Kwaliteit voor een schappelijke prijs

Prima producten en dito service.

Mooi materiaal en goede service

Mooi eindresultaat

Bij levering waren er verschillende tredes met beschadigingen. Ook is het uitzicht minder "egaal" dan in werkelijkheid. Op de foto's zie je wel dat het "samengestelde" tredes zijn van verschillende planken, maar in werkelijkheid is dit verschil heel groot. Na montage is het wel een mooi resultaat.

zeer goed geholpen

zeer goed geholpen

Perfect uitstekend

Hardhout leuning op kleur besteld, vlotte levering super kwaliteit en echt goed verpakt. Daar zijn nog vakmensen die het begrijpen hoe het moet. Super zo doorgaan.

De witgespoten trapleuning werd keurig op maat en snel geleverd Een paar jaar geleden heb ik ook een trapleuning besteld bij dit bedrijf en ik vond de kwaliteit deze keer wel iets minder. Hier en daar voel je oneffenheden en het spuiten is dunner gedaan. Afgewogen om terug te sturen, maar alles bij elkaar toch maar geaccepteerd.

Perfect!

Goede prijs - kwaliteit verhouding. Daarnaast een zeer snelle verzending. Waardoor wij snel verder konden met het aanbrengen van de dorpels.

Geweldige kwaliteit en service

De treden voor twee trappen besteld bij Alex. Ten eerste geweldige kwaliteit, handgemaakte treden. Ook de service van Alex is geweldig te noemen. We hadden een plateau en daar is bij doorgeven/meten wat mis gegaan. Geen probleem voor Alex, hij was zeer oplossingsgericht en dit probleem was dan ook zo verholpen, zonder dat er extra kosten werden berekend. Zou voor al mijn hardhout werk meteen weer naar Benelux Woodproducts gaan.

Top Bedrijf dat met je meedenkt!

Na telefonisch contact besteld op de website en geleverd volgens afspraak waar andere bedrijven een hoop beloven maar niet leveren.

Prima service!

Prima service!

Erg fijn bedrijf

Snel geleverd en bij een geconstateerd gebrek aan een geleider direct een vervangende set gestuurd.

Altijd prima

Al een aantal malen een leuning met bijbehorend materiaal besteld. Altijd goed.

perfect geleverd

snelle bevestiging order en korte termijn van levering

Great place for your wooden stairs

We ordered mahogany stairs from them and they were delivered in time. The product looks great !!

Mooie trapleuning

Een mooie trapleuning ontvangen, goed verpakt ook. Bericht over bezorging ontvangen, wel jammer dat je niet vantevoren een tijdslot van levering door krijgt

zeer tevreden

pluspunten: duidelijke website telefoon wordt beantwoordt duidelijke uitleg ook maatwerk is mogelijk levering netjes op tijd klein minpuntje: in de ochtend van levering krijg je bericht betreffende tijdstip van levering, dit is niet gebeurd.

mooie afwerking

leuninghouders compleet met stokeinden afgeleverd, dus direct te monteren zonder langs de bouwmarkt te moeten gaan. Zeer mooie leuningen.

Mooi product. Netjes op maat. Logistiek Bijna perfect.

Personeelsgebrek vertraagde de levering iets. Niet erg maar dat had ik best even willen weten. Maar ja dan moet je daarvoor ook weer personeel hebben. Succes!

Zeer goede kwaliteit, levering en service.

Benelux Woodproducts heeft bewezen dat ze een solide en betrouwbaar bedrijf is, waar je met een gerust hart je trapleuning bestelling kunt plaatsen. Hun site is overzichtelijk en duidelijk. In mijn geval had ik zelf een onduidelijkheid in de bestelling veroorzaakt. BW nam gelijk het initiatief door contact met mij op te nemen om eea te corrigeren. De afhandeling, het product zelf (voorzien van zeer goede pluggen en schroeven) werden volgens afspraak, goed verpakt, correct afgeleverd. Een fijne ervaring en daarom raad ik dit bedrijf van harte aan.

Product was mooi alleen de lengtes klopten niet

Juist geslaagd

Mooi product, fijne service.

Nadat ik het verkeerde product had besteld hebben ze dit tijdig aangepast en factuur verrekend. Een telefoontje was voldoende.

Uitstekend,,

Mooie trapleuning ontvangen en prima verpakt!

Mooie licht eiken trapleuning

Mooie trapleuning in licht eiken precies zo als ik had gehoopt ! en ook vrij snel verstuurd , de leveringsdata was iet wat verwarrend , maar meer dan tevreden !

Klasse

Snel afgeleverd zoals afgesproken! Product ziet er goed uit.

Goede kwaliteit en service