Super! Snelle levering

geen commentaar..zeer tevreden met de producten en de afhandeling ervan...Top

• Levertijd

Snelle levering, veel keuze in artikelen, goede producten.

Goed.

• Levertijd

Snel geleverd en alles zit keurig netjes verpakt.

Eerlijke prijs, snelle levering

• Levertijd

Ik had het snel en alles was topp

Ik had wat ik besteld had super snel in huis en zag er allemaal super uit

• Levertijd

Na het openen van het ontvangen bestelde pakket ontbrak er iets, direct een mail gestuurd na 17:00 na 10minuten werd ik al gebeld en is het perfect afgehandeld paar dagen later het ontbrekende gedeelte gekregen! Super blij met zo’n goede service en raad dan ook iedereen aan om hier te bestellen!

• Levertijd N.v.t.

Levering op tijd

Mooi op tijd geleverd, siliconen bakvorm zat wel beetje ingedeukt waardoor paar ribbels erin uitgezakt zijn.

Snelle levering !

• Levertijd

Snelle levering. Alles wat ik besteld had, was direct leverbaar. Maar helaas zat er in 1 zakje van de bavaroi mix een gaatje, waardoor er wat mix in de doos was gelopen.

• Levertijd

Snelle levering en goede kwaliteit

Taarttopper met jungledieren besteld. Levering was snel en kwaliteit prima in orde!

• Levertijd

Veel producten en snelle levering

Erg fijne website met veel producten beschikbaar die andere sites niet hebben. En pluspunten voor de snelle levering!

• Levertijd

Op de valreep besteld, toch snel verzonden en volgende dag geleverd!

Een product bleek niet voorradig te zijn, nadat ik de bestelling al had geplaatst. Ik werd hier netjes over gebeld en bleek te zijn vervangen voor een kleinere verpakking van het product. Hierdoor kon ik toch nog aan de slag met bakken en decoreren. Het verschil kreeg ik binnen een paar dagen teruggestort op mijn rekening. Erg fijn. Dank jullie wel.

1ste keer dat k bij jullie ern bestelling plaats,en ik zeg TOP

Alles stond netjes klaar

Alles stond netjes klaar. Plezierig advies over de producten. Assortiment was groter als vorige keer ik er was. Zeer plezierig voor de thuisbakker.

Supersnel!

Om 17.00 uur besteld en om 19.00 ontvangen, wat een snelle service! En de legovormpjes zijn superleuk

super

snel levering

helemaal oke!

Leuk assortiment, correcte prijzen en zeer snelle verzending. Enige minpuntje vind ik de vrij hoge verzendkosten maar ik weet uit ervaring dat dat eerder niet aan de winkel zelf ligt maar aan de transportbedrijven.

• Levertijd

zeer vlot verlopen, alles correct

Bestelling en levering perfect verlopen. Enige opmerking over website zelf. Chat venster staat zeer dicht bij 'volgende pagina', en wordt zeer gemakkelijk geactiveerd als je op volgende pagina wil drukken. Werk op de duur irriterend. Ook soms iets moeilijker om iets te vinden. Ik zocht spuitmondjes, maar als je filters opzet staat vb de adaptorring er niet bij, en als je niet weet hoe dat ding heet moet je zonder filter gaan zoeken en dat is wel omslachtig.

• Levertijd

Taart pannen besteld, deze zijn super. Volgende dag, keurig en stevig verpakt, geleverd! Dank, tot de volgende keer

• Levertijd

Super snel en super makkelijk!

Ik had een order geplaatst online en kwam een halfuur later erachter dat ik een product ben vergeten te bestellen. Telefonisch Contact opgenomen, vriendelijk personeel, goede uitleg gehad en volgende dag alles netjes op tijd in huis! Top

fantastisch

Goeie spullen, netjes verpakt en geleverd, duidelijke site met uitleg!

• Levertijd

Snelle correcte levering, helemaal naar wens!

Goed product, precies zoals verwacht uit informatie op de website. Snel geleverd en ik werd van elke stap op de hoogte gehouden.

• Levertijd

Geen antwoord op mijn klacht

Eerste keer besteld ..bezorging was optijd alleen decomelts helemaal gesmolten hier melding van gemaakt en totaal geen antwoord hierop Daarom geen bestellingen meer van mij

• Levertijd

We vinden het jammer dat u de bestelling bij ons als negatief hebt ervaren, we vinden het ook erg vervelend dat u op deze manier naar ons uithaalt terwijl er eigenlijk niks fout is gegaan. Het is heel vervelend dat de deco melts gesmolten zijn. Helaas kan het met temperaturen boven de 30 graden erg warm worden in de transport busjes waarom deco melts kunnen smelten. Gelukkig kan dit geen kwaad en kunnen deco melts zonder probleem opnieuw gesmolten worden. Wat betreft dat u geen antwoord heeft gekregen, we hebben uw mail op zaterdag middag ontvangen. Deze beoordeling heeft u maandag ochtend achter gelaten. Wij als klein bedrijf hebben ook weekend, en hoe wel we vaak ook op onze vrije dagen antwoorden is dit niet een verplichting en was een antwoord op maandag (zijn we dicht) of dinsdag ook nog prima geweest. De levertijd krijgt 2,5 ster terwijl de bestelling gewoon netjes zonder vertraging op tijd geleverd was. We zullen in de toekomst nog sneller proberen te reageren op vragen in het weekend.

Super snelle service en goede kwaliteit spullen

Mooie, leuke spullen en een ruim assortiment. Een vlotte service en netjes verpakt verstuurd.

Hele snelle service!

Mijn pakket snel ontvangen ook met een frostingsheet met eigen print!

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 200m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.