Klasse

Snel afgeleverd zoals afgesproken! Product ziet er goed uit.

Goede kwaliteit en service

Bezorging slecht. Het het product s avonds voor de deur gevonden. Was de hele dag thuis. Aanbeveling twijfel geval.

Ze hebben mooie trapleuningen geleverd!

Mijn bestelling kwam compleet en keurig verpakt. Bij de klantenservice werd ik vriendelijk te woord gestaan.

Spullen op tijd gebracht. Echter kwam de melding in mijn spambox binnen. Waardoor we het dus niet wisten dat deze al gebracht was.

Prima bedrijf

Levert perfect product.

top, doen wat ze beloven

perfect

Snelle levering en prima product

Snelle levering en prima product

Zeer goede service, leverancier komt afspraken na

Ik heb recent op twee verschillende momenten twee trapleuningen besteld met leuninghouders. Beide keren op tijd geleverd en met name de manier waarop deze zaken verpakt waren, daar ben ik zeer over te spreken, dat wil zeggen een goede bescherming van de materialen. Juiste aantal toebehoren, schroeven, pluggen, keilbouten, alles was in juiste aantallen geleverd. Ik raad Benelux Woodproducts zeker aan !

Goed product en snelle service

trapleuningen besteld. waren snel klaar en geleverd. Zeer goed ingepakt om beschadigingen te voorkomen. product voldoet geheel aan onze verwachtingen

Mooi product. Goede communicatie over de levering

Mooi product. Goede communicatie over de levering

Lange levertijd en dunne verflaag

Na het plaatsen van de opdracht blijkt de levertijd vrij lang te zijn. Op zich geen probleem maar wel onverwacht. Als dan de trapleuningen arriveren is de verflaag behoorlijk dun. Wel is alles op de juiste lengte en kleur.

Beste Klaas, U hebt een op maat gemaakte en op kleur bestelde leuning ontvangen en u vind binnen 2 weken geleverd lang, bij het product staat een levertijd aangegeven van 2 tot 10 werkdagen. De dikte van de verflaag is niet bepalend, wij spuiten met een hoogwaardige kwaliteit lak volgens de voorschriften van de fabrikant. U hebt een afgelakte leuning in de kleur RAL9001 besteld en ontvangen. Als het product niet goed is horen wij dit graag en zullen het voor u oplossen. Team Benelux Woodproducts

Uitstekend.

Prima telefonisch te woord gestaan. Maakte de keuzes eenvoudig. Snelle levering.

Oké

3x aflakken met transparante lak lijkt wat dunnetjes, kan wat dikker opgebracht worden.

Uitstekende levering en produkt

Snellle levering en goed produkt.

Goede producten, aflevering kan beter

Je krijgt wat je vraagt maar de levering is nog niet volgens de normen in 2023. Uiteindelijk is het in orde gekomen en kon ik het telefonisch oplossen

Vakwerk

Na lang zoeken online vond ik bij Benelux eindelijk wat ik zocht: een trapleuning in sleutelgatmodel waarbij de kromming op maat gemaakt kon worden (itt andere bedrijven waarbij alleen standaard krommingen gemaakt konden worden). Op basis van een mal is de leuning precies geworden zoals ik voor ogen had! De reactie op mails was soms wel wat traag, maar dat bleek door omstandigheden te komen. Superblij dat het gelukt is en blij met het mooie resultaat!

Goed product en niet lang hoeven te wachten

Goede hulp aan de telefoon. Levering volledig on orde.

Compleet

Makkelijke site om te bestellen. Denken met je mee en leveren perfecte bevestigingsmiddelen erbij.

Klant vriendelijk

Prima aftersales service

Topkwaliteit product, vriendelijke en vakkundige mensen

Kwaliteit, voldoet aan alle verwachtingen

Mooie gebogen eiken trapleuningen besteld, van goede kwaliteit en exact op maat gemaakt. Goed verpakt en netjes binnen redelijke termijn afgeleverd.

ik had op korte termijn leuningen nodig. Geen probleem, werden dezelfde dag gemaakt en verstuurd. Wat een service!!!!

Prachtig product, uitstekende servce

Kijk, zo moet het eigenlijk. Mooi vakmanschap van enthousiaste vakmensen. Ruimte voor vragen en zelfs de werkplaats mogen bezoeken op zoek naar onze nieuw op maat gemaakte trapleuning. Snel daarna perfect geleverd. Nu genieten. Top!

Vlasakker 16 7761 RC Schoonebeek

0524 532650