perfect, zeker aan te bevelen

Hi Leo, Erg mooi hoe de Bronco er bij staat! Zwart-wit en erg clean :) Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Lawrence Kong | Odesi

Pluspunten

Prachtige, solide designtafel! Vlotte communicatie en afspraken. De tafel werd door twee vriendelijke installateurs vakkundig in de woonkamer gemonteerd. Een zeer tevreden klant!!!

Hi Michael, bedankt voor uw lovende reactie. Veel plezier met uw nieuwe tafel, geniet er van! Met vriendelijke groet, Lawrence Kong | Odesi

Pluspunten

Snelle levering!

goede service, goed behandeld

Beste Yolanda, bedankt voor de positieve reactie. We nemen je opmerking over de bevestiging van het tafeltje mee! Met vriendelijke groet, Lawrence Kong | Odesi

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Marita, Leuk om de tafel bij u thuis te zien! Bedankt voor deze beoordeling en veel plezier met de Belly. Met vriendelijke groet, Lawrence Kong | Odesi

perfect, zeker aan te bevelen

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Ik wens u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lawrence Kong | Odesi

Pluspunten

Prachtige producten, goede klantenservice

Klein minpunt: Ik moest vanochtend bij de levering van mijn stone tafel eerst afrekenen anders zouden de jongens van de transportfirma die niet uitladen. Ik zou liever eerst willen kijken of alles in orde is en dan betalen. Het lijkt me ook logisch.

goede service, goed behandeld

Beste Sven, bedankt voor de eerlijke beoordeling. Wij zijn blij dat de andere tafel goed bevalt, veel plezier er mee! Met vriendelijke groet, Lawrence Kong | Odesi

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo Pieter, bedankt voor deze 10!

Pluspunten

Snelle levering Goed geholpen door medwerker van vestiging in Den Haag

Beste Brenda, bedankt voor de positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Lawrence Kong | Odesi

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Patrick, bedankt voor de 10! Met vriendelijke groet, Lawrence Kong | Odesi