• Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Goede ervaring maar foto’s niet conform afmetingen

Mijn ervaring is goed. Snel en producten leuk verpakt. Wel heb ik me voor de tweede keer vergist in de afmeting. Zijn veel groter dan op het plaatje zichtbaar is. Heb het nu dan ook terug gestuurd, ben benieuwd hoe (snel) dat gaat.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Goedenavond Lieke, Dank je voor je beoordeling. Het is erg lastig om de juiste afmetingen weer te geven op foto's. Jammer dat ze voor jou anders zijn dan je had verwacht. We hebben vanmiddag jouw pakketje ontvangen en je retour verwerkt. Hopelijk tot een volgende keer.

Snelle behandeling en mooi verpakt met een persoonlijk briefje

Prettig dat je zo snel de producten in huis hebt. Het past door de brievenbus. Het is mooi verpakt en leuk met een flesje en een persoonlijk stukje! Je zou hey zo kado kunnen geven.

• Hoe heb je ons gevonden? vrienden/ familie

Bestelling niet ontvangen ook geen reactie op mail hierover

Zie boven

• Hoe heb je ons gevonden? fysieke winkel

Goedemiddag Martijne, Het spijt ons te lezen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Wij kunnen hier ook geen mail over vinden vandaar dat we geen reactie hebben gegeven. We sturen vandaag jouw bestelling opnieuw op en hopelijk heb je deze z.s.m. in huis. Hele gezellige feestdagen en een gezond, lief en gelukkig 2020.

Mooie sieraden...

De sieraden zijn eindelijk aangekomen (ik woon in Duitsland). Helaas was de ketting met de armbanden en de oorbellen in één zakje gedaan, wel heel liefdevol met schelpjes en hartjes maar alles was in elkaar/door elkaar verknoopt en ik heb wel 20 minuten nodig gehad om alles uit de knoop te krijgen, vond ik erg vervelend. Waarom niet ieder sieraad in een klein papieren zakje, kost niet veel meer en ziet er verzorgder uit. Vandaar dus maar 4 sterren maar de sieraden zijn erg mooi en ik ben er erg blij mee :-)

• Hoe heb je ons gevonden? vrienden/ familie

Onze excuses dat we zo laat reageren. Het zal door de december drukte zijn geweest dat jouw pakje zo laat aan is gekomen. We hebben namelijk direct jouw pakje met de pakketdienst meegegeven. Sorry dat de sieraden door elkaar zijn geraakt, we zullen in de toekomst ketting apart in een zakje gaan doen. Wel fijn dat je er blij mee bent. Hele gezellige feestdagen en een gezond, lief en gelukkig 2020.

Mooie stijlvolle sieraden

Deze mooie sieraden worden met liefde gemaakt en dat zie je

• Hoe heb je ons gevonden? vrienden/ familie

Als een prachtig cadeautje ingepakt!

Snel geleverd en als een prachtig cadeautje ingepakt. Zelfs met een kleine persoonlijke touch door het kaartje met mijn naam eraan. De ibiza mas basis armband is mooi en past perfect bij mijn andere armbandjes.

• Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Prijs verhouding product uitstekend!

Ik krijg veel complimenten wanneer ik de mooie oorbellen draag! Mooi verpakt en een persoonlijk briefje erbij is fijn om te ontvangen!

• Hoe heb je ons gevonden? vrienden/ familie

Prettige en professionele afhandeling.

Ik had, per ongeluk, twee keer hetzelfde armbandje gekocht. Ik werd gebeld of dit wel klopte. Er wordt echt met zorg naar je bestelling gekeken. Erg prettige ervaring. Top 👍🏻👍🏻👍🏻

• Hoe heb je ons gevonden? vrienden/ familie

Leuk verpakt en snel verzonden

Leuk verpakte sieraden, snelle verzending, heel erg blij mee

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Prachtige sieraden en fantastische service!

Ik bestel altijd graag de sieraden die in het echt nog veel mooier zijn dan van de foto's! Ze worden altijd heel snel geleverd! Kan niet wachten op de volgende aankopen!

• Hoe heb je ons gevonden? vrienden/ familie

Top service en mooie sieraden!

Top service en mooie sieraden!

Wauw

Ben er zo blij mee !!! Vind t zo zonde om t uit de mooie verpakking te halen 🤭🤣 Ga zo door met van die mooie spullen te maken !! Liefs Brenda

Super levering

Leuke site waar je hebberig van wordt! Hele snelle levering en bij levering echt een cadeautje om uit te pakken

Leuke sieraden, goede service

Het zijn leuke sieraden met een goede gedachte achter. De service is zeer goed en snel. Voor het bestellen had ik nog een vraag. Ondanks dat het zaterdagavond was, had ik heel snel een reactie

Bijzonder!

Heel erg leuk dat het zo persoonlijk gemaakt wordt! Er klopte iets niet aan mijn adres, daar werd direct op gereageerd! Erg fijne benadering!

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Top kwaliteit en fantastische service.🥰

Aparte sieraden met een goede gedachte erachter. Eigenaresse heeft een goed hart voor de medemens en doet hier daadwerkelijk ook iets mee. Voor mij geen andere leverancier voor mijn sieraden!!!!❤️❤️❤️

• Hoe heb je ons gevonden? andere zoekmachine

Goede service en leuke artikelen

Voordat ik wilde bestellen had ik een vraag, die heel snel werd beantwoord. De bestelde armbandjes waren heel snel binnen. Een super service

• Hoe heb je ons gevonden? andere zoekmachine

Persoonlijke en goede service,en verpakt als een feestje

Bezorging was even iets later maar werd keurig vermeld, heel persoonlijk en goede service, en wat een feestje om het uit te pakken.

Fantastisch!

Wat een cadeautje om de bestelde oorbellen uit te mogen pakken. Erg mooi en persoonlijk verpakt. Een klein feestje voor mijzelf. Ik ben erg blij met de oorbellen, ik heb er verschillende hangertjes bij besteld zodat het altijd matcht met m’n outfit. Vlotte en persoonlijke levering!

• Hoe heb je ons gevonden? vrienden/ familie, fysieke winkel

Uitstekende service van prachtige producten

Heel erg verrast hoe mooi mijn pakketje bezorgd is. Met zorg en persoonlijke touch verpakt, helemaal mijn style, dan komt het kind in je naar boven, hoe blij :) Eenmaal open gemaakt, prachtige kwaliteit armbanden. Snelle service en geweldig dat er ook een goed doel gesteund word met iedere webshopbestelling. Keep up the good work. Ga zeker nog meer bestellen.

• Hoe heb je ons gevonden? andere zoekmachine

Leuk verpakt, persoonlijk tintje, vlotte levering

• Hoe heb je ons gevonden? Google, vrienden/ familie

Snel.,superleuk verpakt ,echt een aanrader. En mooie sieraden!

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Een cadeautje voor jezelf of om te geven.

Mooie sieraden en erg leuk ingepakt! Met twee dagen al in huis.

• Hoe heb je ons gevonden? fysieke winkel

Vanwegen vakantie keurig bericht en door wat latere levering extra ringetje gekregen.

TOP

Over AziBi-iBizA

AziBi-iBizA is het merk sieraden voor de stijlvolle vrouw. Onze sieraden zijn er voor ieder moment. Prachtige, eigenhandig ontworpen oorbellen, ringen, kettingen en armbanden. Met liefde gemaakt door talentvolle mensen met een afstand tot werk.