Wat een prachtig concept!

Ik vind het heel gaaf dat Nappy's bedacht heeft om producten te laten lenen zodat mensen kunnen uitvinden wat ze fijn vinden. Dit scheelt een hoop miskopen en frustratie! Ik kreeg er een handgeschreven kaartje bij en de communicatie verloopt snel, goed en menselijk. Ga zo door! Ik wens jullie veel succes!

Fijne producten, snel bezorgd!

Nappy's heeft fijne producten, erg tevreden met mijn aankoop. Ik kocht deze keer inlegvellen en boosters voor mij de wasbare luiers van Blümchen, die ik eerder kocht bij Nappy's. Daarnaast super fijn dat het zo snel geleverd is.

Veel vertrouwen in het wasbare luier avontuur nu!

In eerste instantie wat afgeschrikt door de vele opties die Nappy's biedt. Wat uiteindelijk natuurlijk hun kracht is! Eerlijke vergelijkingen en tips over de verschillende systemen en merken. Dit in tegenstelling tot de All in one merken die nu opkomen en (logischerwijs) vooral zichzelf aanprijzen, terwijl de reviews op bijvoorbeeld Trustpilot dan toch iets anders zeggen. Veel vertrouwen in het wasbare luier avontuur nu!

Fijne ervaring

Makkelijk wasbare luiers en toebehoren online te bestellen. Helaas was er wel een product verkeerd geleverd, maar na contact met de klantenservice snel een passende oplossing gevonden. Heel fijn dat het contact snel en probleemloos verliep.

Vriendelijke en snelle service

Heel fijne boxers voor mijn zoon, makkelijk te bestellen en af te rekenen en altijd een vriendelijk kaartje bij de bestelling. Top!!

Goede service en snelle levering!

Bij het pakket met de luiers zat een fijne handleiding zodat we meteen een goede start hadden in het gebruik! Er zat zelfs een lief cadeautje bij, wat fijn!

ging gemakkelijk

Alles is vlot verlopen

Overzichtelijke website, fijne service

Alles is makkelijk te vinden op de websites, de productreviews zijn fijn, op mijn vraag via email kreeg ik snel en zeer bruikbaar antwoord, en de bestelling was de volgende dag in huis. Kortom erg tevreden!

Overzichtelijke website, ruim aanbod & goede service.

Alles wat je eventueel nodig zou kunnen hebben om over te gaan op wasbare luiers is te vinden op de site. Na uitgebreid advies van één van de consulenten hebben wij een volledig pakket aangeschaft. Ondanks dat duidelijk werd aangegeven dat (ivm een actie) de levertijd langer was, was alles binnen een paar dagen in huis. Netjes verpakt met een leuk persoonlijk kaartje erbij en top kwaliteit producten. Super!

Erg snelle levering. Heb zelf meerdere luiers besteld om te proberen. Moet nog beginnen

Fijn consult, duidelijke omschrijvingen op de website en snelle levering!

Fijn consult, duidelijke omschrijvingen op de website en snelle levering.

Fijne winkel en snelle levering

Fijne winkel, goede producten en snelle levering iedere keer. Tevreden terugkerende klant.

Goed advies, goede service, ruim assortiment

Simpelweg de beste plek om je wasbare luiers te kopen.

Helemaal geweldig.

Het product lanoline is een ware welkome voor mij.

Er wordt snel gereageerd op mijn vragen en de producten werden snel geleverd met een persoonlijke touch.

snel en persoonlijk

snelle bezorging en persoonlijke aandacht met een kaartje

Duidelijke omschrijving van de producten. Vlotte levering.

Fantastisch aanbod, ruim assortiment, zeer snelle levering, fijne uitleg. Echt fan

Comfortabel, luchtig en mooi!

Het voelt heel zacht en zit super comfortabel. Ik voel mer de hele dag frus in. En het ziet er ook nog eens heel vrolijk uit met de felle kleur aan de 'binnen' kant en een leuk printje aan de andere zijde. Ik draag het in mijn zijde/wollen ondergoed zodat deze langer mooi blijf. Voor mij geen broeierige wegwerp inlegkruisjes meer!

Persoonlijke, snelle en fijne service

Duidelijke website, snelle levering en altijd met een persoonlijke notities erbij. Producten vind ik altijd goed en netjes verpakt. Echt een aanrader op alles wasbaar!

Snelle levering met bijhorende informatie

Alles was in orde, snel geleverd en nog wat extra was advies,... Groot aanbod.

Alles waard voor je geld

Via een collega kwam ik op de website van Nappy’s terecht. Een vriendin van haar was consulent en had haar al meer verteld over de wasbare luiers. Via de website vond ik Anne die vlakbij woonde. Ze heeft mij alles duidelijk uitgelegd met voor- en nadelen. Heel fijn dat het in de huiselijke sfeer was. Kopje koffie erbij, haar eigen kids waren er en ik kon mijn eigen dochtertje gewoon meenemen. Ze gaf mij een eerlijk oordeel over de verschillende systemen, merken en uitleg over het wassen, zonder de verplichting om gelijk iets te moeten kopen. Ik heb uiteindelijk eerst een aantal verschillende luiers aangeschaft om te onderzoeken wat voor mijn dochter fijn werkt en daarna een volledig pakket besteld. Beide keren was het bestellen gemakkelijk. De website is overzichtelijk en geeft veel informatie over elk los item. De tabellen met absorptie levels zijn ook erg informatief! Alles werd al een dag later al bezorgd, met een leuk kaartje erbij wat het meer persoonlijk maakt. Fijne communicatie en alles komt overeen met de info en afbeeldingen op de website. Echt een aanrader om via Nappy’s een consult aan te vragen én uiteraard de spullen aan te schaffen!

Snelle, vlotte en correcte levering.

De correcte levering was zoals beloofd zeer snel hier. De producten zelf waren al gekend, behalve het verschoningsmatje dat ik besteld had. Maar hier ook zeer tevreden over.

Super dienstverlening, veel kennis

Onze vierjarige dochter is nog niet nachtzindelijk. De wasbare luiers die we voor haar gebruikten, was ze al een tijdje uitgegroeid. Omdat wegwerp helemaal niet beviel, zochten we een wasbaar alternatief. Maar we hadden geen idee wat een goede luier voor haar zou zijn. Ik heb Nappy’s gebeld voor advies en de medewerker dacht heel goed met ons mee, het was duidelijk dat ze veel kennis in huis had. Ze adviseerde een aantal verschillende luiers en stelde voor dat we de betreffende luiers konden huren. Dat hebben we gedaan. De luiers waren de volgende dag al in huis met een goede beschrijving erbij. We zijn heel blij dat we advies hebben gevraagd en nu een paar weken voor een heel kleine prijs de luiers kunnen uitproberen. Super goede dienstverlening dus!

Keer op keer fantastische service

Wij doen regelmatig een bestelling bij nappy's. Het proefpakket wasbare newborn luiers heeft ons een goede keuze doen maken voor een bepaald merk luiers. Wij zijn nog elke dag blij dat we de stap hebben gezet naar fulltime wasbaar luieren. Door het uitgebreide assortiment is er ook altijd een passend kraamcadeau te vinden, ook voor gezinnen die geen wasbare luiers gebruiken. Kortom telkens een feest om door de webshop te neuzen en het pakket wordt super snel verzonden!

4 Zegelhorstweg

Meppel 7942 RX

+31 (0)522 475 883

About Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Naast wasbare luiers voor baby's hebben we ook het meest uitgebreide assortiment wasbaar incontinentiemateriaal voor volwassenen en het grootste aanbod aan wasbaar maandverband, zoogcompressen en menstruatie ondergoed. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we een online luierkeuzehulp, veel informatie, blogs, video's en duizenden productreviews. Daarnaast hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 60 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren over wasbare luiers bij baby's uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.