Afwijkend artikel geleverd XXL HORECA biedt geen enkele service

Na een BAIN MARIE met mogelijkheid om de temperatuur instelling door een knop met gradenverdeling te regelen wordt er een apparaat met een temperatuur regeling door een 5 standen knop afgeleverd. Dit apparaat met volgens de bijgesloten gebruik aanwijzing ander type nummer dan het bestelde exemplaar is afwijkend van het bestelde product. Voor ons is de mogelijkheid om de temperatuur in te stellen door een graden instel knop bepalend geweest voor onze keuze. In contact met de "klanten service" is er geen enkele toenadering en verschuilt men zich achter algemene voorwaarden die het mogelijk maken om afwijkende artikelen te versturen.

Koop hier niet!

Koop hier niet, levertijden die ze aan telefoon geven worden niet nagekomen. Nadien houden ze de levering tegen met de vraag of ik de bestelling nog wel wens. Vreemd dat iets wat betaald is volgens hen niet besteld is?! En ze blijven dezelfde mails sturen of ik de bestelling nog wens. Erg vreemd dat ik een bestelling keer op keer moet bevestigen. Met als resultaat dat het niet enkel te laat geleverd wordt, maar tot op heden zelfs niet.

Ook kleinere aantallen mogelijk

Ik was verrast. Ik wist niet dat het mogelijk was kleinere aantallen te kopen van takeaway producten. Vaak alleen in bulk verkrijgbaar.

Duidelijk advies. Prima levering

Ik kan weer verder. Vriezer ging kapot na 7 jaar.

Top opgelost

Heb hier 3 producten gekocht waarvan er 1 beschadigd geleverd werd. Dit werd snel opgelost, dus ben helemaal tevreden!

• Snelheid/Levertijd

Prima producten en zorgvuldig ingepakt!

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering goed verpakt en prima prijs kwaliteitsverhouding.

Soepel en snel

Een kleine bestelling werd snel en soepel geleverd. Ik kan XXLhoreca dan ook zeer zeker aanbevelen.

Hele goede service

meest plezierige groothandel!

Zie boven

Uitstekend materiaal

Voldoet volledig aan mijn wensen

• Snelheid/Levertijd

Snel geleverd, werkt uitstekend!!!

Snel geleverd, werkt uitstekend!!!

Top service!

Ik kreeg door het transport een beschadigde tafel geleverd en na een mailtje keurig een nieuwe gekregen

Correcte en vlotte levering

De bestelling en levering is zeer vlot en correct verlopen.

• Snelheid/Levertijd

Barkoeling was kapot. Nieuwe snel geleverd.

Net dat het weer wat beter wordt, gaat 1 van de barkoelingen kapot. Snel gekeken en een passende gevonden. Was binnen 2 dagen binnen. Prima te doen.

Slechte service

Ik heb 23 augustus 2021 een vrieskast besteld en betaald. Levering tussen de 3 tot 5 dagen, mogelijk door Corona iets langer. Na 10 dagen maar gebeld of er iets bekend is wanneer er geleverd kan worden. Sorry, we hadden u moeten bellen, maar het wordt midden september. Ik krijg op dinsdag 14 september een mail met een track en trace bericht waaruit blijkt dat ze die dag tussen 14.30 uur en 18.30 uur komen leveren. Aangezien ik niet thuis ben, maar gebeld en uitgelegd dat ik er niet ben. Wordt gevraagd of het dan niet bij de buren kan worden afgeleverd??????? Betreft geen pakje met een boek, maar een vrieskast van 2 METER HOOG en ongeveer 70 breed en 70 diep. Afleveren bij de buren, hoe kom je erbij. Omstreeks 12.15 uur gebeld en krijg ik te horen dat degene die er over gaat aan het eten is. Nogmaals uit gelegd dat ik er niet ben en dat bij de buren afleveren geen optie is. dat Ze zeggen toe dat ik terug wordt gebeld. Alles van dat niets. Omstreeks 15.00 uur staat de transporteur voor de deur met de vrieskast. Gelukkig iemand kunnen regelen, maar is natuurlijk WAARDELOOS geregeld. Voor een aflevering van dit formaat lijkt het mij niet meer dan logisch dat je een afspraak maakt en met klant iets afstemt, maar van niets van dat alles. Niets eens het fatsoen te bellen, maar een mailtje sturen.

• Snelheid/Levertijd

Garantie kan je op je buik schrijven

Verkoop gaat snel, helaas sluiten ze alle ramen en deuren en verstoppen ze zich achter het meubilair als je aanspraak wil maken op garantie. Enige reactie is: "De persoon die over garantie gaat is er niet". En die persoon is er al ruim een maand niet......

• Snelheid/Levertijd

Een grote teleurstelling & inferieur product

4 weken geleden kocht ik: RVS Horeca Koelkast op Wielen - 2/1 GN - 600 Liter - HEAVY DUTY a €1.000,-. Bedoeld voor de koeling van brownies. 1) Er is enorm veel condensvorming in de koeling. Platen met brownies kunnen daardoor niet volledig tegen de achterkant want het risico op natte brownies is te groot. Medewerker gaf aan: misschien kun je pvc buisjes vastplakken aan de binnen-achterzijde om vochtvorming in de platen te voorkomen. Bizar voorstel. 2) Temperatuur van de "heavy duty" koelkast schommelt enorm: Ingesteld op 3.8 graden. Met een lege koelkast in een koele ruimte schiet de binnentemperatuur omhoog naar 6.4 graden als de deur 2 sec. open heeft gestaan. Het duurt vervolgens 15+ minuten voordat het weer op 3.8 graden staat. Met name de grote schommeling in temp. is een no-go als het om koeling gaat. Ik maak me grote zorgen als de koeling helemaal vol zit. Dat gaat deze "heavy duty" koelkast niet aankunnen. Contact met de klantenservice is betreurenswaardig. Door de technische dienst wordt e.e.a. betwist en geven ze aan dat ik dan beter een duurdere koeling had kunnen kopen. Er wordt niet meegedacht om tot een oplossing te komen, anders dan het laten komen van een monteur op mijn eigen kosten. Conclusie: inferieur product & teleurstellende klantenservice en technische dienst!

BENDE OPLICHTERS

IK DEED EEN BESTELLING HEB BETAALD MAAR KREEG GEEN BEVESTIGING! ik kreeg een verkeerd zendingsnr ,na druk gechat kreeg ik bevestiging dat mijn artikel al naar GSL was verstuurd ,mijn bestelling kreeg 3 maal een ander referentie nr . slotsom bij GSL heeft met niets ontvangen.als ik binnen de week geen bestelling heb ontvangen laat ik een Pv opmaken bij de plaatselijke politie. Conclusie : bestel nooit bij xxlhoreca : er is een bende oplichters aan het werk !!

• Snelheid/Levertijd

Hi Helene, Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de verwarring die is ontstaan bij uw bestelling. In ons systeem zien we dat uw bestelling bevestigd is en er een e-mail automatische e-mail naar u is gestuurd over de verzending en levering. Een collega van ons zal nog even contact met u opnemen hierover! Met vriendelijke groet, Team XXLhoreca

Verkopen als de beste...Service verlenen als de beroerdste.

Beste lezer, Let op...koop niks bij dit bedrijf! Gloednieuwe keuken aangeschaft voor horeca bedrijf, maar na 1,5 jaar stopt de vriezer en frituur ermee. Na aftrek van gesloten lockdown tijd slechts enkele maanden gebruikt. Geen garantie, geen tegemoetkoming en geen coulance. Vage conclusies worden getrokken om onder garantie uit te komen en er wordt geen stap in de richting van de klant gezet. Verkopen als de beste...service verlenen als de beroerdste. Lekker links laten liggen dus. Groet, Edwin

• Snelheid/Levertijd

Beste Edwin Deisting, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat uw vriezer en frituur mankementen vertonen. We zullen hierover vandaag met u per mail contact opnemen om dit verder met u op te pakken.

Nooit iets kopen

Nee nee nee. niet doen! ik koop hier zakelijk een machine waar ik niet tevreden over ben. Het staat niet in hun voorwaardes maar na telefonisch contact blijkt dat als je zakelijk koop, de producten niet geretourneerd kunnen worden. Dit wordt per geval bekeken. Wees je hier dus van bewust wanneer je iets koopt!

• Snelheid/Levertijd

Hi Suzan, Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent met uw product. Retourneren kan bij ons bijna altijd binnen 14 dagen, ook zakelijk. Hier hangen wel de voorwaarden aan dat het product niet gebruikt en in originele verpakking dient te zitten. Wanneer niet aan bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan, is retourneren inderdaad niet mogelijk.

Telefonisch wijnkoelkast op voorraad,

Specifieke wijnkoelkast snel nodig, volgens website op voorraad. Toch maar even bellen (vrijdag 16 april) zeer vriendelijk en goed geholpen. Direct order geplaatst, koelkast zou binnen 2/3 werkdagen worden geleverd na betaling. Direct voldaan en gebeld dat ik betaling had gedaan. Direct order en betaalbevestiging ontvangen. Binnen 2-3 uur echter mailbericht koelkast in backorder, levering na 21 mei. Toch geen voorraad (?) of uitleg aan telefoon er was iemand anders die de laatste gekocht heeft, op website staat hij nog steeds als voorraad artikel. Inmiddels vandaag (na week) geld retour ontvangen, dus week vertraging op aanschaf bij een andere winkel ivm geld niet snel retour.

• Snelheid/Levertijd

Hi Jeroen, Onze oprechte excuses voor deze situatie... Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling geweest en wij doen er dan ook alles aan om dit te voorkomen. De voorraadfout is inmiddels opgelost gelukkig. Een collega van ons zal contact met u opnemen om dit met u goed te maken. Met vriendelijke groet, Team XXLhoreca

Placed an order for a product they no longer sell an no one bothered telling me

I had a horrible experience with XXLhoreca. On the 6th of April I ordered some pans. I checked the order several times but it kept on stating that it was pending shipping. on the 13th of April I contacted their Customer Support and asked why the product had not shipped out. They told me that due to COVID their warehouse was a little slow but that it would be shipped out that day or the next. Today on the 16th I call again because the status was still the same. I once again called the Customer Support and was told that the Product was unfortunately no longer available. So for 12 days no one bothered to inform me that the product was not available anymore and they basically lied to me and blamed COVID that it wasn't delivered. In the end they offered me an apology and to refund my money and I lost a bunch of time, effort and patience and now have to hunt for a better place to buy my goods.

• Snelheid/Levertijd

Dear P, Our sincere appologies for the inconvenience you had regarding to your order at XXLhoreca. It's very important to us that the information our customer service gives is reliable, but in this case we have failed to do so. The reason for this is not explainable. Again, i want to offer you our appologies for the inconvenience and one of our colleagues will contact you to settle this. Kind regards, Team XXLhoreca.

na overleg tot een oplossing gekomen

had eerst om advies gevraagd over handdroger, daarna ene opgestuurd die toch niet voldeed aan onze eisen. Na goed overleg is deze retour gegaan . In deze coronatijd lastig om iets te kopen zonder deze werkelijk te zien, dus fijn dat je met overleg tot een oplossing komen

Goede aankopp

Ben blij met mijn aankoop .

Vrijheidweg 34 1521 RR Wormerveer

+31 75 61 51 433

Over XXLhoreca

XXLhoreca is de 'one-stop-shop' voor al uw professionele horeca-apparatuur en horecabenodigheden voor zowel bedrijven als particulier. XXLhoreca levert meer dan 120.000 artikelen zoals keukenapparatuur, accessoires voor koelen en vriezen, warmhouden, hygiëne, presentatie doeleinden, klein materiaal en meer. De merken die XXLhoreca verkoopt zijn o.a. merken als Hendi, Bartscher, Diamond, Dyson, Hamilton Beach, Hoshizaki, Rational, Saro en Santos. Bestel bij XXLhoreca voor snelle levering, advies op maat, professionele service, aantrekkelijke garanties en scherpe prijzen met XXL-voordeel.