Doet wat het belooft.

Snelle bestelling. Prima product.

Onbekende winkel, prima service

Zoals je verwacht

Goed geregeld, mooi assortiment.

Van bestelling tot aflevering ging alles zeer vlot.

Zie vorig veld

Uitstekend product, goede prijs en snelle afhandeling en verzending!

Ik ben erg tevreden

Zoals het hoort. En dat zie je niet vaak meer.

Uitstekende service. Snelle reacties (binnen 1 dag) Beloftes worden nagekomen.

Correcte en snelle levering

Deze mensen doen wat ze beloven, leveren tijdig de juiste producten die van goede kwaliteit zijn.

Onprofessioneel

Verkeerde product ontvangen en retour is laat aangemeld. Daarnaast was de reactie inzake de klantenservice vrij laat.

super

goede omschrijving van de artikels snelle verzorgde levering

prettige mondkapjes

Deze zwarte mondkapjes van een mij onbekend (anti microbial) materiaal zijn erg prettig in het dragen. Ze zijn klein, je kunt er goed door ademen, je bril beslaat niet en ze zijn goed wasbaar. Wij hebben ze in onze vakantie in Frankrijk heel veel gevragen en dragen ze nu thuis nog steeds af en toe.

Het ziet er op het eerste zicht leuk uit, maar duurzaam is het niet!

Na 1week zaten er al meerdere beschadigingen op ondanks ik de hoes slechts 1 maal gebruikt heb voor verplaatsing. Na contact opgenomen te hebben voor retour kreeg ik het antwoord dat dit niet mogelijk was maar ik wel een korting van 15% kreeg op mijn volgende aankoop. Dit spreekt voor zich. Ik is de hoes iets wat te groot voor mijn Mac Pro

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering

geweldig!

Top! Heel snel en keurig netjes!! Aanrader

Prima service en kwaliteit

Snelle en correcte levering en het product Helinox Royal Box Shade is van prima kwaliteit!

Prima - goede service

Ik had een vraag en vriendelijk, snel en adequaat te woord gestaan door de klantenservice. Product zoals aangegeven de volgende dag bezorgd. Uitstekende prijs voor het product.

Snel geleverd en super blij met mijn mooie tas

Slechte service

Na 5 dagen bestelling nog niet in huis, klantenservice via mail en telefoon niet bereikbaar.

Goed,correct,heel klantvriendelijk(behulpzaam) geholpen.

Goed product: zelfs 25,- eurp goedkoper dan de ANWB (Pacsafe Vibe 20). Klantenservice heeft zich goed de moeite gedaan om me te helpen. Prima vezorgde bestelling.

Teleurgesteld over de kleur

Tasje is super mooi. Er stond bij dat de kleur navy was. Ik mijn ogen was het kobaltblauw. Vandaar dat ik het tasje hebt terug gestuurd

Product nooit aangekomen!!

Onlangs een product aangeschaft. Ondanks dat het binnen enkele dagen geleverd zou zijn is het nog steeds niet binnen!!

Ik kreeg mijn bestelling supersnel en perfect bezorgd! Ben heel blij met de drinkfles die ik gekozen had.

Top!!

Alle reisspullen bij elkaar op 1 site, zo easy! Supersnelle levering van mijn bestelling, heel fijn en op tijd voor een paar daagjes weg! Couldn't be happier!

Snel en correcte levering

Na mijn bestelling kreeg ik al vrij snel alles aangeleverd zoals ik besteld had. Dus ik ben bovenmatig tevreden met aankoop en de levering ervan

Gewoon goed, vandaag besteld morgen in huis.

Optijd geleverd. Tas zag er goed uit. Gewoon zoals het hoort.

Alles perfect

Levering snel en voldoet aan de verwachtingen.