gewoon helemaal TOP

snelle levering zoals belooft, alles keurig verpakt en de rekening na de levering betalen vindt ik een goede service

Super voordelig en snelle bezorging, uitstekend!

Duidelijke website, goede voorwaarden, voordelig en super snelle bezorging, heel tevreden!

Snelle levering, goede producten

Goede kwaliteit van de producten Goede ervaringen met de bestelde producten. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Snelle levering en goede prijzen

Uitstekend!

Fijne en duidelijke site!

Snel en accuraat

Mijn bestellingen zijn er altijd al de andere dag al en alles klopt!

Snelle levering en keurig verpakt.

Bestelling werd de volgende dag geleverd vroeg in de avond en dat is ideaal voor mensen die overdag werken.

Niet helemaal vlekkeloos maar perfect opgelost

Helaas een crème gekregen die niet meer goed was, maar dit werd adequaat opgelost en een dag later ontving in al een nieuwe.

mooie schoenen

Schoenen gekocht bij dit bedrijf veel keus en snel bezorgd en lopen heel erg lekker

alles houden zoals het is, want het is prima

snel en accuraat

Goedkoop en snelle levering

Zie de korte reactie: besteld, direct reactie met leverdatum en levertijd. Prima dus.

goede en snelle bezorging

goede en snelle bezorging,ik zie wel dat het product wat ik bestel wel elke keer duurder wordt

Snelle en correcte levering

Duidelijke webpagina goede en snelle levering

Snelle levering voor zeer goede prijs

Via Google gevonden en toen besteld, snelle levering zonder verzendkosten en product 20 euro goedkoper dan bij de rest. Echt top.

Prima service en uitstekende website

De website is overzichtelijk en wat ik wil is goed te vinden en makkelijk bestelbar

Nette prijs en super snel geleverd

Prima ervaring

Snel en volgens omschrijving

Snel geleverd en volgens omschrijving van het product

Geweldige goede en snelle service

Kan niet beter

Ik ben zeer tevreden over Accense.

Het bedrijf levert goede producten tegen een schappelijke prijs en als ik iets besteld heb, heb ik dat altijd de volgende dag in huis.

goede prijs, snelle levering, duidelijke communicatie

goede prijs, snelle levering, duidelijke communicatie

Niks op aan te merken

Product was (ook incl. verzendkosten) i.i.g. niet duurder dan op andere sites. En is de eerste werkdag na bestelling geleverd.

Snel geleverd Goede prijs

Goede en snelle levering

Mijn 1e keer bestellen is zeer goed bevallen, goedkoop en snelle levering

Over Accense

Accense voor Personal Care : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 50.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.