Geweldige vormen van lego en vlug geleverd.

mooi matriaal netjes en snel afgeleverd, een niet op voorraad maar die zal nog wel binnen komen. Dank uwe houden contact.

Niet geheel tevreden

Kleurstof zwart besteld ,bleek groen te zijn , rara

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marcel, Wat vreemd dat u de verkeerde kleurstof heeft gehad. Wat het flesje wel zwart of stond hier ook groen op? Het kan namelijk ook zijn dat het even nodig is om te schudden. Zwart bestaat namelijk uit een mengsel van alle kleuren en het kan zijn dat hier soms enkel groen of rood uit komt. Meestal door het flesje even te schudden is dat opgelost. Hopelijk heeft u hier wat aan! Met vriendelijke groet, Marjoleyn Taartdecoratief

prima service!

Snelle levering. Mooie overzichtelijke website Kortom erg tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed advies en snelle levering!

Leuke bakspullen en een compleet assortiment wat allemaal op voorraad is! Snel en zelfs gratis geleverd!

Snelle levering, zoals beloofd

Ik koos voor taartdecoratief omdat ik snel iets nodig had en zij de volgende dag zouden leveren. Dit is gebeurd, super fijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gebeld en meteen was koekvormpje dat niet op voorraad leek online gezet. Fijn! Snel verzonden ook.

Involledig en deels onbruikbaar

Bestelling was incompleet, missende item wordt niet nagezonden. Jammer, maar zat wel een handgeschreven notitie bij om dit te vermelden. Vervelender was het dat het grootste deel van de fondant uitgedroogt was. Resulteerde in een lastminute ritje naar de supermarkt voor fondant. Letterlijk weggegooid geld dus.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Suzanne, Wat vervelend dat je de bestelling zo negatief hebt ervaren dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het draaiplateau was inderdaad helaas niet op voorraad, we hebben dit inderdaad vermeld met een handgeschreven notitie. Op die notitie hebben we je als excuses ook een kortingscode gegeven voor je volgende aankoop. Natuurlijk wil je een artikel ontvangen als je dat besteld hebt. Helaas is het draaiplateau (nog steeds) niet leverbaar bij onze leverancier en hebben we ook geen goed vervangend artikel. Vandaar de kortingscode zodat je eventueel deze bij je volgende bestelling kan toevoegen. Wat betreft het funcakes fondant, dit moet natuurlijk niet uitgedroogd zijn. Ik heb het nagekeken en op beide fondant die je hebt gekocht zit een houdbaarheid tot ruim 2020. Hier kan het dus niet aan liggen. Graag horen we het via mail welk fondant het betrof en wat de productie code was. Dan kunnen we met de leverancier van funcakes natrekken of het een productie fout is of dat er misschien een gaatje ergens in de verpakking zat. Nog maals mijn excuses dat je je bestelling als negatief hebt ervaren, we doen er over het algemeen alles aan om bestellingen goed af te leveren. Helaas kan er soms wat mis gaan met de voorraden, maar ook dat proberen we op een nette manier op te lossen. Met vriendelijke groet, Marjoleyn

snelle levering en uitstekende spullen

Zeer te Vreden

Goede service snel goede kwaliteit Een aanrader

• Nazorg & Garantie

Jammer genoeg waren er niet genoeg stekers bij de eenhoorn wikkels, voor om een cupcake. 2 pakketjes besteld, 24 wikkels en maar 13 stekers.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heel veel keuze en snel levering dankje

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Wat een snelle en goede service. Er was per ongeluk iets mis gegaan. Dat is ontzettend snel en goed opgelost. Binnen een uur mailcontact over en weer. En een hele goede betrouwbare service is daarop mijn ervaring. Zeer belangrijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Nog nooit zo een snelle levering naar België gehad. Had het de dag erna al in huis. Groot aanbod. Prijs kwaliteit. Goede info bij de producten. Ik ben super tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie

Pluspunten

Goede kwaliteit, overzichtelijke site, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

- supersnelle levering - prima afwikkeling van een vraag

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie

Over taartdecoratief

Filter op Taal