Super tevreden!

Ik ben enorm tevreden met de producten en de snelle levering. Ik bestel nergens anders meer!

Netjes en snel binnen

Netjes en snel binnen

• Levertijd

snelle levering geen verzendkosten boven brp. bedrag de goedkoopste voor smartflex fondant op dit moment

• Levertijd

Goede service en snelle bezorging

• Levertijd

Ruim en volledig assortiment, snelle levering

Prettige webshop met een ruim assortiment. Alles was op voorraad wat ik bij andere webshop vaak mis. Snelle levering en verzendkosten zijn laag. Ik bestel de volgende keer hier zeker weer!

Goede levering

Snel en netjes geleverd

Awesome

Veel mooie dingen. Bezorging binnen 24 uur.

Uitgebreid assortiment

Veel leuke dingen en snel bezorgd.

• Levertijd

Ben tevreden over jullie assortiment en snelle levering

• Levertijd

Top kwaliteit en snelle levering

Ruim assortiment siliconen mallen die ik gebruik voor freeze & fuse (glasfusing)

Super fijn

Snelle levering, mooi spullen

Mooie bakvorm

Leuke bakvorm met veel mogelijkheden. Kids zijn helemaal blij met de taarten voor hun verjaardagen.

snelle juiste levering.

Gister avond laat besteld en vanavond al bezorgd!

• Levertijd

Bestelling was snel geleverd. De producten zijn van goede kwaliteit. Blij mee!

Primeiro werk

• Levertijd

Gebruiksvriendelijke website en snelle levering!

• Levertijd

Prima product en snelle levering!

• Levertijd

Zeer te vreden met de spullen

Goede ervaring

Ideaal dat je zo kan bestellen en het snel geleverd kan worden. Goed verpakt. Top

• Levertijd

Mooi verpakt en snelle levering.

• Levertijd

Overzichtelijke website met ruime keuze en snelle levering

Goede ervaring

Bestelling niet compleet

Ik miste een taart topper. Ik heb hierover contact opgenomen. Er werd beweerd dat deze echt in de doos zat, maar heel de doos uitelkaar gehaald: geen taart topper! Nadat ik een negatieve review op Google gehad geplaatst, beweerde de verkoper dat zij altijd nabellen hoe zij de taart topper verpakken. Dit is niet waar. Er is niet gebeld door de verkoper. Taart topper is ook niet nagezonden. Verkoper zegt dat iets kan worden vergeten. Prima, maar stuur het product dan wel na. Dan was het netjes en behoorlijk opgelost. Eerste en laatste keer besteld bij de webshop.

• Levertijd

Beste Wendy, Wat fijn dat je ook hier een slechte beoordeling achter laat. We vinden het heel vervelend dat je de topper niet hebt ontvangen. Ik geloof echter dat er enige miscommunicatie is geweest. We hebben wel degelijk opgebeld om te vertellen hoe we de taarttoppers verpakken en of je kon nakijken of deze er echt niet tussen zat, omdat deze nog wel eens over het hoofd wordt gezien. Het is zonde om iets na te sturen wat er wel in zit. Nadat je aan gaf dat deze er echt niet bij zat, hebben we aangeboden deze na te sturen, echter reageerde je hier enkel op met dat nooit meer zou bestellen bij ons. Nogmaals dat is prima en geheel je eigen keuze. Echter hebben wij er alles aan gedaan om te zorgen dat je topper wordt ontvangen, deze is nagestuurd maar helaas is deze nog niet aangekomen in de dag tussen het contact en deze beoordeling. Hopelijk kan je de beoordeling her overwegen wanneer de missende topper binnen is. Verder wensen we je een fijne dag en hopelijk komt de bestelling bij de volgende webshop wel in 1x compleet aan. Met vriendelijke groet, Marjoleyn

Snel geleverd netjes verpakt .helemaal blij

Goed product

Ik was naar iets specifieks op zoek en dat vond ik.

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 200m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.