De service was goed. Had de materialen snel in huis.

• Levertijd

Top producten en ook nog eens dr beste service

Krijg mijn producten altijd snel geleverd en het is ook fijn dat je een voorkeur van bezorgdienst kan aangeven en als het een keer niet lukt om met de bezorgdienst die je naar keuze hebt aangegeven mee te geven dan krijg je altijd een lief berichtje mee met de excuses.

Snelle service, mooie producten

Mijn bestelling werd goed verpakt, snel geleverd. Bedankt

Mooi lekker decoratie

Mijn bestellingen waren mooi, lekker en eerder dan wat ik dacht. Volgende keer koop ik zeker bij jullie.

Goed. Presies als foto's

Goeie service Direkt response bij chat Levertijd 3 dagen, maar door DHL

G e w e l d i g!

Gave sprinkles en mallen ontvangen. Goede kwaliteit. Snelle levering en alles klopte. Top service. Erg tevreden.

Snel verzonden, goed assortiment

Alle producten die ik zocht waren beschikbaar, heel sneller verzending, heel tevreden!

• Levertijd

Bestelling snel klaar om op te halen

Goed en snel geleverd

Bestelling snel verzonden alles netjes verpakt Bestelling snel ontvangen

• Levertijd

Perfecte verzending en breed assortiment!

Blij met mijn bestelling, breed assortiment en fijne webshop! Dankjewel!

Super snelle levering

Snelle en nette levering

• Levertijd

Alles goed verlopen.netjes ingepakt en op tijd de bestelling gekregen.goede service

Overzichtelijk en snel bezorgd

Ik zocht naar een bepaalde mold, gelukkig hadden ze deze. Gelijk gekeken voor andere producten en ook bijbesteld. Fijn dat de verzendkosten ook onder de €50,- gratis is. Snel bezorgd en goed verpakt

• Levertijd

Makkelijke website, snel geleverd. De vorm was wat kleiner dan verwacht, maar dat was omdat ik zelf niet goed gekeken had naar de maten! Keurig verpakt ook.

• Levertijd

Eerste keer besteld en dik in orde

zéér goede service

omdat er 1 van mijn bestelde producten niet op voorraad was, werd ik keurig gebeld om dit te melden met excuses hiervoor. Het geld was nog eerder teruggestort dan dat ik een ander product had uitgezocht. Verder kreeg ik bij mijn bestelling een gratis alternatief. Echt Top!!!

• Levertijd

op tijd en volledig verzonden

Bestelling is op tijd en volledig verzonden.

• Service N.v.t.
  • Levertijd

Voor 16u besteld en mijn bestelling werd dd klagende dag reeds geleverd. Ruim aanbod van bakbenodigdheden.

zeer vlotte service

zeer tevreden

Prima webshop!

Goede service. Goede producten met top kwaliteit. Ik gebruik het voor mijn zeep te maken. Vooral als versiering om mooie zeepjes te maken. Een aanrader.

• Levertijd

Snelle levering, leuke producten en goede service

Ik heb een smash cake pakket besteld bij taartdecoratief. Erg fijn om in 1 x alles bij de hand te hebben om een smash cake te maken voor een leuke prijs. Het resultaat was top! Mijn nichtjes hebben genoten van de smash cake;).

Super snel opgelost

Ergens is het tijdens het berzorgproces misgegaan met mijn huisnummer. Deze was niet bekend bij de bezorger dus is mijn pakketje terug gestuurd naar taartdecoratief. Ik heb contact met taartdecoratief gehad en ze hebben direct een nieuwe bestelling verstuurd. Goed contact en snelle service!

Fantastisch!

Ik was verwonderd van de snelle verzending. Ik heb de siliconen malletjes gekocht om bloemetjes en blaadjes te maken in cement. Daar ga ik een guirlande mee maak. Zie foto. Ik moet alles nog mooi verven en dan kleven.

• Levertijd

Ik heb een taartvorm besteld deze was goed.

• Levertijd

Lekker snel en in perfecte toestand geleverd.

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 200m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.