Uitstekende service van prachtige producten

Heel erg verrast hoe mooi mijn pakketje bezorgd is. Met zorg en persoonlijke touch verpakt, helemaal mijn style, dan komt het kind in je naar boven, hoe blij :) Eenmaal open gemaakt, prachtige kwaliteit armbanden. Snelle service en geweldig dat er ook een goed doel gesteund word met iedere webshopbestelling. Keep up the good work. Ga zeker nog meer bestellen.

• Hoe heb je ons gevonden? andere zoekmachine

Leuk verpakt, persoonlijk tintje, vlotte levering

• Hoe heb je ons gevonden? Google, vrienden/ familie

Snel.,superleuk verpakt ,echt een aanrader. En mooie sieraden!

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Een cadeautje voor jezelf of om te geven.

Mooie sieraden en erg leuk ingepakt! Met twee dagen al in huis.

• Hoe heb je ons gevonden? fysieke winkel

Vanwegen vakantie keurig bericht en door wat latere levering extra ringetje gekregen.

TOP

• Hoe heb je ons gevonden? vrienden/ familie

Mooie sieraden, geweldige service

Superleuke sieraden (creolen mix and match is mijn nieuwe verslaving, elke dag andere combinatie, Superleuk) Toen levering een dagje langer duurde werd ik gebeld, zo netjes. Bestellingen worden altijd leuk verpakt, kortom aanrader!

Het leukst ingepakt kadootje ooit!

Superleuke sieraden. Ik kan niet kiezen; alles is leuk. De cadeaubonnen en je bestelling worden zó geweldig ingepakt en hebben zelfs een persoonlijke touch.

Pluspunten

Bijzonder snelle levering, erg mooi verrassend verpakt !!!

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering en zeer persoonlijk. Leuke kaartjes en een persoonlijke noot bij de bestelling! Enthousiaste medewerkers en ook nog een gedeelte gaat naar een goed doel.

Ga zo door.

Pluspunten

Zulke leuke sieraden en door de persoonlijke touch altijd een feest om uit te pakken. Ook fijn dat je de oorbellen kan combineren

Pluspunten

De verpakking is echt een cadeautje. Vlotte levering. Leuk kaartje!

Pluspunten

Vriendelijke communicatie, snelle verzending, prachtige producten en openstaan voor wensen van de klant

Pluspunten

Top bedrijf alles klopt vanaf het moment van bestellen tot de bezorging! Zeer attent altijd een persoonlijke kaartje bij de bestelling!

Pluspunten

Hele mooie sieraden en een snelle service. Altijd mooi ingepakt en zorg aan besteed.

Pluspunten

Prachtige sieraden, goede kwaliteit prijsverhouding en elke keer weer wat nieuws! Echt een aanrader!

Pluspunten

Kwaliteit! Inspiratie! Snelle levering! Keurig verpakt!

Pluspunten

Prachtige sieraden, zorgvuldig en met zorg ingepakt met een persoonlijke touch.

Pluspunten

Super blij met mijn prachtige ketting. Erg mooi ingepakt ook! Met een persoonlijke tekst erbij ☺️

Pluspunten

Mooie sieraden en snelle levering. Een kleine vergissing in het geleverde armbandje werd super snel perfect opgelost.

Pluspunten

Mooie kwaliteit van de armband, maar vooral een echt cadeautje. Je voelt je helemaal verwend met een prachtige verpakking, extraatjes en het persoonlijke bedankje. Super!

Geen idee

Pluspunten

Snelle levering, mooi ingepakt en verzorgd. Er werden tips gegeven over de kleurencombinaties.

Pluspunten

Mooie spullen, snelle levering en ook met zorg, leuk ingepakt. Ben blij met het armbandje.

Pluspunten

Snelle levering, echt mooie , hoogwaardige producten en prachtig verpakt.

Pluspunten

Mooie spullen, mooie gedachte, snelle levering en leuk verpakt. Leuk cadeautje voor een ander en voor jezelf!

Pluspunten

Mooie producten, snelle service, leuk ingepakt, persoonlijk kaartje, leuk dat er een goed doel mee wordt gesteund! Krijg zin om die hele webshop leeg te kopen ❤️

Ik heb mijn mailadres doorgegeven maar heb geen code voor 5€ korting ontvangen??

Over AziBi-iBizA

AziBi-iBizA is het merk sieraden voor de stijlvolle vrouw. Onze sieraden zijn er voor ieder moment. Prachtige, eigenhandig ontworpen oorbellen, ringen, kettingen en armbanden. Met liefde gemaakt door talentvolle mensen met een afstand tot werk.