Zeer snel contact en afspraak!

Aardige betrokken mensen. Werd zeer snel geholpen

Snel geholpen en gekoppeld. Er wordt goed meegedacht.

Prima geholpen

Prima en snel geholpen LBBu

Snelle behandeling van mijn zaak

goed geholpen

ik was blij om te horen dat ik geholpen kon worden met mijn probleem

Snelle reactie en vlot geholpen.

Ik werd direct gebeld na het sturen van mijn mail. Ook gelijk doorverwezen naar een advocaat en die heeft het nu in behandeling.Ook een hele aardige behulpzame, duidelijke man!

Snelle en correcte bemiddeling

Met mij werdt de zelfde dag nog contact op genomen doir een advocaat die ervaring heeft met mijn procedure

Dit ruikt naar misleiding

Als je bezwaar wilt maken bij het UWV, en dit googled dan kom je op een nagegemaakte website van het UWV. Deze website heet UWV bezwaarbalie. Één advocaat neemt dan contact met je op en vermeld dat het 1200 euro kost om bezwaar te maken, maar dat je geluk hebt vandaag en dat je zaak voor 350 euro kan worden opgepakt. Vervolgens staat er onderin de website verscholen dat dat dit niet het UWV is. Goed gedaan, waarschijnlijk binnen de wettelijke verplichtingen. Geld verdienen over de rug van hardwerkende zelfstandige ondernemers die in de Corona tijd ervoor gekozen hebben om hun personeel door te betalen. Wees er maar trots op. Bedankt en kies vooral niet voor deze partij.

Geachte heer van Gennip, Wat vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. We begrijpen dat u in de veronderstelling was dat onze website UWV Bezwaarbalie onderdeel van het UWV is, echter als u op de home pagina kijkt wordt er duidelijk aangegeven dat er bezwaar gemaakt kan worden tegen het UWV. Mijn collega heeft u vertelt dat hij op zoek gaat naar een advocaat in uw regio. Bij het UWV werken geen advocaten en daarnaast heeft hij u ook de optie gegeven om zelf bezwaar te maken bij het UWV. We hebben voldoende informatie gegeven waaruit te herleiden is dat we geen UWV zijn. Uiteraard spreekt het voor zich dat een advocaat geld kost. We zijn een juridische dienstverlening. Dagelijks helpen we tientallen rechtzoekenden en zoals u in de beoordelingen terug kunt lezen met een positieve ervaring. We wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, José Customer Support

Snelle reactie

Snel geholpen

Ik had mij in de ochtend aangemeld in de middag belde de advocaat de volgende dag was alles gereed om naar het WPI te gaan

Beste heer/mevrouw, Ik kreeg snel een doorverwijzing naar het juiste advocatenkantoor en de juiste advocaat. En die zit er nu boven op. De klik is er en het geeft mij een goed en vertrouwd gevoel. Hartelijk dank daarvoor! Met vriendelijke groet, Gerard Stoter

Goede en eerlijke behandeling .

Er word serieus geluisterd naar het "probleem ",een oplossing word meestal gevonden en gaan proberen om het voor je op te lossen . Vriendelijke en professionele mensen die luisteren naar je probleem .

Snelle reactie

Je wordt snel teruggebeld en na goede advies wordt er ook direct actie ondernomen. Ze hebben voor mij dezelfde dag bezwaarschriften in gediend voor einde ultimatum.

Ik weet echt niet. Wat gaat gebeuren

Ik heb bezwaar gemaakt. Maar ik heb nog niks gehoord...heb veel stres en ben bang dat ik uit mijn huis gaan ...

super snel geholpen

ik ben zo te vrede en nu wachten

Ik ben goed geholpen .

Ben helemaal goed geholpen

Werd gelijk goed te woord gestaan en geholpen.

duidelijk en snel, zeer vriendelijk een goed luisterend oor.

werd zeer snel gebeld na aanmelding.

Xx

Xx

Klantvriendelijk, duidelijk en snel

Ik kreeg snel iemand aan de telefoon. Na overleg een duidelijk advies gekregen om een advocaat in te schakelen. Deze werd snel gevonden. Via email netjes op de hoogte gehouden.

Heel goed geholpen

Snel, adequaat en rechtvaardig

Ik ben zeer snel uitstekend geholpen met mijn urgente zaak voor een toewijzing naar een andere (betere) advocaat. Met name de snelle respons, vraagstelling en oplossing bij de intake was van hoge kwaliteit. Zover verloopt e.a. nu boven verwachting door deze interventie. Er viel direct een enorme last van mijn schouders. Dat kon ik op dat moment zeer goed gebruiken, waarvoor hartelijk dank.

Weet veel, maar redeneerde niet altijd in mijn voordeel

De advocaat heeft mij direct geïnformeerd en ook inhoudelijk, maar toen ik begon over een fout van de tegenpartij, zei hij dat dit inderdaad niet zo hoort en begreep de tegenpartij wel. Ik kreeg daarbij de indruk dat hij hierin de tegenpartij aan het verdedigen was. Verder sprak hij veel vaktaal en moest ik om verduidelijking vragen.

Goed geholpen

Goed, duidelijk en snel geholpen

Zeer kundige lui die mij meteen konden helpen.

Top, fijne organisatie.