelen.nl

Filter op Taal