Makkelijk bestellen en betaling

Prima geregeld, verzending volgens afspraak

Hele goed en snel bezorgd, zeer te vrede.

Hele goed en snel bezorgd, zeer te vrede.

Supersnelle levering en goede producten

Supersnelle levering en topproducten!!

vlot en zeker

Een vlotte en zekere uitvoering van mijn bestelling.

Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Veel e-mails om je op de hoogte te houden over het leveringsproces.

Ik kende Accense niet en vind het altijd wel spannend om naar een nieuwe webshop te gaan. Hoe betrouwbaar zijn ze. Accense was de goedkoopste aanbieder in wat ik nodig had en koos daarom voor hen. Én ze zijn betrouwbaar! Alles keurig afgeleverd. Blij mee

snel te bestellen en snelle levering

erg goede ervaring ,de proukten zijn makkelijk en snel te bestellen en de volgende dag vaak al in huis,prima!

Prima afhandeling,volgende dag in huis.

Prima site en accurate afhandeling.

Alles was perfect

Alles was perfect

Adequate verwerking zonder poespas

Bestellen, betalen, een mail en de volgende dag de levering. Gewoon zoals ze beloven. Fijne webwinkel.

super!

Het product dat ik wilde hebben was n iet op voorraad. Zodra het binnen was, kreeg ik daar bericht van. Meteen besteld en de volgende dag ontvangen. Beter kan het niet.

Ervaring is goed

Prijs kwaliteit levering top

Zeer snelle levertijd!

De volgende dag had ik het pakketje in huis. Top!

Makkelijk bestellen, snelle levering

Ik wist wat ik moest hebben. Dus voor mij geen zoektocht: invoeren, bestellen en bezorgd. En deze site heeft scherpe prijzen

Alles snel geregeld

Snelle en goede levering van juiste producten

Zeer goede ervaring, geweldig

Altijd zeer snelle levering van mijn gezondheid producten.

Zeer snelle levering

Uitstekende ervaring met Accense. Veel en goede producten!

kon deze oogdoekjes nergens bij een opticien kopen. Toen maar gezocht op internet. Bij Accence waren ze leverbaar. Besteld en de volgende dag reeds geleverd. Erg prettig.

Colloidal zilver water

Good website and affordable prices for anything health related.

Geweldige service.

Snelle levering, de volgende dag al in huis! Duidelijke website.

Goede website

Goede, duidelijke website. Goede communicatie over bestelling. Prijzen zijn prima.

Op tijd geleverd volgens afspraak en het juiste produkt.

Geen heen en weer overleg. Het is gegaan zoals het moet gaan.

Over Accense

Accense voor Personal Care : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 50.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.