zeer tevreden

Heel blij met onze wetbag van nappys. We hebben nu eentje met een dubbel compartiment voor onderweg en een grote voor naast de verzorgingstafel. Al onze luiers kunnen daar in zodat ik ze allemaal in één keer kan wassen. Helemaal top!

Goede start met wasbare luiers

Via de keuzehulp op de website de beste luier gevonden voor onze dochter die 's nachts nog niet zindelijk is. De luiers waren snel verzonden, heel fijn.

Fijne webshop met uitgebreide informatie

Nadat we een proefpakket wasbare luiers via een kennis hadden uitgeprobeerd zijn we erg enthousiast. Via Nappy’s had ik een luier consult gevolgd bij een moeder thuis en kreeg ik nog meer fijne informatie over de verschillende systemen. Inmiddels hebben we zelf luiers aangeschaft en gebruiken we volledig wasbare luiers. Zeker aan te raden!

alles top

Kwaliteit vh produkt en de service

Prachtige zwemluier, kleur komt helaas niet overeen met de foto

De zandkleurige zwemluier heeft helaas een roze tint, waardoor ik hem retour heb gestuurd. Het is een prachtige kwalitatief goed aanvoelende luier, maar helaas vind ik de kleur minder geschikt voor mijn zoon. ;)

Overzichtelijk en informatief

Ik kwam voor een product waarvan Nappy's de enige is die dit in Nederland verkoopt (een specifieke menstruatie cup). De informatie voorziening op de website was overzichtelijk en naar waarheid. Het product was snel geleverd en goed verpakt! Aanrader!

Heel fijn

Blij met petit lulu maandverband. Blijft goed zitten, geeft een droog gevoel door goede vochtopname. Ik gebruik het voor ongewild urineverlies.

Hele fijne webshop en klantenservice!

Nappy's heeft een uitgebreid productoverzicht, wat in het begin even doorspitten was en ik door de bomen het bos niet meer zag. Met behulp van een fijne consulente heb ik hierop een start/ kennismaking gemaakt, om vervolgens met de klantenservice de juiste afstemming te maken om te starten met onze eerste wasbare luiers. Nu al een paar keer aanvullende producten gekocht, fijne kwaliteit en wat heel fijn is, het team werkt echt vanuit hart voor de zaak/ missie om wasbare luiers het nieuwe gewoon te maken. I like that!

Heel blij met het meedenken en persoonlijke advies.

Fijne inlegvellen

Tevreden over deze inlegvellen, mooi breed als je kindje groter groeit, waardoor minder kans dat ontlasting naast het vel op de luier komt. Kan meermaals meegewassen worden.

Mooie wasbare luiers

Heel mooi pakket ontvangen van wasbare luiers. De kwaliteit is goed en op de site staat omschreven hoe je de wasbare luiers moet gebruiken. Mijn kleintje en ik kunnen nu op avontuur die bij ons past.

Ik heb nog geen ervaring met product zelf, we zijn nog niet wezen zwemmen namelijk. Het ziet er comfortabel uit. Ik ben erg benieuwd. Ik heb twee maten groter dan word gezegd op de site.

Super service.

Snelle bezorging

Snelle bezorging, keurig pakketje, precies met wat ik besteld heb. Leuke aanbiedingen in de sale. Als de kleine er is gaan we uittesten hoe de producten ons bevallen.

Snel verstuurd en geleverd

past prima zit goed

Bedankt ze passen prima en zitten fijn. En snel verzonden

De beste wasbare luier webshop!

Super fijne en mega complete wasbare luier webshop. Site staat boordevol handige info en de collectie is super compleet. Altijd snel en netjes verzonden met een persoonlijk kaartje.

Fijne producten, snelle verzending, goeie service!

Superfijn bedrijf!

De lieve medewerkers van Nappys denken altijd met je mee als je iets vraagt. Ze reageren heel vlot. Helpen mee met oplossen van problemen en zijn altijd vriendelijk! Inmiddels bestellen we al ruim 6 jaar zo nu en dan bij Nappys! Toppers!

Snelle verzending en de luier ziet er top uit!

Flawless bussiness managment

Excellent customer service that was super friendly and helpfull. The staff and company made me feel like a valuable customer and I won't hesitate to come back to buy more. An extra welcome that they are not afraid to reach out and be available and helpfull towards customers outside their own region. The products was also superb and since it's hard to find good cloth diapers in bigger sizes for teens and adults, it was nice to find them selling this with such quality in mind. Can only recomend them.

Mijn favoriete webwinkel

Al enige tijd bestel ik bij nappys.nl en het is steeds weer een feestje. Ze hebben een uitgebreid aanbod en bieden daarnaast enorm veel informatie. Ook als je nog iets mist of meer wilt weten word je met alle liefde geholpen. Het enige nadeel wat ik kan verzinnen is dat ik er blijf bestellen, wat niet per se goed is voor mijn eigen portemonnee:)

Blijft de beste webshop voor wasbare luiers met de meeste keus

Mooie fijne producten en een prettige klantenservice. Al onze luiers komen hier weg nu voor onze tweede zijn ze weer in gebruik. Nog steeds happy met wasbaar

Hele fijne webshop

Wilde later wat aan mijn bestelling toevoegen, hierbij werd ik snel en prettig geholpen! Blijft mijn vaste adresje voor alles wasbaar !

Duidelijke website en leuk dat bij elke verzending een persoonlijk kaartje wordt geschreven.

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Naast wasbare luiers voor baby's hebben we ook het meest uitgebreide assortiment wasbaar incontinentiemateriaal voor volwassenen en het grootste aanbod aan wasbaar maandverband, zoogcompressen en menstruatie ondergoed. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we een online luierkeuzehulp, veel informatie, blogs, video's en duizenden productreviews. Daarnaast hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 60 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren over wasbare luiers bij baby's uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.