Snelle verzending en zeer vriendelijke service

Al vele bestellingen geplaatst en elke keer wordt de bestelling snel verzonden en er zit altijd een vriendelijk bericht bij de bestelling. Ik blijf klant.

Very quick delivery and discreet.

Items arrived within two working days. Arrived in a brown discreet box. Website is easy to navigate and nice selection of products for babies, children and adults. An English version of the Nappy's.nl is online now called Nappys.eu same identical mirror of the Dutch site just in English. Highly recommended.

Reliable, fast and safe

I was ordering from Hungary, so I was a little worried if I would get my product, but everything was fine. The prices are much lower than here, payment was safe with PayPal and my order arrived within a week even though it's pretty far. They were nice enough to translate everything into English, so I received introductions about washing and everyday use in English.

Snel en netjes

Netjes optijd verzonden en goed ingepakt. Precies zoals beschreven en een lief kaartje erbij.

Hele fijje service en mooie producten.

Ruim aanbod, duidelijke website met veel informatie en snelle service

Nappy’s heeft een heel ruim aanbod. Ik had enkel een groter overbroekje nodig voor de nacht, en via de keuzehulp en overzichtspagina, kon ik heel makkelijk een (goeie) keuze maken. Snelle service ook. Altijd tevreden! Mooi bedrijf met een mooi verhaal en mooie missie!

Goede, vriendelijke en snelle service met een extra attentie bij de bestelling.

Alles is vlot verlopen en er zat een leuk persoonlijk briefje met extra cadeautje bij. Altijd leuk.

Snelle, vriendelijke en goede service

Veel informatie op website. We kregen snel een reactie op vragen via e-mail.

Betrouwbaar, uitgebreid assortiment en veel informatie

Meerdere keren hier besteld. Altijd alles netjes en op tijd bezorgd. De informatie op de website over de specifieke producten en wasbare luiers in het algemeen is eerlijk en hartstikke behulpzaam.

Blij met de wasbare zwemluier

Nog niet in het zwembad kunnen testen, maar zo los zit hij prima en is hij goed op maat te maken met de drukknoopjes. Daarnaast ook de inlegvellenrol van popolini bestelt en 1 vel past precies in de luier. Fijn nu de kleine meer poept.

Snel en superaanbod

Heel groot en mooi aanbod, snelle reactie bij vragen en ook supersnel verzonden. Mijn nieuwe favoriete website!

Snelle levering en goede service na verkoop

Pakketje was goed verpakt. Na aankoop was er een probleem en ik kreeg de dag zelf nog antwoord op mijn mail met duidelijke instructies. Probleem snel verholpen.

Snelle levering, voldoet aan verwachtingen

Levering en producten voldoen aan verwachting, veel duidelijke informatie op de website.

Na het bestellen had ik de producten binnen 2 werkdagen thuis. Producten zijn naar wens

Service is super de bezorging is snel Maar helaas ben ik een beetje teleurgesteld over de luierbroek ik heb de juiste maat maar alles lekt er als nog naast wat heel vervelend is en als stevig billen hebt is de achter kant van de luierbroek te laag echt jammer het juist zoeen mooie oplossing misschien kunnen deze punten in de toekomst opgelost worden

Ik best regelmatig bij nappys altijd snelle service en een persoonlijk kaartje erbij. Vaak krijg je ook nog wasbare billendoekjes oid om te proberen

Fast and efficient

Very easy ordering, good price and fast delivery.

De bestelling wordt snel verzonden en netjes ingepakt met een persoonlijk geschreven kaartje.

Al meerdere bestellingen gedaan heel tevreden met alles

Goed service!

Super blij met het zwembroekje voor mijn dochtertje. En nog bedankt voor het leuke kaartje!

Duurzaam product, snelle verzending

Zeer tevreden met het duurzame wolwasmiddel van Ulrich. De e-mail-communicatie van bestelling tot levering was uitstekend. Ook blij met de snelle verzending. Ik zal zeker opnieuw bestellen bij Nappy’s.

Fijne website, prachtige producten en goede klantenservice!

Fijne website, prachtige producten en goede klantenservice! Er wordt goed met je mee gedacht in oplossingen voor vragen die je hebt rondom wasbare luiers.

Super kwaliteit

Snelle levering en super kwaliteit

Echt super!

Wij zijn eerst op (gratis) consult geweest en zujn hier heel goed geadviseerd en overtuigd om te beginnen met wasbare luiers. We hebben de luiers aangeschaft en inmiddels 2 maand in gebruik. In het begin is het even je weg vinden, maar als je er eenmaal aan bent gewend is het super makkelijk! Het wassen is ook even een zoektocht, maar ook hierin werd ik super geholpen & dit gaat super nu :) Ik ben blij met deze milieuvriendelijke fijne manier en zou nu niet anders meer willen.

Quick and easy

Quick and easy

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Naast wasbare luiers voor baby's hebben we ook het meest uitgebreide assortiment wasbaar incontinentiemateriaal voor volwassenen en het grootste aanbod aan wasbaar maandverband, zoogcompressen en menstruatie ondergoed. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we een online luierkeuzehulp, veel informatie, blogs, video's en duizenden productreviews. Daarnaast hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 60 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren over wasbare luiers bij baby's uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.