Precies zoals het omschreven staat

• Levertijd

Alles zoals gevraagd, levering was fijn geweest als het sneller was geweest

Goede producten en goed ingepakt.

Super!!

Zeer vlotte levering! Gewoon top!!

Perfect.!

Alles staat duidelijk op de website.. de verzending is snel en alles zit netjes verpakt.! :)

snel en goed

snelle levering en producten zagen eruit zoals verwacht

Bestelling is snel geleverd

Ik heb mijn bestelling geplaatst en via mailtjes ben ik op de hoogte gehouden van verwerking en verzending. Zoals het hoort.

• Levertijd

Ruim assortiment, goede producten en snel geleverd

Een groot assortiment, vooral in de mallen. Bestellen op de telefoon gaat niet heel handig, dit zou verbeterd kunnen worden.

• Service N.v.t.
  • Levertijd

Zeer goed en vlot geholpen

Mijn vragen werden online meteen beantwoord en mijn bestelling werd dezelfde middag nog thuisbezorgd

prima service

bestelling netjes en op tijd geleverd.Voldoet aan mijn verwachting

Uitstekend.

Bestelling werd snel geleverd. Assortiment is goed.

• Levertijd

Fijne website, goed bestelproces, veel keuze in producten. Levering prima, producten zijn goed verpakt.

• Levertijd

Er werd snel geleverd. En voor die tijd had ik een vraag en die werd via de chatfunctie snel beantwoord.

• Levertijd

Snel contact via de mail rondom de eetbare print en hierdoor ook snelle levering

• Levertijd

Ik ben heel blij met de taart doos. Er zijn niet zo veel hoog taartdozen te vinden.

• Service N.v.t.
  • Levertijd

Website kan beter, verzending super!

De website was onduidelijk. Teveel heen en weer moeten gaan om de juiste producten te vinden. Daarentegen was de verzending super!

• Levertijd

Perfecte kwaliteit, wat een plaatje!

Wat een prachtig eindresultaat. De baby'tjes zijn echt prachtig. Wat betreft het product is dit absoluut een dikke 10 waard. Een puntje van advies: de bezorging door DHL. We waren op moment dat de bezorging plaats had moeten vinden thuis, echtee kreeg ik ineens een emal dar de bezorging niet was gelukt omdat niemand thuis was. Dit terwijl het huis vol zat met visite en er nog eens in ds tuin werd gewerkt ivm verjaardag. Direct DHL gebeld, vrouw heeft mijn klacht genoteerd en zou gaan regelen dat de city hub een bericht kreeg om alsnog te bezorgen. Echter fie dag niemand meer gezien, geen bericht gehad. Helaas is die niet de eerste ervarinf met DHL die ip deze wijze hun pakketjes bezorgt. Hierdoor moest ik mijn pakketje bij een paklet punt ophalen, dezr man erkende de klachten icm DHL, dit grbejrd helaas te vaak terwijl mensen gewoon thuis aanwezig zijn. Het pakket punt gaf dan ook met nadruk het advies een klacht ivm de bezorging bij jullie neer te leggen. Dit was mijn gevoel ook, naar mijn mening past de bezorgservice die jullje nu gebruiken niet bij de kwaliteit die jullie leveren waardoor jullie door eem evt klant op zij worden gelegd ivm verlooo van de bezorging terwijl jullie meer dan aan te bevelen zijn ivm eigen producten.

Fijne website, snelle levering

Op de website kun je makkelijk vinden wat je nodig hebt. Erg veel keuze! Eenvoudig om bestelling te plaatsen. Snelle levering! De volgende dag was het er! Een aanrader!

Nee

Hoge transportkosten in vergelijking met andere winkel en 3 dagen onderweg waar het bij andere shops 1dag is. Mail werd niet beantwoord.

• Levertijd

Goedemiddag Danny, Bedankt voor je beoordeling, helaas betalen wij ook hoge verzendkosten naar België, en goedkoper dan 7 euro kunnen wij het dan ook niet aanbieden, eventueel is het boven de 50 euro gratis, maar ik snap dat dat ook erg hoog is. Je hebt de bestelling om een maandag geplaatst, helaas waren er die maandag en dinsdag veel boerenprotesten in ons land waardoor er veel leveringen vertraagd waren. We hebben de bestelling dezelfde dag verzonden en de vertraging lag dus bij DHL en niet bij ons. Ook heb ik het nagekeken en wij hebben geen mail ontvangen, dat is natuurlijk makkelijk te zeggen dat snap ik. Wij proberen alle mails binnen 24 uur te beantwoorden. Gelukkig is de bestelling donderdag alsnog aangekomen, we hopen dat de colourmill goed bevalt. Met vriendelijke groet, Marjoleyn

Mooie producten met een snelle verzending

Mooie producten, goede prijs

• Levertijd

Alles naar wens verlopen!

Alles naar wens verlopen! Uitgebreid aanbod, snelle verzending, goed & netjes verpakt!

Snelle en correcte levering

De bestelling werd een dag later al geleverd, goeie service!

• Levertijd

Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd.

Super ervaring

Goede ervaring. Veel producten en goede en snelle service.

Perfect verlopen

Mijn bakspullen online gemakkelijk besteld en de volgende dag in huis!

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 200m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.