prima!

ik wist wat ik wilde hebben en van welk merk, opgezocht via Google en kwam zo terecht bij Reisartikelen.nl boden ook een mooie prijs dus meteen aangeschaft. zij blij, ik blij. doei

Prima levering

Mooi op tijd geleverd. Vollo keuze

Verkeerde kleur

Ik had een bestelling geplaats . Kleur oranje bestelt . Krijg en het pakketje binnen is het kleur blauw wat ik krijg ik gemaild naar het bedrijf moet nog wachten op een mail terug 3 weken terug nee voor mij. Geen bestelling meer op deze websites

Topservice

Snelle levering! Goed product

great service

very quick, nice material, great doing business

Goede informatie en snel en op tijd bezorgd

Nadat ik bij een andere webwinkel de bestelde koffer na een week niet was aangekomen (pas bij navraag liet men me weten dat het model was uitverkocht) moest ik snel een alternatief vinden. In reisartikelen.nl was er een ruime keuze en de koffer, van het gewenste merk en model, werd de volgende dag op tijd bezorgd

Echt snel, professioneel, gemakkelijk

Bestelling plaatsen van website was super gemakkelijk, snel geleverd, top kwaliteit

De restitutie t.b.v. een retourzending moest ik gaan najagen!

Helaas kwamen de afmetingen van het bestelde product (een pouch voor een smartphone) niet overeen. Verder een mooie pouch maar niet bruikbaar in mijn situatie. Met die reden heb ik het product keurig geretourneerd. Een week nadat mijn retourzending is afgeleverd, had ik nog steeds een retourbevestiging per e-mail ontvangen. Ik begon me een beetje zorgen te maken, helemaal omdat ik meerdere recente beoordelingen had gelezen met dezelfde of een soortgelijke ervaring. Na twee keer najagen ontving ik een retourbevestiging en vrij snel daarop een terugbetaling (via PayPal). Eind goed al goed, maar met zo'n ervaring zal ik niet heel snel meer bij deze webshop bestellen. Een foutje is menselijk en kan buiten de macht van de verkoper liggen, maar dat moet zoiets gecommuniceerd worden. Een excuses voor het ongemak is ook niet aangeboden.

Goede levering en follow up

Bestelling goed afgehandeld. Bij de bestelling werd al vrij precies aangegeven wanneer deze zou komen en dat nader bericht zou volgen. Bestelling kwam niet op aangegeven tijd en dag. ng er well zonder bericht vooraf. De dag erna kwam de bestelling. Allemaal geen probleem maar ze wekten verwachtingen die ze niet waar maken. Dan kunnen ze beter iets minder specifiek zijn over tijdstip van levering. Dit heb ik gemeld en daar kwam een nette reactie op.

osprey rugzak, snel, goedkoop en goede kwaliteit

fijn dat je kan kiezen voor ophalen op afhaalpunt of thuisbezorgen

Prima nek kussen

Fijn nek kussen. Klein op te vouwen en op te bergen in het tasje. Handig klein formaat voor op reis. Veel plezier van gehad geeft goede steun en warme fleece voelt zacht aan.

slecht met terugbetalen

de levering is OK. terugbetalen van het bedrag/de creditfactuur verloopt zeer moeizaam. Een maand later, maar is nog geen geld op mijn rekening teruggestort.

Slechte communicatie.

Bestellen ging prima, duidelijk website. Annulering ging helaas niet goed, ook werd er niet op mijn mails gereageerd. Telefonisch niet te bereiken. Bestelling verder goed ontvangen maar het retour proces verliep problematisch. Zo kon ik maar 1 artikel retourneren terwijl ik de complete bestelling wilde retourneren. Wederom geen reactie op mails en via telefonisch contact niet bereikbaar. Uiteindelijk zelf maar een retouretiket aangemaakt met verzendbewijs. Na ruim twee weken nog steeds geen retour verwerking en wederom kon ik geen contact krijgen. Uiteindelijk is het via afterpay gelukt. Zij hebben verzocht dat reisartikelen.nl contact met mij moest opnemen. Via afterpay kreeg ik de reactie. Beweerden dat ze niks hadden ontvangen. Gelukkig had ik de artikelen los van elkaar retour verzonden met elk een eigen trackingcode. Bewijs genoeg dat men de artikelen had ontvangen. Uiteindelijk na herhaaldelijk mailen zijn de artikelen retour afgeboekt. Kort geen fijne ervaring omdat je als klant geen contact krijgt met de klantenservice.

uitstekende en snelle service

Al diverse malen een bestelling gedaan en in goede orde ontvangen. Retourzendingen worden zeer snel verwerkt en teruggestort.

Best leuk product

Het product is best leuk, maar als je daarna de review verzoeken negeert , blijven ze komen. Beetje jammer

Bestelling ontvangen, geen contact met klantenservice

Bestelling is in delen aangekomen. Koffer kwam heel snel, reislakens later. Omdat ik de lakens nodig had voor de reis, opgebeld en gemaild met klantenservice: geen contact; ook niet terug gebeld of terug gemaild. In de beschrijving op de site stond dat laken wit is. Op foto oogde het als lichtblauw. Wit of lichtblauw was OK, maar ik ontving helaas diarree-bruin. Het garantiebewijs van de koffer bevatte niet de stempel van de leverende firma zoals vereist is. Verder heel tevreden met de koffer.

Goede en snelle levering prima service bij retourneren

Snelle levering goede service bij retourneren

Snelle levering, goed product

positief

snel

Makkelijk te bestellen, snel thuis gekregen en ben helemaal tevreden met het product. Werkt fantastisch.

Betrouwbaar snel service gericht

Had 2 tassen besteld maar door eigen fout de verkeerde tassen, retour aanvraag was zeer eenvoudig en terugsturen naar een antwoordnummer (gratis) dat zie je maar zelden en de betaling was binnen 7 werkdagen terug gestort op onze rekening. Simpelweg is alles verlopen zoals het zou moeten maar helaas kom je dit professionele niveau maar bij zeer weinig webshops tegen, helaas.

Helemaal wat ik er van verwacht had

Goede kwaliteit, snelle en uitstekende levering

Kwalitatief goed, misleidende foto's.

Op de foto's worden 2 verschillende grotes in packing cube's getoond. Uiteindelijk wordt er 1 geleverd. De keuze was op een ander product gevallen als dit duidelijker naar voren was gekomen. Nu is het 1 dure packing cube en frustratie.

snel en gemakkelijk besteld en supersnel geleverd

opblaasbare reisnekkussens van cabeau besteld. Goed en prettig alternatief voor vaste exemplaren. Wel beetje gedoe om rits van hoes dicht te krijgen, maar na een paar keer proberen lukte dat wel en het beloofde hoesje voor de mobiel was veeeeeel te klein, daar had je dus niks aan.

Bezorging te laat en geen geld ontvangen

De bezorging zou 1 werkdag duren en uiteindelijk was het te laat binnen voor mijn reis. Ook artikelen retour gestuurd maar nog steeds niet mijn geld terug ontvangen. Gemaild maar geen reactie.

Mooie fles, wel beschadigd geleverd gekregen

Mooie fles, wel beschadigd geleverd gekregen