Ik vond het geweldig dat ik het bestelde zó snel kreeg en achteraf mocht betalen.

Ondanks Coronacrisis goed gecommuniceerd en afgeleverd

Simpel, snel en voordelig

Ik wilde multivitaminen voor 3 leeftijdscategorieën hebben en kwam bij alle 3 bij Accense als goedkoopste uit. De volgende ochtend had ik alles in huis.

Ging vlot

Had het de andere dag in huis

Prima winkel

Alles ging snel en goed

Voor deze moeilijke periode toch vlug

Keurig verpakt en ondanks de drukke periode met pakjes vlug verzonden! Ik zeer tevreden!!

Prijs, kwaliteit, snelheid verzending

Het scheelt enorm in prijs om hier supplementen te bestellen. Zelfde merk, zelfde hoeveelheid, zelfde verpakking... Maar de prijs is giga lager! En Snelle verzending - ontvangst.

Goede en snelle service

Na een product besteld te hebben , wat niet naar wens was . Telefonisch contact , goede uitleg over retour . Na email contact over barcode heel snel mijn geld terug gekregen . Ik kan niet anders melden . Goede en snelle vriendelijke service TOP.

Goede en snelle service

Direct de volgende dag geleverd, heel netjes verpakt.

Snel en net

Snelle en nette bezorging ondanks de drukte

Snel zelf in het Corona tijdperk. Top!

Uitstekend ondanks huidige problemen heel snel geleverd

Uitstekend ondanks huidige problemen heel snel geleverd

Ik had het de volgende dag al in huis en het was keurig verpakt. Ga vaker bestellen bij jullie bedrijf. Dank je wel

prima service

Ik heb voor het eerst besteld bij Accense; de middelen zijn snel verzonden, goed verpakt en precies wat ik had besteld.

Uitstekende ervaring

Gevonden wat ik zocht, voor een goede prijs en toch indrukwekkend snel ontvangen ondanks de huidige Corona crisis.

‘S Avonds laat bestelling geplaatst en deze de volgende dag geleverd gekregen. Zo snel had ik het nog niet eerder meegemaakt. Daarbij is de prijsstelling, afgezet tegen de concurrenten, zeer redelijk.

Snelle afhandeling

Zie bovenstaande

Goede prijs en snelle levering

Eerder bestelling geplaatst bij concurrerende webshop. Na 14 dagen wachten bestelling geannuleerd en besteld bij Accense. Ondanks corona crisis volgende dag geleverd. Prima!

Ze komen na wat ze beloven

ondanks vermelding van mogelijke vertraging door Corona zowel bij levering als of vervoerder, was het toch vandaag besteld en morgen in huis. Uitstekend !

Supersnelle levering

Voor de 1ste keer een bestelling geplaatst. Zeer tevreden en supersnel geleverd.

Grijp nog weleens mis in de voorraadkast en da hoop ik dat het Produkt er gauw weer staat en dat lukt bij Accense.

Op tijd en snelle levering👍🏽

Ondanks deze tijd toch voorradig en snelle levering. Jammer dat je niet kunt aangeven niet bij buren leveren of een PostNL punt leveren

Netjes op tijd geleverd

Over Accense

Accense voor Personal Care : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 50.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.