waardeloos

door veel te kleine letters is de handleiding niet te lezen wat ik ervan begrepen heb , heb ik gedaan met NUL resultaat waardeloos dus.

wij hebben helaas geen invloed op de grootte van de tekst die de fabrikant bij het product levert.

Goed en snel

Meteen verzonden en goed product

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

Overzichtelijke webshop, bestelling werd keurig op tijd geleverd

Zeer snelle levering

in een woord perfect

bestelling wordt perfect geleverd je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling ik heb nu al een keer of 10/15 besteld en tot nu toe geen enkel probleem en een bij komend voordeel de prijzen zijn beter als bij de concurrent ik ben dus echt tevreden en als de prijzen zo scherp blijven blijf ik wel mijn spullen bestellen

altijd goed

de producten zijn meestal op voorraad en na een dag in mijn bus,

Eerste keer voor mij dat ik hier bestelde maar zeker voor herhaling vatbaar! Leuke prijsjes, ik werd snel en vriendelijk geholpen toen ik hun mailde met een vraag over een product en het artikel is de volgende dag al in huis helemaal top!

Prima creme voldoet aan beschrijving.

Heel goede creme, verzacht voeten en geeft een heel fijn gevoel, niet meer droog!

Producten echt de volgende werkdag in huis en het zijn goede producten en niet te duur

snel en volgens afspraak

Keurig volgens afspraak op het beloofde tijdstip geleverd. Een product wat je elders moeilijk kunt verkrijgen en ook nog tegen een prima prijs.

Snelle goede levering

Snelle levering. Goed product

Goed product en snelle levering

goede kwaliteit en service

Grote keus en kwalitatief goede producten. Snelle levering.

Prima & snel

Was een supersnelle lecering en ze gadden alles wat ik nodig had

Zeer Tevreden met de zeer snelle levering van mijn product. En de overzichtelijk website.

Artikel voor de beste prijs en goede bezorging

Artikel voor de beste prijs en goede bezorging. Alleen jammer dat geen bonus ivm het aantal stuks wordt gegeven. Bij voorbeeld bij gratis artikel bij het bereiken bestelling 100e artikel.

Snel en niet te duur

Makkelijk in bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het artikel verpakt en verzonden is.

Goed, snel

Goede snelle correcte service

Alles wordt netjes verpakt en zeer snel geleverd. Ik word altijd duidelijk op de hoogte gehouden over mijn bestelling.

Goede ervaring snelle levering

Absoluut 5 sterren waard op alle fronten

Ik heb gister mijn eerste bestelling geplaatst en ik ben voor 100% tevreden. Al had ik in het begin wel twijfels of de website echt zou zijn, vraag niet hoe ik dat dacht maar het is vast het kleurgebruik en layout van de website. Maar na deze reviews gelezen te hebben durfde ik het aan en ik heb absoluut geen spijt. De bestelprocedure verliep prima, en direct daarna al bericht dat de bestelling verwerkt wordt en zsm verzonden. Nou dat is gelukt, want ik heb de spullen vandaag gekregen en gebruikt ;) Waarom ik uiteindelijk op deze site terecht ben gekomen is door de prijs. Blijf zo voordelig en ik kijk uit naar de volgende bestelling bij jullie

Snelle levering en alles precies zoals besteld!

Snel en accuraat

Heel ok.

Snelle, prima verpakt en goede service.

Ze doen wat ze beloven.

Over Accense

Accense voor Personal Care : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 50.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.