Super snelle en prima levering en afhandeling

Duidelijke internetpagina snel werkend

Bezorging volgens verwachting, geen bijzonderheden. Prima

Accense stelde mij nog nooit teleur

Goede ervaringen, al jaren....

Goede service en snelle levering

Prima web winkel

Red Henna Jacob Hooy

Easy to use natural product that yields fantastic results. I've been using it for years and my hair has beautiful red hues when I stand in the sun. It leaves my hair soft to the touch and nourished. Buying the product in bulk is an extra advantage, you get more quality for a reduced price.

Eerste bestelling, altijd spannend, maar prima ervaring!

Het was mijne eerste bestelling bij Accense en het is altijd spannend of je dan ook geleverd krijgt. Maar ik kreeg inderdaad netjes geleverd en binnen de beloofde termijn.

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Prima.

Fijne winkel

Ik bestel hier regelmatig producten. Goede website. Duidelijke communicatie over bestelling en verzending. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Producten zitten goed verpakt. Snelle levering.

steeds een perfecte, snelle levering van producten.

ik bestel regelmatig producten en deze worden altijd snel, correct en met een ruime houdbaarheidsdatum verzonden. Het hanteren van de bonuspunten is een mooi systeem.

Ruim assortiment

Goede kwaliteit en snel geleverd

Snelle service en correcte levering

Ruime ervaring met dit bedrijf: Snelle service en correcte levering

Geleverde artikel is gewoon helemaal naar wens

Helaas vindt de bezorging plaats tussen 18.00u en 22.00u en dat terwijl een bedrijfsadres is opgegeven! Das jammer!

Snel geleverd en goed ingepakt.

Snelle levering. Het was 1 l. Vloeistof en ze hadden het prima verpakt.

Super snelle service

Nog niet eerder besteld bij Accense, maar doen wat ze beloven voor een bepaalde tijd besteld de andere dag in huis

Prima en betrouwbaar.

Al heel wat bestellingen tijdig bezorgd.

Goede prijs

Snelle correcte levering voor een goede prijs.

super

zijn afspraken goed nagekomen

ALTIJD UITSTEKEND !

Bij ACCENSE is de afhandeling van de bestellingen is altijd correct en snel (volgende dag in huis !). Via emails wordt de klant goed op de hoogte gehouden van de voortgang van verzending. Uitstekend !

Supersnelle en goede levering.

De bestelling wer de volgende dag al bezorgd. Keurig verpakt.

Super...

Een snelle levering, mocht sneller gezien het gekochte product maar toch absoluut tevreden...super fijne aanbieding van de producten ook, was er echt blij mee. De volgende bestelling is een zekerheid! CHAPEAU...

De producten snel geleverd

snelle srvice goede communicatie inzake verzending

zie bovenstaand

Snelle levering en voordelig!

Heb er nu 2 keer besteld en ben zeer tevreden.

Betrouwbaar

Ik ben heel tevreden over de aanbiedingen van Accense en de snelheid van leveren van de door mij bestelde producten.

Nooit wat te klagen hier 👌😉

Professionals!

Over Accense

Accense voor Personal Care : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 50.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.