Gewoon besteld en geleverd, goed.

Gewoon besteld en geleverd, goed.

Supersnelle levering ,keurig verpakt Ga ik zeker weer bestellen in de toekomst

bestelling snel en correct geleverd

Eenvoudige website maar wel duidelijk. Besteltraject en levering gingen van leien dakje en levering was snel en prima geregeld.

Zeer goede klantenservice

PostNL had een pakket retour gestuurd wegens breuk. Dhr. de Jonge van Accense loste dit op door weer een zending te sturen. Echt ouderwetse geboden service!

Hele snelle levering,

Netjes verpakt, snelle levering

Het product wat o.a. door Accense wordt geleverd werkt uitstekend

Ook de bestelling bij Accense is in een tel geregeld en bovendien de verzending duurt niet lang

Gewoon goed

Snelle levering, scherpe prijs.

Mijn product was uitverkocht. Ik kreeg na enkele dagen al een berichtje dat het weer beschikbaar was. Scherp geprijsd en de volgende dag geleverd. Super.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Goede service vlugge bezorging. En een goede prijs

snel bezorgd, gunstige prijs

De eerste keer dat ik iets besteld bij Accense. zeer tevreden over de prijs en bezorging. Door mijn eigen fout was het aankoopbedrag 2x van mijn rekening afgehouden, 1 belletje en het teveel betaalde werd direct teruggestort op mijn rekening. kortom, zeer tevreden over Accebse.

Goed en super snel

Gemakkeljjke webshop, goede prijs, goed produkt, gemakkelijk besteld en betaald en super snel ontvangen.

Snel

Verzenden erg snel. Concurrerende prijs.

Groot aanbod, fijn prijzen, snelle verzending !

Uitstekend!

Vlotte bestelling en verwerking en ook heel belangrijk snelle bezorging.

goede levering

snelle levering en zeer goede comunicatie leveren en een zeer nette prijs

Héél snelle levering en goedkoper dan elders.

Heel snelle levering en product is goedkoper dan elders.

snel

snelle en accurate afhandeling

Helemaal top

Een ervaring zoals ik die altijd zou willen hebben. Je zoekt iets uit, betaald en het wordt de volgende dag binnen het aangegeven tijdsperiode geleverd. En niet onbelangrijk ook nog het bestelde dat in het pakje zit :-) Niks aan veranderen.

Ik kan het gebruiken anders kocht ik het niet

Te Vrede

Perfecte levering

Was mijn eerste bestelling, de bestelling is, zoals in de beschrijving, perfecte verpakking en snel geleverd.

Besteld en de volgende dag in huis, top!

Snel goed geleverd

Stukken goedkoper dan op andere sites. Alles verder helemaal in orde.

Snel

Snel en op tijd geleverd. De bestelde items waren in orde/

Over Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.