Super geholpen!!!

Ik had een probleem met onze zonnebank. E-mail gestuurd of het nog leverbaar was. De man ging kijken, nadien belde ik hem op en hij vertelde me dat het in orde komt. De dag later betaling gekregen, betaald en dag nadien bezorgd. Hele snelle service en rap geleverd. De man aan de telefoon was super vriendelijk. Petje af voor de firma. Wij zullen blijven bestellen bij die firma. Trouwens ook goed geholpen over drie jaar als we onze zonnebank gekocht hadden.

Keurige levering.

Zonnebank is keurig afgeleverd en in elkaar gezet. De oude zonnebank kon ik ook meegeven aan de chauffeurs. Heel fijn. De dame bij de klantenservice heeft mij ook heel erg goed geholpen. Met advies geven over de zonnebank. En ook top geregeld dat er een hoodkussentje gratis bij geleverd werd.

Ik ben heel blij met de manier waarop alles verlopen is!

Het was in eerste instantie wat lastig om langer te wachten dan verwacht op de levering van de zonnebank, maar uiteindelijk is dat de moeite waard gebleken: 1) het toestel voldoet helemaal aan mijn verwachting 2) de levering gebeurde stipt en op een hele vriendelijke manier 3) dit geldt evenzeer voor de plaatsing: de man uit NE en de hulp uit BE hebben hun uiterste best gedaan om de bank op de plaats te brengen waar ik ze graag wil hebben - ze hebben het toestel geïnstalleerd en mij voldoende uitgelegd hoe ik ermee aan de slag moet

Een heel fijn bedrijf met goede communicatie.snel geleverd en netjes geinstalleerd

Top installateurs

Niet normaal hoe correct en hardwerkend deze twee mannen de zonnebank hebben geplaatst. Voorbeeld voor velen!

goede service en reactie

prima opgelost

Als prettig

Tint een warmte tezamen

Top apparaat!

Helemaal tevreden

Goede snelle service

Hapro collagen Sun onze nieuwe aankoop

Onze ervaring is wel kort tot nu toe - levering (informatie) en montage (2 personen) zijn echt top geregeld - Dit apparaat is geleverd met: *duidelijke handleiding inclusief garantiecertificaat *gebruikersadvies *zonnebankhoofdsteuntje *2x zonnebril -mooi model (niet lomp) Tot nu toe beiden 1x tussen in gelegen, heerlijk! minpunt(je): -reinigingsmiddel acrylplaat -eerste behoefte- niet bijgeleverd

perfect

reeds geleverd dag na bestelling. Correct geleverd en verpakt. Verwachtingen van het product zijn perfect zoals beschreven.

Goede uitleg over zonnenhemels

Na telefonisch advies zonnenhemel besteld. Snel geleverd. Netjes thuisbezorgd en laten installeren, door de bezorgdienst. Door de bezorgdienst netjes gebeld voor afspraak levering.

Heldere site en vlotte levering.

Beste heer Mast, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met de Hapro zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Gewoonweg uitmuntend!

Zowel de installatie van mijn zonnehemel (moeilijke omstandigheden - kleine kamer - appartement zesde verdieping) zijn vlekkeloos verlopen door zeer bekwaam personeel! Toen ik buiten de garantieperiode een defect had is dit kosteloos opgelost door Hapro zonnebanken. Een dikke pluim voor deze mensen!

Beste mevrouw Gysens, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met de Hapro zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Gewoon geheel volgens afspraak ,op tijd en keurig product geleverd.

mooi product en op tijd geleverd dus geheel volgens afspraak .

Beste heer Pels, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met de Hapro Mobile Sun HP8540. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Bruinen & relaxen

Mooi apparaat, heel gemakkelijk neer te zetten en te verplaatsen. Snelle levering. Relaxfunctie is echt verkwikkend.

Beste mevrouw Hak, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met de Hapro Innergize HP 8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Na het bestellen van de zonnebank via de webshop werd snel contact opgenomen voor het afstemmen van de gewenste dag en het tijdstip van leveren én de montage. Aankomst was op tijd, de zonnebank keurig geïnstalleerd en bedrijfsgereed overgedragen met advies erbij. De bijzondere plek waar onze zonnebank is geplaatst vereiste demontage en hermontage van het onderstel. Dit kostte extra tijd voor de leverancier, maar dat was geen enkel probleem. Het heeft hem er niet toe aangezet het werk snel af te raffelen. Integendeel, men is rustig en zorgvuldig door blijven werken. De werkplek is schoon achtergelaten. Alle verpakkingsmaterialen zijn in overleg meegenomen. Geweldig!

Beste heer Krommenhoek, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Met betrekking tot de extra moeite, dat hebben wij natuurlijk heel graag gedaan en dat is voor ons geheel vanzelfsprekend. Wij zijn blij te vernemen dat u onze service zo waardeert. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met de Hapro Jade 24 Combi zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Bellen je terug als ze even niet konden opnemen!!

Belden terug toen ze even niet in staat waren om de telefoon op te nemen, stellen de juiste vragen en geven goed en eerlijk advies. Mondelinge afspraken komt men na! Top product geleverd wat aan de verwachtingen voldoet.

Beste heer Groenewegen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met de Hapro Mobile Sun HP8540. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Slechte service na aankoop

Wij hadden 30 mrt 2020 een Hapro 8580 aangeschaft die ons niet beviel en hebben gevraagd om hem in te ruilen voor een Hapro 8540 maar om dat wij die doos niet meer hadden Werd er moeilijk over gedaan na diverse gesprekken hebben wij van jullie nog steeds geen oplossing gehoord Wij hebben aangeboden om hem zelf te brengen en evt in teruilen tegen een overeen te komen bedrag .Wij hebben het idee dat jullie niet zo geinteresseerd om een klant tegemoet te willen komen

Beste heer Gadellaa, Helaas is de situatie zoals u die omschrijft niet helemaal zoals die was. De Hapro Innergize HP8580 is een wellness apparaat, hier staat de weldoening van de spieren en de aanmaak van vitamine D3 voorop. Daarnaast geeft het apparaat een milde bruining. Wanneer uw hoofddoel bruining is dan zullen wij u altijd de Hapro Mobile Sun HP8540 adviseren. Dat is bij uitstek een geweldig bruiningsapparaat. Na 3 maanden melde u zich bij ons met de klacht dat de Hapro Innnergize HP8580 geen goed bruiningsresultaat gaf. U gaf ook aan dat u het apparaat 3 maanden intensief had gebruikt en dat de doos en alle accessoires niet meer voorhanden waren. Wij hebben u toen gelijk aangegeven dat de termijn van retourneren verlopen is en dat er aan bepaalde voorwaarden van het retour recht niet voldaan kan worden, maar dat wij gaan kijken hoe we dit voor u kunnen oplossen. Helaas konden wij het op dat moment niet oplossen aangezien de Hapro Mobile Sun HP8540 vanaf mei tijdelijk niet op voorraad was door de corona crisis. U gaf aan de de corona een Hoax is en dat wij ons daar achter verschuilen. Helaas is dat niet zo, wij worden als bedrijf keihard geconfronteerd met de nadelen van Corona. Zoals aangegeven zullen wij de Hapro Mobile Sun HP8540 vanaf midden september weer kunnen produceren en zal deze weer op voorraad zijn. Zoals onze reeds aan u gestuurde mail zullen wij dan uw klacht gaan oplossen. Met vriendelijk groet, Uw HIT Beauty&Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Prima service, snelle levering en goed product

Beste mevrouw Grijpstra, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Topaz 10/1V zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Top! Ook Tom!

Efficiënte bestelling, maar tip naar de mail voor de transporteur. Wij ondervonden enige verwarring, omdat er stond dat er werd geleverd aan de deur en niets werd vermeld over de gratis plaatsing. Na een telefoontje wel snel verduidelijkt... De levering en plaatsing verliep heel fijn en vlot. Correcte monteurs en snelle afhandeling. Zo hebben wij het graag!

Beste mevrouw Hyfte, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Onyx 26/1C zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Zeer correcte en vriendelijke chauffeurs. Kwamen met twee vrachtwagens i.v.m. Dat “ vervelende beestje”. Mochten niet met 2 personen in een wagen zitten. Dit noem ik extra service. Chapeau.

Beste heer Peters, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Jade 24 Combi LC zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

heel goed, prima contact gehad met deze club

Door de Corona maatregelen was het niet mogelijk om alles in een dag te verschepen. Toch had ik alles in enkele dagen in huis en werkte het meteen. 1 klein puntje met een pennetje wat niet klopte, maar ook dat wordt direct opgelost. Hele goede ervaring.

Beste heer Teeuw, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Onyx 26/1 zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Energie

Ik was op zoek naar iets wat me warmte gaf omdat ik veel last heb van mijn gewrichten/botten. Deze combinatie is perfect voor mij. Ik werk ongeveer 60 uur per week en nu verplicht ik mezelf een halfuurtje te gaan liggen en te genieten van de warmte. Dit alles geeft mij energie, het rust- en warmtemoment. Een echte aanrader! De praktische kant is ook heel vlot verlopen, van bestelling tot betaling, tot levering. Ook het bedrijf is een aanrader! Doe zo voort!

Beste heer Verheyen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Zeer snelle levering

Besteld en binnen 2 dagen in huis. Vriendelijke bezorger. Mooi en goed apparaat.

Beste mevrouw van Rijn, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Mobile Sun HP8540. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl