Pluspunten

Zeer flexibele service en levering, ook nog eens snel! Vriendelijk personeel.

Aantal links werkten niet op de website bij de Collagen sun zonnebank, maar dit was al bekend. Er werd per ongeluk al een leverafspraak ingepland terwijl het om een zonnebank ging en daar de afspraak in overleg ingepland wordt. Bleek om een vergissing te gaan en deze vergissing was al snel na een telefoontje opgelost!

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Hutjes, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining, verjonging en ontspanningsplezier met deze prachtig nieuw ontwikkelde technologie van de Hapro Collagen Sun 26/5. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Mertens, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Goede service, afspraak nakomen

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw van de Sande, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Knijnenburg, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Afspraken nakomen

Beste heer van Wijk, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Alles is naar wens verlopen.

• Afspraken nakomen

Beste heer van Birgelen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Penin, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

geen

• Kennis & Vakmanschap

Beste meneer Pastana, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz 10/1V zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Goede service, ook bij vragen via mail super tevreden!

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Kusters, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz 24 Combi zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Beste heer en mevrouw Beckers Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/5 zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Klantvriendelijk, prima service! Ook prima service van transporteur Vanspreuwel

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Vanderplas, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Snelle levering. Duurde ongeveer 5 dagen omdat het weekend er tussen zat.

De levering was snel maar er was een klein misverstandje met de meneer die het kwam leveren. Hij wou mij 20 bussen egaline meegeven maar daar stemde ik niet mee in. Nadat hij het product al vloekend terug zette in de vrachtwagen kwam hij naar buiten met de zonnehemel. Ik snap dat het warm was om te rijden met een vrachtwagen maar een beetje klantvriendelijkheid is niet slecht. Ik zou het bedrijf aanbevelen om een andere leverancier te nemen(of zelf de zonnebanken rond brengen) of iemand met een vrolijke persoonlijkheid laten rijden.

• Afspraken nakomen

Beste mevrouw Oudendorp, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Onze excuses voor het gedrag van de chauffeur van ons transportbedrijf. Wij zullen ons transportbedrijf hier op aanspreken want dat zijn wij niet gewend van hun. Normaal zijn de chauffeurs heel behulpzaam en klantvriendelijk. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebank.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Swinkels, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Wagenaar, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Afspraken nakomen

Beste heer de Jong, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz 12V zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Een persoonlijke en betrokken benadering, zoals je ze nog maar zelden meemaakt bij een bedrijf. Zeker niet wanneer je via internet koopt.

Tip: lever meer bouten en moeren mee dan aanvankelijk nodig zijn. Mocht er een ‘verkeerde’ bijzitten of er rolt er één onder een kast o.i.d., de monteur/chauffeur, toch altijd verder kan met monteren.

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Snoeck, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten, positieve beoordeling en uw aanbeveling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/1 zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Gewoon goed! Tevreden! Aanrader! :)

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Roeyen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/5 zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Prettig overleg via de telefoon, snelle service.

In de brochure bij het product wordt niet duidelijk hoe hoog de zonnehemel afgesteld dient te worden en of deze ook verticaal kan worden gebruikt.

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Leendertse, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. U mag de Hapro Topaz zonnehemel instellen op de hoogte die voor u het meest comfortabel is. De Hapro Topaz zonnehemel kan ook verticaal gebruikt worden, liggend, zittend of staand het is allemaal mogelijk. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Goede en snelle service, keurige en stipte afspraken, je weet wat je krijgt!

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw van Appel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 14/5 T zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Beste mevrouw Peters-Bouten, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Afspraken nakomen

Beste heer de Boer, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Koeman, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Afspraken nakomen

Beste heer Alebeek, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Hendriks, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Perton, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Sint Brigidastraat 1 6441 CR Brunssum

0475-219100