erg goed

snelle bezorging en heerlijk boekweit kussen

Snelle levering, mooi aanbiedingen

Voor de 1e keer hier voeding supplementen besteld. Snelle levering en mooie aanbiedingen.

Makkelijk en snel besteld

Via Google terecht gekomen bij Accense. Mooie producten voor een scherpe prijs en was makkelijk besteld en snel geleverd.

Snelle levering!

Levering binnen 1 dag, waarvan de medicijnen een lange houdbaarheidsdatum hebben. Ik ben telkens opnieuw verbaasd dat zij binnen 1 dag kunnen leveren, daar het bij sommige bedrijven een week duurt!

zeer goed

zoals altijd, supersnelle levering uit een groot aanbod.

uitstekend

uitstekend

snelle en correcte levering

Tweede ervaring met Accense. Al eerder wat besteld wat fijne ervaring was qua bestellen en leveren. Dus wederom hier besteld en ook weer alles prima. Eenvoudig en snel bestellen, duidelijke informatie en snelle correcte levering in prima verpakking. Top dus! En - bijna vergeten - het geen ik bestel is bij Accense nog het goedkoopst ook! :-)

Accense was bij mij niet bekend, maar ik dacht ik probeer het. In de avond rond 20.45 uur mijn bestelling gedaan en de volgende dag werd het al bezorgd! Echt bizar snel, had dit niet verwacht. Daarbij waren de producten die ik besteld had ook veel goedkoper dan ergens anders. Ik zal de volgende keer zeker weer hier bestellen. Superblij :)

Goede service en al helemaal voor deze prijs

Snelle levering, netjes verpakt

Mooie aanbieding en levering

Mooie aanbieding en snelle levering

Altijd snel bezorgd.

Al vele bestellingen gedaan, altijd mooie aanbiedingen en zeer snel bezorgd.

I am very enthusiastic for this Company !!!

het door mij bestelde product werd meteen geleverd, ik heb nog nooit zo'n snelle reactie van een bedrijf gehad!! Gefeliciteerd Accense!!

Goede producten voor goede prijs en snelle service

Goede producten voor goede prijs snelle verzending

Hele goede ervaring.

Snel volgens afspraak bezorgd

Snel volgens afspraak bezorgd

Zeer snelle levering

Fijne website en supersnel geleverd.

Geweldig bedrijf!!!

Ik heb er nu af en toe besteld en ben er zeer tevreden over. Overzichtelijke website en aanvaardbare prijzen. Bestel je meerdere hoeveelheden van hetzelfde product krijg je extra korting en dat is fijn. Supersnelle bezorging. Aanrader!!!

Snel geleverd tegen goede prijs

De volgende dag al in huis

Perfecte levering, altijd weer.

Goede producten en snelle levering.

Heel veel keus en fijne producten.

Prima, zoals het hoort @!!!

Goede prijs, snel verzonden

Goede ervaring, prima product voor scherpe prijs en volgende dag al in huis.

Goede levering

Snelle levering, goed verpakt, en aanzienlijk goedkoper. Ben dik tevreden en zal ook de volgende keer hier weer van bestellen.

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh