Leuke artikelen en snelle levering

Ik heb cupcakes met muzieknoten en uitsteekvormpje in de vorm van muzieknoot gekocht voor een high tea met muziekthema. Erg leuk allemaal.

• Levertijd

veel keuze en super snel geleverd

Snelle service, goede producten

Snelle service, goede producten

Super snelle levering

Super snelle levering

goede en snelle service

De artikelen waren degelijk verpakt en kwamen zonder schade aan. (waar we vroeger bestelden was dit niet het geval)

Goede producten

Verschillende producten om taart te maken besteld. Deze zijn binnen 2 dagen bij mij thuis binnen gekomen. Alles voldoet aan mijn verwachtingen! Aan te raden dus .

Goede service!

Hele mooie spuitmonden van kwaliteit. Alle afmetingen staan duidelijk omschreven op de website en de producten zijn precies zoals op de foto’s.

Prima.

Fijne service snel geleverd

Fijne service alles snel geleverd

Perfect!

Hele mooie artikelen, supersnelle verzending. Ik ben 100% tevreden.

aangenaam

mooie website, vlotte procedure en snelle levering

prima ervaring.

Telefonisch vriendelijk contact. Ze hebben zich aan hun woord gehouden. De bestelde spullen waren naar wens. Was iets later dan verwacht maar dat lag duidelijk aan dhl.

• Levertijd

Snelle levering, goede prijzen, top!

Bedankt voor de snelle levering! Kwetsbare artikelen goed beschermd ingepakt en goede prijzen.

• Levertijd

Snel en keurig verzorgde levering

Producten netjes geleverd

Alles ging goed, geen opmerkingen.

Positieve gevoelens

Ik raad aan, eenvoudig bestellen, snelle levering, producten van hoge kwaliteit. Alles in overeenstemming met de foto's en beschrijving

• Levertijd

Onhandige site, wel snel bezorgd

Omdat ik hier voor mijn dochter de taarttopper zocht die ik wilde heb ik hier besteld. Als ik allleen basisspullen nodig had gehad, was ik al afgehaakt. De mobiele site en zoekfunctie werken heel slecht. De items zijn compleet en tijdig verzonden, maar wel wat achteloos lijkt het. Geen persoonlijke touch zoals ik bij veel andere taarrwebshops toch vaak wel ervaar. Ik kom hier niet zo snel terug.

Super goed!

Alles op voorraad wat ik nodig had en snelle levering

• Levertijd

Was prettig om even te kunnen chatten met iemand over de producten voordat ik de aankoop deed. Snelle service.

• Levertijd

Snelle service, besteld en de dag nadien in huis.

betrouwbaar, snel en goed

goede service, snelle en correcte levering

Zeer uitgebreid assortiment

Zeer uitgebreid assortiment, makkelijk bestellen, betalen, goede communicatie via de mail en vooral lekker snel geleverd.

• Levertijd

Heel tevreden en snelle service

Tuinstraat 75

3901 RA Veenendaal

Over taartdecoratief

Taartdecoratief is een van de grootste winkels voor taartdecoratie in Nederland. Onze winkel in veenendaal heeft ruim 350m2 verkoopoppervlakte en ook online zijn al onze producten verkrijgbaar. We verzenden altijd dezelfde dag zodat je je bestelling snel in huis hebt! We proberen onze klanten altijd met een glimlach weg te laten gaan zowel in de winkel als van de webshop.