geleverd volgens afspraak. daar houd ik van :)

geleverd volgens afspraak. daar houd ik van :)

supersnelle levering en goede kwaliteitsprodukten

Heb op deze site makkelijk mijn benodigde spullen gevonden en besteld. Alle produkten goed verpakt en heel snel ontvangen. Positieve ervaring!

Snel verzonden en goede producten

Makkelijke website en snel verzonden!

Prima, alles goed voor elkaar

Geen opmerkingen. Prima service, snel geleverd

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering. Jammer alleen dat ik bij het vakje 'opmerkingen' vraag of de bestelling een dag later verzonden kon worden zodat deze op vrijdag aan zou komen (dan ben ik thuis en kan ik het zelf aannemen) en vervolgens ontvang ik die dag nog een mail 'uw bestelling is verzonden'. Niet heel handig als je een opmerking kan invullen en er vervolgens niets mee wordt gedaan...

Dank u voor uw feedback, de optie tot het vermelden van een opmerking bij de bestelling staat nu nog te onduidelijk op het orderpickformulier, waardoor dit te makkelijk over het hoofd gezien kan worden. Wij zullen de plaats van de opmerking aanpassen zodat deze niet meer onopgemerkt kan blijven. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

Uitstekend!

Ruime keus, snelle levering, zag er zeer goed verzorgd uit.

Snelle levering,netjes ingepakt

Afspraken nagekomen

zeer snelle levering, leuke producten. Al meerdere malen besteld en telkens zeer tevreden hierover!

Prima. En snelle levering.

Snelle levering.

Snelle levering goed verpakt

Snelle levering goed verpakt

Super snelle levering

Mooi assortiment en super snelle levering

Goede snelle service!

Snelle service! Had het volgende dag al in huis!😃😃

Super snelle levering!

Decoratie voor een unicorn taart besteld.. aanrader! Zo leuk! (En makkelijk te maken! :-) )

Alles netjes op tijd geleverd

Voor het eerst besteld en alles op tijd geleverd. En geen overmatig verpakkingsmateriaal gebruikt.

Leuke winkel

Leuke winkel, goeie uitleg en ook makkelijk online te bestellen. Leuke prijzen ook

Top geleverd

Goede ervaring

Snelle levering!

Super.

Heel snel binnen en vriendelijk.

Super klantenservice

Product leek uitverkocht, gekeken in Magazijn, alsnog één gevonden en zo een hele blije klant erbij :)

Erg tevredeb

Snelle levering en een goede produkt.

Goeie site, alles snel in huis!

Een duidelijke, fijne site waar je alles kan vinden wat je nodig hebt voor het bakken. De prijzen zijn betaalbaar, de levering kwam snel en was netjes verpakt.

Heb een nieuwe deegmenger bestel , en had het de dag erna al heb het ook dadelijk uitgetest , is een heel stil machine en werk heel goed , zal zeker nog eens wat bestellen als ik iets nodig heb

1e keer besteld...en dat zal zeker niet bij één keer blijven...

Prima en zeer betrouwbare webshop

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 200m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.