Mooie producten, snelle levering en duidelijke communicatie.

Prima.

• Levertijd

Snel bezorgd. Blij net de leuke prijzen ook

Mooie stevige dozen

Mooie stevige dozen. Gebruikt voor de vakantie BSO. Ze mochten eerst de doos versieren en daarna 4 cupcakes versieren. En meenemen naar huis.

• Levertijd

Goeie duidelijke service en snelle levering. Netjes verpakt en perfect product

• Levertijd

Goed product, goede prijs, en snel geleverd.

• Levertijd

Snelle levering, zeer tevreden.

Positief

Ergens had ik mee gekregen dat mijn bestelling verstuurd was/werd. Maar toen ik op de site naar info zocht, was er niets te vinden. Ik dacht toen dat ik opgelicht was. Maar op maandag kreeg ik m'n pakketje al in de brievenbus. Dus de levering was snel. Vandaar 4 sterren.

Snelle levering goed verpakt

Top service!

Snelle en correcte levering

Super leuke winkel

Super leuke workshop gevolgd. En de taart smaakte heerlijk!!

• Levertijd

Product was super snel binnen en goed verpakt. Thanks! :)

Snelle levering Prima producten

Snel geleverd en blij met mijn bakmolds❤️

Snelle en goede service

Was zo blij dat ik mijn spulletjes dezelfde dag nog in huis had!!!

Keurige levering.

Keuze in producten is prima en ik vond mijn product wat ik elders niet kon vinden.

• Levertijd

Snelle levering, duidelijke site goede producten.

• Levertijd

Heerlijke en goede producten, snelle levering

Ter voorbereiding op mijn bakavontuur om een Gender Reveal taart te maken, heb ik op zondag een bestelling geplaatst. Deze werd op de woensdag erna geleverd. Prima op tijd, ik kon zaterdag erna beginnen.

• Levertijd

Ik heb mijn bestelling opgehaald, super het lag klaar, en de auto kon ik voor de deur parkeren.

• Levertijd N.v.t.

Snel

Snelle levering, bestelling klopte

• Levertijd

Geweldig, wat een vlotte service

Plotseling een opdracht voor een taart, iet voldoende ingrediënten in huis en de winkel is dicht ivm verhuizing. Wacht de webshop is open. Hopen dat de bestelling op tijd komt. En echt de volgende dag al geleverd. Top!

Too

Heel ruime aanbod en superrr tevreden en snelle service

• Levertijd

Hele snelle levering en prima producten

Heel snel

Snelle levering en alles goed verpakt. Bestelling klopt ook met levering.

Super tevreden

Snelle levering goede producten

• Levertijd

Wel snelle verzending maar producten niet oke

Verzending hun hebben t snel afgegeven aan ... Maar die koerier zat een a twee dagen er boven op dat langere duurde. Fondant smartflex groen was bikkel hard duurde eeuwen voor die beetje in vorm te krijgen ook was de smaak anders dan normaal . Omdat het hard was was t te dik voor de taart dus door dat t stug was drie a vier keer zo dik als normaal. Renshaw witte fondant was goed uit te rollen en smaakte goed de zwarte was ook beetje vreemde smaak deze heb ik nog niet eerder gehad dus kwa smaak weet ik niet of dit normaal was of niet smaakte naar ijzer was niet smakelijk. Choco Enchanted was erg dik had het lichter verwacht heb t gebruikt zoals op verpakking stond. Grijze verf voor taart was erg wit. Ook een ingrediënt wat er in zat stond op google dat t niet in nl verkocht mocht worden ! Moest wel vier keer over wit fondant doen en nog was die niet supper dekkend.

• Levertijd

Goedemiddag Monique, Wat vervelend dat de producten tegen vielen en dat de verzending een dag vertraging heeft gehad. De smartflex fondant is inderdaad erg hard, dit wordt soepeler met kneden, en eventueel kan het 10 seconden in de magnetron voor opwarmen. Het fijne van de smarflex als deze soepel gekneed is, hij heel dun uitgerold kan worden en scheurt dan ook niet snel bij het bekleden. De witte renshaw is de extra variant en de zwarte is de pro. Hier zit verschil in de structuur in, de witte is zacht en soepel en de zwarte is wat grofer, ook is er voor zwart veel kleurstof nodig wat de smaak kan aan tasten. De zilveren verf bevat inderdaad E171, dit is sinds augustus 2022 verboden om geproduceerd te worden binnen de EU. Echter mag de huidige voorraad nog wel gewoon verkocht worden, wat het geval is bij de verf, vandaar dat de verf momenteel helaas niet meer leverbaar is aangezien hier nog geen alternatief ingredient voor is. Voor een betere dekking kan je volgende keer een grijze fondant gebruiken, dan heb je de eerste deklaag al en dat scheelt over te hoeven verven. Bij goud kan dan een gele of caramel kleurige fondant gebruikt worden. Mocht je bij je volgende bestelling nou nog vragen of opmerkingen hebben stuur dan gerust een mail, belletje of chat. We staan daar altijd voor klaar, maar in een beoordeling achteraf kunnen we daar veel minder mee. We vinden het nu heel vervelend dat u ontevreden bent terwijl dat helemaal niet had gehoeven. Met vriendelijke groet, Marjoleyn

Goede service,snelle verzending

Tuinstraat 75 3901 RA Veenendaal

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 350m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.