Pluspunten

Persoonlijke benadering, luisterend oor naar de klant, klant zelf de keuze laten maken niet opdringerig.

Geen

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam personeel, betrokken.

Dat de bezorging door een derde partij wordt gedaan, vermindert het service-gevoel enigszins. Bezorging was netjes en op tijd, maar dat er eerst betaald moet worden voordat de spullen over de drempel worden gedragen, voelt wat vreemd.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Hoogwaardig design en kwaliteit van de producten. Uitstekende service.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Hele nette klantenservice, korting werd dezelfde dag nog teruggestort. Telefoon werd direct opgenomen, geen keuzemenu, echt fijn!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Eerlijk gezegd !!! Betere service nog nooit eerder verkregen. toppie

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie showroom. Uitleg met verstand van zaken. Prachtig design

Ruimte in Amsterdam openen

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede service, mooi product gekocht

goede service, goed behandeld

Pluspunten

PRACHTIG! we zijn heel tevreden over het design en de kwaliteit van de geleverde Maas tafels en de bijhorende stoelen. En de prijs valt erg mee. Een absolute aanrader!

voldoende, een redelijke ervaring

Hallo, bedankt voor uw reactie. De Cobra is door zijn aparte vorm en gewichtsverdeling een uitdaging om te verzenden. Om zeker te zijn dat de tafel onbeschadigd bij u thuiskomt was deze zeer stevige verpakking nodig. We zijn op de hoogte dat het uitpakken wat moeite kost. Er wordt daarom ook gewerkt aan een gebruiksvriendelijkere oplossing, met minder piepschuim. Tot die tijd nemen wij liever het zekere voor het onzekere met deze oplossing. In ieder geval veel plezier met de tafel! Met vriendelijke groet, Lawrence Kong | Odesi

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mijn probleem met de ophanging van een lamp werd zeer adequaat opgelost. Er werd goed meegedacht.

Beste Wim, Bedankt voor uw deze beoordeling. Veel plezier van de lamp, ik hoop dat deze nu helemaal goed hangt. Met vriendelijke groet, Lawrence Kong | Odesi