Product voldeed niet aanverwachtig

Bij de bezorging van dit product kwam de bezorgde verfpot met vermelding 'mat' niet overeen met de in de afbeelding weergegeven beschrijving, zijnde 'gebroken wit - ivoire'. Het product zoals weergegeven zoals op de afbeelding van de site hadden we gewenst en hebben we dus niet gekregen. Bij terugsturen van het pakket (dat ons overigens 43 euro heeft gekost) stopte de communicatie. Later bleek dat het product verloren is en dat geen verdere actie werd ondernomen. Uiteindelijk heeft het pakketjes bedrijf alles kunnen rechtzetten om (slechts een deel) van het betaalde bedrag te kunnen recupereren. Ene keer en nooit meer via deze site...

Beste Witse, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met deze bestelling. De afbeelding bij het product is ter indicatie, het is één van de beschikbare kleuren waarin dit product leverbaar is. Helaas beschikken wij momenteel niet over de capaciteit om voor elk individuele product een individuele afbeelding op de website te zetten. Heel vervelend dat dit tot onduidelijkheden heeft geleid en dat het retour zenden zoveel voeten in de aarde heeft gehad. Het pakket is bij het externe vervoersbedrijf zoek geraakt bij transport. Omdat je het kosteloos retour gezonden hebt naar ons antwoordnummer, kan dit volgens de regels van het externe vervoersbedrijf alleen worden uitgezocht door de partij die het verzonden heeft. Natuurlijk begrijpen wij dat je helemaal niet zit te wachten op dergelijke handelingen, maar helaas mogen wij hier verder geen tussenkomst in bieden. Fijn dat je in elk geval de tegemoetkoming ontvangen hebt, en onze excuses voor de ervaren ongemakken. Een van onze medewerkers zal nog even contact met je opnemen. Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Superzaak

Goede service! Bizar snelle levering!

Bedankt voor de positieve beoordeling Willem!

Verzending kan veel beter!

Zoals altijd zijn assortiment, webshop en producten uitstekend, maar de verzending is telkens weer een teleurstelling, dus nu toch maar even een review. Je kunt kiezen op welke dag je pakketje wordt bezorgd en da's handig, want met 3 graden buiten wil je na je werkdag niet een briefje in je brievenbus vinden waarop staat dat je dure verf al de hele dag buiten in de papiercontainer op je staat te wachten. Desondanks wordt het pakket steevast meteen de dag na de bestelling geleverd. Zo ook deze keer en ik was wederom niet thuis. En dan de verpakking: een emmer van 10 liter zat verstopt tussen 30 liter mileu-onvriendelijke schuimblokjes. Dat kan nu echt niet meer! Ik schaam me om al die rotzooi af te moeten voeren. Waarom geen kartonsliertjes of een vulling op maisbasis die gewoon bij het GFT-afval kan? Ik betaal liever wat extra verzendkosten dan afvalkosten bij de mileustraat.

Beste Jeroen, Bedankt voor je review, fijn om te horen dat je tevreden bent met ons assortiment, de webshop en de producten. Wat betreft de verzending, excuses voor het ongemak! Dit heb ik uiteraard meteen doorgegeven aan de logistieke afdeling. Je kiest natuurlijk niet voor niets voor een bepaald levermoment. We gaan hier dan ook zeker mee aan de slag. Wat betreft het verpakkingsmateriaal kan ik me ook voorstellen dat je dit als onprettig ervaart. Het huidige verpakkingsmateriaal zorgt echter voor de kleinste kans op schade tijdens transport. Daarnaast bestaan de vlokken voor 98% uit lucht. Ze dienen inderdaad separaat te worden weggegooid, maar gelukkig zijn ze dus niet erg milieuonvriendelijk. Op dit moment is dit verpakkingsmateriaal voor het transport de beste keuze. Hopelijk heb je hier begrip voor en zien we je in de toekomst terug in onze webshop. Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Heel slechte service

Verf besteld,zal de andere dag binnen zijn ,na 14 dagen nog niets Veel gebeld en gemaild,iedere keer kwamen ze met onzin aan Maar het was helemaal niet aangeboden bij post nl Dan maar om je geld terug vragen ,weer gebeld ,werd er gezegd Het is nog maar 5 dagen en wij doen het na 10 dagen Of dat het nog rente opbrengt , Toen was ons banknummer niet goed ,zogenaamd Nou eindelijk na ruim aantal weken geld terug SCHANDALIG !

Beste Piet, Wat spijtig om te horen dat je deze ervaring hebt. Wij hebben jouw bestelling een dag nadat je besteld had verzonden, het was dus ook zeker aangeboden bij het externe vervoersbedrijf. Helaas is er iets misgegaan bij het externe vervoersbedrijf, waardoor jouw bestelling uiteindelijk bij ons retour kwam. Dit vinden wij ontzettend vervelend, maar hier hebben wij helaas verder geen invloed op. Bij wijze van uitzondering hebben we je bestelling retour genomen, ondanks dat het speciaal voor jou op kleur gemengd was. Je had de bestelling bij ons betaald met een Creditcard, waardoor we je rekeningnummer niet direct hadden en de terugbetaling iets langer duurde dan gebruikelijk. Het betaalde bedrag is inmiddels inderdaad naar je teruggestort. Excuses voor de ervaren ongemakken, ik begrijp dat het allemaal niet prettig voor je was. Mijn collega's hebben echter hun uiterste best gedaan om alles wat in onze macht lag voor je te doen. Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

Site informatie klopt niet, leveren bestelde product niet, alleen in grote hoeveelheid.

Na 10 dagen (!) contact blijkt product (in liter vorm) niet te leveren volgens leverancier. Dit na zelf maar eens te gaan bellen. Vervolgens afgescheept door Kleuro dat zij dit niet wisten en ik de keuze had om 2,5 liter te kopen met bijbetaling, terwijl ik maar 2 liter nodig heb. Bovendien dan nog vooraf betalen, anders geen levering: adverteren met betalen achteraf!

Beste Theo, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt! Graag had ik met je meegekeken wat er aan de hand was, maar op het door jou opgegeven e-mailadres kan ik geen bestelling terug vinden. Kun je het e-mailadres waar je mee hebt besteld doorgeven in een privébericht, dan kijk ik even met je mee? Ook begrijp ik niet wat je bedoelt met adverteren met betalen achteraf, want die optie bieden wij (nog) niet aan en hier adverteren wij ook niet mee. Kun je dit nader toelichten? Alvast bedankt, dan helpen we je graag verder! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

TELLEURSTELLING!

Ontvangen product -Dicht&Vast kit grijs- is onbruikbaar daar de EXP datum al 5,5 jaar verlopen is! Ik kan deze kit niet gebruiken want is lechts een jaar houdbaar in ongeopende koker. Probeer contact te krijgen (telef., email, facebook) met leverancier Kleuro maar ontving tot nu toe géén enkele reactie. Grote telleurstelling want nu ligt mijn kluswerk stil. Ik wil een nieuwe koker Dicht&Vast kit die ik wél kan gebruiken, geen overjarige aub.

Beste Stella, Wat vervelend dat je een product hebt ontvangen dat niet meer aan de kwaliteitseisen voldeed, excuses voor het ongemak! Het was extreem druk op onze klantenservice, waardoor je inderdaad niet direct geholpen bent. Dit vinden wij ook enorm vervelend, onze medewerkers doen hun uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Je hebt inmiddels het betaalde bedrag voor deze kit terug ontvangen. Onze excuses voor de ervaren ongemakken! Met hartelijke groet, Kees van Kleuro

gewon top

top

Zeer goede ervaring!

Bestelde verf en benodigdheden werden keurig op tijd geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer snelle levering.

De volgende dag al in huis.

Fantastische service

Simpel en snel

Prima bedrijf

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Heel tevreden!

Vaak de beste prijzen en altijd op tijd g er leverd!

Snelle levering en netjes verpakt

TOP!

Snelle levering, goed verpakt, goede prijzen en gratis verzending vanaf €20! Via https://stekking.com/register/RYVpbOP761Lm5Boe krijg je ook nog eens tot 3,25% geld terug in de vorm van bitcoin.

Prima.

Prima.

Snel En goedkoper als in de winkel

Supersnelle levering, heldere website. Klantenservice geen idee, want mijn bestelling verliep heel smooth.

keurig op tijd en netjes verzorgd geleverd!

keurig op tijd en netjes verzorgd geleverd!

Snel en goedkoop

Snel, correct en goedkoop

Ben heel tevreden over jullie

Snelle reactie op de levering

Gewldig

Om 17.30 bestelling geplaatst, volgende dag om 9.30 in huis. Top service

Bestelling cf verwachting afgeleverd. Alleen 1 blik met een deuk er in... dat is beetje jammer.

Super snelle levering

Ik bestel al jaren bij Kleuro goede prijs kwaliteit verhouding en super snelle levering, 's avonds besteld de volgende dag al in huis.

Goede prijs en uitzonderlijk snel geleverd.

Bestelde op zaterda avond 2 blikken lak op kleur aangemaakt voor buiten. Maandagmiddag daarop reeds geleverd, klasse en ook voor een goede prijs zonder verzendkosten.

Verrassend goed!

Ik had een topmerk verf nodig en normaal bestel ik altijd bij de grote online bedrijven. Vanwege de laagste prijs eens gekozen voor Kleuro, óók vanwege de gratis levering aan huis. Gisteren besteld, vandaag in huis, zeer vakkundig en netjes ingepakt dus bij een volgende bestelling, weet ik het wel!