goede chat, denken super goed mee! Heel blij mee.

Ik kon niet alles vinden op de site. Wist naam niet altijd, via chat goed geholpen ook met instructiefilmpjes. Ook miste ik bij de zending de eetbare prints. Die bleken op de bodem van de doos te liggen (om tegen kreuken te beschermen). Medewerker belde zelfs 's avonds op om dit te melden.

Ik heb niks ontvangen

De mail hierover was vriendelijk. Dat is de ene ster. Maar ik heb geen track en trace en ook geen pakketje ontvangen. Helaas… De af te leveren taart werd knutselwerk.

• Levertijd

Ben een nieuwe en zo goed als zeker vaste klant

Taartdecoratuef via internet ontdekt omdat ik dringend taartdoosjes met venster nodig had. Bestellen en levering ging heel snel en gemakkelijk. Heb de website bekeken en was erg onder de indruk hoeveel er te koop is. Herstellende van pittige operatie, als ik weer helemaal mobiel ben op naar Veenendaal, de winkel zelf bezoeken .

Snelle en goede service.

Producten netjes verpakt.

Soepele bestelling

Ze hebben ruime keuze, de website werkt prettig en het verzenden ging heel snel.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Mijn bestelling werd meteen in behandeling genomen en heel vlot geleverd. En niet in een veel te grote doos gedaan. Dus in dat opzicht ook milieu technisch oké. Heel fijn!

• Levertijd

Nette producten erg snelle levering

Heb hier voor de eerste keer besteld. De producten waren snel binnen een waren netjes verpakt. Bedankt

• Levertijd

Snel verzonden en vriendelijke medewerkers.

De print wazig ik heb hele scherpe foto’s ingestuurd (er staat wel dat dit kon gebeuren) maar hier mogen ze wel meer nadruk op zetten, want het was wel heel wazig. Let op bij het bestellen de frosty sheets hebben een textuur en zijn niet glad/egaal! Mijn dozen waren stoffig en zagen er niet schoon uit.

Super verkoper

Snel en Super voordelig Top ..

• Levertijd

Kwalitatief goed en snelle levering

Uitgebreid assortiment en snelle levering

• Levertijd

Super vriendelijk service na een foutje van mezelf bij een bestelling

Contact gezocht. Zeer vriendelijk te woord gestaan en mijn probleempje werd snel opgelost. Super snelle levering in deze drukke bezorg tijden.

• Levertijd

Zeer tevreden over producten en levering

Zeer tevreden over producten en service.

was in orde

de dag zelf nog opgestuurd, artikel was in orde

Snelle en nette levering

Goede website met ruim assortiment, snelle levering!

• Levertijd

Goede site en snel geleverd

Alles naar tevredenheid

Snelle verzending

Product voldoet aan verwachting

• Levertijd

Snelle verzending artikel snel geleverd top

Blijven spammen

Bedrijf blijft na aankoop reminders sturen om een review te schrijven. Super irritant

• Levertijd

Ruim en kwalitatief goed assortiment

Voor taartmix, boter crème, cupcake mix, leuke versieringen, fondant in alle kleuren en kleurstoffen is taartdecoratief de winkel waar je alles kan vinden. Ook voor bakvormen en ander materiaal is het assortiment enorm. Super fijne winkel!

• Levertijd

Bijbestellen was nog mogelijk, niet gedaan uiteindelijk.

• Levertijd

Geweldige surves en bakken vind ik heel leuk

• Levertijd

Veel keuze en uitstekende levering

Helemaal prima

• Levertijd

Goed geholpen en snelle levering.

Product wat ik wilde kopen was niet op voorraad, met een berichtje was het snel geregeld en had ik 2 dagen later mijn bestelling (incl. het artikel wat eerst niet op voorraad was) binnen. Super en snelle levering.

• Levertijd

Goed verpakt en snel geleverd

Overzichtelijke website. Zending was goed verpakt en sneller geleverd dan verwacht

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 350m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.