service en snelheid goed, artikel slipbuster footwear waardeloos

Het artikel was niet zoals beschreven. Wel inderdaad veel te groot maar de antislipzool is waardeloos, je glijdt nog steeds door de keuken. Veel geld voor een paar Slipbuster Veiligheidsschoenen, zeker geen aanrader! Service en snelheid van de site is prima

Goed.

Correct, snel, groot aanbod.

Snel en correct

Geheel naar verwachting!!!!!

Vanaf het begin van bestellen tot aan de aflevering SUPER begeleidt. Alles hélemaal naar wens verlopen!!!!!!!!

Besteld via Franse en Nederlandse site en prima gelukt

Eerste keer. Prima product. Zeer correcte afhandeling en snelle levering naar Frankrijk. Kortom aanrader en goede ervaring

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering. Goede prijs- kwaliteit.

Heel tevreden met de levering, service. Prima communicatie.

• Snelheid/Levertijd

Goede service, ook als het om een relatief kleine bestelling gaat.

Kleine bestelling. Vriendelijk, snel verwerkt!

• Snelheid/Levertijd

Koop ergens anders je producten!

>>>GEEN STER WAARDIG>>> geen ster waardig! wil je bestellen? bestel ergens anders! levertijden kloppen niet! Bezorgen tot 3 maal toe het verkeerde apparatuur. Bij Annulering en een gevraagd refund duwen ze alsnog een ander product erdoor. Nu staat het ergens te wachten voor ophaling en dan kunnen ze pas annuleren. Dit is toch niet mijn fout? Geld hebben ze netjes ontvangen. Maar ik zie hier niks van terug. Geen antwoord op emails! Geen correcte afhandelingen en service. Het gaat hier om honderden euro's. >>>>ZEER, ZEER SLECHT BEDRIJF>>>>>

Duidelijk en behulpzaam

snelke levering ook als je belt voor vragen ze zijn heel behulpzaam en bellen terug

• Snelheid/Levertijd

Een levering zoals het hoort

Ik zocht een mooi herenschort die past gezien mijn lengte. Bij xxl horeca gevonden wat ik zocht en snel geleverd. Dik tevreden

Klantvriendelijk

Kundig en service gericht.

geen aanbeveling

Krijg je een kapot artikel toegestuurd, moet je op eigen kosten dat terugsturen, krijg je ook niet de verzendkosten terug van de bestelling, die gedaan is daar moeten we eerst over klagen en uitleggen hoe dat wettelijk geregeld is, geen aanbeveling dit

• Snelheid/Levertijd

Beste Bert, Bedankt voor uw review. Dat is niet hoe het hoort te gaan! Defect geleverde producten moeten worden aangemeld en er moeten direct foto's worden gestuurd om de schade bij de transporteur te claimen. Hierna bieden wij dan een vergoeding of een omruiling aan, waarvan de verzendkosten altijd voor ons zijn. Kunt u uw ORD- nummer doorsturen naar [email protected]? Dan zal een collega contact met u opnemen om dit voor u op te lossen. Graag tot ziens bij XXLhoreca!

Super snelle service

Had met spoed 3 nieuwe Pitco friteuses nodig. Na telefonische contact met een medewerkster en de situatie uitgelegd werd er direct gehandeld. Binnen enkele uren kregen we het verlossende telefoontje dat er nog drie stuks aanwezig waren op propaan en dat ze op het distributiecentrum aanwezig waren. Gezien de druk en dat wij deze met spoed nodig hadden was het zo geregeld dat wij deze zelf mochten afhalen op het distributiecentrum. Super bedank. Met vriendelijke groet Koen Vreuls

Voortreffelijk

Pan had deuk bij aankomst maar kreeg direct een nieuwe! Perfecte service!

• Snelheid/Levertijd

Mijn artikel was niet meer voorradig. Ik ging geregeld naar de site terug. Heb via chat geregeld gevraagd of er al duidelijkheid was wanneer het weer opvoorraad kwam.ineens kreeg ik van 1 van de chatmedewerkers te horen ik neem even contact op met onze leverancier/fabriek. Nog geen halve dag voorbij of ik kreeg mail Dat het nog maar 2 dagen ging duren. Ik heb meteen gevraagd of het mogelijk was of ik al mocht betalen zodat ik er sowieso 1 op mijn naam had gereserveerd. Moest even overlegd worden.en kreeg een ja het kon. Nog geen dag na voorraad stond die al in mijn huis.echt super.ben er zo blij mee. Dit heb ik nog nooit eerder bij een aanbieder meegemaakt.mocht ik weer wat nodig hebben wat bij hun te koop is.zien ze mij gegarandeerd terug.

• Snelheid/Levertijd

Snelle service en goede prijs voor vinyl handschoenen!

Fijne vinyl handschoenen voor mensen die latex allergie hebben.

vlotte levering

vlotte levering en goede kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke website en snel geleverd

Wij hebben een wijnkoeler gekocht via XXL Horeca. Duidelijke website. Bijkomende informatie (PDF's) waren ook donwloadbaar. Dit om zeker te zijn van de correcte afmetingen. Besteld online, en een paar dagen later stond de wijnkoeler al hier (België). Een aanrader!

• Snelheid/Levertijd

Duurde even voordat het bezorgd werd

. Voldoet aan de verwachting. Fijne messen.

Super tevreden over horeca XXl

Van mij krijgt horeca XXl een 10, zeer snelle levering van het product, echt top!

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering van de gewenste producten.

Ik was op zoek naar bordjes waar ik met krijtstift op kon schrijven. Nergens te vinden, althans niet de kwaliteit die ik zocht. Via XXLhoreca besteld en zeer tevreden.

NOOIT MEER! BETAAL HIER NIET OP VOORHAND OF MET VISA

Bestelling geplaatst, na 1 week kon er nog steeds geen leveringsdatum doorgegeven worden. Hierdoor de bestelling geannuleerd. Na 4 telefoons en de nodige mails nog steeds geen terugbetaling gekregen... nu ondertussen 10 dagen geleden! BETAAL HIER NIET OP VOORHAND!!!!!

• Snelheid/Levertijd

Goedemiddag Annelies, Het is inderdaad duidelijk niet goed gegaan bij het verwerken van uw terugbetaling, waarvoor onze oprechte excuses. Inmiddels heeft een collega van ons contact met u opgenomen en hebben wij dit rechtgezet. Nogmaals onze oprechte excuses en wij hopen u zeker nog eens terug te zien!

Geweldige service ook direct antwoord op mijn mail en directe perfecte afhandeling. Een dikke 10!!

Top-ervaring

Glazen besteld bij XXLhoreca. Dag later reeds geleverd in België. Zat één gebroken glas in de doos. Mailtje naar de klantendienst. Geen antwoord op mijn mail gekregen maar alweer amper een dag later werd al een nieuw glas geleverd. Liever dit dan oeverloos heen-en-weer mailen. Top-ervaring!

• Snelheid/Levertijd

Goede producten, goede service.

Mooie hoge afvalbak gekocht van RVS materiaal. Dit product is veel hoogwaardiger, degelijker en mooier om te zien dan wat je in een gewone winkel tegenkomt aan afvalbakken. Heel keurig stootvrij ingepakt en netjes geleverd. Ik ben er happy mee en zal jullie aanbevelen.

Vrijheidweg 34 1521 RR Wormerveer

+31 75 61 51 433

Over XXLhoreca

XXLhoreca is de 'one-stop-shop' voor al uw professionele horeca-apparatuur en horecabenodigheden voor zowel bedrijven als particulier. XXLhoreca levert meer dan 120.000 artikelen zoals keukenapparatuur, accessoires voor koelen en vriezen, warmhouden, hygiëne, presentatie doeleinden, klein materiaal en meer. De merken die XXLhoreca verkoopt zijn o.a. merken als Hendi, Bartscher, Diamond, Dyson, Hamilton Beach, Hoshizaki, Rational, Saro en Santos. Bestel bij XXLhoreca voor snelle levering, advies op maat, professionele service, aantrekkelijke garanties en scherpe prijzen met XXL-voordeel.