Slecht

Wat we besteld hadden leek totaal niet op het plaatje. Mail gestuurd en geen reactie op.

Jammer dat uw verwachting niet aansloot op de werkelijkheid. Wellicht is de afbeelding te flatterend. Wij zullen dit meenemen in onze beoordeling van ons afbeeldingbeheer. Wij hebben uw mail helaas niet terug kunnen vinden, wellicht is er bij ons iets mis gegaan.

Snel en goede service

Heel prettige service bij taartdecoratief. Fijne communcatie al direct over mijn bestelling. Eén van de dingen die ik had besteld bleek kapot. Nog dezelfde avond nadat ik dat had gemeld, was het netjes opgelost. Echt top!

Snelle levering super service

Een echte aanrader om hier te bestellen!!

Goed product en snelle levering

Product was precies wat ik verwachtte en werd super snel geleverd.

Uitstekend!

Snelle levering en goede kwaliteit producten.

Snelle service.

Mooie en leuke items te koop. Snelle service.

Vlotte snele service, produkten kwamen goed en optijd aan.

De producten zijn allemaal goed ontvangen, Vond het een hele snelle en vlotte service.

Fijne webshop

Fijne webshop, snel geleverd en niks raars op aan te merken. Ik bestel hier zeker weer als ik iets nodig heb.

Erg tevreden

Fijn als je vragen hebt gelijk terecht kan bij de chat snelle levering topp!

Heel tevreden

Vandaag besteld, morgen geleverd klopte echt! Vanaf het moment van bestellen tot aan het moment van levering constant op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, erg fijn.

Super snel geleverd, dat had ik nooit gedacht.

Snelle levering. Zelfs toen de bestelling niet compleet was, is de andere mal snel nagestuurd.

De taart was net zo lekker als het eruit zag op de site. We hebben een aantal aanpassingen aan de taart laten doen en zelfs dat was geen probleem. Top service!

De bestelde toppers zijn in werkelijkheid net zo als de afbeeldingen op de website. De bestelling werd snel geleverd. Prima service.

Vaker besteld

Zegt genoeg toch?

De producten voldoen precies aan verwachting en worden snel geleverd

toffe site

mooi assortiment en zeer vlotte levering

Aanrader

Lekker veel keus😁 en een snelle levering Top winkel!!👍

Uitstekend!

Ruime keuze van prima producten. En snelle levering (in hergebruikt doosje, top!!)

Heel tevreden!

Heel tevreden van mijn aankoop bij taartdecoratief!

Happy🍰

Letterlijk als een kind in de snoepwinkel gesurfd in de webshop. Gelijk besteld, netjes dag erna geleverd. Goed verpakt en alles compleet. Ben super tevreden!!

Mooie website, ruime sortering, snelle levering !

Ik heb een paar keer iets besteld. Duidelijke website, snelle levering

Veel keus aan kwaliteit spulletjes. mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd! Super snel zonder meer te hoeven betalen. Het is ook erg fijn dat de verzendkosten niet zo absurt hoog zijn vergeleken andere (grote) websites met bakproducten.

Snelle levering en prima kwaliteit.