Goede prijs, snelle levering

Goede prijs voor supplementen en supersnel geleverd, zelfs op maandag.

Alicja Bogunia

Uitstekend product, betrouwbaar bedrijf, Scoor 10 punten

Goed en vlot, zoals beloofd.

Het bestelde kon ik de volgende dag afhalen op het pick-up point. De doos was wel belachelijk groot voor de inhoud. Met het 10-voudige zou de doos nog niet vol zijn geweest.

Gemakkelijk te besgtellen

Zeer snelle levering en gemakkelijk te bestellen produkten.

Prima ervaring, betrouwbar

Snelle levering Jammer dat postNL niet aangebeld heeft en zij de volgende dag nog een keer langs moesten komen om de bestelling af te geven.

Heel goede ervaring, al vele jaren.

Ik bestel al heel veel jaren bij Accense, altijd zijn er mooie aanbiedingen en de snelheid van bezorgen is super.

SUPER!

Groot aanbod en supersnelle verzending !

Goede ervaring

Snelle service. Klopt helemaal!

Ruime keuze en snelle levering

Stabiel goed en betrouwbaar.

Goed product, snel ontvangen.

Optimale dienstverlening

Gisteren besteld. Vandaag in huis. Wat op de website wordt beloofd, wordt ook nagekomen. En, tegen een zeer acceptabele prijs.

Zoals altijd, prima snelle verzending.

Goed product, heel snelle afhandeling!

Gemakkelijk te bestellen, heel goeie communicatie en correcte snelle afhandeling.

Erg blij.

Op tijd en ik ben tevreden.

Greatest store ever

Slava Ukraini! Tru mp lock him up!

Uitstekende online drogist

Super nette en snelle service en levering.

Geweldig bedrijf

Voor de 1e maal gekocht en was blij met de meer dan fatsoenlijke prijzen voor hetgeen ik bestelde. Normaal betaal ik toch fors meer en ik heb het nodig voor mijn gezondheid. Nu was ik blij verrast dat dit bedrijf, omdat ik van elk product meerdere bestelde, mij nog wat extra korting gaf. Snelle levering en goed verpakt. Een absolute aanrader en blijver voor mij.

bestelling is metéén verstuurd

prima, als ik bestel wordt het metéén verzonden

god artikel

goede snelle bezorging

Snelle bezorging

Was heel snel in huis .

Niet afgaan op de look van de website ;-)

Ik twijfelde tussen twee websites en koos in eerste instantie voor de andere, omdat deze er professioneler uitzag. Vervolgens had ik er alleen maar problemen mee, de site liep steeds vast en ik had nog steeds geen vegan flex. Op basis van de reviews van deze website toch besloten om de vegan flex te bestellen. Geen gedoe met bestellen, alles verliep vlotjes en de dag erna had ik mijn bestelling al in huis. Dus dik tevreden!

Heel goed!

Vlot gebracht

snel en goed

ene dag besteld, andere dag binnen

A+ voor compleet besteltraject

Voordelig bestellen en supersnelle verzending

Vanwege de reviews durven te bestellen

De website ziet er niet echt betrouwbaar uit. De bedrijfsgegevens heb ik moeilijk kunnen vinden. Via thuiswinkelwaarborg veel positieve beoordelingen. Daarom toch een bestelling geplaatst. Alles is prima en vlot verlopen.

Over Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.