Fijne, duidelijke website.

Fijne, duidelijke website waar alles makkelijk te vinden is. Goede communicatie over afhandeling bestelling en verzending.

Snelle levering, prima product

Snelle levering, prima product , goede prijs

Super snelle levering!!!!

Op zondag een bestelling gedaan en maandag in huis. Keurig!!

Exellent!

All perfect!

goede prijs en qualiteit

mooie prijs en goede qualiteit, snelle bezorging

Goede producten met snelle service

Goede producten voor goede prijs met snelle levering

Duidelijke website en vlotte levering

Snelle en accurate bezorging.

Levering voldoet volledig aan verwachting.

Compleet aanbod en levering op tijd

Compleeet aanbod en levering op tijd

Goede producten, snelle levering

Betrouwbaar, goede producten die mij erg helpen, snelle levering en regelmatig leuke aanbiedingen

No nonsens

Immer billijke prijzen, duidelijke website en snelle levering.

Snel geleverd en goed verpakt

Dag erna in huis en goed verpakt!

Super snel!

Snelle levering!

Productomschrijving was goed en de informatie voor de levering ook

Levering van mijn bestelling was prima

De bestelling en de levering zijn zeer vlot verlopen

prima service

goed nagekomen afspraken

Product netjes op tijd geleverd tegen een mooie prijs.

Prima ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fles is goed verpakt in originele doos dus heel aangekomen :-) Mooi gezond product

Snelle correcte levering

Snel geleverd. Inderdaad vandaag besteld en volgende dag geleverd.

Snel, correct en makkelijk.

Het is een makkelijke site. Wel moest ik de Ubiquinol een beetje zoeken. Deze stonden namelijk tussen de Q 10 in. Voor mij zou t duidelijker zijn als de potjes niet op inhoud maar op type (Ibuquinol) en dan in die groep op inhoud in volgorde zouden staan! Nadat ik mijn bestelling had geplaatst (heel eenvoudig), werd mijn bestelling snel en correct bezorgd.

Supersnel!

Vrijdag besteld, volgende dag in de middag binnen. Blij met mijn aankoop en mijn korting.

top snel en goed verpakt

De eerste keer dat ik de Vitamine B12 10.000MCGL besteld heb met kersensmaak. Vandaag besteld was inderdaad morgen in huis. Verpakking prima in orde. Al zouden ze dat denk ik wel in een soort van bubbeltjes enveloppe kunnen versturen, dan past het in de brievenbus en denk dat het dan ook als gewone post verstuurt kan worden. Dit laatste laat ik verder over aan Accense. Hier ga ik zeker vaker bestellen, want na de maagverkleining heb ik dit echt nodig en de pijnlijke injecties in de kont mogen ze houden bij de arts ;)

Uitstekend!

Besteld, volgende dag in huis.

Over Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.