Top service!

De producten komen zoals gezegd de volgende dag netjes en intact bij je thuis. Ik ben zelfs een keer 2 producten vergeten toe te voegen en kwam pas na de betaling/bestelling achter dat ze er niet bij zaten die kon ik er gewoon nog bij bestellen zonder extra verzendkosten. Al met al top service!

Super snel producten

Aanbeveling

• Levertijd

Alles is netjes geleverd en super snel zeer tevreden.

Alles is netjes geleverd en super snel zeer tevreden.

Snel en eenvoudig

Netjes alles geleverd wat er was besteld.

Snel en betrouwbaar

Prima ervaring

Snel en zoals verwacht

Twee mallen besteld. Ze kwamen snel binnen en zijn zoals op de foto.

Vlotte levering, goed product

De transportprijs lag te hoog in verhouding van de waarde en het heel licht gewicht van het product

• Levertijd

Snel bezorgd en goede sevice

• Levertijd

Snelle afhandeling en goed prijs-kwaliteit verhouding

Aantal orders geplaatst. Snel bezorgd. Zoals verwacht met online aankopen was een product anders dan gehoopt. Kwaliteit in werkelijk en op foto kwam niet overeen. Al met al tevreden. Een ruim assortiment aan producten. Goed dat er ook een fysiek winkel is, geeft vertrouwd gevoel. Verbetering vatbaar en goed op weg voor 5 sterren.

en erg tevreden

ik gebruik het om kaarsen te gieten van kaarsafval de opbrengst daarvan gaat naar goede doelen

• Levertijd

Duidelijke website, snelle en keurige levering en goed verpakt.

• Levertijd

Snelle levering en perfect te woord gestaan aan de telefoon, en mij keurig en snel geholpen

Goede ervaring

Snel verzonden, uitgebreid assortiment en redelijke verzendkosten

• Levertijd

Snelle bezorging en product was top!

• Levertijd

Pakket was verloren door post nl Volgende da zorgde taart decoratief dat mijn bestelling was bij mij afgeleverd

In orde

alles correct verlopen

snelle en vlotte levering

ik heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst en deze werd netjes en correct op een vlotte manier afgeleverd

• Levertijd

Snelle levering en prima service

Qualiteit

Super snel leveren en echt qualiteit dankuweel

• Levertijd

Super snel en netjes geleverd

Ik had mijn bestelling de volgende dag keurig binnen. Producten zijn ook erg goed bevallen!

• Levertijd

snel geleverd, zoals staat beschreven

• Levertijd

Snelle en uitstekende levering!

Prettige en snelle communicatie. Ik had een print voor op de taart besteld en deze werd met een extra afbeelding geleverd, leuke verrassing!

Wauw!

Wat een leuke bakvorm! Heb hem direct gebruikt en hij is top! De kleurstoffen zijn ook super en heel mooi! Echt een aanrader!

• Levertijd

Snelle levering ,goede service !

Snelle levering goede service!

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 200m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.