Erg snelle levering! Voordelige spullen

Snelle bezorging

Alles is goed en werk er fijn mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De bestelling werd vlot afgehandeld en kwam netjes binnen.

Goede snelle levering. Ruim aanbod

Goede snelle levering. Ruim aanbod

alles ging volgens wens

alles was naar wens

Goede snelle service

Snelle service!

Snelle reactie op mails, alles is mogelijk in overleg en snelle zending. In een woord top! Graag tot de volgende keer!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en correct geleverd!

Heldere productomschrijving en duidelijke e-mails omtrent de levering. De cupcakewikkels waren precies zoals ik ze verwacht had!

Goede snelle service

Fijn om zo snel je spullen in huis te hebben. En altijd goed verpakt

Mooie producten

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeer goed ervaring

Goed kwaliteit en service

Mooie producten

Goede service en mooie producten. Herhaling vatbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website, goede service en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Carousel paardje mal, prachtig!

Besteld in de middag, en de volgende ochtend al in de brievenbus! Heel mooi gedetailleerde mal! Ik zal zeker nog eens bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden, mooi resultaat, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede prijskwaliteit verhouding zeer tevreden

Erg klantvriendelijk, goede service

Wat een fijne service, product was uitverkocht , werd meteen even gebeld om een gezamenlijke, passende oplossing te vinden. Goede producten, snelle service

Niet helemaal tevreden

Bestelling vrijdag gedaan voor 17.00 maar.krijg het vandaag pas binnen helaas ok had het besteld zodat het de dag erna geleverd zou worden

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Melanie, Ik zie dat je de bestelling inderdaad ruim voor 17.00 hebt besteld. Wij hebben de bestelling ook dezelfde dag verzonden. Helaas is er bij postnl vertraging op getreden waardoor deze een dag later is bezorgd. Aangezien het weekend er tussen zit is dat gelijk dinsdag geworden. We snappen dat dit vervelend is, maar omdat we afhankelijk zijn van posntl kunnen we ook geen beloftes maken dat het de volgende dag in huis is. Wij versturen altijd dezelfde dag, maar postnl wil helaas nog wel eens vertraging hebben. We hebben bewust gekozen om met postnl te versturen omdat deze het vaakst op tijd levert, helaas is dit niet in 100% van de gevallen zo. We vinden het daarom erg jammer dat u een 5 als beoordeling geeft. Wij hebben er namelijk alles aan gedaan om te zorgen dat deze op tijd verstuurd wordt, we hebben geen invloed op postnl. We snappen dat u erg teleur gesteld bent, maar hopelijk begrijpt u ook dat dit buiten onze schuld om ligt. Met vriendelijke groet, Marjoleyn

Goede en snelle service

Dezelfde dag dat ik mijn bestelling plaatste, werd die verzonden en de dag daarna werd het pakket keurig verpakt bij mij bezorgd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een mail gekregen na mijn bestelling om een fout in mijn bestelling te melden. Alles mooi verpakt, snel geleverd en niets beschadigd. Ik bestel zeker nog

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed verpakt en snel geleverd.

Goed verpakt en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima spullen. Voor nette prijs. Ik kreeg geen afhaal bericht, toen ik belde bleek het al klaar te liggen. Helemaal goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige vormen van lego en vlug geleverd.

mooi matriaal netjes en snel afgeleverd, een niet op voorraad maar die zal nog wel binnen komen. Dank uwe houden contact.

Niet geheel tevreden

Kleurstof zwart besteld ,bleek groen te zijn , rara

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marcel, Wat vreemd dat u de verkeerde kleurstof heeft gehad. Wat het flesje wel zwart of stond hier ook groen op? Het kan namelijk ook zijn dat het even nodig is om te schudden. Zwart bestaat namelijk uit een mengsel van alle kleuren en het kan zijn dat hier soms enkel groen of rood uit komt. Meestal door het flesje even te schudden is dat opgelost. Hopelijk heeft u hier wat aan! Met vriendelijke groet, Marjoleyn Taartdecoratief

prima service!

Snelle levering. Mooie overzichtelijke website Kortom erg tevreden