Ik koop al jaren bij Accense en ik ben zeer tevreden. Groot assortiment, snelle levering en netjes verpakt.

zeer goed

beste service

voortreffelijk

vlot en goed

prima op tijd en snelle levering

Ik kende dit bedrijf nog niet en vond de betalingen wat verwarrend op de site. Heb een telefoontje gepleegd en alles bleek in orde te zijn. Bestelling is keurig op tijd en netjes afgeleverd.

snelle service

Een bedrijf met een grote verscheidenheid aan producten. Vooral het assortiment aan ayurvedische producten is ongelofelijk.

Zoals altijd, service is geweldig.

Goed!!

Ze verkopen het voor een goede prijs en ze leveren heel snel!

Zoals altijd, uitstekende service

Mijn bestellingen heb ik altijd de volgende dag in huis.

Prima en snel

Goede service, snelle levering

Fijne webwinkel. Mijn bestellingen zijn met zorg afgehandeld. Vriendelijke mensen. Snelle levering, goed verpakt. Ik heb al verscheidene keren besteld en ben erg tevreden.

snel en correct

snel en vlot geleverd, niets op aan te merken.

Super snelle levering

Vrijdagavond besteld, zaterdag geleverd.

Snelle levering van het product

Na de bestelling verzending zoals aangegeven op de website. Prima geregeld.

Nooit klachten, klopt altijd, lekker snel

niets op aan te merken

uitstekende service

Snel en correct

De bestellingen van Accense zijn altijd snel geleverd en correct qua inhoud, het is een fijne webshop!

zeer tevreden!

Bestelde producten geleverd zoals beloofd. Plus aantrekkelijke prijsaanbieding.

Accenten komt afspraken na, doet wat ze zeggen, zeer ruim assortiment en concurrerende prijzen. Blij mee!

Doet wat het belooft

Goed en snel

Netjes op tijd geleverd

De chauffeur kwam volgens afspraak langs in het eerder toegezegde tijdslot. Dus dat is altijd fijn!

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd

Snelle en goede levering.

In deze drukke tijd, maken ze hun belofte waar. Vrijdag besteld om 14 uur, de volgende dag in huis (zelfs op oudjaarsdag).

Goed product, gebruik het al jaren.

Juiste levering door Post.nl, alles voor een nette prijs.

Voor terugsturen, zelf betalen is een min punt. Vandaar een ster minder.

Over Accense

Accense voor Personal Care : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 50.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.