Pluspunten

Snelle levering en heel mooie zonnebank. Ook leuk dat er een bodylotion bijkreeg.

Zijn er niet

• Afspraken nakomen

Beste mevrouw Kooijman, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Beste mevrouw de Wit, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Zowel telefonisch goed netjes en duidelijke informatie als de bezorgers die keurig hebben afgeleverd

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw den Hertog, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Mooie duidelijk site, wekt vertrouwen met telefoonnummers en e-mail verkeer, en een snelle service.

• Afspraken nakomen

Beste heer Panman Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

zeer snelle levering

• Afspraken nakomen

Beste heer van Riel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Zoals hierboven bevonden.

Gewoon zo doorgaan.

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Jeurissen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Peeters, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Summer Glow HB404 gezichtsbruiner. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Dit bedrijf is top! De medewerker die mij hielp bij het kiezen van het model heeft mij alles telefonisch uitgelegd dus ik hoefde niet naar de showroom te komen voor uitleg, dit scheelde mij heel veel km's! De plaatsing ging snel en daarna werd ik nog even gebeld of alles goed was gegaan en of ik tevreden ben. Mocht er iets zijn dan kan ik altijd bellen of mailen en staan ze voor me klaar, dus ook na de aankoop is de service erg goed! Ik raad dit bedrijf dus zeker aan!

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw de Rooij, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten, mooie woorden en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

er was overleg mogelijk over de prijs

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Schouten, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij hebben de beste prijsgarantie, dus wat wij beloven maken wij ook waar. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met de Hapro Topaz zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Afspraken nakomen

Beste mevrouw Brecht, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke website. Snel en volgens afspraak geleverd. Heel blij mee.

x

• Afspraken nakomen

Beste mevrouw Fleuren Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Duidelijk en snelle levertijd

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Wely, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Super service, perfecte informatie/advies welke zonnebank het beste bij ons paste, snelle levering en installatie.

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Eskes, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/1 zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Afspraken nakomen

Beste mevrouw Heijnen-Moonen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

zeer klantgericht, snelle reactie op mail . Het geeft je als klant een geruststellend gevoel !

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Smet, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz 24/1C zonnebankl. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Helemaal perfect geregeld. Ik had installatie en afvoer oude zonnehemel afgesproken en dit was tip top geregeld. De monteurs waren ook helemaal top en alles keurig afgevoerd.

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Wimmers, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

Telefonisch heb ik de zonnebank besteld, twee dagen later geleverd. Ik kon gewoon pinnen. Prima informatie gekregen, top service!!

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Schoenmakers, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Voor ons vanzelfsprekend om zoals door u gewenst 2 dagen later de zonnebank te leveren en installeren door onze vakmensen. Klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en service zijn voor ons erg belangrijk en wij vinden het dan ook fijn dat dit zo gewaardeerd wordt. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/1C zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Pluspunten

snel accuraat en snelle service

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Eerens, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/5C zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Ridderbos, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Het bedrijf die het product geleverd hebben waren niet telefonisch bereikbaar.

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Willems, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. U kunt altijd het beste ons contacteren wanneer u vragen heeft omtrent de levering van uw bestelling. Wij kunnen onze transporteur altijd bereiken en hoeven niet in de wacht te staan. Wij kunnen hun dan ook vragen, mocht u dat willen, om u direct terug te bellen. Wij wensen u veel ontspanning en bruiningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 wellness apparaat. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanke

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

In dit geval goedkoper dan de Mediamarkt

Doos afleveren zonder beschadiging

• Afspraken nakomen

Beste heer Horsten, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij zijn altijd de goedkoopste! De doos/verpakking is er extra voor gemaakt om het product te beschermen tijdens het transport. Wanneer u graag een nieuwe doos ontvangt om het product daarin op te bergen dan vernemen wij dat graag. Wij wensen u veel ontspanning en bruiningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 wellness apparaat. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Bollen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/1C zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Beste heer van der Wel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel ontspanning en bruiningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 wellness apparaat. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Komt afspraken goed na, punctueel, levering als beloofd.

Jammergenoeg heeft de monteur de zonnebank met vieze handen in elkaar gezet, flink moeten poetsen om de vele vlekken weer weg te krijgen. Dat verwacht je niet van een spiksplinter nieuw product.

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Hilbers, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Wij betreuren het natuurlijk dat onze monteurs wat vieze vingers heeft achtergelaten op het apparaat. Dat had hij natuurlijk even moeten schoonmaken, wij zullen hem hierop aanspreken. Daarnaast zullen wij u wat reinigingsmiddel opsturen voor het schoonmaken van uw Hapro Topaz zonnebank. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Rozendal, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar. Uw HIT Beauty & Wellness team www.haprozonnebanken.nl

Sint Brigidastraat 1 A19

6441 CR Brunssum