Heel slechte service

Verf besteld,zal de andere dag binnen zijn ,na 14 dagen nog niets Veel gebeld en gemaild,iedere keer kwamen ze met onzin aan Maar het was helemaal niet aangeboden bij post nl Dan maar om je geld terug vragen ,weer gebeld ,werd er gezegd Het is nog maar 5 dagen en wij doen het na 10 dagen Of dat het nog rente opbrengt , Toen was ons banknummer niet goed ,zogenaamd Nou eindelijk na ruim aantal weken geld terug SCHANDALIG !

Site informatie klopt niet, leveren bestelde product niet, alleen in grote hoeveelheid.

Na 10 dagen (!) contact blijkt product (in liter vorm) niet te leveren volgens leverancier. Dit na zelf maar eens te gaan bellen. Vervolgens afgescheept door Kleuro dat zij dit niet wisten en ik de keuze had om 2,5 liter te kopen met bijbetaling, terwijl ik maar 2 liter nodig heb. Bovendien dan nog vooraf betalen, anders geen levering: adverteren met betalen achteraf!

Beste Theo, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt! Graag had ik met je meegekeken wat er aan de hand was, maar op het door jou opgegeven e-mailadres kan ik geen bestelling terug vinden. Kun je het e-mailadres waar je mee hebt besteld doorgeven in een privébericht, dan kijk ik even met je mee? Ook begrijp ik niet wat je bedoelt met adverteren met betalen achteraf, want die optie bieden wij (nog) niet aan en hier adverteren wij ook niet mee. Kun je dit nader toelichten? Alvast bedankt, dan helpen we je graag verder! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

TELLEURSTELLING!

Ontvangen product -Dicht&Vast kit grijs- is onbruikbaar daar de EXP datum al 5,5 jaar verlopen is! Ik kan deze kit niet gebruiken want is lechts een jaar houdbaar in ongeopende koker. Probeer contact te krijgen (telef., email, facebook) met leverancier Kleuro maar ontving tot nu toe géén enkele reactie. Grote telleurstelling want nu ligt mijn kluswerk stil. Ik wil een nieuwe koker Dicht&Vast kit die ik wél kan gebruiken, geen overjarige aub.

Beste Stella, Wat vervelend dat je een product hebt ontvangen dat niet meer aan de kwaliteitseisen voldeed, excuses voor het ongemak! Het was extreem druk op onze klantenservice, waardoor je inderdaad niet direct geholpen bent. Dit vinden wij ook enorm vervelend, onze medewerkers doen hun uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Je hebt inmiddels het betaalde bedrag voor deze kit terug ontvangen. Onze excuses voor de ervaren ongemakken! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

gewon top

Zeer goede ervaring!

Bestelde verf en benodigdheden werden keurig op tijd geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer snelle levering.

De volgende dag al in huis.

Fantastische service

Simpel en snel

Prima bedrijf

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Heel tevreden!

Vaak de beste prijzen en altijd op tijd g er leverd!

Snelle levering en netjes verpakt

TOP!

Snelle levering, goed verpakt, goede prijzen en gratis verzending vanaf €20! Via https://stekking.com/register/RYVpbOP761Lm5Boe krijg je ook nog eens tot 3,25% geld terug in de vorm van bitcoin.

Prima.

Prima.

Snel En goedkoper als in de winkel

Supersnelle levering, heldere website. Klantenservice geen idee, want mijn bestelling verliep heel smooth.

keurig op tijd en netjes verzorgd geleverd!

keurig op tijd en netjes verzorgd geleverd!

Snel en goedkoop

Snel, correct en goedkoop

Ben heel tevreden over jullie

Snelle reactie op de levering

Gewldig

Om 17.30 bestelling geplaatst, volgende dag om 9.30 in huis. Top service

Bestelling cf verwachting afgeleverd. Alleen 1 blik met een deuk er in... dat is beetje jammer.

Super snelle levering

Ik bestel al jaren bij Kleuro goede prijs kwaliteit verhouding en super snelle levering, 's avonds besteld de volgende dag al in huis.

Goede prijs en uitzonderlijk snel geleverd.

Bestelde op zaterda avond 2 blikken lak op kleur aangemaakt voor buiten. Maandagmiddag daarop reeds geleverd, klasse en ook voor een goede prijs zonder verzendkosten.

Verrassend goed!

Ik had een topmerk verf nodig en normaal bestel ik altijd bij de grote online bedrijven. Vanwege de laagste prijs eens gekozen voor Kleuro, óók vanwege de gratis levering aan huis. Gisteren besteld, vandaag in huis, zeer vakkundig en netjes ingepakt dus bij een volgende bestelling, weet ik het wel!

Super goed geholpen

Super goed.

Prima maar levering niet altijd volgens afspraak

3x besteld bij kleuro. Allemaal producten met het label voor xx besteld de volgende dag in huis. 1x ook daadwerkelijk de volgende dag in huis de andere twee maal durfde het een dagje langer. Verder duidelijke communicatie en goede service

Bedankt voor de review! Inderdaad, door extreme drukte is het bij jou 2 keer gebeurd dat de bestelling een dag later verzonden is. Dit vinden wij ook erg vervelend, excuses voor het ongemak! Onze medewerkers doen hun uiterste best, en op dit moment worden bestellingen over het algemeen weer op de afgesproken datum geleverd. Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Rete-snel en goed

Ja das lastig, ze doen precies wat ze zeggen en snel. Wat wil je nog meer ?