Een pakketje vol liefde.

Elke keer weer een kadootje. Ook al weet ik precies wat ik besteld heb, het blijft een verrassing. Lieve woorden, mooi verpakt, die kleine extraatjes maken het echt een feestje ❤️

• Hoe heb je ons gevonden? vrienden/ familie

Mooie sieraden snel geleverd!

Altijd weer een plezier om wat bij jullie te bestellen. Mooie sieraden om uit te kiezen, snelle levering en mooi verpakt!

Leuke sieraden

Dit is een erg leuke website met leuke, betaalbare armbandjes. Snelle levering. Het goede is dat de armbanden worden gemaakt door mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt

Een feestje

Ik heb al meerdere keren besteld. De kwaliteit is super en altijd zo leuk ingepakt. Ik krijg altijd complimenten over mijn armbanden. Ze blijven mooi. Ik doe ze nooit af. Ook niet met slapen of douchen. En ze zien er nog uit als nieuw.

• Hoe heb je ons gevonden? vrienden/ familie

Mooie sieraden voor een leuke prijs

Warm en hoog serviceniveau

bestelling netje afgehandeld, mooi verpakt en snelle levering. bijna mooier dan op de foto, ziet er erg goed uit!

Super mooie oorbellen

Helemaal zoals verwacht

• Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Bestelling snel geleverd en superleuk verpakt!

Snel geleverd en superleuk verpakt!

• Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Super snelle levering van mooie sieraden!

Alles is met zorg gedaan! Mooie sieraden. Zorgvuldig verpakt met kleine persoonlijke tintjes! Complimenten!!!!

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Prachtige sieraden met een mooi initiatief

Zeer snelle levering en zo leuk verpakt. En mooi te lezen hoe en door wie het gemaakt word, good work.

• Hoe heb je ons gevonden? andere zoekmachine

Leuke sieraden webshop

Persoonlijke aandacht en zelfs dezelfde avond bezorgd aan huis.

Prachtige betaalbare sieraden!

Ik had mijn sieraden 2 dagen later, prachtig als een kadootje ingepakt al in huis!

• Hoe heb je ons gevonden? andere zoekmachine

Producten zoals beschreven en keurig/leuk verpakt!

Snel, mooi verzorgd!! Een cadeautje

Goede en prettige ervaring

Mooie sieraden, goede service

Originele sieraden voor n goede prijs. De verzending is altijd heel mooi verzorgd.

Leuk

Was leuk om de armbandjes te ontvangen. Jullie hebben het leuk verpakt.

• Hoe heb je ons gevonden? fysieke winkel

Snelle levering en leuk ingepakt! Een aanrader, leuke site ook

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Super mooie oorbellen en dito service

Ik heb weer een paar mooie oorbellen besteld en ben er super blij mee. Doordat de levering even wat verlaat was door omstandigheden kreeg ik (zonder dat ik er zelf achteraan moest) een persoonlijk berichtje met excuses inclusief een paar extra bedeltjes cadeau. Ook leuk ingepakt. Top!

Goed.

Fijne communicatie. Bestelling heel leuk verpakt. Ik ga vaker bestellen.

Persoonlijk

• Hoe heb je ons gevonden? fysieke winkel

Mooie, kwalitatieve en bijzondere sieraden!

Snelle levering en je voelt je als klant in de watten gelegd. Er is veel zorg en liefde gegeven bij het samenstellen. Dat zie je terug in de kwaliteit en hoe het pakketje als een bijzonder kado bij je wordt geleverd! Top!

• Hoe heb je ons gevonden? fysieke winkel

Mooie websites. Snelle levering , en een super leuk armbandje .

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Snelle levering, mooie armbandjes.

Mooie armbandjes, de kleur wijkt wat af van de werkelijkheid waardoor ik 2 armbandjes kreeg die ik al had, weliswaar met een ander steentje.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Naast het feit dat de sieraden van AziBi-iBizA ontzettend leuk, trendy en betaalbaar zijn, vind ik ook de website heel toegankelijk, overzichtelijk en duidelijk, waardoor het bestellen en de afronding van de bestelling gemakkelijk en snel verloopt. Binnen 2 dagen lag de bestelling in de bus en wat een “feestje” als je het pakketje openmaakt: je ziet gelijk met hoeveel zorg en hoe stijlvol de bestelling is verpakt! Verrassend leuk!!

Geweldige service

Heel blij met producten die duidelijk met liefde en aandacht zijn ingepakt

Over AziBi-iBizA

AziBi-iBizA is een Nederlands sieraden merk voor de stijlvolle vrouw. Onze sieraden zijn voor ieder moment. Prachtige, eigenhandig ontworpen oorbellen, ringen, kettingen en armbanden. Met liefde gemaakt in Nederland door talentvolle mensen met een afstand tot werk.