Prima service en producten

• Levertijd

Snelle levering en goede producten! Ook heel ruim assortiment, fijn!

Snelle service . Goed product

• Levertijd

Niks te klagen. Veel producten. Goed ingepakte pakketten. En wat voor mij zeer belangrijk is, dat ik tot nu toe alles op tijd heb ontvangen.

Ik ben tevreden.

Ik vind 9 van de 10 keer wat ik nodig heb. Heb de pagina ontdekt bij het zoeken naar een siliconen maal.

Goed!

Super snelle levering

• Levertijd

Alles netjes verpakt, snelle verzending, mooie prijs

Kon alles goed vinden en voor mooie prijs. Ik had het sneller dan verwacht binnen. Netjes verpakt.

• Levertijd

snelle levering en goede prijzen

• Levertijd

Die communicatie ging een beetje raar .

Sorry . Die communicatie ging een beetje raar . Maar die schepjes kwamen toch wel aan . Bedankt .

Top service!

Onlangs iets besteld wat misvormd was, binnen 10 min kreeg ik een mail terug dat ik mijn geld terug krijg. Goede servive en zal hier zeker weer wat bestellen.

• Levertijd

Snelle levering en veel items op voorraad

• Levertijd

Zoals als beloofd bestelling de volgende dag binnen

Voor herhaling vatbaar!

Keurig

Keurig

Helemaal prima

Mooi assortiment. Snelle levering tegen lage verzendkosten.

• Levertijd

Goede service en vriendelijk personeel

De bestelling werd al snel nadat ik de bestelling had geplaatst thuis bezorgd. Echt hele snelle service. Ik ben erg tevreden over deze winkel.

• Levertijd

Snelle levering, prijs kwaliteit goed

Mijn pakje werd snel geleverd. De artikelen zijn prijs kwaliteit goed. Een tevreden klant.

• Service N.v.t.

Geweldig !

Goede website , waardoor snelle bestelling mogelijk is. Daarbij ook heel snel geleverd !

Goeie communicatie

• Levertijd

Het pakket kwam snel, en een product wat per ongeluk niet de goede bleek te zijn, was persoonlijk nageleverd en geruild. Top service!

Excellent service!!!

Excellent service

• Levertijd

Vorige week voor het eerst besteld bij Taartdecoratief. Ze hadden alles wat ik nodig had en de volgende dag had ik mijn bestelling in huis.

Supersnel, zeer tevreden!

Fijne medewerkers zowel in de winkel als online!

Keurig en op tijd geleverd

Keurig en op tijd geleverd

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 200m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.