Mooie aanbieding en levering

Mooie aanbieding en snelle levering

Altijd snel bezorgd.

Al vele bestellingen gedaan, altijd mooie aanbiedingen en zeer snel bezorgd.

I am very enthusiastic for this Company !!!

het door mij bestelde product werd meteen geleverd, ik heb nog nooit zo'n snelle reactie van een bedrijf gehad!! Gefeliciteerd Accense!!

Goede producten voor goede prijs en snelle service

Goede producten voor goede prijs snelle verzending

Hele goede ervaring.

Snel volgens afspraak bezorgd

Snel volgens afspraak bezorgd

Zeer snelle levering

Fijne website en supersnel geleverd.

Geweldig bedrijf!!!

Ik heb er nu af en toe besteld en ben er zeer tevreden over. Overzichtelijke website en aanvaardbare prijzen. Bestel je meerdere hoeveelheden van hetzelfde product krijg je extra korting en dat is fijn. Supersnelle bezorging. Aanrader!!!

Snel geleverd tegen goede prijs

De volgende dag al in huis

Perfecte levering, altijd weer.

Goede producten en snelle levering.

Heel veel keus en fijne producten.

Prima, zoals het hoort @!!!

Goede prijs, snel verzonden

Goede ervaring, prima product voor scherpe prijs en volgende dag al in huis.

Goede levering

Snelle levering, goed verpakt, en aanzienlijk goedkoper. Ben dik tevreden en zal ook de volgende keer hier weer van bestellen.

voordelige drogisterij en snelle levering

Voordelige online drogisterij en een snelle levering. Prima!

Supersnelle levering

'S avonds besteld en de volgende middag al geleverd! Grote zoutlamp gekocht 10-12 kg netjes verpakt en heel geleverd. Heel tevreden en zal ook snel nog een keer bestellen hier!

Top.

Uiterst accuraat: van snel account aanmaken tot snelle bestelling en, minstens zo belangrijk, snelle levering. Van elke stap word je netjes op de hoogte gehouden per mail.

Helemaal goed

Ik dacht is dit wel goede site om mijn product te kopen. Maar tegen mijn verwachting in helemaal het tegenovergestelde. Goed verzorgd en snel. De volgende dag al in huis. Dus de volgende x weer hier bestellen. Gr Francis

Goede prijs snelle levering

Ik had nog nooit van deze website gehoord maar ben zeer tevreden. Pakket werd snel en netjes verpakt geleverd.

Volgende dag bezorgd

Keurig de volgende dag bezorgd

Goed!

Mijn product kreeg ik heel snel!

Over Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.