Filters

10

Uitstekend

Na het bestellen van de zonnebank via de webshop werd snel contact opgenomen voor het afstemmen van de gewenste dag en het tijdstip van leveren én de montage. Aankomst was op tijd, de zonnebank keurig geïnstalleerd en bedrijfsgereed overgedragen met advies erbij. De bijzondere plek waar onze zonnebank is geplaatst vereiste demontage en hermontage van het onderstel. Dit kostte extra tijd voor de leverancier, maar dat was geen enkel probleem. Het heeft hem er niet toe aangezet het werk snel af te raffelen. Integendeel, men is rustig en zorgvuldig door blijven werken. De werkplek is schoon achtergelaten. Alle verpakkingsmaterialen zijn in overleg meegenomen. Geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Bellen je terug als ze even niet konden opnemen!!

Belden terug toen ze even niet in staat waren om de telefoon op te nemen, stellen de juiste vragen en geven goed en eerlijk advies. Mondelinge afspraken komt men na! Top product geleverd wat aan de verwachtingen voldoet.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service na aankoop

Wij hadden 30 mrt 2020 een Hapro 8580 aangeschaft die ons niet beviel en hebben gevraagd om hem in te ruilen voor een Hapro 8540 maar om dat wij die doos niet meer hadden Werd er moeilijk over gedaan na diverse gesprekken hebben wij van jullie nog steeds geen oplossing gehoord Wij hebben aangeboden om hem zelf te brengen en evt in teruilen tegen een overeen te komen bedrag .Wij hebben het idee dat jullie niet zo geinteresseerd om een klant tegemoet te willen komen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Gadellaa, Helaas is de situatie zoals u die omschrijft niet helemaal zoals die was. De Hapro Innergize HP8580 is een wellness apparaat, hier staat de weldoening van de spieren en de aanmaak van vitamine D3 voorop. Daarnaast geeft het apparaat een milde bruining. Wanneer uw hoofddoel bruining is dan zullen wij u altijd de Hapro Mobile Sun HP8540 adviseren. Dat is bij uitstek een geweldig bruiningsapparaat. Na 3 maanden melde u zich bij ons met de klacht dat de Hapro Innnergize HP8580 geen goed bruiningsresultaat gaf. U gaf ook aan dat u het apparaat 3 maanden intensief had gebruikt en dat de doos en alle accessoires niet meer voorhanden waren. Wij hebben u toen gelijk aangegeven dat de termijn van retourneren verlopen is en dat er aan bepaalde voorwaarden van het retour recht niet voldaan kan worden, maar dat wij gaan kijken hoe we dit voor u kunnen oplossen. Helaas konden wij het op dat moment niet oplossen aangezien de Hapro Mobile Sun HP8540 vanaf mei tijdelijk niet op voorraad was door de corona crisis. U gaf aan de de corona een Hoax is en dat wij ons daar achter verschuilen. Helaas is dat niet zo, wij worden als bedrijf keihard geconfronteerd met de nadelen van Corona. Zoals aangegeven zullen wij de Hapro Mobile Sun HP8540 vanaf midden september weer kunnen produceren en zal deze weer op voorraad zijn. Zoals onze reeds aan u gestuurde mail zullen wij dan uw klacht gaan oplossen. Met vriendelijk groet, Uw HIT Beauty&Wellness team www.haprozonnebanken.nl

10

Prima!

Prima service, snelle levering en goed product

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Grijpstra, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Topaz 10/1V zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

7

Top! Ook Tom!

Efficiënte bestelling, maar tip naar de mail voor de transporteur. Wij ondervonden enige verwarring, omdat er stond dat er werd geleverd aan de deur en niets werd vermeld over de gratis plaatsing. Na een telefoontje wel snel verduidelijkt... De levering en plaatsing verliep heel fijn en vlot. Correcte monteurs en snelle afhandeling. Zo hebben wij het graag!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Hyfte, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Onyx 26/1C zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

10

Prima

Zeer correcte en vriendelijke chauffeurs. Kwamen met twee vrachtwagens i.v.m. Dat “ vervelende beestje”. Mochten niet met 2 personen in een wagen zitten. Dit noem ik extra service. Chapeau.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer Peters, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Jade 24 Combi LC zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

10

heel goed, prima contact gehad met deze club

Door de Corona maatregelen was het niet mogelijk om alles in een dag te verschepen. Toch had ik alles in enkele dagen in huis en werkte het meteen. 1 klein puntje met een pennetje wat niet klopte, maar ook dat wordt direct opgelost. Hele goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer Teeuw, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Onyx 26/1 zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

9

Energie

Ik was op zoek naar iets wat me warmte gaf omdat ik veel last heb van mijn gewrichten/botten. Deze combinatie is perfect voor mij. Ik werk ongeveer 60 uur per week en nu verplicht ik mezelf een halfuurtje te gaan liggen en te genieten van de warmte. Dit alles geeft mij energie, het rust- en warmtemoment. Een echte aanrader! De praktische kant is ook heel vlot verlopen, van bestelling tot betaling, tot levering. Ook het bedrijf is een aanrader! Doe zo voort!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer Verheyen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

10

Zeer snelle levering

Besteld en binnen 2 dagen in huis. Vriendelijke bezorger. Mooi en goed apparaat.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw van Rijn, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Mobile Sun HP8540. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

9

Heerlijk!

Gewoon thuis relaxen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Rijsbergen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

9

Zeer goed

Zeer vlug thuisgeleverd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Biscop, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Ja, ook in België leveren wij binnen één werkdag. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Mobile Sun HP8540. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

10

goede service

Goed contact. Prettig geholpen. Levering was top.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer Paters, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade 24 LC zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

7

Ervaring kan ik nog niet beoordelen !

Heb het apparaat nog pas enkele dagen in huis !

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer van Overbeek, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij zouden willen zeggen: gaat u dan gauw genieten dan van dit heerlijke apparaat. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 inklapbare zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

9

Prachtige zonnehemel

Hij ziet er ook nog eens erg mooi uit, maar de kwaliteit is echt fantastisch! Gemakkelijk in te stellen, en de mannen hebben hem perfect geïnstalleerd. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Hofkamp, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 14/5 T zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

10

Geweldig

Een prachtige zonnebank en een super snelle en goede levering.👍🏻👍🏻👍🏻

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Tholen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

9

prima verlopen

goed advies van tom de bezorging van de zeer grote doos goed verzorgt door transporteur en op tijd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer Faber, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

8

Fijne zonnebank

Zoals boven.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Gadellaa, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

10

Fijne zonnehemel!

Na een snelle en probleemloze levering vlug uitgeprobeerd. Het uitklappen ging makkelijk en ook de bediening is heel eenvoudig met de bijgeleverde beschrijving. Ik ben er erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw van Oosten, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

8

goed geregeld

Goed geregeld, ze hebben me netjes een half uur voor de tijd gebeld. Alleen heb ik de avond ervoor geen mail gehad.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer en mevrouw Bolk, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Waarschijnlijk zal de mail met indicatie helaas in uw spambox terecht gekomen zijn. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

10

Prima product en personeel zeer klantvriendelijk dus een echte aanrader!

Helemaal gelukkig met m'n nieuwe zonnehemel. Na een aangenaam telefoongesprek waarin ik om nadere informatie vroeg heb ik gelijk online besteld. Snelle levering en ook die heren deden hun uiterste best voor me. Prima (zelfs extra) service.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw van Driel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

1

Teleurstellend

Pakket wordt enkel aan de deur afgeleverd Het is n zwaar pakket, dus ik wou het op de eerste verdieping. Dat werd geweigerd. Het drempeltje (30 cm) aan de voordeur was eigenlijk al te hoog. Ik heb nu erg veel spijt van mijn aankoop. Ik kan er niks mee in de gang

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Kerckhaert, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Wij betreuren het ten zeerste dat u ons met een onvoldoende beoordeeld. U heeft bij het bestellen de mogelijkheid om de zonnehemel voor slecht €59,95 door 2 man te laten leveren en installeren. U heeft echter gekozen voor alleen levering, wanneer u voor alleen levering kiest dan wordt deze door één chauffeur aangeleverd. U zult begrijpen dat de chauffeur een zonnehemel van meer dan 75kg niet alleen naar boven kan dragen. Natuurlijk vinden wij het ook vervelend voor u. Daarom hebben wij u ook nogmaals gecontacteerd en aangeboden om een nieuwe afspraak in te plannen zodat wij met 2 personen langs konden komen om voor €59,95 alles voor u in orde te maken. Helaas wilde u dat niet omdat u dat te duur vond en had u al bekenden gevonden die de zonnehemel voor u naar boven gaan dragen en gaan installeren. Dat is natuurlijk helemaal goed, gelukkig kunt u de zonnehemel dus gaan gebruiken en hoeft deze niet in de gang te blijven staan. Wij wensen u uiteraard toch heel veel bruining en ontspanningsplezier met de Hapro Topaz zonnehemel en natuurlijk kunt u ondanks de slechte beoordeling die u ons heeft gegeven altijd een beroep op ons doen mocht u vragen hebben. Met vriendelijke groet, Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

meneer tom gorissen is een heel fijn mens heel vriedelijk aan de telefoon iemaand waar ik graag handeld ook het gratis leveren en instaleren was een heel vriedelijk mens

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Beste heer Clercq, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Veekens, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Beste heer Hicks, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kweetnie

Verbeterpunten

de geurkorrels zijn zoek...ik kan dus geen geurbeleving ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Heebink, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. De geurkorrels waren tijdelijk door onze leverancier niet te leveren. Deze zijn weer op voorraad en zullen nagestuurd worden. U kunt dus ook snel van de geurbeleving genieten. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u nog veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd