Bedrijf is betrouwbaar, maar Post.nl totaal niet

Ik ben heel tevreden over de producten, de kinderen hebben zich geamuseerd met de cupcakes… en alles was lekker. De legomannetjes waren wel te moeilijk voor de kinderen om te maken, maar in hun ogen was het perfect. We zijn wel totaal niet tevreden over de werking van post.nl. Ze beloofden om tegen de middag reeds te leveren… wij blijven wachten, de ganse dag, in de living, gordijnen open, voor het raam, maar geen enkele post.nl gezien! Pas donderdagavond vernamen we waar ons pakket was aangekomen! Voor ons dus veel tijdverlies… voor het raam. Bedankt voor de netjes ingepakte producten!

Mooie artikelen, snelle levering

Mooie artikelen en snelle levering! Echt een aanrader!

• Levertijd

Prettige website en levering was zeer snel, ik ben tevreden!

Prettige website en levering was zeer snel. Ik ben tevreden en zal hier zeker vaker bestellen. Dankjewel! Ga zo door.

Helemaal super.

Snelle levering en netjes verzonden.

Prettig

Fijne site, snelle levering

Good products, fast delivery

I recieved my products on the date they said they would arrive. Great products and good quality.

Zeer tevreden!

Grote keuze, snelle levering en alles netjes stevig verpakt.

Aanbeveling!

Heerlijk om te neuzen op de website en vaak al een dag later de gekozen spullen in huis te hebben. Ruime keus en goede kwaliteit. Overigens gebruik ik de materialen (meestal) niet voor het bakken maar voor Fimoklei :)

• Levertijd

Snelle levering van mooie producten

Ik bestelde last-minute nog enkele artikelen die ik nodig had om een Lego taart te kunnen maken en ik had alles precies op tijd in huis. Top!

Top ervaring

Snelle levering! Alles perfect

Perfect snelle levering

Snelle verzending

Bakartikelen snel ontvangen en alles wat ik nodig had op 1 website te vinden!

• Levertijd

Is goed bevallen de doos goed kunnen inpakken

Nette levering van product

Bedrijf heeft het goed gedaan , DHl blijft in gebreke

• Levertijd N.v.t.

Snelle levering, netjes verpakt.

Eindelijk de juiste taartdozen kunnen vinden voor een goede prijs. Erg fijn dat wanneer je meer besteld je korting krijgt. En super fijn dat het zo snel geleverd werd.

• Levertijd

Keurig bedrijf sn zeer snelle aflevering

Snel de order opgepakt en Verzonden. Juiste spullen ontvangen en goede kwaliteit. Keurig ! Zeker aan te bevelen

Snelle levering, goed verpakt

In 1 woord TOP!

Zeker voor herhaling vatbaar binnen 2dgn mijn beatelling goed in orde ontvangen?

Gemengde gevoelens

Ik had een koekjesmix besteld van het huismerk uit gemak. Ik had veel dingen te maken en dacht dat mij dit tijd zou schelen. Het heeft mij erg veel stress bezorgd want de koekjes liepen enorm uit. Echt een waardeloze mix, de smaak was ook niet lekker. Ik heb last minute nog oplossingen moeten bedenken, wat me dus alleen maar meer tijd heeft gekost. Ik had me aan het recept gehouden en de koekjes eerst gekoeld voor ik ze afbakte. Dit is mijn eerste en laatste ervaring hier. Dat het dezelfde dag wordt verzonden klopt ook niet.

• Service N.v.t.
  • Levertijd

Goedendag Elham, Wat vervelend dat je gemixte gevoelens hebt, wij hebben helaas ook mixte gevoelens bij je beoordeling. Je hebt de koekjesmix van bakedelicious besteld, dit is een mix die bij heel veel bakwinkels verkrijgbaar is. Belangrijk is dat koekjesdeeg minimaal een uur in de koelkast afkoelt voor deze uit te rollen. We zullen je klacht in ieder geval door sturen naar de leverancier, wellicht kunnen ze nog wat met deze informatie. Om op je tweede punt te reageren, je hebt je bestelling maandag na 17.00 geplaatst, we versturen alle bestellingen die voor 16.00 zijn geplaatst dezelfde dag. Jou bestelling hebben we daarom dinsdag verstuurd en deze is woensdag bij je thuis bezorgd. Hier heeft dus geen vertraging opgetreden. Onze excuses voor het ongemak, en we vinden het oprecht heel vervelend dat dit zo veel stress voor je heeft opgeleverd. Met vriendelijke groet, Marjoleyn

Snel en correcte levering goede communicatie

Ondanks dat er 1 artikel niet volledig leverbaar was, kwam mijn bestelling snel aan. Er werd duidelijk gecommuniceerd en ik kreeg van 1 product netjes geld terug gestort omdat het er niet meer was.

• Levertijd

Goeie site, producten heel snel aangegeven als vertrokken voor levering. Misschien toch eens opteren voor een andere pakjesdienst.. postNL is niet gekend voor hun stiptheid, waardoor jullie « voor 16u besteld is morgen geleverd » helemaal teniet wordt gedaan.

• Levertijd

Beste Lin, Fijn dat je over het algemeen tevreden bent over onze site en producten. We beloven echter niet dat iets de volgende dag in huis is, we zeggen dat wij het op tijd versturen. We hebben helaas geen invloed op de post diensten. Gezien je in Belgie woont kan de levertijd helaas wat langer zijn. We hebben helaas ook nog geen andere betaalbare postbezorger die sneller levert naar Belgie dan postNL. Echter zie ik dat je de bestelling zonder vertraging bij je is bezorgd. Je hebt op dinsdag na 16.00 uur besteld, we hebben je bestelling dus woensdag verstuurd en deze heb je donderdag ontvangen. We zullen in ieder geval altijd blijven kijken voor nieuwe en betere opties betreft bezorging. Met vriendelijke groet, Marjoleyn

goede kwaliteit

• Levertijd

Van begin tot eind liep alles soepel.

Prima website, makkelijk bestellen en snel geleverd. Goed dat jullie verpakkingsdozen hergebruiken!

• Levertijd

Op tijd verstuurd maar een week onderweg

Taartdecoratief had mijn bestelling netjes op tijd verstuurd, maar met DHL was mijn pakket een week onderweg waardoor mijn bestelling te laat was dus als je iets binnen een paar dagen nodig heb dan zou ik hier rekening mee houden

• Service N.v.t.
  • Levertijd

Beste Jean, We vinden het heel vervelend dat je pakket zo lang onderweg is geweest. Echter zien we weinig vertraging bij je track&trace. We hebben je bestelling maandag verstuurd, dinsdag zegt de DHL chauffeur langs te zijn geweest in de avond wanneer er helaas niemand thuis was. De volgende dag is je pakket bij een servicepunt gebracht waar je hem opgehaald hebt. Je pakket is dus 2 dagen onderweg geweest, we vinden het heel jammer dat hier een week van gemaakt wordt, en dus 0 sterren krijgt. We versturen alles op tijd maar blijven afhankelijk van bezorgdiensten, DHL lijkt de minste vertraging te hebben momenteel waardoor we hier vaak voor kiezen. Mocht je bij je volgende bestelling liever postNL hebben is dat geen probleem en kan je dit aangeven in de opmerkingen echter merken we dat deze juist vaker en langere vertragingen heeft voornamelijk op pakketten die maandag verstuurd worden. Met vriendelijke groet, Marjoleyn

Niet helemaal super

Ik heb laatst een bestelling gedaan om een taart te maken voor mijn dochter haar verjaardag. Nu had ik hier ook suikerbloemetjes besteld en daarvan zijn helaas de helft van de bloemetjes kapot aangekomen. Hier had misschien beter over na gedacht kunnen worden.

• Levertijd

Beste Rosalie, Wat vervelend dat de bloemetjes niet heel zijn aangekomen. We hadden dit graag van je gehoord zodat we dit konden oplossen. We zien ook dat je ontevreden was over de levertijd, dat begrijpen we helaas niet helemaal. Je hebt de bestelling woensdag geplaatst en donderdag ontvangen, de bestelling is op tijd verstuurd en er zijn geen vertragingen geweest. We zullen je tip om beter in te pakken zeker meenemen zodat dit in de toekomst hopelijk minder snel gebeurd. Met vriendelijke groet, Marjoleyn

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 350m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.