Mooie sieraden, geweldige service

Superleuke sieraden (creolen mix and match is mijn nieuwe verslaving, elke dag andere combinatie, Superleuk) Toen levering een dagje langer duurde werd ik gebeld, zo netjes. Bestellingen worden altijd leuk verpakt, kortom aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het leukst ingepakt kadootje ooit!

Superleuke sieraden. Ik kan niet kiezen; alles is leuk. De cadeaubonnen en je bestelling worden zó geweldig ingepakt en hebben zelfs een persoonlijke touch.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bijzonder snelle levering, erg mooi verrassend verpakt !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering en zeer persoonlijk. Leuke kaartjes en een persoonlijke noot bij de bestelling! Enthousiaste medewerkers en ook nog een gedeelte gaat naar een goed doel.

Ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zulke leuke sieraden en door de persoonlijke touch altijd een feest om uit te pakken. Ook fijn dat je de oorbellen kan combineren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De verpakking is echt een cadeautje. Vlotte levering. Leuk kaartje!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke communicatie, snelle verzending, prachtige producten en openstaan voor wensen van de klant

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top bedrijf alles klopt vanaf het moment van bestellen tot de bezorging! Zeer attent altijd een persoonlijke kaartje bij de bestelling!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele mooie sieraden en een snelle service. Altijd mooi ingepakt en zorg aan besteed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige sieraden, goede kwaliteit prijsverhouding en elke keer weer wat nieuws! Echt een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwaliteit! Inspiratie! Snelle levering! Keurig verpakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige sieraden, zorgvuldig en met zorg ingepakt met een persoonlijke touch.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super blij met mijn prachtige ketting. Erg mooi ingepakt ook! Met een persoonlijke tekst erbij ☺️

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie sieraden en snelle levering. Een kleine vergissing in het geleverde armbandje werd super snel perfect opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kwaliteit van de armband, maar vooral een echt cadeautje. Je voelt je helemaal verwend met een prachtige verpakking, extraatjes en het persoonlijke bedankje. Super!

Geen idee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, mooi ingepakt en verzorgd. Er werden tips gegeven over de kleurencombinaties.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie spullen, snelle levering en ook met zorg, leuk ingepakt. Ben blij met het armbandje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, echt mooie , hoogwaardige producten en prachtig verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie spullen, mooie gedachte, snelle levering en leuk verpakt. Leuk cadeautje voor een ander en voor jezelf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie producten, snelle service, leuk ingepakt, persoonlijk kaartje, leuk dat er een goed doel mee wordt gesteund! Krijg zin om die hele webshop leeg te kopen ❤️

Ik heb mijn mailadres doorgegeven maar heb geen code voor 5€ korting ontvangen??

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk, helaas produkten nooit ontvangen, maar correct terugbetaald door Denise van AziBi-iBizA.

Misschien de mogelijkheid bieden aan kopers om per gewone post of mits kleine meerprijs met aangetekende zending te versturen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

leuke armbanden en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige sieraden uit de natuur. Je kan zelf ook je wensen doorgeven en indien mogelijk wordt het voor je gemaakt. Er wordt met je mee gedacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over AziBi-iBizA

Filter op Taal