Super vriendelijk service na een foutje van mezelf bij een bestelling

Contact gezocht. Zeer vriendelijk te woord gestaan en mijn probleempje werd snel opgelost. Super snelle levering in deze drukke bezorg tijden.

• Levertijd

Zeer tevreden over producten en levering

Zeer tevreden over producten en service.

was in orde

de dag zelf nog opgestuurd, artikel was in orde

Snelle en nette levering

Goede website met ruim assortiment, snelle levering!

• Levertijd

Goede site en snel geleverd

Alles naar tevredenheid

Snelle verzending

Product voldoet aan verwachting

• Service N.v.t.
  • Levertijd

Snelle verzending artikel snel geleverd top

Blijven spammen

Bedrijf blijft na aankoop reminders sturen om een review te schrijven. Super irritant

• Levertijd

Ruim en kwalitatief goed assortiment

Voor taartmix, boter crème, cupcake mix, leuke versieringen, fondant in alle kleuren en kleurstoffen is taartdecoratief de winkel waar je alles kan vinden. Ook voor bakvormen en ander materiaal is het assortiment enorm. Super fijne winkel!

• Levertijd

Bijbestellen was nog mogelijk, niet gedaan uiteindelijk.

• Levertijd

Geweldige surves en bakken vind ik heel leuk

• Levertijd

Veel keuze en uitstekende levering

Helemaal prima

• Levertijd

Goed geholpen en snelle levering.

Product wat ik wilde kopen was niet op voorraad, met een berichtje was het snel geregeld en had ik 2 dagen later mijn bestelling (incl. het artikel wat eerst niet op voorraad was) binnen. Super en snelle levering.

• Levertijd

Goed verpakt en snel geleverd

Overzichtelijke website. Zending was goed verpakt en sneller geleverd dan verwacht

• Service N.v.t.
  • Levertijd

Bedrijf is betrouwbaar, maar Post.nl totaal niet

Ik ben heel tevreden over de producten, de kinderen hebben zich geamuseerd met de cupcakes… en alles was lekker. De legomannetjes waren wel te moeilijk voor de kinderen om te maken, maar in hun ogen was het perfect. We zijn wel totaal niet tevreden over de werking van post.nl. Ze beloofden om tegen de middag reeds te leveren… wij blijven wachten, de ganse dag, in de living, gordijnen open, voor het raam, maar geen enkele post.nl gezien! Pas donderdagavond vernamen we waar ons pakket was aangekomen! Voor ons dus veel tijdverlies… voor het raam. Bedankt voor de netjes ingepakte producten!

Mooie artikelen, snelle levering

Mooie artikelen en snelle levering! Echt een aanrader!

• Levertijd

Prettige website en levering was zeer snel, ik ben tevreden!

Prettige website en levering was zeer snel. Ik ben tevreden en zal hier zeker vaker bestellen. Dankjewel! Ga zo door.

Helemaal super.

Snelle levering en netjes verzonden.

Prettig

Fijne site, snelle levering

Good products, fast delivery

I recieved my products on the date they said they would arrive. Great products and good quality.

Zeer tevreden!

Grote keuze, snelle levering en alles netjes stevig verpakt.

Aanbeveling!

Heerlijk om te neuzen op de website en vaak al een dag later de gekozen spullen in huis te hebben. Ruime keus en goede kwaliteit. Overigens gebruik ik de materialen (meestal) niet voor het bakken maar voor Fimoklei :)

• Levertijd

Snelle levering van mooie producten

Ik bestelde last-minute nog enkele artikelen die ik nodig had om een Lego taart te kunnen maken en ik had alles precies op tijd in huis. Top!

Top ervaring

Snelle levering! Alles perfect

Tuinstraat 75

3901 RA Veenendaal

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 350m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.