geweldig!

Top! Heel snel en keurig netjes!! Aanrader

Prima service en kwaliteit

Snelle en correcte levering en het product Helinox Royal Box Shade is van prima kwaliteit!

Prima - goede service

Ik had een vraag en vriendelijk, snel en adequaat te woord gestaan door de klantenservice. Product zoals aangegeven de volgende dag bezorgd. Uitstekende prijs voor het product.

Snel geleverd en super blij met mijn mooie tas

Slechte service

Na 5 dagen bestelling nog niet in huis, klantenservice via mail en telefoon niet bereikbaar.

Goed,correct,heel klantvriendelijk(behulpzaam) geholpen.

Goed product: zelfs 25,- eurp goedkoper dan de ANWB (Pacsafe Vibe 20). Klantenservice heeft zich goed de moeite gedaan om me te helpen. Prima vezorgde bestelling.

Teleurgesteld over de kleur

Tasje is super mooi. Er stond bij dat de kleur navy was. Ik mijn ogen was het kobaltblauw. Vandaar dat ik het tasje hebt terug gestuurd

Product nooit aangekomen!!

Onlangs een product aangeschaft. Ondanks dat het binnen enkele dagen geleverd zou zijn is het nog steeds niet binnen!!

Ik kreeg mijn bestelling supersnel en perfect bezorgd! Ben heel blij met de drinkfles die ik gekozen had.

Top!!

Alle reisspullen bij elkaar op 1 site, zo easy! Supersnelle levering van mijn bestelling, heel fijn en op tijd voor een paar daagjes weg! Couldn't be happier!

Snel en correcte levering

Na mijn bestelling kreeg ik al vrij snel alles aangeleverd zoals ik besteld had. Dus ik ben bovenmatig tevreden met aankoop en de levering ervan

Gewoon goed, vandaag besteld morgen in huis.

Optijd geleverd. Tas zag er goed uit. Gewoon zoals het hoort.

Alles perfect

Levering snel en voldoet aan de verwachtingen.

topwinkel

Leuk aanbod - goede service - goede prijs/kwaliteitsverhouding - levering zoals voorzien. De producten moeten nu op onze volgende uitstap nog getest worden, maar het ziet er in ieder geval al goed uit.

Snel geleverd en keurig verpakt

Goede omschrijving in de webshop. Foto’s komen ook overeen. Snelle levering, netjes verpakt. Blij mee!

Tijdig en conform beschrijving

Tijdige en nette levering, product conform beschrijving (eindelijk compacter dan foto’s doen vermoeden).

Had de HydroFlask 946 ML aangeschaft maar deze werkte niet naar behoren. Uiteindelijk contact opgenomen en kort daarna de optie gekregen om geld terug te krijgen of een nieuwe opgestuurd te krijgen. Dezelfde dag nog verzonden

Prima service !

Ik kende Reisartikelen.nl nog niet, maar door prijzen te vergelijken kwam ik op hun website terecht. Toch even de reviews nagelezen omdat prijs niet het enige is waar je op moet letten. Maar ik heb het zelf mogen ervaren. Prima service, correct en vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Goede prijs-/kwaliteitsverhouding

Gemakkelijk te bestellen en betalen, goede prijs-/kwaliteitsverhouding en snelle levering.

Goede service voor een goede prijs

Snelle bezorging na een telefoontje ivm een betaling die niet lukte door app problemen bij de bank. Toppppp tas voor een middagje shoppen en toch ook je persoonlijke spullen bij je te hebben alsook een drankje en een snack door de ruime en veilige sluiting van de tas

Product besteld via Bol.com maar helaas was genoodzaakt het artikel weer retour te sturen wegens omstandigheden. Zonder problemen terug en geld retour!

Top winkel

Goede producten en snel geleverd.

Een mooi product voldoet aan mijn verwachtingen.

Praktisch

Geen feedback op mijn email.

Ik heb in een reactie duidelijk aangegeven dat als de kleuren niet identiek aan hetgeen wat tentoon werd gesteld op de foto ik de bestelling dan niet wilde hebben, vervolgens wordt er alsnog een zwarte Dometic gestuurd in plaats van een deels mat zwarte grijze Waeco.

Geweldig mooie fietshelm besteld voor een prima prijs. Goed verpakt en bijzonder snelle levering! Zoonlief helemaal blij.