Heerlijk!

Gewoon thuis relaxen

Beste mevrouw Rijsbergen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Zeer vlug thuisgeleverd

Beste mevrouw Biscop, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Ja, ook in België leveren wij binnen één werkdag. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Mobile Sun HP8540. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

goede service

Goed contact. Prettig geholpen. Levering was top.

Beste heer Paters, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade 24 LC zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Ervaring kan ik nog niet beoordelen !

Heb het apparaat nog pas enkele dagen in huis !

Beste heer van Overbeek, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij zouden willen zeggen: gaat u dan gauw genieten dan van dit heerlijke apparaat. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 inklapbare zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Prachtige zonnehemel

Hij ziet er ook nog eens erg mooi uit, maar de kwaliteit is echt fantastisch! Gemakkelijk in te stellen, en de mannen hebben hem perfect geïnstalleerd. Zeer tevreden!

Beste mevrouw Hofkamp, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 14/5 T zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Een prachtige zonnebank en een super snelle en goede levering.👍🏻👍🏻👍🏻

Beste mevrouw Tholen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

prima verlopen

goed advies van tom de bezorging van de zeer grote doos goed verzorgt door transporteur en op tijd

Beste heer Faber, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Fijne zonnebank

Zoals boven.

Beste mevrouw Gadellaa, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Fijne zonnehemel!

Na een snelle en probleemloze levering vlug uitgeprobeerd. Het uitklappen ging makkelijk en ook de bediening is heel eenvoudig met de bijgeleverde beschrijving. Ik ben er erg blij mee!

Beste mevrouw van Oosten, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

goed geregeld

Goed geregeld, ze hebben me netjes een half uur voor de tijd gebeld. Alleen heb ik de avond ervoor geen mail gehad.

Beste heer en mevrouw Bolk, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Waarschijnlijk zal de mail met indicatie helaas in uw spambox terecht gekomen zijn. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Prima product en personeel zeer klantvriendelijk dus een echte aanrader!

Helemaal gelukkig met m'n nieuwe zonnehemel. Na een aangenaam telefoongesprek waarin ik om nadere informatie vroeg heb ik gelijk online besteld. Snelle levering en ook die heren deden hun uiterste best voor me. Prima (zelfs extra) service.

Beste mevrouw van Driel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Teleurstellend

Pakket wordt enkel aan de deur afgeleverd Het is n zwaar pakket, dus ik wou het op de eerste verdieping. Dat werd geweigerd. Het drempeltje (30 cm) aan de voordeur was eigenlijk al te hoog. Ik heb nu erg veel spijt van mijn aankoop. Ik kan er niks mee in de gang

Beste mevrouw Kerckhaert, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Wij betreuren het ten zeerste dat u ons met een onvoldoende beoordeeld. U heeft bij het bestellen de mogelijkheid om de zonnehemel voor slecht €59,95 door 2 man te laten leveren en installeren. U heeft echter gekozen voor alleen levering, wanneer u voor alleen levering kiest dan wordt deze door één chauffeur aangeleverd. U zult begrijpen dat de chauffeur een zonnehemel van meer dan 75kg niet alleen naar boven kan dragen. Natuurlijk vinden wij het ook vervelend voor u. Daarom hebben wij u ook nogmaals gecontacteerd en aangeboden om een nieuwe afspraak in te plannen zodat wij met 2 personen langs konden komen om voor €59,95 alles voor u in orde te maken. Helaas wilde u dat niet omdat u dat te duur vond en had u al bekenden gevonden die de zonnehemel voor u naar boven gaan dragen en gaan installeren. Dat is natuurlijk helemaal goed, gelukkig kunt u de zonnehemel dus gaan gebruiken en hoeft deze niet in de gang te blijven staan. Wij wensen u uiteraard toch heel veel bruining en ontspanningsplezier met de Hapro Topaz zonnehemel en natuurlijk kunt u ondanks de slechte beoordeling die u ons heeft gegeven altijd een beroep op ons doen mocht u vragen hebben. Met vriendelijke groet, Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

meneer tom gorissen is een heel fijn mens heel vriedelijk aan de telefoon iemaand waar ik graag handeld ook het gratis leveren en instaleren was een heel vriedelijk mens

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Clercq, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Veekens, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Hicks, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Kweetnie

de geurkorrels zijn zoek...ik kan dus geen geurbeleving ervaren

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Heebink, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. De geurkorrels waren tijdelijk door onze leverancier niet te leveren. Deze zijn weer op voorraad en zullen nagestuurd worden. U kunt dus ook snel van de geurbeleving genieten. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u nog veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

over het algemeen goed , maar de verpakking was gedeeltelijk en ik kon geen geurkorrels vinden , dus mijn vraag , waar kan ik die kopen ??? met vr gr mevr Staps.

Beste mevrouw Staps, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. De geurkorrels waren tijdelijk door onze leverancier niet te leveren. Deze zullen volgende week weer binnenkomen en zullen dan gelijk nagestuurd worden. U hoeft dus niks te kopen. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u nog veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste mevrouw Sewalt, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro zonnebanklampen. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Goede website met de juiste informatie die ik zocht

Zou het niet weten.

• Afspraken nakomen

Beste heer Pattijn, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel ontspanning en bruniningsplezier met uw HaproMobile Sun HP8540 inklapbare zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Afspraken over de tijd van levering en de aanmelding over de levering, worden totaal niet nagekomen.

Goede afspraken maken met de vervoerder.

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Doreleijers, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw beoordeling. Helaas snappen wij niet zo goed uw opmerking en de gegeven onvoldoende. Uw heeft de Hapro Topaz op vrijdag 1 februari besteld en deze is op de door u gewenste afleverdag dinsdag 5 februari om 7.30 uur geleverd. Wij hebben u ook en mail gestuurd met de vraag wat er niet volgens u niet is nagekomen? Dan kunnen wij hier actie op ondernemen. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Prachtig product tegen een redelijke prijs.

• Afspraken nakomen

Beste heer Teurlincx, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Nieuwe zonnebank iol snel geleverd. Fijn overleg over bezorging. Bezorgers/installateurs netjes en adequaat.

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Raatgever, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/1 zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Professioneel bedrijf met uitmuntende service.

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Prins, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 inklapbare zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Afspraken nakomen

Beste heer van der Valk, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

prettig te woord gestaan voor aanschaf, eerlijk en oprecht, duidelijk over prijs en levering. Goed dat jullie ook doen aan aftersales. Wij hopen de komende twee jaar (garantietijd) geen beroep op jullie te doen. Dank

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Groeneweg, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat hopen wij natuurlijk ook, maar mocht dat toch onverhoopt nodig zijn dan staan wij ook in de garantie periode en daarna voor u klaar. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl