OPLICHTERS! PAS OP!! NIETS BESTELLEN!!!!

Op de website wordt Den Brave Kit aangeboden, waarbij wordt aangegeven dat deze binnen 3 dagen geleverd wordt. Op 30-12-2021 heb ik een bestelling geplaats voor 6 bussen kit besteld, waarop een mail volgde dat de bestelling dezelfde dag verzonden werd. Inmiddels na ruim 2 maanden is er nog niets geleverd. wanneer ik 2 weken na de bestelling telefonisch contact opnam werd het verhaal opgehouden, zoals door meerdere gebruikers gemeld wordt, over problemen met de leverancier. Waarop gevraagd wordt of de order geannuleerd moet worden. Uit ervaringen van andere gebruikers valt te lezen dat dit niet tot creditering/terug gave van het geld lijdt, dus moeite achter wege gelaten.

Beste Volkert, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt! Het door jou bestelde product komt inderdaad later bij ons dan verwacht, dit vinden wij ook erg vervelend. Excuses voor het ongemak. Je hebt je bestelling inmiddels geannuleerd en het betaalde bedrag is naar je teruggestort. Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Jammer maar helaas

Ik had iets besteld zou in paar dagen geleverd worden. Ik de mail die ik kreeg wordt het over een paar maanden (4)geleverd. Contact gehad met Discounter ik werd vriendelijk geholpen en probleem is opgelost. Wel jammer dat het zo is gelopen maar persoonlijk goede service

Bedankt voor je beoordeling Zinnia! Helaas gaf de fabrikant inderdaad aan dat het bestelde product voorlopig uitverkocht is en pas over een aantal maanden weer verwacht wordt. Dit vinden wij ook erg vervelend, excuses voor het ongemak! Fijn om te horen dat het contact met onze klantenservice prettig was. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog van dienst zijn! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Zeer slecht

Mijn ervaring tot nu toe. Woensdag besteld, zou vrijdag verstuurd worden Plamuur mes besteld niet leverbaar wordt omgeruild voor ander, prima.. zou vrijdag verstuurd worden...niet fijn maar netjes opgelost toch??? Vrijdag geen producten ontvangen Maandag wat blijkt producten zijn binnen...hhhuuu zou vrijdag toch verstuurd worden???.... echter er mist er nog 1... uhhhhhhhh mist nog een product? Hebben jullie wel voorraad? Kunnen jullie waarmaken wat ik bestel..blijkbaar niet Maandag klantenservice gebeld.. konden me niet aangeven wanneer het wel binnen zou komen.. wtf .. heb met enige dwang afgesproken dat ik morgen een leverdatum krijg... nauw ik denk het antwoord wel te weten.. overigs vond ik het geen prettig gesprek.. laatste keer iets besteld.

Beste Ruud, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt! Helaas was er inderdaad sprake van een voorraadfout, waardoor naast het plamuurmes waarover we je geïnformeerd hadden, ook een ander product niet op voorraad bleek te zijn. Hierdoor is je bestelling inderdaad niet op tijd verzonden. Ik vind dit heel vervelend, excuses voor het ongemak! Ik vind het ook erg jammer om te horen dat je het gesprek als onprettig ervaren hebt, we zullen intern uitzoeken wat er gebeurd is. Het missende product is de dinsdag voor je omgeboekt en de gehele bestelling is vervolgens direct naar je verzonden. Onze excuses voor de ervaren ongemakken! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

ZEER SLECHT !

Wordt niet gereageerd op mail. Telefonisch onbereikbaar. 8x geprobeerd maar na 15 minuten wordt je afgebroken. Op de website staat nu, en het is nu vrijdag 12/03/21 voor 23.00 uur bestellen woensdag in huis. Ik heb dezelfde verf begin februari (Flexa nachtblauw) besteld en moet wachten tot 30/03/21.

Beste Ron, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Het is op dit moment ontzettend druk, daarom zijn we telefonisch helaas minder goed bereikbaar. Onze medewerkers doen hun uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Op het opgegeven mailadres kan ik in elk geval geen mailcontact terugvinden? In elk geval staat het door jou bestelde product door extreme drukte en grondstoffentekorten in nalevering bij de fabrikant. Hierdoor is de verwachte leverdatum uitgesteld, helaas waren wij hier ook niet eerder van op de hoogte. Dit vinden wij ook erg vervelend, excuses voor het ongemak. Naar verwachting komt de door jou bestelde verf 30 maart binnen en dan zullen we het zo spoedig mogelijk naar je verzenden. Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Belachelijk bedrijf

Ook voor 900 euro besteld. Daarna nergens meer te bereiken!! Niet op de mail,telefoon, whattapp en facebook. Fraude plegen ze. Kleuro.nl is precies hetzelfde en meerdere bv's hebben ze. Mijn schilder staat stil.dat kost me nog meer geld en tijd! Dat dit in nederland nog kan, hier doen ze niets aan, maar andere dingen maken ze een olifant van. Maar ik ben met een zaak bezig. Heb mijn advocaten erop gezet. Gr hans

Beste Hans, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Het is op dit moment extreem druk, waardoor we telefonisch en per mail inderdaad slechter bereikbaar zijn dan je van ons gewend bent. Dit vinden wij ook erg vervelend, onze medewerkers doen hun uiterste best om klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Een deel van de door jou bestelde producten staat helaas vanwege een productietekort met een tot nu toe onbekende levertijd in nalevering bij de fabrikant. Je hebt hier een van onze medewerkers inmiddels over gesproken en een deel van je bestelling is inmiddels geannuleerd, en een deel heb je inmiddels ontvangen. Onze excuses voor de ongemakken! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

S L E C H T

Heb een bestelling geplaatst. Aangezien op de website staat voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis.... Maar ik geen track en trace had ontvangen wilde ik ff checken wat de status is. Dus ik heb gemaild, gebeld, gemaild en wederom gebeld...... Niet te bereiken, 2x 15 min in de wacht gestaan en dan wordt de verbinding verbroken. Je krijgt geen antwoord op je mail en de telefoon wordt na 15 minuten in de wacht verbroken.

Beste Leone, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Het is op dit moment ontzettend druk. Het duurt op dit moment hierdoor inderdaad een stuk langer voordat mails beantwoord worden en we zijn telefonisch ook minder goed bereikbaar, dit vinden wij ook heel vervelend. Onze medewerkers doen hun uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Jouw bestelling kwam door extreme drukte bij de leverancier inderdaad 2 dagen later bij ons binnen dan verwacht, excuses voor het ongemak. Inmiddels heb je de bestelling ontvangen. Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

DHZ betekenis?>=...

De Halve Zaak? De Helft Zoek? De Halve Zool? Als u plannen heeft beter zoekt u verder tig malen meer betalen bij een ander maar zeker niet bij DezeHalveZaakdiscomfort.nl onbetrouwbare site. Niets is waar ze komen hun beloftes niet na zelfs na een maand wachten! 0.0 sterren als het kon.

Beste Gokhan, Wat jammer dat je deze ervaring hebt. Helaas zat er door extreme drukte en grondstoffentekorten bij de leveranciers een langere levertijd op een aantal producten van jouw bestelling. Hier hebben we je geprobeerd zo goed mogelijk van op de hoogte te houden. Inmiddels heb je de bestelling toch geannuleerd en wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk naar je teruggestort. Excuses voor het ongemak! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Soms veeeels te lang wachten op een product

Wanneer ik meerdere producten bestel en er 1 niet op voorraad is word alles achtergehouden. Erg vervelend!! Verder is het hartstikke goed.

Beste Theo, Bedankt voor je review, wat jammer dat je deze ervaring hebt. We sturen inderdaad niet bij voorbaat de op voorraad zijnde producten naar je toe, omdat dit niet voor iedere klant wenselijk is. Indien je dit wenst, kun je altijd contact met ons opnemen, dan sturen we de producten die al op voorraad zijn alvast naar je toe. Hopelijk tot een volgende keer! Met hartelijk groet, Kees van Kleuro

Snelle levering, goede prijs

Snel geleverd, goed product

Snel geleverd Goed product, scherpe prijs

Veel te grote doos met vulsel

Het product, brandgel, in 10 flessen van een liter is top! Brand mooi. Mooie vlammen. De wijze van verpakking was echt zo overdreven. Een knoert van een doos die voor 3/4 gevuld is met dat witte vulsel. Erg milieu-onvriendelijk. Wat moet ik met al dat spul...

Alles netjes zoals verwacht verlopen

De site is duidelijk, zoekfunctie naar producten werkt niet vlekkeloos, maar verder alles netjes naar wens gegaan.

snel en correct

Vlotte levering, correcte levering, goede prijs

Duidelijke website. Besteld product werd snel en goed verpakt geleverd.

Bestelling niet verzonden, klantenservice niet bereikbaar

Vorige week heb ik een bestelling geplaatst welke dan vrijdag verzonden zou worden. Hierover zou ik bericht ontvangen. Geen bericht gekregen dus niks op vrijdag verzonden. Nu is het maandag en ik heb nog steedsniet gehoord. Nadat ik een aantal (bijna allemaal!!) negatieve reviews heb gelezen over dit bedrijf (op trustpilot) en er eigenlijk geen vertrouwen in had heb ik besloten om de bestelling te annuleren. Hierover heb ik een mail naar de klantenservice gestuurd en, geheel in lijn der verwachtingen, ook hierop geen antwoord gekregen. Nogmaals proberen te bellen en wederom luisteren naar het antwoordapparaat dat mij, na eerst een paar minuten te melden dat 'alle medewerkers in gesprek zijn', doorverbind naar een nummer waarop niet word opgenomen. In gesprek? Dat lijkt me erg sterk.

Beste Robert, Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring bij ons hebt gehad. We willen graag even voor je controleren of de annulering goed verlopen is. Helaas hebben we nog geen gegevens van je mogen ontvangen om deze check te kunnen doen. Je kan ons altijd mailen op [email protected]. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Kees van Kleuro

snelle en goede levering

Mijn ervaring met DHZdiscount.nl is prima! Na bestelling van een pot speciale bootverf werd ik uitstekend op de hoogte gehouden over de voortgang en de levering vond binnen 24 uur plaats. Helemaal top!

Snel en nette prijzen.

Ruime keus en bestelde artikelen snel geleverd.

Goed geregeld

Assortiment, website,bestelprocedure,service alles is tip top in orde.

altijd goed

het is goed bedrijf . zet het voort

Snel en correct geleverd

Netjes verpakt en geleverd op het aangegeven tijdstip

slechtste ervaring met online bestelling

Na 6 weken nog steeds geen bestelling ontvangen. Verschillende mails naar de customer service verzonden, krijg geen antwoord...

Goede site en snelle levering

Ook tijdens de Corona crisis met verminderde voorraad keurig alternatieven aangeboden.

Kom hier elke keer weer terug

Prima verfsoorten, grote keuze, snelle levering, goede informatie. Wat wil je nog meer.

Vreselijk frustrerend (oplichting?)

De bestelling van plinten “klaar Voor verzending sinds 6aug” Géén reactie op mails Je kan eindeloos luisteren naar een bandje al onze medewerkers zijn in gesprek bandje tot je gek ben en zin krijg om er even heen te rijden. Antwoord alsjeblieft!!

slechte service - nemen niet op - geen track and trace

Ik heb producten bij jullie besteld en het zou vandaag binnen moeten komen. Nu probeer ik jullie al de hele fucking dag aan de telefoon te krijgen maar na 16 minuten loopt het bandje elke keer af zogenaamd je word zo spoedig mogelijk geholpen. Je word totaal niet geholpen en ik zie dat dit vaker gebeurd. Voor mij hoef je geen sorry voor het ongemak onzin terug te reageren. Als jullie het duidelijk niet aankunnen om de volgende dag te bezorgen dan moet je dat ook niet beloven.