Altijd snel verstuurd, correcte afhandeling.

Uitstekende kwaliteit

Het product was niet op voorraad maar kreeg keurig een berichtje dat het weer voorradig was Snelle levering dus prima bedrijf

Komen beloftes na ivm verzending

Mijn bestelling netjes en snel geleverd

Dit is pas de eerste bestelling

Prima ervaring

Redelijke prijzen en zeer snelle levering.

Top!!

Had eerst twijfels, maar na 1 dag had ik produkt al in huis. Super

Vlot geleverd

Na even zoeken, de voedingssupplementen besteld en de volgende dag snel geleverd

Vlotte verzending.

Ik heb hier vaker besteld, altijd oké. Het pakket de volgende dag al ontvangen.

Mijn bestelling kwam super snel binnen!

Zondag avond mijn bestelling gemaakt en maandag meteen binnen! Ook fijne producten te koop.

Ongekend snelle levering

Zondagmiddag besteld, maandag in huis. Dat beloofden ze. En ze maakten het nog waar ook! Ongekend.

Ik heb mijn bestelling gelijk de volgende ochtend ontvangen en ben zeer tevreden

Hele fijne webshop met de artikelen die ik gebruik

Duidelijke site, snelle levering

Geweldig! Snelle levering.

Vrijdag avond bestellen zaterdag in huis.. Mails ontvangen van waar pakket zich bevindt.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering na bestelling. Helaas moet ik altijd apart om de factuur vragen want die komt standaard niet goed aan in de bijlage.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Snelle levering Keurig binnen 1 dag geleverd. Echter mag met er wel op letten dat het verpakte artikel goed gesloten is en dus niet kan lekken? Ondanks dat dik tevreden over de eerste keer bestellen.

Ouderwets betrouwbaar

Ouderwets betrouwbaar

Prina

Mijn aankopen werden snel gebracht en de ene keer dat het misgegaan was, werd de fout vliegensvlug hersteld. Prima winkel.

Alles wat ik nodig heb

Ik krijg alle producten die ik nodig heb tegen een goede prijs en snel geleverd.

Netjes en snel bezorgd

Duidelijke website. Goede informatie en snelle levering

Snelle , nette afhandeling en levering .

Mooie site, Heel veel keuze en snelle levering.

Gewoon goed

ze doen wat ze schrijven, vandaag besteld morgen geleverd en voorraad aanduiding klopt dus ook.

Over Accense

Accense voor Personal Care : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 50.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.