Niet voor herhaling vatbaar

ik kan mij helemaal vinden in het commentaar van niet terugkoppelen bij problemen of verkeerde levering van onderdelen ik heb wekenlang gebeld en gemaild vanwege verkeerde levering van onderdelen van een nieuwe frituur ik heb zelf altijd moeten bellen en werd van het kastje naar de muur gestuurd, echt verschrikkelijk en heel erg onprofessioneel voor mij nooit meer!!

• Snelheid/Levertijd

Beste Karin, Bedankt voor uw review. Wij zien in het systeem dat u in Juni heeft aangegeven dat u sproeiers van de in April aangekochte friteuse miste. Deze zijn toen besteld bij de fabrikant en naar u opgestuurd. Wat gaat er nu precies mis? Gelieve hiervoor contact op te nemen met de klantenservice.

Jammer, alles kan een keer fout gaan.

Geen volledige levering. Zonder pakbon. Mail gestuurd naar klantenservice, na 4 dagen nog geen reactie. Snap dat er iets fout kan gaan. Maar niet reageren is slecht en getuigd niet van een profesionele bedrijfsvoering. Spreken we nog niet over het geld. Dat wordt vooraf geincasseerd.

• Snelheid/Levertijd

Beste Maurice, Bedankt voor uw review. Wij zien inderdaad dat uw bestelling in twee delen geleverd ging worden en dat u daar een e-mail met vragen over heeft gestuurd. Deze mail is intern wel in behandeling genomen, maar de mail richting u is als "concept" blijven staan... Normaal wordt er een maximale responstijd van 1 tot 2 uur gehanteerd. De klantenservice zal vandaag even contact met u opnemen. Onze oprechte excuses voor deze situatie, we zorgen ervoor dat dit niet vaker zal gebeuren.

Afspraken niet nagekomen

Mijn order is door twee verschillende transporteurs geleverd (DPD en UPS). De 1e deellevering was keurig op tijd, de tweede niet. Tot 3 keer met XXLHoreca gebeld om te vragen waar de rest van mijn bestelling bleef. XXLHoreca heeft telkens beloofd om mij hierover nader te berichten. Tot op heden wacht ik nog steeds op de beloofde terugkoppelingen. 2e aflevering heeft inmiddels wel plaatsgevonden, maar niet dankzij naspeuringen van XXLHoreca. Kortom, beloftes worden geen gestand gedaan en dat is een behoorlijke deceptie. Kwaliteit van de geleverde spullen is goed, klantenservice (ver) beneden de maat.

• Snelheid/Levertijd

Beste JHM, Bedankt voor uw review. Wij zien dat u heeft gevraagd om de levering in één deel te plannen, maar dat is helaas niet in alle gevallen mogelijk met het systeem waarmee wij werken. Volgens de collega waarmee u contact heeft gehad, heeft zij -zo gauw er meer informatie vanuit de transporteur beschikbaar was- contact met u opgenomen. Eerder dan wanneer informatie beschikbaar is, kunt u natuurlijk niet ingelicht worden. Onze excuses voor uw mindere ervaring. Dit is natuurlijk niet de bedoeling van XXLhoreca geweest.

• Snelheid/Levertijd

Beste Johan, Bedankt voor uw beoordeling. Wij waarderen dit enorm! Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog veel vaker tevreden stellen. Fijne dag!

perfect

GOED

• Snelheid/Levertijd

Beste Mirka, Bedankt voor uw beoordeling. Wij streven ernaar om iedere klant zo tevreden mogelijk te stellen. Het is voor ons dan ook erg fijn en motiverend om het resultaat hiervan in beoordelingen als deze terug te zien. Wij willen u hiervoor bedanken en kijken er naar uit om nog vaker zaken met u te mogen doen. Fijne dag en hopelijk tot ziens!

Goede snelle levering

Artikelen snel geleverd

• Snelheid/Levertijd

Beste Sandra, Hartstikke bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen in de toekomst nog veel vaker zaken met u te mogen doen. Fijne dag!

Ik heb de zeepjes gebruikt voor een "wolvilt workshop"prima uitgangspunt

• Snelheid/Levertijd

Beste Deli, Hartstikke bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier de aangekochte zeepjes.

Top! met een klein minpuntje

Goed bedrijf, spullen werden snel verzonden! Spullen waren ook van prima kwaliteit, zeker voor de prijs. Maar helaas viel mijn kado niet in de smaak en heb ik het terug moeten sturen. De verzendkosten en kosten voor het retour sturen zijn voor mijn rekening. Bijna €13,- kwijt voor niets.

• Snelheid/Levertijd

Beste Carina, Bedankt voor uw beoordeling. Wij waarderen dit enorm!

Er was iets mis met één van de bestelde onderdelen. Reclamatie ingezonden. In eerste instantie geen reactie ontvangen maar na belletje bleek alles al in gang gezet, het nieuwe onderdeel werd verzonden. Een terugkoppeling had prettig geweest, maar prima geholpen.

• Snelheid/Levertijd

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Mails worden bij ons binnen een uur opgepakt. In uw geval moesten wij even overleggen met de fabriek en mijn collega wachtten even een bevestiging van hen af voordat hij u verder kon informeren. Fijn om te horen dat het allemaal goed voor u opgelost is en wij hopen in de toekomt nog vaker zaken met u te mogen doen. Fijne dag!

Idiaal dat het zo snel geleverd wordt

• Snelheid/Levertijd

Beste Bianca, Ons magazijn werkt er hard aan om iedere bestelling zo snel mogelijk bij de klant te kunnen leveren. Beoordelingen als deze motiveren ons daar ontzettend bij. Bedankt daarvoor!

na wat vragen een snelle oplossing

• Snelheid/Levertijd

Beste Marcel, Wat fijn dat wij u goed en snel hebben kunnen helpen. Hopelijk mogen wij in de toekomst nog vaker zaken met u doen. Bedankt voor uw beoordeling en tot ziens!

Snelle en nette levering

• Snelheid/Levertijd

Beste Patricia, Bedankt voor uw beoordeling. Wij waarderen dit enorm!

Slechte dienst na verkoop

eind vorig jaar ultra stille minibar gekocht. Na 6 maanden begon hij 24/24 u een ronkend geluid te maken. Na contact met de firma werd ik aan het lijntje gehouden met een uitleg die niet klopt. Is nu reeds 3 maanden een over en terug gemail maar er komt geen oplossing. Ik heb de stekker uitgetrokken want we worden gek van het ronkend geluid. Ik mocht het toestel terug sturen mits betaling van 50€,

• Snelheid/Levertijd

Beste Christine, Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat de koeling een vreemd geluid maakt. Na het zien van het filmpje heeft onze TD al kunnen constateren dat deze veel te dicht staat ingebouwd en geen ruimte krijgt om te ventileren. Dat is wel een vereiste voor dergelijke koelingen, anders gaat hij inderdaad kapot... Wij willen deze nog steeds graag nakijken, maar u zult deze zelf in moeten sturen. Wij willen deze ook voor u op komen halen per pallet en dat kost inderdaad €50,-.

Leveringen altijd tip top in orde. Als er een vraag of een probleem is, helpen ze je onmiddellijk per mail verder. Prijzen een pak lager dan in een gewone winkel

• Snelheid/Levertijd

Beste Rita, Wat fijn om uw tevredenheid terug te lezen in uw beoordeling. Wij hopen in de toekomst nog veel vaker zaken met u te mogen doen. Bedankt voor uw beoordeling en hopelijk tot ziens!

Supersnelle levering

Snelle levering, binnen 48 uur in huis. 2 koksbuizen en een koksbroek voor een kok in opleiding met een maatje meer. Zit als gegoten en voor een super mooie prijs.

• Snelheid/Levertijd

Beste Natasja, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u erg veel plezier met uw kokskleding. Fijne dag!

Correct Zal navolging hebben in de positieve zin

• Snelheid/Levertijd

Beste Frank, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij kijken er naar uit om nog eens zaken met u te doen. Nogmaals bedankt en tot ziens!

Betrouwbaarheid is waardevol en onmisbaar voor voor een klant.

Steeds minder zaken kunnen als volstrekt betrouwbaar worden beschouwd. Over de gehele wereld neemt de oneerlijkheid van zaken doen toe. Maar de punctualiteit van XXL HORECA boezemt mij (in korte tijd) vertrouwen in, en met zulke mensen doe ik graag zaken. YEAH.

• Snelheid/Levertijd

Beste Eduardo, Wij zijn het met u eens dat betrouwbaarheid het allerbelangrijkste is wanneer u zaken doet met een bedrijf. Wij doen er iedere dag alles aan om dit vertrouwen van onze klanten te winnen en iedere klant zo tevreden mogelijk te stellen. Het is voor ons ontzettend fijn om het resultaat hiervan in een review als deze terug te lezen. Hopelijk mogen wij dit vertrouwen in de toekomst nog verder voor ons winnen. Bedankt voor uw beoordeling en tot ziens!

Redelijk

Een van de producten is wat van mindere kwaliteit dat is de schort maar voor de rest is alles van uitstekende kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Beste Fabian, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen uw veel plezier met uw aankopen. Fijne dag!

Slechte communicatie en ontbrekende stukken

- Bestelling betaald en blijf tot driemaal toe een aanmaning krijgen - Uiteindelijk thuis gebleven voor de bestelling en ik krijg alleen een catalogus - Tweede keer een onvolledige bestelling gekregen. Vergeten of verloren? - Chatfunctie werkt maar half zijn gat. Een betaling opzoeken duurt twee dagen! Besluit: Niet tevreden. Ik mis nog steeds twee producten.

• Snelheid/Levertijd

Beste Koen, Bedankt voor uw review. Onze oprechte excuses voor eventuele onduidelijkheden of verwarring. De aanmaningen zijn "betaalherinneringen" omdat de bestelling uiteindelijk niet per KBC maar met banktransfer werd betaald. De catalogus is niet van deze bestelling, maar die heeft u gratis aangevraagd via de website. De afgelopen dagen zijn er geen performance issues geweest met de chat, maar als hij bij u niet werkt, kunt u beter een e-mailtje sturen (de reactietijd is maximaal 1 uur). De betaling opzoeken duurt inderdaad langer dan bij een particulier, dit gaat via een andere afdeling. Wij zien dat u ondertussen contact heeft gehad met één van onze klantenservicemedewerkers en hopen dat het missen van de producten snel opgelost wordt. Onze oprechte excuses hiervoor.

Niks

Ik had werkschoenen besteld maat 38, wanneer deze binnen gekomen zijn zie ik dat ze wel ruim 5 maten groter uitvallen, dit stond nergens vermeld op de website. Uiteraard moest ik deze retourneren, waarvoor ik zelf 7 euro verzendkosten heb moeten betalen, ik vind dit niet klantvriendelijk.

• Snelheid/Levertijd

Beste K, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de schoenen niet naar wens waren. Heeft u wellicht de verkeerde maat binnen gekregen? Want deze schoenen vallen namelijk wat ruimer, maar niet 5 hele maten. Eventueel kunnen wij gratis een nieuw paar maat 37 opsturen.

super

alles prima en perfect !

• Snelheid/Levertijd

Beste Heidi, Dat horen wij graag! Hartstikke bedankt voor uw beoordeling.

Goed stevig apparaat dat goed doet wat het moet doen.

Goed stevig apparaat dat goed doet wat het moet doen.

• Snelheid/Levertijd

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bakplaat en hopen in de toekomst nog vaker zaken met u te mogen doen. Fijne dag!

snelle en correcte afhandeling!

Alles is zeer vlot verlopen. Wij hebben hier al meerdere malen gekocht en nog geen problemen ondervonden.

• Snelheid/Levertijd

Beste Koen, Wat fijn om terug te lezen dat wij u zo tevreden hebben kunnen stellen. Wij kijken er naar uit om nog veel vaker zaken met u te mogen doen. Bedankt voor uw beoordeling en tot ziens!

• Snelheid/Levertijd

Beste Anja, Bedankt voor uw beoordeling en een fijne dag!

Van begin tot eind is alles zeer goed bevallen

Duidelijk, kwaliteit, goede prijzen, snelle levering, goede website, en goed op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces, bedankt voor de levering, ik kom zeker bij jullie terug als klant.

• Snelheid/Levertijd

Beste Arend, Bedankt voor uw beoordeling. Wij streven er naar om iedere klant zo tevreden mogelijk te stellen en reviews als deze motiveren ons dan ook ontzettend. Wij kijken er al naar uit om u nog veel vaker tevreden te kunnen stellen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en tot ziens!

Over XXLhoreca

XXLhoreca is de 'one-stop-shop' voor al uw professionele horeca-apparatuur en horecabenodigheden voor zowel bedrijven als particulier. XXLhoreca levert meer dan 120.000 artikelen zoals keukenapparatuur, accessoires voor koelen en vriezen, warmhouden, hygiëne, presentatie doeleinden, klein materiaal en meer. De merken die XXLhoreca verkoopt zijn o.a. merken als Hendi, Bartscher, Diamond, Dyson, Hamilton Beach, Hoshizaki, Rational, Saro en Santos. Bestel bij XXLhoreca voor snelle levering, advies op maat, professionele service, aantrekkelijke garanties en scherpe prijzen met XXL-voordeel.